Miehetkö tykkää laihoista naisista?

Hieman ärsyttää että tässä tredissä nyt sitten laiha on anorektikko, ja treenattu nainen bodari.. ei näin

faktahan on että miehet (suurin osa) pitää hoikista, "kiinteistä" naisista.oikeesti. Ei anorektikoista, ei läskeistä, ei bodareista. Kyllähän kaikki tietää minkä näköisten naisten perään ne katseet kääntyvät.

Karu fakta on se että kaunisvartaloinen nainen (esim vaikka Alba) pysyy kaunisvartaloisena vaikka hankkisi suht reilustikin lihasta ympärillleen, kun taas vartaloltaan epäsopusuhtainen, isoluinen=) tms ei tod.näk muutu ikinä älyttömän kauniiksi (vartaloltaan) vaikka kuinka laihduttaisi/treenaisi.
vartalon malli, symmetrisyys yms vaikuttaa ihan mielettömästi siihen lopputulokseen, oli lihaksia tai ei.

Tuntuu että monet naiset jotka arvostelee "langanlaihoja" (normaaleja) kauneus ihanteita on vaan turhautuneita kun eivät itse sellaiseksi pääse. "en mä ees haluis olla sellanen" sanotaan ...

pitäisikö kaikkien olla laihoja? EI
pitävätkö kaikki miehet laihoista? EI
pitääkö suurin osa miehistä laihoista? Kyllä

Ja laiha voi olla sitten myös treenattu prkl!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo on se niin, että lähes kaikki miehet tykkää "laihoista" naisista. Ja tosiaan symmetria on tärkeetä. Itse tykkään siroista pienistä tytöistä, eli oli symmetria mikä tahansa niin ei yli 168cm pituutta, tai yli 63,5kg painoo vois noin karkeesti vetää noi mitat. Itsekin haluan olla sellainen, että nainen tykkää ja oma mielipide on, että en halua olla sikaniska 110kiloinen, vaan mulle riittää 180cm ja alle 90 kiloa. Tommosissa mitoissa olen itse tyytyväinen ja kaikillahan on oma makunsa ei siinä mitään... jatkakaa... :whip:

:kuvia: kehiin niistä ihanista naisista. Tuntuu itsestä vaan oudolta, kun moni tässäkin ketjussa kommentoinut itse henkeen ja vereen treenari haluaa naisen, joka on yksinkertaisesti vain hoikka/laiha ja mielellään ei näkyviä lihaksia. Ite treenaavana tahdon kyllä ehdottomasti samanlaisen miehen ja mielellään näkyviä lihaksia ja muutoinkin elämäntavoiltaan sitten luonnollisesti samankaltaisen kumppanin.Onneksi semmonen on sattunu löytymään:love:

sporteme sanoi:
Urheilullinen kroppa pitää olla. Muutama hyvännäköinen ja laiha nainen on tullut baarista pokattua, mutta sitten kun on saanut heiltä vaatteet pois niin ei näyttänytkään niin hyvälle. Laiha ja hyvännäköinen voi olla ei-seksuaalinen minun silmissä, jos ei ole pitänyt kropastaan huolta.
Hei tää on totta! Kauhea mikä pettymys kun hoikka pampula paljastaa itsensä ja sillä on kaksi vatsakumpua ja siinä missä pitäisi olla perse on luuta ja kerros selluliittia.
Ja sitten vielä hirveä puska päälle :eek:

Voinksmä vielä lisätä että mua kaduttaa etten ole kuolannut Jennifer Garneria elämäni aikana enemmän? Tuntuu että olen menettänyt jotain hiipuvasta nuoruudestani. Aloitan heti katumusharjoitukset.
Garner001.jpg

:kuola:

Belmondo sanoi:
Hei tää on totta! Kauhea mikä pettymys kun hoikka pampula paljastaa itsensä ja sillä on kaksi vatsakumpua ja siinä missä pitäisi olla perse on luuta ja kerros selluliittia.
Ja sitten vielä hirveä puska päälle :eek:

Voinksmä vielä lisätä että mua kaduttaa etten ole kuolannut Jennifer Garneria elämäni aikana enemmän? Tuntuu että olen menettänyt jotain hiipuvasta nuoruudestani. Aloitan heti katumusharjoitukset.
Garner001.jpg

ei kelpaa.. :rolleyes:

Jos nyt pysyttäis aiheessa ja jätettäis noi kaikki sellaset ulkopuolelle jotka ei oo saavutettavissa.
Kyllä sellanen normaalivartaloinen nainen on hyvä. jos treenaa plussaa. jos on vähän ekstraa, ei väliä. Ei sen vartalon kanssa seurustella, vaan sen mitä sieltä päästä löytyy...

dear_a sanoi:
Aivan sama, meitsi diggaa itsestään ja ne jotka eivät ole samaa mieltä, ovat väärässä. :D
Oli kyllä niin hyvin sanottu, että haluaisin tästä signaturen itselleni jos se sinulle sopii? :)

MissEvilEve sanoi:
ja sitä jos mies tai nainen on esim selkeästi lihavampi/huonokuntoisempi kuin kumppaninsa niin tätä jopa ylistetään ja pidetään epäitsekkäimpänä ja aidoimman rakkauden ja kiintymyksen merkkinä sillä siinähän henkiset ominaisuudet ovat peitonneet fyysisyyden ja on selkeästi katsottu 'pintaa syvemmälle'.

Tai toinen osapuoli on plösähtänyt parisuhteen auvoisaan satamaan päästyään :rolleyes:

Lumi sanoi:
Mun mielestä on hämmentävää, että tässä ketjussa hoikat naiset (esim. Jennifer G. ja muut laihikset) ovat yrjöttäviä rimppakinttu-anorektikoita, jotka tavallinen normaalipainoinen nainen pesee ja pyykkää koska vaan, kun taas mimmien Maailman kaunein nainen (tms.) -ketjussa samat naiset on hoikkien huippumallien seassa hyvinkin edustettuna, kun taas niitä normaalipainoisia, sopivasti pehmeitä naisia on aika hankala löytää (Kate W. taisi olla). Meneekö se lopulta niin, että naiset itse ihannoi laihoja naisia?

Johtuu varmasti osittain siitäkin, että julkkisnaisten seassa sellainen sopivan pehmeä ja pyöreä nainen alkaa nykyään olla jo harvinaisempi kuin kaksipäinen vasikka...

Kate Winslet on upea, ja IMO Renee Zellweger oli Bridget Jonesina huomattavasti paremman näköinen kuin tavallisessa nälkäkurki-lookissaan (tämän olen sanonut Pakkiksella kerran aikaisemminkin, ja silloin se herätti vallan kamalan huudon ja vastalauseiden myrskyn, saa nähdä miten käy nyt?) ;)

Eiköhän naisiin päde tässäkin kohtaa ihan sama, kuin miehiinkin: Yksi tykkää laihemmasta, toinen pulskemmasta ja kolmas lihaskimpusta. :love:

Jos puhutaan siitä mikä silmää miellyttää, niin pakko se on tunnustaa, että joku fitneksen harrastaja offilla on kaunis näky sopivan lihaksikas mutta samalla tiettyä pehmeyttä.

Gillyanne sanoi:
Eiköhän naisiin päde tässäkin kohtaa ihan sama, kuin miehiinkin: Yksi tykkää laihemmasta, toinen pulskemmasta ja kolmas lihaskimpusta. :love:

Ja niin uskomattomalta kun se jostain kuulostaa niin voi jopa tykätä sekä laihemmista/hoikista, että niistä lihaksikkaammistakin. :)

ps. on tullut huomattua, että nuo laiha/hoikka-termit eivät kaikkien päässä kulje ihan samalla aaltopituudella. Se mikä on toisen mielestä laiha on toisen mielestä ylilaiha jne jne.

Modipeluri sanoi:
Oli kyllä niin hyvin sanottu, että haluaisin tästä signaturen itselleni jos se sinulle sopii? :)

Anna mennä vaan, kunnianosoitushan toi mulle on... katsos silläkin tavalla, että myös täältä yläpäästä löytyy ... ;) :hyper:

chuckie sanoi:
faktahan on että miehet (suurin osa) pitää hoikista, "kiinteistä" naisista.oikeesti. Ei anorektikoista, ei läskeistä, ei bodareista. Kyllähän kaikki tietää minkä näköisten naisten perään ne katseet kääntyvät.

