Miehetkö tykkää laihoista naisista?

Eiköhän tämä oo tullu jo kaikista sun postauksista ihan selväksi...
Halo ownaa :D Ei mulla ainakaan oo kriteerinä järki tai nätti nassu, jos katselen edellä kävelevän (naisen) persettä. Harvemmin sitä tulee mietittyä että mitä se kävelevä takamus ajattelee maailmanpoliittisesta tilanteesta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joo, muttei mistään kotosin jos ei ole nätit kasvot ja järkeä päässä ja sydän kohdallaan.
Harvapa täällä varmaan sitä pitempiaikaista kumppania etsii pelkän perseen perusteella. Eipä se sydän paikallaankaan paljoa lohduta jos tyttö muistuttaa rullatuolissa istuvaa ryhävalasta (ellei niistä nyt satu tykkäämään).

Edelleen, ankkapylly on pop.

Vaikka olen suunnattomasti nauttinut tämän ketjun lukemisesta, tämä on ehdottomasti kirjoitusten aatelia:

mun mielestä bodaavat mimmit on miehekkäitä.
hoikka nainen joka urheilee pitääkseen turhat makkarat loitolla on kiva, mutta sellanen jonka selkä pullistelee ja hauikset erottuu on :down:

sitäpaitsi, lihaksethan vaikuttaa siihen et käytännössä keho tuottaa enemmän testoa, myös naisilla kai? Eli naisesta tulee lihaksikkaana ihan käytännössä miesmäisempi - kiitos ei.

Ja ajatelkaapas hyvät ihmiset, neljän kuukauden höpöhöpöpunttauksen jälkeen löysin jo leuastani melkein puolen sentin mittaisen karvan. Liekö tuo ylenmääräinen rahkan syönti aiheuttajana? Vai se pirun proteiinipatukka jonka söin toissa päivänä? Vai alkaisko 31-vuotiaana jo vaihdevuodet?

Nimimerkillä Epätietoinen Sysmästä

Viimeksi muokattu:
Ja ajatelkaapas hyvät ihmiset, neljän kuukauden höpöhöpöpunttauksen jälkeen löysin jo leuastani melkein puolen sentin mittaisen karvan. Liekö tuo ylenmääräinen rahkan syönti aiheuttajana? Vai se pirun proteiinipatukka jonka söin toissa päivänä? Vai alkaisko 31-vuotiaana jo vaihdevuodet?

Nimimerkillä Epätietoinen Sysmästä
Hyvä Epätietoinen Sysmästä,

Noin nuori ihminen pärjää vallan mainiosti ilman kaiken maailman proteiinihormoonipatukoita. Proteiinihormoooonit ovat myös syy äkilliseen karvojen kasvuun. Luultavasti myös kämmenissäsi voi alkaa kasvaa karvaa ja voit sairastua tuberkuloosiin. Proteiinihormoonit ovat yhtä vaarallisia kuin masturbaatio. Over and out.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom