Miehetkö tykkää laihoista naisista?

Eiköhän se johdu suurimmalla osalla ihan siitä että on löytynyt mukava ihminen. Ei tuossa mitään sen kummempaa teoriaa ole. Merziä vaan vituttaa kun se ei ite saa omien mielikuvien mukaista miestä. :P KAnnattaa tutustua niihin taviksiinkin, on nekin ihan ihmisiä kuitenkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ultimecia sanoi:
En tiedä onko urbaanilegendaa, mutta käsittääkseni jotkut pinnalliset mulkerot seurustelevat itseään epäviehättävämpien (!) kanssa, koska rumilukset ei karkaa. Ne pysyy kiltisti vieressä ja palvoo sua.
Jotain tämmöstä teoriaa mä olen itsekin yrittänyt kehitellä selittämään tätä ilmiötä.. :D "Miten noin hyvännäköisellä on "ton näkönen" tyttöystävä, luulis saavan paremmankin - tai sit sen pitää olla tosi tyhmä.. " :nolo: Vaikka mikäpä tässä on itse ketään arvostelemaan. Kivahan se vaan on että ihmiset löytää rinnalleen semmoisia ihmisiä minkä kanssa on mukava ja hyvä olla. :)

Edit:

GoA sanoi:
Eiköhän se johdu suurimmalla osalla ihan siitä että on löytynyt mukava ihminen. Ei tuossa mitään sen kummempaa teoriaa ole. Merziä vaan vituttaa kun se ei ite saa omien mielikuvien mukaista miestä. :P KAnnattaa tutustua niihin taviksiinkin, on nekin ihan ihmisiä kuitenkin.
Ehdin jo postittaa ennen tätä kommenttia. Korostan sitä, että OLEN tavis, tavallinen "wannabefitness" tyttö ja taviksia ne on kaikki mun lähipiiristäkin. Et en sanois minkään varsinaisesti vituttavan, turhan rohkea ilmaisu sinulta tuntematta mua.

Edit 2: "Ei saa mieleistä miestä", mistäs tiedät ettei mulla jo ole sellaista? Saati sitten sitä, millaisen miehen saisin ja millaista en, jos sellaista etsisin?

Joo, kyllä minäkin siis luulen että suurin osa vaan on löytänyt sellaisen ihmisen, jonka kanssa homma pelaa. Mun omista valinnoistakin näkyy tuolla toisessa threadissä että makuja on tosi monenlaisia. Ehkä mä oon onnekas siinä, että mun maku on osunut sillä lailla kohdilleen etten ole enää aikuisempana ihanstunut miehiin, jotka saadakseni olisi pitänyt olla erilainen; lähinnä juuri laihempi koskapa ei tule musta siroa vaikka anoreksia kolkuttais, ruumiinrakenne on semmoinen.

Paitsi yläasteella elämäni rakkaus oli sanonut selkäni takana, että voisi seurustella kanssani jos pukeutuisin vähemmän huomiota herättävästi. Ja yksi oli sitä mieltä, että ei voida seurustella koska minä en suostu aloittamaan pilven polttamista (en vaatinut häntä lopettamaan edes).

Mä lähen kyllä nyt googlaamaan niitä psykoja kun toi avokin on jo nukkumassa, työläisparka.

chuckie sanoi:
Luetaan luetaan. Ei ole vaan yhtään kuvaa OKSETTAVAN laihoista. Noi esimerkkikuvathan on kaikki ihan ok. Kun sana laiha on saanut tässä mun mielestä vähän väärän merkityksen.

Eli tän ensimmäisen kuvan mimmi on ihan "sun standardilla" ihan ok. No eipä siinä kai tuommonen voi vielä menetellä, ite en vaan ymmärrä miksi. Jos laiha on saanu väärän merkityksen niin, laita ihmeessä semmonen kuva minkä sä näät laihana.

Eli eka tää sama mikä oli jo:

1.jpg

MerZi sanoi:
Edit 2: "Ei saa mieleistä miestä", mistäs tiedät ettei mulla jo ole sellaista?
blankrly.jpg

Ultimecia sanoi:
En tiedä onko urbaanilegendaa, mutta käsittääkseni jotkut pinnalliset mulkerot seurustelevat itseään epäviehättävämpien (!) kanssa, koska rumilukset ei karkaa. Ne pysyy kiltisti vieressä ja palvoo sua.
Mä näen tämän niin rankkana sarkastisena vittuiluna Merzille ettei tosikaan. :)

Toisaalta tuo myöhempi selitys viittaisi siihen että olet tosissasi...

Syy siihen miksi vaimo katselee tämän näköistä miestä on mun valtaisa mela. :arvi:

E: BOSS, ei tuo ole oksettavan laiha. Tämä yks fitnesspimu on aika lähellä oksettavaa. Pikkasenkin vähemmän jos olisi lihasta niin jo lentäisi laatta. Posket hälyttävästi lommolla. Löytyhän se kuvakin.
helene1.jpg

D.Yates sanoi:

Toisaalta tuo myöhempi selitys viittaisi siihen että olet tosissasi...
LOPETTAKAA, ei tartte tehdä tästä threadista mitään "perjantai-illan kunniaksi vittuillaan merzille". Vaikka tiesinhän mä sen että heittämäni kymysys on :david: eikä sitä pitäis tänne räävittäväksi laittaa. Lähinnä ehkä toi kysymys oli ei-niin-vakavaa pohdintaa. Vaikka en ole mitenkään velvollinen itseäni tähän vetämään mukaan, voin mainita kuitenkin sen, että mulla on ihan kivan näköinen ja -kokoinen mies. :haart:

D.Yates sanoi:

Eikä oo. MerZille :love: . Sitä paitsi mitäs vittuilua siinä on, jos MerZillä ei kerran sellaista mulkeroa ole kainalossa ---> MerZi on itse se liian simpsakka, jota ei saa tossutettua.

Muissa tilanteissa "sarkastinen vittupää ei ole sieltä harvinaisemmasta päästä, kun kateelliset minua kuvailevat :D .

Edit. Hyvä että M. itse tajusi, etten ollut tässä Kelju. Oon mä sen verran piilofemakko, että vittuilen netissä vaan miehille.

Ultimecia sanoi:
Eikä oo. MerZille :love: . Sitä paitsi mitäs vittuilua siinä on, jos MerZillä ei kerran sellaista mulkeroa ole kainalossa ---> MerZi on itse se liian simpsakka, jota ei saa tossutettua. ---
Edit. Hyvä että M. itse tajusi, etten ollut tässä Kelju. Oon mä sen verran piilofemakko, että vittuilen netissä vaan miehille.
Tajusin. :) Ultimecialle :love: ja stop off :offtopic: :ille NYT! :curs:

reino sanoi:
Jos ulkonäöstä puhutaan, niin toi on kyllä aika symppis!

:lol2:

Mua muuten sanoi viime viikonloppuna yksi mies tosi symppiksen oloiseksi :lol2:

(e: puhuikohan ulkonäöstä...)

Kerta kiellon päälle... :)

tipi sanoi:
Mua muuten sanoi viime viikonloppuna yksi mies tosi symppiksen oloiseksi (e: puhuikohan ulkonäöstä...)
Jep. Se tarkoitti, että sä olet vähän niinkuin
blankrly.jpg

En niinkään katso onko laiha vai lihava, mutta tunnen tytön joka lasiensa puolesta voisi olla "pöllö", on todella fiksu, kohtalaisen linjakas(vartalonsa suhteen) sekä ihan vitun mukava tyttö! Vielä kun olisi vapaa... :kuola: Girls with brains, WHERE ARE YOU?!?!

Mun mielestä esim. Victoria Beckham on aivan liian anorektisen näköinen. Posket ihan lommolla...

B.O.S.S. sanoi:
Siis miten te olette niin julmia tätä pientä tyttöä kohtaan? Se on nuori, kaitaluinen ja pienitissinen, minkäs se sille mahtaa. Hölmöähän se olisi lähteä itseään vasiten lihottamaan, kun se tapahtuu kuitenkin iän myötä itsestään.
Suu on kyllä vähän hiirulaismainen, mutta antaisin anteeks.

B.O.S.S. sanoi:
Eli tän ensimmäisen kuvan mimmi on ihan "sun standardilla" ihan ok. No eipä siinä kai tuommonen voi vielä menetellä, ite en vaan ymmärrä miksi. Jos laiha on saanu väärän merkityksen niin, laita ihmeessä semmonen kuva minkä sä näät laihana.

Eli eka tää sama mikä oli jo:

1.jpg

Siis laiha saanut siinä mielessä väärän merkityksen, että kun on puhuttu laihoista niin on puhuttu heti jostain 35 kg anorektikoista!
Sama kun kun jos joku sanois pulska ni joku käsittäis sen 150 kg valaana

Eli toi kuvan mimmi on mun mielestä tosiaan laiha, ei mitenkään häiritsevän kyllä(ja on sopivasti sitä kasvunvaraa niinkuin edellä mainittiin:D ) , mutta ei tosta enää laihemmaksi kiitos.
Kaikki tähän astiset kuvat on ollu laihoista paitsi se eka.

Angelica-82 sanoi:
Gillyanne tossa jo kirjoittikin mut kommentoin vielä itekin kun kerran menin tota "oksennusskeidaa" heittämään.

Ei ollutkaan kyse siitä, etteikö ns normaalia vartaloa voisi saada ilman syömishäiriötä. Kai se normaali sitä suunnilleen meinaa että siinä pysyy tavallinen ihminen jos syö suht koht oikein ja vähän liikkuu. Mutta se nyt vaan on fakta että monilla julkkisnaisilla, joiden kuvia tässä on ihasteltu, painoindeksi on normaalin alarajalla tai sen alle.
Yleensä pitää olla hyvin sirorakenteinen nainen, että ilman tuskasteluja pysyy siellä painoindeksin alarajalla tai sen alla. Teinit erikseen. Ja kun keskiverto nainen koittaa päästä sinne alipainon puolelle, mukaan astuu hyvin helposti epäterveet keinot. Itse tyttönä tiedän niiiiiiin monia tapauksia, että uskallan väittää sulle vastaan syömishäiriöiden yleisyydestä.

Enkä mä koita tässä väittää, että sun tai kenekään muun pitäs tykätä plösöstä naisesta. Mut ois mukava jos ymmärtäis, että noi Hollywood-lookit ei ole useimmille mahdollisia tervein keinoin, ja sillon läski-kommentit on vähän ikäviä...

Edit. En olle Gilly mut D.Yatesille: eiköhän niitä ole aikalailla kaikilla painoon katsomatta, jos vain on epätyytyväinen kroppaansa. Bulimia kun ei näy välttämättä laihuutena joten sitä voi olla vähän kellä vaan...

Näin on. Mutta ei kaikkien tarvitsekkaan olla "hollywood lookissa"! Ja ei läheskään kaikilla ole tosiaan edes mahdollisuuksia siihen (vaikka mitä temppuja tekisi) se vaatii tosiaan tietynlaista luustoa yms siroutta niinkuin sanoitkin.Jotkut silti pystyvät (ilman syömishäiriötä) sellaisessa kunnossa olemaan.

Ihmisten pitäisi vaan tajuta omat rajat, eikä pitäisi olla katkera jos omat rahkeet eivät riitä. Jos ei ite pysty hoikaksi pääsemään ("tervein keinoin") niin ei se tarkoita ettei kukaan muu pysty.

Onko muuten lihaksikkaan henkilön "vaarattomampi" olla pienillä rasvoilla kuin taviksen?

chuckie sanoi:
Onko muuten lihaksikkaan henkilön "vaarattomampi" olla pienillä rasvoilla kuin taviksen?

Kyllä muuten on. Lihaksikkaalla henkilöllä rasvaprosentti 10 tarkoittaa että henkilöllä on kokonaisuudessaan enemmän rasvaa kropassa kuin lihaksettomammalla henkilöllä. Liian vähän rasvaa kropassa voi olla vaarallista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom