Miehetkö tykkää laihoista naisista?

Djaah....
No kyllähän noi miehet taitaa laihoista/hoikista naisista pitää enemmän, joskaan eivät sitä aina myönnä.. Jessica Alban vartaloa (joka sairastaa tai on ainakin sairastanut anoreksiaa jo vuosia) hehkuttavat lähes poikkeuksetta kaikki miespuoliset ystäväni. Ja todellakin tv ja kuvat vääristää tota kokoa sen verran, että jos näkisi noita tyttöjä esim. Paris Hiltonin livenä, niin varmasti todella luisevalta näyttäis :(
Mutta niin.. tämä omista kokemuksistani luotu mielipide.. jokaisella omansa..:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitehän sitä sanois. Sehän on selvä, että laihakaan vartalo ei näytä hyvältä jos lihaksia on ihan minimaalisesti, mutta ei ne lihakset ole mikään itseisarvo saisi olla naisella. :rolleyes:

Jos olisi sellainen tilanne, että olis vaikka kaksoset ja toinen ns tosissaan treenaava, eli pientä patin alkua löytyisi sieltä täältä ja toinen taas ns muuten vaan hoikka ja tiukassa kunnossa eli harrastaa liikuntaa ahkerasti ym, niin kyllä tuo jälkimmäinen vetoaa meikäläiseen enemmän. Oikeastaan puistattaa välillä se joidenkin harrastama "äijäily" mistä tälläkin saa lukea. :D

edit: kerroin siis omasta naismausta, millä ei ole oikeastaan mitään tekemistä minkään muun kanssa. :)

Säde sanoi:
:offtopic: reinon jutut pistää hymyilyttämään lähes joka kerta :lol2:
Mää oon pyhällä ristiretkellä itselleni lähes kaikkein tärkeimmän asian eli eestiläisten naisten ylivertaisen laihuuden ja kauneuden puolesta, vaahtoan ikenet verta valuen. Ja sua vaan hymyilyttää. :D

Rae- hei, jos Jessica Alba on sairastanut anoreksiaa joskus / sairastaa sitä yhä kautta näiden vuosien, niin uskomattoman terveennäköisen, kauniin ja toiminnallisen kropan on pimu kuitenkin pystynyt itselleen luomaan. Pitäiskö tää kaikki kuitenkin suhteuttaa siihen, että jokaikinen (wannabe tai oikea) bodari, (urheilija), näyttelijä, tanssija, muusikko, runopoika, kettutyttö, hirmuvaltias, diktaattori, keskitysleirinvartija, ihminen ja kasvissyöjä kärsii jonkinasteisesta kompleksista oman kroppansa suhteen. Ja se tulee näkyviin sitten eri tavoin.

Tomppa85 sanoi:
Onko teillä muka varaa valita? Mulle kelpaa kaikki homo sapiens naaraat. :rock:

Sama. Tosin jos en kovin rankasti ole alkoholin vaikutuksen alaisena, niin kaikki joilla painoindeksi menee yli 30:n suodatetaan pois. Koskee niin läskejä kuin nuita härkiä tuolta "lihaksikkaita naisia" -threadista (ne jätetään piilohomoille :))

Kyllähän laihat muijat on hot mutta pidemmän korren vetää sporttisen kropan omaava(ei tarkota että pitäs urheilla tai varsinkaan punttia vetää) mutta siis semmoinen tiukassa kunnossa oleva ja silti vielä muotoja jäljellä... ja mielumin langanlaiha kuin pulska:love:

Juu siis timmissä kunnossa oleva muija, joka ei urheile tai punttaa. Nuo on yleensä niitä teinibubiruusuja, jonka ei syö mitään ja joilla se rasva selluliitiksi takapuoleen ja navan seutuville. Sitten vain tukisukkahousuilla ja korsetilla korjataan tuota ongelmaa, ja ai kun on taas vientiä :)

ToughGrip sanoi:
Juu siis timmissä kunnossa oleva muija, joka ei urheile tai punttaa. Nuo on yleensä niitä teinibubiruusuja, jonka ei syö mitään ja joilla se rasva selluliitiksi takapuoleen ja navan seutuville. Sitten vain tukisukkahousuilla ja korsetilla korjataan tuota ongelmaa, ja ai kun on taas vientiä :)

No anteeksi epätarkat määritelmäni mutten oikeen osaa itekkään selittää sitä mitä tarkoitan :rolleyes: . Siis tohon timmiin kuntoon mahtuu mun silmissä kaikki oikeesta urheilijasta semmoseen jolla pieni pömppis eli hiukan rasvaa mutta silti näyttää suht laihalta. Sitäpaitsi jos et ole huomannut niin onhan niitä miehiäkin joilla on luonnostaan isommat lihakset ja vähemmän rasvaa joten pakostihan joku niistä tytöistäkin on hyvännäköinen jotka näyttää hyvältä(vaikkeivät urheile):hyper:

Perus toimiva setti olisi että nainen on normaalipainoinen. Mun mielestä toi vyötärösuhde on melko tärkeä. Jos vyötärö on hieman leveämpi ni sit pebaakin pitää olla enemmän. ;) Peraatteessa, jos on hyvä iho ja läskit kropassa "silleen kiinteästi", niin silloin isompi on melkein parempi! ;) :D

:kuola:

reenailija sanoi:
Peraatteessa, jos on hyvä iho ja läskit kropassa "silleen kiinteästi", niin silloin isompi on melkein parempi! ;) :D :kuola:

Ymmärrän hyvin mitä tarkoitat. "kiinteä" läski parempi, kuin "laiha" läski - eikö?
Hirveen vaikee määritelmä, mutta sieluni silmin näen totuuteen...

Tape sanoi:
Ymmärrän hyvin mitä tarkoitat. "kiinteä" läski parempi, kuin "laiha" läski - eikö?
Hirveen vaikee määritelmä, mutta sieluni silmin näen totuuteen...

Just jotain sinnepäin. Nää on niin henkimaaliman juttuja... :D

en pidä laihoista naisista lainkaa. Vanha fraasi: "kyllä naisella pitää olla jotain mistä ottaa kiinni" on aika osuava". En tiiä mitään niin hirveetä ku 20cm levee luinen perse. Muutenkin musta jos nainen on vähän pyöreä, hän näyttää jotenkin luonnollisemmalta ja terveeltä. Mielummin vähän enemmän kun vähemmän. Iso-arse:kuola:

Vargas sanoi:
en pidä laihoista naisista lainkaa. Vanha fraasi: "kyllä naisella pitää olla jotain mistä ottaa kiinni" on aika osuava". En tiiä mitään niin hirveetä ku 20cm levee luinen perse. Muutenkin musta jos nainen on vähän pyöreä, hän näyttää jotenkin luonnollisemmalta ja terveeltä. Mielummin vähän enemmän kun vähemmän. Iso-arse:kuola:

täysin samaa mieltä. Tavallaan tämä koko topic on jo kertaalleen käsitelty tarkastaja Partasen fanitusthreadissa.

reino sanoi:
Mutta Angelica, mötkyseni, iästäsi päätellen virolainen ystäväsi saattaa olla varttunut suurimman osan nuoruudestaan Eestin vabariigin aikana. Sinun tulee tulkita hänen puheitaan sen mukaan. Se, että "ei ollut yhtään rahaa" tarkoittaa sitä, että ei ollut tarpeeksi rahaa mennä syömään mäkkärille. Babushkalla olisi ollut kaalipata liedellä lämpimänä odottamassa milloin tahansa, mutta sattumoisin ystäväsi ei pidä kaalikeiton mausta.:

Ihan pakko takertua vielä tähän sun juttuun vaikka osan aina huumorimielellä kirjottelet. Kyllä joo, kaverini on parikymppinen mutta tässä tapauksessa "ei rahaa" on kyllä ihan oikeasti tarkoittanut ei rahaa. Ei ruokaa on ei ruokaa. Ja babushkalla ei ole ollut mitään kaalipatoja kun ei ollut mitään babushkaa. Se ei ole mun oma mielipide, että vieläkin virossa on niin köyhiä että rahaa ei ole ruokaan, se on tän virolaisen kaverini kertoma juttu. Samaa on kertonut myös toinen virolainen kaveri...
Kuinkahan hyvin mahdat, Reino, tuntea virolaista elämää :rolleyes:

