Miehetkö tykkää laihoista naisista?

B.O.S.S. sanoi:
Koko hommeli

Minun mieleeni on eniten noista tuo vaihtoehto numero kolme. Hitusen voisi ehkä olla lihaksikkaampi, mutta noinkin melko täydellinen. Ja vielä :kuola:.

Noi nykyaikana ihannoidut laihat muijat on just nimenomaan laihoja, ei lihaksia nimeksikään ja venatkaas vaan kun kolmekymppisyys lähestyy niin massa tulee vaan läskinä.

"Gravity-it's out to get you!" :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
B.O.S.S. sanoi:
Mun veikkaus itse asiassa on, että useimmat pakkiskollit on samaa mieltä noiden kahden risteytyksestä, katotaas kuin käy.

Mä taas veikkaan, että toi lihaksikkain ja se tummahiuksinen laiha, ne kaksi jyrää tän äänestyksen läpi. Katotaans kuinka käy... :eek:

Tupla-J sanoi:
edit: ja joo, jos näitä saa muokata, niin kyllä mäkin tähän hivenen lihasta lisäisin ja tekisin siitä punatukkasen :D

Onkos sulla joku fetissi punaisiin hiuksiin...? ;) Hur som helst, sullahan on loistava maku... ;)

Lumi sanoi:
Mun mielestä on hämmentävää, että tässä ketjussa hoikat naiset (esim. Jennifer G. ja muut laihikset) ovat yrjöttäviä rimppakinttu-anorektikoita, jotka tavallinen normaalipainoinen nainen pesee ja pyykkää koska vaan, kun taas mimmien Maailman kaunein nainen (tms.) -ketjussa samat naiset on hoikkien huippumallien seassa hyvinkin edustettuna, kun taas niitä normaalipainoisia, sopivasti pehmeitä naisia on aika hankala löytää (Kate W. taisi olla). Meneekö se lopulta niin, että naiset itse ihannoi laihoja naisia?
No jaa, mä ainakin valitsin suosikkini tuohon kategoriaan KAUNIIDEN KASVOJEN perusteella, en niinkään vartalon. Uskon, että niin teki moni muukin.
Noista B.O.S.S:n kuvista mun silmää miellyttää eniten kaksi vikaa...se eka on liian löysä (ehkä jopa hieman pullukka, mutta ei läski) tokavika on muodokas ja vika taas treenattu.

Kompataan Tupla-J:tä ja Dawidia. Eli toiseksi viimeinen miellyttää silmää eniten. Ja veikkaanpa että on tuossakin liikuntaharrastusta jonkin verran taustalla, tai sitten hyvät geenit :)

dear_a sanoi:
Onkos sulla joku fetissi punaisiin hiuksiin...? ;) Hur som helst, sullahan on loistava maku... ;)
Heh joo, punapäät rokkaa...;)

dear_a sanoi:
On mulla, kyllä mä itse asiassa sulle siitä kerroinkin taannoin... ;)

About täydellinen vartalo löytyy tältä tytsyltä. No ainakin mun mielestä ihannevartalo naiselle.:kippis1:

33878017804.jpg
94012638973.jpg

21960824929.jpg
kyra.jpg

Oikea määrä lihaksia, oikea rasvaprosentti, pituus, paino, hyvä ryhti, hyvät sääret, nätit kasvot, you know, perfect.:kuola:

Tässähän on plussana vielä mielikuvat osaavasta kamppailijasta ja urheilullisuudesta.

B.O.S.S. sanoi:
EDIT: jos tämän postauksen hotlinkkaukset kusee (kuvat ei näy ollenkaan tai näkyy jotain muuta kuin naisvartalo), niin laittakaa vaikka privaa, pistän uusiks.

Mä nyt laitan pari kuvaa "tavallisista" naisista kun ei tästä muuten ota selkoa.

Jätin aivan ääripäät pois (ylipainoinen, anorektikko, pro-boudari), tarkoituksella.

Kommentoikaa rasvan määrää yms.(eikä niitä tissejä poijaat) ;)

Ehdoton ykkönen on ylimmäinen!!:kuola: olihan siinä muutama ihan ok, fitness-mimmi, mut ne ei vaan oo mun makuun...

rusakko-600 sanoi:
About täydellinen vartalo löytyy tältä tytsyltä. No ainakin mun mielestä ihannevartalo naiselle.:kippis1:

33878017804.jpg
94012638973.jpg

21960824929.jpg
kyra.jpg

Oikea määrä lihaksia, oikea rasvaprosentti, pituus, paino, hyvä ryhti, hyvät sääret, nätit kasvot, you know, perfect.:kuola:

Tässähän on plussana vielä mielikuvat osaavasta kamppailijasta ja urheilullisuudesta.

Liian laihamimmi! ei käy ollenkaan, vaikka kasvoista ihan nätti:(

Mik99 sanoi:
Jaahas, jaki_ metsästää sammakkoa. :lol2:

Tottakai: siitä saa pussaamalla täydellisen prinsessan! :)

Miksi kumppaniksi laiha nainen

-Koska se kuitenkin lihoaa ikääntyessään. Jos otat vähän luisevan naisen, se näyttää hyvältä kolmikymppisenä ja ihkulta nelikymppisenä ja vielä viisikymppisenäkin täti on ihmisen mitoissa ja seksielämä toimii.
Jos otat normaalipainoisen, se todnäk. on pullukka jo kolmevitosena, jne jne. Jos otat valmiiksi pullean, sabotoit avioseksisi tulevaisuuden.

Tämä siis long term. Heilasteluun sopii vähän pulleempikin.

Tuossa Rusakon postin alimmassa kuvassa näyttää vatsa melko kivalta, muista kuvista ei kyllä pysty arvostelemaan kroppaa oikeastaan yhtään...

Edit:

Belmondo: höpö höpö, tuo pätee vaan jos mimmi ei "huolehdi ittestään". Mieti nyt ku joku langanlaiha vaihtaa sen näkkärin Fazerin siniseen, niin ei hyvä heilu -> siis laihaläski

dear_a sanoi:
Tottakai: siitä saa pussaamalla täydellisen prinsessan! :)

Anteeks taas ot... Kröhöm... Prinssi siitä tulee. :eek:

EDIIT2: Tähän mennessä kaikki on saanut kannatusta, PAITSI laihin vaihtoehto. Selkein on suosikki on ollut tuo "tavallinen" (uusi kuva hänestä alla) ja kahden viimeisen välimuoto on myös suosittu.

4.jpg

Mr.Referee sanoi:
ei kelpaa.. :rolleyes:

Jos nyt pysyttäis aiheessa ja jätettäis noi kaikki sellaset ulkopuolelle jotka ei oo saavutettavissa.
Kyllä sellanen normaalivartaloinen nainen on hyvä. jos treenaa plussaa. jos on vähän ekstraa, ei väliä. Ei sen vartalon kanssa seurustella, vaan sen mitä sieltä päästä löytyy...

Totta puhut kuomaseni. Alkaa vasta sitten valitsemaan naisia täysin kropan mukaan kun siihen on itsellä varaa. :P

Tosin tuo ns. ikälisä on kyllä pelottava. Laiha enteilee mahdollisesti terveitä elämäntapoja/liikuntaa myös vanhempana. Eikä sitten sitä että ruvetaan pullasorsaksi ja liikunta on koko elämän jotain inhottavan raskasta. Tosin ei tässä nyt nuorena voi vielä oikein arvostella. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka itse olisi paskamaha sitten 40+ vuotianaa. Toivottavasti ei kuitenkaan. :)

GoA sanoi:
Laiha enteilee mahdollisesti terveitä elämäntapoja/liikuntaa myös vanhempana.

Ei välttämättä, vaan voi pahimmassa tapauksessa vaikuttaa jopa päinvastoin - jos paino on pysynyt nuoruusvuodet kurissa ilman sen erityisempää eforttia, tuudittaudutaan siihen uskoon, että kyllä se niin varmasti tekee vanhempanakin...

Laihuus/hoikkuus ei suinkaan välttämättä tarkoita terveitä elämäntapoja.

Jepjep. Eli Helena (eli toi viimeinen) lihaksineen ja ton tokavikan rasvat pintaan, niin veikkaisin, että menis mukiin.

Rusakon postaama tyttö on aika luomu. Korkeintaan 500 toiston sarjoja salilla Cosmoa lukien. :piis: vaan, jos on oikeasti joku ninja ja nostaa 60 penkistä. Kroppa näyttää vain tuolta.

Edit: Tolla toiseksi viimeisellä on kyllä ihan hyvä kropan malli (leveämmät hartiat kuin lantio ja silti lantio sopivan muodokas). Salille vaan niin hyvä tulis.

Edit2: Laihuus taitaa nykypäivänä kertoa enemmänkin siitä, että syödään kaks salaatinlehtee ja näkkäri päivässä. Ei mitään takuita liikunnallisuudesta. Paitsi ehkä noi Cosmopolitan-sarjat. :)

Edit3: Tämä ketju pitäisi saada kaikkien nuorten tyttöjen tietoon, jotka kuvittelevat, että pitää olla huippumallin mitoissa, että näyttää hyvältä. Demille vaan linkkiä :)

Gillyanne sanoi:
Laihuus/hoikkuus ei suinkaan välttämättä tarkoita terveitä elämäntapoja.
On se kuitenkin parempi indikaatio terveiden elämäntapojen suuntaan, kuin selkeä lihavuus ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom