Miehetkö tykkää laihoista naisista?

Ehkä kuulun tässä miehien vähemmistöön, mutta kurvikas takapuoli ja litteä vatsa aiheuttaa välitöntä huimausta ja surinaa päässä. Varsinkin petipuuhissa muodokas peppu on aivan must juttu, muuten en välttämättä syty koko hommaan. Kai mun aivoissa laukeaa jotain eläimellistä hormonin eritystä, kun pääsee käsiksi hedelmällisiin kupeisiin. Pelkkä visuaalinen stimulus on joskus kiihkossa niin älytöntä, että tekee mieli ulvoa kuuta :kuola:

En tiedä onnitellako kuvaajaa, meikkaajaa, vai ketä, mutta tässä on kaikki mitä voisin kuvitella naisen ulkonäöltä toivovani, ja enemmän.

1007.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
gmarx sanoi:
En tiedä onnitellako kuvaajaa, meikkaajaa, vai ketä, mutta tässä on kaikki mitä voisin kuvitella naisen ulkonäöltä toivovani, ja enemmän.

1007.jpg

Lopez on kyllä täydellinen persettään myöten :kuola: My favourite :kuola:

Yhdyn J Lo:ta ylistävien joukkoon. Aikalailla täydellisyyden ruumiillistuma. Tuli pakonomainen tarve ulvoa :rock: ...

Jin sanoi:
Lopez on kyllä täydellinen persettään myöten :kuola: My favourite :kuola:
Ja lisäksi yksi maailman kauneimmista naisista...:haart:

Timba79 sanoi:
Lopez on kyllä aika täydellinen, sitä kun kerran pääsis niin voisi senjälkeen kuolla pois. ;)

Juuri näin. Toinen aika hyvä on Jessica alba, josta thredissä oli vissiin juttua. Vakuutti mut ainakin Into the blue leffassa :5: Itse kysymykseen kyllä ne laihatkin just ja just menee mut mielummi snadisti enemmän ku vähemmä :rolleyes:

Ultimecia sanoi:
Muissa tilanteissa "sarkastinen vittupää ei ole sieltä harvinaisemmasta päästä, kun kateelliset minua kuvailevat :D .
Hmmm, sarkastinen vittupää kuulostaa perverssillä tavalla kiihoittavalta :kuola:

:love: :haart:

(itse en koskaan harrasta sarkastista vittuilua)

J-Lo on siis niin ihq! :haart:

Sporttinen nainen on kyllä aivan :hyper: , katselin äsken tuota punttimimmien kuvat threadia ja voin sanoa että pakkiksen oma Jemelyn hakkaa olemuksellaan kaikki kuvat joita tänne jo laitettu, teki vaikutuksen kyllä. Eli onhan noita täydellisiä vartaloita muuallakin kun Victoria´s secret katalogissa, ihan kotosuomessa.:thumbs:

Eilen alkoi huippumalli haussa -uudet jaksot. Ei voi sanoa kun että kamala minkä näkösiä riisitikkuja ne oli, 90% niistä ainakin. Tycker inte.

suklaapisara sanoi:
Kyllä oli taas itkussa pitelemistä kun kävin hierojalla ja luikautin siinä lähtiessäni, et pitää varmaan jättää juoksemista vähän vähemmälle kun yritän painoa nostaa ja lihasta kasvattaa. Mies tokaisi heti et älä ihmeessä, ettei patti kasva liikaa, miehet ei tykkää liian muodokkaista naisista! :eek:

Ja taas nähtiin ettei kaikkia voi miellyttää. Oma painoindeksini on joku surkeat 16 ja miehet aina hupsuttelee kun sormet menee mun hauiksen ympäri ja sanoo että söisit enemmän... ja nyt joku tollo tulee sanomaan mulle etten saisi hankkia lisää lihasta!?! Kyllä harmittaa kun en oikein tiedä mitä pitäsi tehdä... Itse ainakin haluaisin olla edes normaalin lihaksikas, joten jatkan edelleen sinnikkäästi punttisaliharjoittelua vaikka miehet saisinkin unohtaa.

Ja onko totuus nyt se, että miehet tykkää enemmän jos olen tikkumallinlaiha vai jos saisin hankittua lisää lihasta? Sen kun tietäsi, mutta onpahan ainakin sitten tarjota jotain vastusta niille, jotka pistää mulle tikkua ristiin! :curs:

Sun pitää hommata ittelles terve itsetunto ja olla miettimättä asioita ulkonäön kannalta. Tee niinkuin itse tykkäät.

Timba79 sanoi:
Lopez on kyllä aika täydellinen, sitä kun kerran pääsis niin voisi senjälkeen kuolla pois. ;)

Yhdyn tähän, koska silloin muulla elämällä ei enään olisi väliä, koska siitä yhdestä pienestä kiihkeästä hetkestä ei kukaan ikinä missään koskaan voisi enään pistää paremmaksi :hyper:

Viikinki 86 sanoi:
Yhdyn tähän, koska silloin muulla elämällä ei enään olisi väliä, koska siitä yhdestä pienestä kiihkeästä hetkestä ei kukaan ikinä missään koskaan voisi enään pistää paremmaksi :hyper:
Niinpä!
Ja ihan sama kenelle sitä yrittäis sanoa että on päässyy tuuppaamaan sitä niin KUKAAN KOKO MAAILMASTA EI SITÄ USKOISI!!! Ja arvaa että vituttaisko se??:wall: :wall:

Vähän sama juttu että tuol mettäs kaatuu joku puu mut kukaan ei oo näkemäs ni kaatuikos se kuitenkaan....

Ei voi yleistää et miehet pitää vaa laihoista naisista.Omas tuttavapiiris ainakin pidetää enemmän muodokkaista naisista mil vähän tissiä ja peffaa.Naama ja persoona tärkeempiä.Itel ollu monennäköistä naista:blondia,tummaa,laihaa ja muodokasta.Jokainen kolahtanu ku ravintolas nähny ekan kerran.Iloinen hymy ja rohkea asenne elämään tehoaa parhaiten..

Unelmanainen (salaisissa unelmissa)

Mun fantasianaisella olisi Isot reisi- ja pakaralihakset :kuola: . Silleen jopa vähän epäsuhdassa muuhun kroppaan (Henkilökohtainen hieroja niille reisille ja pakaroille (mä) olisi käytettävissä 24/7 ;) ) Timmit selkälihakset, varsinkin alaselkä. Notkea kuin kissa. Osaa liikkua ja käyttää vartaloaan seksikkäästi. Ei mikään liian alhainen rasvaprosentti, mutta ei liian läski. Kapea vyötärö. Pitkät hiukset. Trimmattu karvoitus. Kaunis.

Niin ja isot tissit. :D (tämä oli siis pelkkää ultimate fantasiaa)

Suositut

Back
Ylös Bottom