Mut ei silti, mäkin pidän slaavilaisia naisia usein hyvännäköisinä (jos meikkaus yms ei ole liioteltua) kuten myös slaavilaiset miehet on usein :kuola:
Ja pidän myös hoikkia naisia kauniina (monia muitakin), mutta mua joskus hirvittää kun naisen ihannetta pidetään ei ainoastaan hoikkana vaan _laihana_. Muistan kun Kate Winsletiä haukuttiin läskiksi, mitat oli jotain 170cm ja 60kg. Paksuimmatkin hollywood-tähdet on normaalipainon alarajalla, siis nämä joita vielä kauniina pidetään... Jessica Alba on myöskin siinä ja siinä onko normaalipainoinen...Tosin nätti nainen kyllä, en kiellä.

Mun mielestä on hämmentävää, että tässä ketjussa hoikat naiset (esim. Jennifer G. ja muut laihikset) ovat yrjöttäviä rimppakinttu-anorektikoita, jotka tavallinen normaalipainoinen nainen pesee ja pyykkää koska vaan, kun taas mimmien Maailman kaunein nainen (tms.) -ketjussa samat naiset on hoikkien huippumallien seassa hyvinkin edustettuna, kun taas niitä normaalipainoisia, sopivasti pehmeitä naisia on aika hankala löytää (Kate W. taisi olla). Meneekö se lopulta niin, että naiset itse ihannoi laihoja naisia?

Lumi sanoi:
Mun mielestä on hämmentävää, että tässä ketjussa hoikat naiset (esim. Jennifer G. ja muut laihikset) ovat yrjöttäviä rimppakinttu-anorektikoita, jotka tavallinen normaalipainoinen nainen pesee ja pyykkää koska vaan, kun taas mimmien Maailman kaunein nainen (tms.) -ketjussa samat naiset on hoikkien huippumallien seassa hyvinkin edustettuna, kun taas niitä normaalipainoisia, sopivasti pehmeitä naisia on aika hankala löytää (Kate W. taisi olla). Meneekö se lopulta niin, että naiset itse ihannoi laihoja naisia?

Kyllä

Urheilullinen kroppa pitää olla. Muutama hyvännäköinen ja laiha nainen on tullut baarista pokattua, mutta sitten kun on saanut heiltä vaatteet pois niin ei näyttänytkään niin hyvälle. Laiha ja hyvännäköinen voi olla ei-seksuaalinen minun silmissä, jos ei ole pitänyt kropastaan huolta.

Taasen sellaiset naiset, jotka ovat urheilullisia ja vaikka heillä muutama ylimääräinen kilo olisi, niin avot. Sellaista naisellista pyöreyttä. Isot rinnat ja sopiva takapuoli treenatussa kropassa :love:

suklaapisara sanoi:
Ja onko totuus nyt se, että miehet tykkää enemmän jos olen tikkumallinlaiha vai jos saisin hankittua lisää lihasta? Sen kun tietäsi, mutta onpahan ainakin sitten tarjota jotain vastusta niille, jotka pistää mulle tikkua ristiin! :curs:

Kyllä miehet tykkää ilman muuta urheilullisista, timmeistä ja treenatuista naisista. Jos pitää valita muuten samankokoisista naisista treffeille vain toinen niin ilman muuta otetaan lihaksikkaasti kurvikas + rasvat 15% ja jätetään se treenaamaton kurvikas + rasvat 25% muitten seuraksi.

Liian suurista lihaksista kannattaa olla huolissaan vasta siinä vaiheessa kun kaupasta ei pysty ostamaan normaalikokoisia vaatteita. Siihen asti voit treenata aivan huoletta niin paljon kuin sielu sietää. :thumbs:

Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen: joo kyllä.

Mutta oman kokemukseni mukaan tekevät aika mielenkiintoisia poikkeuksia. Luulisi, että ennemmin se kokonaisuus ratkaisee - se miltä näyttää överhuvudtaget - kuin se, kuinka monta grammaa on varattu per senttimetri.

Aivan sama, meitsi diggaa itsestään ja ne jotka eivät ole samaa mieltä, ovat väärässä. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom