Miehetkö tykkää laihoista naisista?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lihaksia pitää olla

Tää oikeastaan sopii mun kauneusihanteisiini sukupuolesta riippumatta:

1) Jos iho myötäilee enimmäkseen luustoa, kyseinen henkilö on aika kuolleen näköinen ja varmaan heikkokin. Nälkäkuurikin varmaan vetää mielen maahan ja suupielet alas.

2) Jos ihon ja luun välissä on enimmäkseen rasvakudosta, kokonaisuus tuntuu ja näyttää pullataikinalta tai hyytelöltä, auttamatta mitenkään liikkumisessa. Rinnat ovat tietysti asia erikseen ja niillä onkin oma tarkoituksensa.

3) Kun ihon ja luiden välissä on sopivasti terveitä lihaksia, henkilö on vahvempi, liikkuu pirteämmän näköisesti ja on muutenkin terveemmän näköinen.

Terveys on seksikästä ja se näkyy päälle.

Naiset, joilla luut paistaa ihon läpi :down:
Ja myös lihavat naiset, joilla makkarat roikkuu ja sellut loistaa :urjo:
Mutta omaan ihanteeseen istuu lähes täydellisesti tämä (voisi tuohon vielä muutaman kilon lisätä ja silti menisi)

107.jpg

:kuola: :kuola:

Nämä ovat tietenkin makuasioita, joista ei oikeastaan voi väitellä. Makunsa kullakin.

Tulipas sekavaa, mutta sitä se viina teettää :kippis1:

mxu sanoi:
Kyllä pitää suht laiha olla.. tää on sellanen optimi:

[I MG]http://www.dailycuties.com/redhead/0603/12/pics/bethblu03.jpg[/IMG]
Vaikka kuvasta ny ei näy ku rinnat, niin eihän toi edes oo laiha.

Laihat naiset eivät ole koskaan kiinnostaneet minua yhtään. Ei tosin myöskään selluloosaa(tai selluliittia) tursuavat isot tädit myöskään. Esim. tuota huippumalli haussa-ohjelmaa en ole pystynyt seuraamaan, koska ne kaikki kilpailijat näyttää anorektikoilta. Vain se juontaja on naisen näköinen. Itse en leimaa naisia/tyttöjä läskeiksi, jos on muutama kilo ylimääräistäkin. Sitten, kun sitä alkaa olla lähemmäs 10kg, niin ei oikein innosta. Laitanpa tuohon alas unelmieni naisen. (Siis sen maailman parhaan)

jessica-alba-20050928050614425.jpg

Itse asiassa tuossa kuvassa Jessica on minun mieleen vähän turhankin timmissä kunnossa. Joku pari-kolme kiloa lisää ei tekisi pahitteeksi. Dark Angel oli huippusarja :kuola:

Kaunis kokonaisuus

Joku semmoinen hyväkuntoinen ja sopusuhtainen. Minulle hyvä ruumiin kunto tuntuisi olevan sellainen aika hyvä yleispätevä selitys. Oman luuston mittasuhteille tai kasvojen muodoille ei paljon pysty tekemään. Jotkut sitten ovat syntymästään asti onnekkaita niiden suhteen.

102321750PVxhSu_ph.jpg

Kiinnitin huomiota muutamaankin sopusuhtaiseen yksityiskohtaan. :kuola:

Tässä on semmoinen sopusuhtainen mielestäni. Näähän nyt vetelee albat puihin mennen tullen ;)

duc-tests-02-741.jpg

Sitten vähän lihaa enemmän näkyvis toinen

duc-tests-02-531.jpg

Tot noin. Mulla ittelläni on aina ollut tavoitteena treenata itselleni voimakas ja vähärasvainen kroppa. Sellainen "homopoika" -tyylinen. Niin ja olen nainen. Sana "naisellinen" herättää mielessäni ajatuksen lihavasta (hannapartanen), kömpelöstä, homssuisesta ja typerästä kaakattajasta... Mulle on ihan sama olisinko jonku muun mielestä helvetin hyvän näköinen jos en treenais ollenkaan ja vetäisin päivässä kaks porkkanaa (suun kautta pojat, en kuulu rinkku-teamiin) ja oisin älimäkpiili:urjo: tai söisin mamman lihapullilla itseni hannapartaseks....:urjo:
Pääasia et itse tykkää itsestään. Jos ei tykkää niin sitten on syytä tehdä jotain joko a)asenteelleen tai b) kropalleen.
Ugh, olen puhunut.

Joskus omaa silmää miellyttävä ei aina ole paras mahdollinen. Omalle silmälleni sopiva on fysiologiselta kannalta epäterve. En siis kannata luurankomallia, vaan suht lihaksikasta ja niin vähärasvaista, ettei se ole naiselle enää terveellistä.

Mutta enpä ole antanut tuon asian haitata elämääni mitenkään. Melkein kaikki naiset on aina miestä kauniimpia, joten :)

Mun silmään pistää todella paljon jos nainen on alle 160cm pitkä. Olen aina jostain kumman syystä tykännyt pienistä naisista... :evil: Hieman saa olla vatsan kohdalla jotain ylimääräistäkin. Sellaiset naiset lähinnä oksettaa jotka on lihavia ja ne käyttää silti napapaitoja. Eikö ne vaan tajua että se ei ole seksikästä että makkarat loistaa..? :urjo:
Sit toinen että on hyvä perse. Olen persemies enemmän kuin tissimies :worship: Mites muut pakkislaiset?

Topah sanoi:
Joo on se niin, että lähes kaikki miehet tykkää "laihoista" naisista. Ja tosiaan symmetria on tärkeetä. Itse tykkään siroista pienistä tytöistä, eli oli symmetria mikä tahansa niin ei yli 168cm pituutta, tai yli 63,5kg painoo vois noin karkeesti vetää noi mitat.

Nyt oli kyllä pakko kommentoida noita "karkeita" mittoja. :D Aika tarkkaa, jos tuo puoli kiloa on ratkaiseva... Naisen (ja varmasti miehenkin) painoon vaikuttaa niin moni tekijä ja uskaltaisin väittääkin, ettei monikaan mies pysty kilon tarkkuudella arvioimaan naisen painoa.

Feministi minussa itki hetken, kun luin tätä ketjua ("Paris Hilton on hot, mutta sais olla laihempi"), mutta sitten aloin miettimään, millaisia vaatimuksia naisilla on miesten ulkonäköä kohtaan ja alkoikin jo vähän hymyilyttämään. ;)

April sanoi:
Feministi minussa itki hetken, kun luin tätä ketjua ("Paris Hilton on hot, mutta sais olla laihempi"), mutta sitten aloin miettimään, millaisia vaatimuksia naisilla on miesten ulkonäköä kohtaan ja alkoikin jo vähän hymyilyttämään. ;)

Perkele, kerro lisää?
Vai riittääkö kaksi sanaa: Brad Pitt?

SerialLoser sanoi:
Perkele, kerro lisää?
Vai riittääkö kaksi sanaa: Brad Pitt?

Aijai... Brad on kyllä namu! Mutta on se vanhentunutkin viime aikoina (epäilemättä rankkaa touhua viettää aikaa niinkin ruman naisen kans kuin Angelina Jolie :rolleyes: ).

Mutta luulenpa, että me naiset saatais hyvinkin pitkä lista aikaan ns. "ideaalimiehen" ominaisuuksista, noin niinkuin teoriassa (empaattinen, mutta miehekäs; kiltti, muttei nössö jne.). Itseeni vetoaa pitkät ja urheilulliset miehet (yllättäen...). mutta kuitenkaan tarkoita, että pitää olla täysin bodattu kroppa, mutta mulle on tärkeetä, että mies harrastaa liikuntaa säännöllisesti.

Menipäs taas :offtopic: mulla...

Toi painon arvioiminen voi heittää joskus todella paljon. Kerran juteltiin yhen tytön kanssa ja tuli jotenkin paino keskustelun kohteeksi. Se oli noin 170cm pitkä. Kysäisi, että mitä luulet että painan? Mielestäni jonkin verran oli tuota ylipainoakin, niin ajattelin jotain 75kg. Siis ei paljon läskiä mutta hieman. Totuus oli 95kg:eek:

Selittyi isoilla (oikeesti) lihaksilla, pituudella ja sillä ylimäärällä. Ilman niitä lihaksia paino olisi voinut ollakin toi arvioimani.

Bandiitti sanoi:
Toi painon arvioiminen voi heittää joskus todella paljon. Kerran juteltiin yhen tytön kanssa ja tuli jotenkin paino keskustelun kohteeksi. Se oli noin 170cm pitkä. Kysäisi, että mitä luulet että painan? Mielestäni jonkin verran oli tuota ylipainoakin, niin ajattelin jotain 75kg. Siis ei paljon läskiä mutta hieman. Totuus oli 95kg:eek:

Selittyi isoilla (oikeesti) lihaksilla, pituudella ja sillä ylimäärällä. Ilman niitä lihaksia paino olisi voinut ollakin toi arvioimani.

Jätkät arvioi painon aina alemmas kuin mitä se on..Ette osaa oikeen hahmottaa/arvioida...munkni paino on aina ollu jotain 5-10 kiloa alempana kuin mitä s eoikeasti on jätkien arvioidessa:)

Meah sanoi:
Jätkät arvioi painon aina alemmas kuin mitä se on..Ette osaa oikeen hahmottaa/arvioida...munkni paino on aina ollu jotain 5-10 kiloa alempana kuin mitä s eoikeasti on jätkien arvioidessa:)

Tai sitten ne on vähän varovaisia arvioidessaan tietäen joidenkin akkojen olevan aika herkkänä siitä...

Mitä tulee itse threadiin, kyllä mulle käy sporttinen, laiha tai vähän pulskempikin. Joidenkin kohdalla en edes tiedä, mitä niissä näen. Nytkin olen aivan totaalisen ihastunut yhteen työkaveriin, se on lyhyt, sillä on vähän näppyjä, se tupakoi, kroppa on ok, ei mitenkään ihmeellinen. I love her...:haart: Taidetaan vaan olla jo liian hyviä kavereita.

Ehkä se on sitten katsojan silmässä. Mä taidan katsoa enemmän niitä hyviä puolia kuin huonoja. Kaikki noi B.O.S.Sin esittämät kuvat pari sivua sitten olivat omalla tavallaan todella hotteja.

Meah sanoi:

...heiiii, uskotteko te oikeasti tuon? Jos minä olisin äijä ja pitäisi vähän vongata, aivan VARMASTI heittäsin 5-10kg alemmas;)

Yksi kaveri sanoi tosi hyvin, että söpö olet, mutta liian laiha ja naisena otin tietenkin molemmat kohteliaisuutena:rolleyes:

Itte oon muokannut sen käyttööni..."taidat olla liian lihaksikas minun makuuni"

Ikää kun on tullut lisää, niin kyllä se naismaku on muuttunut. Tietysti ehkä vähemmän pinnalliseksi, mutta tissit ja perse on korostunut enemmän ja ei tartte olla langanlaiha.

Mm... takapuoli... :kuola:

Mä muuten tiedän aika hyvin paljonko ihminen painaa noin pikaisestikkin nähtynä. Naisen painoa ei arvuutella. Jos on pakko, niin arvataa selkeästi ihannepainon lähelle.

Big Evil sanoi:
Kaikki noi B.O.S.Sin esittämät kuvat pari sivua sitten olivat omalla tavallaan todella hotteja.
Sivukaneettina mainittakoon, että osa kuvista on vaihtunu. Ovat päivittäneet sivujansa niin hotlinkkaus hakee eri kuvan. Toki oli samat typsyt kuin alkuperäisissä kuvissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom