Miehetkö tykkää laihoista naisista?

Nytkun nää laihat naiset oksettaa niin pirusti niin antakaas nyt jotain kuvia tai painohaarukoita... jos Lapo sun mielestä pikajuoksijalla on sopivasti rasvaa niin se sun laiha saa olla kyllä sitten jo anorektikko. Ei laiha vaan anorektikko!

omasta mielestä nainen on PARHAIMILLAAN45-60 kg =)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
chuckie sanoi:

Voi olla hiukan eri asia jos nainen on 150 cm tai 180 cm ja painaa ton verran.

Joo, ei olis uskonu että voi tästä aiheesta olla eri mielipiteitä.

Mihin tämä maailma on tullut...?

chuckie sanoi:
Nytkun nää laihat naiset oksettaa niin pirusti niin antakaas nyt jotain kuvia tai painohaarukoita... jos Lapo sun mielestä pikajuoksijalla on sopivasti rasvaa niin se sun laiha saa olla kyllä sitten jo anorektikko. Ei laiha vaan anorektikko!

Luetaan näitä posteja.

Esimerkkikuvia:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=904590&postcount=116

kruggerand sanoi:
Maailmassa on niin paljon kauniita naisia etten pysty mitenkään asettamaan joitain tarkkoja speksejä sille "kympille", jos molemminpuolista "mojoa" löytyy ei väliä ole rodulla/uskonnolla/painolla/pituudella tms.

Eikös se kymppi ollut Michelle Pfeiffer (niin ja nimensä mukaisessa leffassa Bo Derek :kuola: )? Ainakin kaikkialla aina siteerataan sitä jotain maailmaanlaajuista ns. tutkimusta jossa kerättiin dataa kauneimmista kasvonpiirteistä ja lopputuloksena oli Michelle Pfeiffer.

hgw sanoi:
Eikös se kymppi ollut Michelle Pfeiffer (niin ja nimensä mukaisessa leffassa Bo Derek :kuola: )?
0790731045.01.LZZZZZZZ.jpg

tm51drek.jpg

bd012.jpg

Bo on vähän kolho kasvoistaan ja vartalo lattaperseineen edustaa 70-luvun ihannetta. Panisin silti epäilemättä.

'Bodaava nuoriso' viiteryhmänä tietysti vähän vääristää näitä kyselyjä, mutta silti mua huolestuttaa naisten vaatimusten kovuus. Miehet on ainakin käytännössä ihan onnessaan, jos nainen on kasvoiltaan perusnätti ja kroppa on ns normaali. Naisten toiveissa taas ylikorostuu KOKO, iso mies, vattaa, forkkuja, etc. Pituus nyt jää heti saavuttamatta suurimmalta osalta porukkaa ja se iso massa taas vaatisi melkoisia syömäorgioita terveyden kustannuksella.

Ei hyvä. Ei näin.

D.Yates sanoi:
silti mua huolestuttaa naisten vaatimusten kovuus. Miehet on ainakin käytännössä ihan onnessaan, jos nainen on kasvoiltaan perusnätti ja kroppa on ns normaali. Naisten toiveissa taas ylikorostuu KOKO, iso mies, vattaa, forkkuja, etc. Pituus nyt jää heti saavuttamatta suurimmalta osalta porukkaa ja se iso massa taas vaatisi melkoisia syömäorgioita terveyden kustannuksella.

Eikös nyt ollut kyse ulkonäköihanteesta?! Sataan kertaan kai jo todettu, mutta baby one more time; ei ne naiset niiden isojen äijien kanssa välttämättä pariudu, vaan ottavat jonkun, jossa sitä sisältöä(kin) on. Ei sillä etteikö sitä isossa miehessäkin voisi olla... :hyper:

D.Yates sanoi:
'Bodaava nuoriso' viiteryhmänä tietysti vähän vääristää näitä kyselyjä, mutta silti mua huolestuttaa naisten vaatimusten kovuus. Miehet on ainakin käytännössä ihan onnessaan, jos nainen on kasvoiltaan perusnätti ja kroppa on ns normaali. Naisten toiveissa taas ylikorostuu KOKO, iso mies, vattaa, forkkuja, etc. Pituus nyt jää heti saavuttamatta suurimmalta osalta porukkaa ja se iso massa taas vaatisi melkoisia syömäorgioita terveyden kustannuksella.

Ei hyvä. Ei näin.

Mä veikkaan, että naiset luki noita meidän asettamia kriteereitä ja kuvia ihanteista hieman eri tavalla, ts. heidän mielestään meidän vaatimukset kuulosti varmaan ihan yhtä kovilta. Jos kattoo sitä mun kuvapostausta, niin se nro 3 on IMO melkosen paljon suomalaista keskiarvomimmiä paremman näkönen kropaltaan ja iteki olin vaatimassa siihen päälle vielä urheilullisuutta...

Naisella ei saa olla liikaa lihaksia, esim. KAIKKI bodarinaiset, hyi saakeli. :urjo:
Sopivasti lihaksia saa olla, esim jotkut yleisurheilijat tai sitten ei ollenkaan (ehkä vielä parempi vaihtoehto. Toki kropan pitää olla kiinteä, eli treenattu vaikkei lihakset erottuisikaan. Iso perse on plussaa, mutta ei läski lahnaperse vaan leveähkö ja pyöreä.

(liian) Laihat naiset ovat karseita, mieluummin vaikka ylipainoinen. Mitään painoindeksiä on turha katsoa kun kaikki on tapauskohtaista.

B.O.S.S. sanoi:

Luetaan luetaan. Ei ole vaan yhtään kuvaa OKSETTAVAN laihoista. Noi esimerkkikuvathan on kaikki ihan ok. Kun sana laiha on saanut tässä mun mielestä vähän väärän merkityksen.

esimerkki kuvathan on hyvä näyttö siitä että useimilla mieheillä skaala on aika laaja. Noissa kuvissahan tilanne on nyt vähän sama kun jos menis autokauppaan ja miettis ottaako ferrarin, lambon vai porschen; suurimalle osalle kelpaisi mikä tahansa niistä...ehkä ne hepat tms (mitä sisällä on)sitten ratkasee ;)
Ladoista ei vielä kuvia ole.

D.Yates sanoi:
Bo on vähän kolho kasvoistaan ja vartalo lattaperseineen edustaa 70-luvun ihannetta. Panisin silti epäilemättä.

Niin se aika kultaa muistot. Muistelisin, että Derekin kasvon luustoja kultaisella kasarilla kehuttiin täydellisiksi, mutta joo, onhan se oikeastaan vähän kolho monissa kuvissa. Oli se silti, kun nuorena jollina näki ekan kerran Kympin ja sen mustavalkoisen Tarzan-leffan, missä Bo co-starrasi. :kuola:

Vaikka noi reidet hiukan kaposet alemmassa kuvassa onkin, niin: Nam, panisin.

chuckie sanoi:
Aika väsyneitä on joidenkin ajatukset siitä ettei muka normaalia naisvartaloa voi olla ilman syömishäiriötä. Voi saatana. Aletaan heittää jotain oksennusskeidaa yms anoreksiaa. Suurimalla osalla naisista joita itse tunnen on ainakin ihan normaali vartalo, enkä kyllä jaksa uskoa mihinkään syömishäiriöihin. Se että niitä on "paljon" ei tarkoita että ihan jokaisella kuitenkaan.

Opettele lukemaan, jooko. Kukaan ei ole väittänyt, ettei normaalia - mitä se nyt sitten ikinä tarkoittaakaan - naisvartaloa voisi olla ilman syömishäiriöitä. Mutta yllättävän monella niitä kuitenkin nykyään on, valitettavasti. Ja se, että sinä et usko syömishäiriön mahdollisuuteen tuntemillasi naisilla, ei kyllä vielä todista yhtään mitään mistään. EDIT: Ja nimim. kokemusta on voin todeta, että aika moni ne myös kysyttäessä kieltää, vaikka niistä siis kärsisikin, koska ne koetaan tavattoman nolona ja hävettävänä asiana.

Pahoittelen, jos nyt murskasin kauniit fantasiasi, mutta kaikki ei tosiaan ole sitä, miltä näyttää. EDIT: Äläkä nyt edelleenkään tulkitse tätä postia niin, että kaikilla tai edes valtaosalla naisista näitä ongelmia olisi, niin minä en ole väittänyt enkä väitä. Mutta, itse itseäni toistaen, yllättävän yleisiä ne valitettavasti nykyään ovat, ja todennäköistä on, että sinäkin tietämättäsi ainakin jossain määrin syömishäiriöisiä naisia tunnet.

Mun mielestä naisen fyysisessä puolessa, jos vain sitä katsotaan, on ehdottomasti tärkeintä naisellisuus, elikäs vartalon muodot, miten itsensä kantaa, miten liikkuu jne.
Siihen vaikuttaa lihan ja/tai rasvan määrä lopulta aika vähän, ellei mennä sitten ihan äärimmäisyyksiin.

hgw sanoi:
Oli se silti, kun nuorena jollina näki ekan kerran Kympin ja sen mustavalkoisen Tarzan-leffan, missä Bo co-starrasi. :kuola:
Tarzani oli kyllä aikoinaan kova :kuola:

Gilly, mitäs luulet onko syömishäiriöitä (kaikki bulimiat ja binge-eatingit mukaan laskettuna) enemmän laihoilla, normaalipainoisilla vai lihavilla?

chuckie sanoi:
Aika väsyneitä on joidenkin ajatukset siitä ettei muka normaalia naisvartaloa voi olla ilman syömishäiriötä. Voi saatana. Aletaan heittää jotain oksennusskeidaa yms anoreksiaa. Suurimalla osalla naisista joita itse tunnen on ainakin ihan normaali vartalo, enkä kyllä jaksa uskoa mihinkään syömishäiriöihin. Se että niitä on "paljon" ei tarkoita että ihan jokaisella kuitenkaan.

Gillyanne tossa jo kirjoittikin mut kommentoin vielä itekin kun kerran menin tota "oksennusskeidaa" heittämään.

Ei ollutkaan kyse siitä, etteikö ns normaalia vartaloa voisi saada ilman syömishäiriötä. Kai se normaali sitä suunnilleen meinaa että siinä pysyy tavallinen ihminen jos syö suht koht oikein ja vähän liikkuu. Mutta se nyt vaan on fakta että monilla julkkisnaisilla, joiden kuvia tässä on ihasteltu, painoindeksi on normaalin alarajalla tai sen alle.
Yleensä pitää olla hyvin sirorakenteinen nainen, että ilman tuskasteluja pysyy siellä painoindeksin alarajalla tai sen alla. Teinit erikseen. Ja kun keskiverto nainen koittaa päästä sinne alipainon puolelle, mukaan astuu hyvin helposti epäterveet keinot. Itse tyttönä tiedän niiiiiiin monia tapauksia, että uskallan väittää sulle vastaan syömishäiriöiden yleisyydestä.

Enkä mä koita tässä väittää, että sun tai kenekään muun pitäs tykätä plösöstä naisesta. Mut ois mukava jos ymmärtäis, että noi Hollywood-lookit ei ole useimmille mahdollisia tervein keinoin, ja sillon läski-kommentit on vähän ikäviä...

Edit. En olle Gilly mut D.Yatesille: eiköhän niitä ole aikalailla kaikilla painoon katsomatta, jos vain on epätyytyväinen kroppaansa. Bulimia kun ei näy välttämättä laihuutena joten sitä voi olla vähän kellä vaan...

Angelica-82 sanoi:
... D.Yatesille: eiköhän niitä ole aikalailla kaikilla painoon katsomatta, jos vain on epätyytyväinen kroppaansa. Bulimia kun ei näy välttämättä laihuutena joten sitä voi olla vähän kellä vaan...

Kyllä, valitettavasti juuri näin. Ja melkein tekisi mieleni sanoa, että niillä ns. normaalipainoisilla/normaalinnäköisillä eriasteisia syömiskäyttäymisen häiriöitä (joita on siis muitakin kuin perinteiset anoreksia ja bulimia) olisi nykyään jo eniten (tämä siis omiin kokemuksiin perustuvaa mutua).

Tape sanoi:
Kuka on kuvannut mun pyllyn!? :curs: :D

En jaksanut kahlata koko ketjua läpi.. Joka tapauksessa sain helpotuksen tähän viime aikoina painaneeseen "olen löysä ja läski" oloon, joka on siis seurausta tästä meneillään olevasta massakaudesta. Mukaan kun tuntuu tarttuvan "vähän" muutakin kun lihasta. :jahas: Mulla on siis toivoa, munkin ghettobooty voi miellyttää jotakuta! :)

Hmm.. Tästä threadista mieleeni poiki yksi kysymys, mitä olen jo kauan pohtinut. En kyllä kehtaisi tätä edes tänne laittaa, mut no, menköön nyt perjantai-illan nimissä. Tämä EI päde kaikkiin esimerkissäni käyttämiini miehiin, mutta olen vain törmännyt "harmittavan" moneen tällaiseen tapaukseen. Eli: MIKSI miehet, hyvä kroppaiset ja kivan näköiset voimailua/bodausta/tms. harrastavat seurustelee "taviksen", ehkä vähän pullukan, urheilemattoman, ns. ei minkään näköisen naisen kanssa, kun samaan aikaan joutilaana lojuu timmejä fitnessmimmejä?!?! :rolleyes: Tää on tosi, TOSI :david: -kysymys ja tiedän monia upeita pareja bodypiireistä, mut myös useita edellä mainitsemiani... Etten olisi vain kateellinen, en... :nolo: Ehkäpä tässä taas nähdään se, että ei sitä sen ulkokuoren kanssa pelkästään seurustella. :)

:david: :david: :david:

MerZi sanoi:
Eli: MIKSI miehet, hyvä kroppaiset ja kivan näköiset voimailua/bodausta/tms. harrastavat seurustelee "taviksen", ehkä vähän pullukan, urheilemattoman, ns. ei minkään näköisen naisen kanssa, kun samaan aikaan joutilaana lojuu timmejä fitnessmimmejä?!?! :rolleyes: Tää on tosi, TOSI :david: -kysymys ja tiedän monia upeita pareja bodypiireistä, mut myös useita edellä mainitsemiani... Etten olisi vain kateellinen, en... :nolo: Ehkäpä tässä taas nähdään se, että ei sitä sen ulkokuoren kanssa pelkästään seurustella. :)

:david: :david: :david:

En tiedä onko urbaanilegendaa, mutta käsittääkseni jotkut pinnalliset mulkerot seurustelevat itseään epäviehättävämpien (!) kanssa, koska rumilukset ei karkaa. Ne pysyy kiltisti vieressä ja palvoo sua.

Tämä oli siis rankka yleistys. Mutta tiedän ainakin yhden tytön jonka seurustelusuhteista paistaa läpi se että se haluaa olla ns. ylempänä, siis pitää kumppania tossun alla. Jos kumppanisi rakastaa sinua enemmän kuin sinä häntä, sinulla on valtaa. Itse en haluais tossukkaa, mutta jotkut haluaa.

edit. typoja, lisäksi pahoittelen kuvottavaa sinä-passiivin käyttöä, mutten viitsi korjata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom