Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ToughGrip sanoi:... mutta jos ei tiedä mitä haluaa, pitää kokeilla kaikkea. Ei kyntömies sarkaansa valitse :D
reenailija sanoi:Tässä on mun mielestä "massaa" oikeissa paikoissa:
katso liitettä 19924
katso liitettä 19925
:haart:
Leelucky sanoi:Ja mitä sitten kun Espoon Sinatra on kokeillut kaikkea?
;)
Mä vähän veikkaan, ettet ole tosissasi kysymykses kanssa, mutta heitetäänpä nyt vastaus retoriseen kysymykseen:Anonymity sanoi:Tarkoitin kysymykselläni myös sitä, että esineellistetäänkö myös miehiä ja onko esineellistäminen tasapuolista molempien osalta?
Anonymity sanoi:Tarkoitin kysymykselläni myös sitä, että esineellistetäänkö myös miehiä ja onko esineellistäminen tasapuolista molempien osalta?
"Esineellistäminen" on feministinen käsite, ja sen käyttäminen paljastaa ajattelun feministisen viitekehyksen. Jos "esineellistäminen" kuuluu aktiiviseen sanavarastoosi (ja sitä kautta ajatteluvälinevarastoosi), feministit ovat kaapanneet sinut!Anonymity sanoi:Hahaa... Ite oot... ;) Meinaan jos olet sitä mieltä, että naisten laihuuskeskustelussa esineellistetään enemmän. Tai sitten olet välinpitämätön sovinisti, joka esineellistää itse ja ei välitä siitä... ;)
Tarkoitin kysymykselläni myös sitä, että esineellistetäänkö myös miehiä ja onko esineellistäminen tasapuolista molempien osalta?
Mou sanoi:Oliskohan ollut jopa täällä pakkiksella, kun joku joskus totesi, että treenatkaa ja syökää siten, että pääsette siihen kuntoon, missä teidän olisi hyvä olla omassa kropassanne vaikka autiolla saarella. Ja vielä nyt selvennykseksi, että oman hypoteesini mukaan tällaisilla pakkomielteisillä kehonsa muokkaajilla on ainoastaan vääristynyt kuva siitä, mitä muut ihmiset oikeasti ajattelevat. Nyky-yhteiskunnan vaatimukset... Bullshit! Keitä varten te oikein treenaatte tai mikä pahempaa, elätte?
Anonymity sanoi:Tarkoitin kysymykselläni myös sitä, että esineellistetäänkö myös miehiä ja onko esineellistäminen tasapuolista molempien osalta?
AGR sanoi:Naisen täytyy olla laiha, mutta kuitenkin sitä läskiäkin pitää olla, lihaksia ehdottomasti paljon mutta ei liikaa. Isovarpaan täytyy olla vaaleanpunaiseksi värjätty ja silmienväri keltainen. Mielellään tummat hiukset ja vaalea tukka. Kasvojen on oltava sillee sopivasti miehekkään naiselliset sekä täydellinen valkoinen kestohymy. Ja pilke silmäkulmassa ja silmätulehdus. Sitte viel sen täytyy olla kuuluisa ja rikas. Paljon kainalokarvoja ja ja iso nenä. Ehdottomasti horoskoopiltaan jousimiäs koska mäkin oon jousimiäs. Pituudella ei oo välii kunhan se on yli 210cm.