Juuri näin, ei liian laiha, pyöreä oikeista paikoista muttei läski, treenaa/urheilullinen muttei liian lihaksikas eikä missään tapauksessa bodari, oma ihannemallini ainakin.

Ripe sanoi:
Ja niin uskomattomalta kun se jostain kuulostaa niin voi jopa tykätä sekä laihemmista/hoikista, että niistä lihaksikkaammistakin. :)

Ei kuulosta lainkaan uskomattomalta. Veikkaan, että aika harva nainenkaan loppujen lopuksi on vain yhteen tiettyyn vartalotyyppiin fiksoitunut.

Ripe sanoi:
ps. on tullut huomattua, että nuo laiha/hoikka-termit eivät kaikkien päässä kulje ihan samalla aaltopituudella. Se mikä on toisen mielestä laiha on toisen mielestä ylilaiha jne jne.

Totta tämäkin.

EDIT: jos tämän postauksen hotlinkkaukset kusee (kuvat ei näy ollenkaan tai näkyy jotain muuta kuin naisvartalo), niin laittakaa vaikka privaa, pistän uusiks.

Mä nyt laitan pari kuvaa "tavallisista" naisista kun ei tästä muuten ota selkoa.

Jätin aivan ääripäät pois (ylipainoinen, anorektikko, pro-boudari), tarkoituksella.

Kommentoikaa rasvan määrää yms.(eikä niitä tissejä poijaat) ;) Ei kuolata.

Yritetään määritellä nyt se laiha.

reenailija sanoi:
Peraatteessa, jos on hyvä iho ja läskit kropassa "silleen kiinteästi", niin silloin isompi on melkein parempi!

Siis meinaatko jotain tällästä, vai vielä pulskempaa? Mikskä tämmöstä vartalotyyppiä pitäis kutsua?

3.jpg
23.jpg

Seuraava kuva: tämä on sitten mun mielestä se LAIHA mitä tarkoitin ekassa postissani tähän ketjuun. Laiha siis sanan varsinaisessa merkityksessä (ei näitä minulle kiitos).

1.jpg

Tässä esimerkki mun mielestä alarajasta, jos tuosta vielä rasvaa lähtee, niin menee huonosti, edit: ei siis huonosti, vaan huonompaan suuntaan!:
5.jpg

Tässäpä pari esimerkkiä normaalista hyvästä IMO sopivan hoikasta -> hieman punttireeniä voisi olla se viimeinen silaus. (sama tyttö molemmissa kuvissa)
18.jpg
6.jpg

Vaiko tämä:
helene1.jpg

Mikä näistä nyt poijaat miellyttää ENITEN? Ja plz, ei kommentoida muuta kuin rasvan määrää / kropan koostumusta!

Itse ottaisin mieluiten ehkä kahden viimeisen vartalotyypin risteytyksen... :love:

Äh, kaikki käy, paitsi tuo laihin
:lol2:

B.O.S.S. sanoi:
Itse ottaisin mieluiten ehkä kahden viimeisen vartalotyypin risteytyksen... :love:

Sulla on hyvä maku. :) Jos saisin olla mitä vaan, haluaisin olla just noiden kahden risteytys - ja ei kun treenit jatkuu ....:whip:

B.O.S.S. sanoi:
Mua ihmetyttää melko tavalla, jos suurin osa pakkislaisista ei tätä näistä edustavimpana pidä - sukupuoleen katsomatta.

edit: ja joo, jos näitä saa muokata, niin kyllä mäkin tähän hivenen lihasta lisäisin ja tekisin siitä punatukkasen :D

dear_a sanoi:
Sulla on hyvä maku. :) Jos saisin olla mitä vaan, haluaisin olla just noiden kahden risteytys - ja ei kun treenit jatkuu ....:whip:

Ja sulla on hyvä tavoite. :)

Mun veikkaus itse asiassa on, että useimmat pakkiskollit on samaa mieltä noiden kahden risteytyksestä, katotaas kuin käy.

edit: Tupla-J; kiitos postauksestanne, mielipiteenne on rekisteröity

edit2: laittakees muutkin naispuoliset kommenttia mikä noista (jos mikään) olisitte jos saisitte olla mitä vain!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom