Miehetkö tykkää laihoista naisista?

VelttoV sanoi:
Ikää kun on tullut lisää, niin kyllä se naismaku on muuttunut. Tietysti ehkä vähemmän pinnalliseksi, mutta tissit ja perse on korostunut enemmän ja ei tartte olla langanlaiha.
...
Mä muuten tiedän aika hyvin paljonko ihminen painaa noin pikaisestikkin nähtynä. Naisen painoa ei arvuutella. Jos on pakko, niin arvataa selkeästi ihannepainon lähelle.

Tämä on niin kerrassaan totta. Aiempana tässä tredissä kun oli linkki muutamaan naiskuvaan, niistä yhdellä oli normaalivartalo (sanottiin pulskaksi), ja muut oli täysin anorektisia parishiltoneita, ja niistä muka piti miettiä että mikä naistyyppi miellyttää....helvetti, jos pannaan 5 luurankoa rinnan, niin vähän vaikee sanoa että mikä luurankoon kivoin.

Pentuna tykkäs barbitytöistä, nyt ikäloppuna 3-kolmosena tykkää naisista. Ja naisellisuudesta. Johon kuuluvat myös muodot, ei niiden puute.

Ja joo, jos joku neito pyytää arvaamaan painoa tai ikää niin en saatana yritä arvioida sitä kohdalleen, vaan nimenomaan imatelevaan suuntaan, halusin panna tai en.

Työkaveri arvioi että itse olisin 36 :itku:
enhän minä ole niin vanha vielä moneen vuoteen...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
SerialLoser sanoi:
...helvetti, jos pannaan 5 luurankoa rinnan, niin vähän vaikee sanoa että mikä luuranko on kivoin.

Pentuna tykkäs barbitytöistä, nyt ikäloppuna 3-kolmosena tykkää naisista. Ja naisellisuudesta. Johon kuuluvat myös muodot, ei niiden puute...
Komp komp kompati kompp. Ja myös ikäloppuna 3-nollana tykkää naisista.:)

Tove sanoi:
Tot noin. Mulla ittelläni on aina ollut tavoitteena treenata itselleni voimakas ja vähärasvainen kroppa. Sellainen "homopoika" -tyylinen. Niin ja olen nainen. Sana "naisellinen" herättää mielessäni ajatuksen lihavasta (hannapartanen), kömpelöstä, homssuisesta ja typerästä kaakattajasta... Mulle on ihan sama olisinko jonku muun mielestä helvetin hyvän näköinen jos en treenais ollenkaan ja vetäisin päivässä kaks porkkanaa (suun kautta pojat, en kuulu rinkku-teamiin) ja oisin älimäkpiili:urjo: tai söisin mamman lihapullilla itseni hannapartaseks....:urjo:
Pääasia et itse tykkää itsestään. Jos ei tykkää niin sitten on syytä tehdä jotain joko a)asenteelleen tai b) kropalleen.
Ugh, olen puhunut.

Mä meinasin avautuu mut ei mun tarvi ku tässä tuli jo kaikki. Naisen pitää treenata, eikä olla typerä kaakattaja! :worship:
Millanen on homopoikavartalo naispuolisella henkilöllä? [yleistys]Eiks Yleensä homot on laihoja[/yleistys]

nyrkkeilijä sanoi:
kyllä mä sanon että ainakaa mä en tykkää naisesta jolla on tikkujalat siis pelkkä koipi hyi!

Joo ei tod. :urjo: Mielummin alhaalla tosi paljon lihaksia. *kröhöm*jalkaprässi*kröhöm* *köh*kyykky*köh* katos ku o flunssa. ;) Oho vieläkin yskittää *köhöö*isot painot*krööh* (hui kauhia ku on kurkku jumissa ;) )

ironchef sanoi:
Mä meinasin avautuu mut ei mun tarvi ku tässä tuli jo kaikki. Naisen pitää treenata, eikä olla typerä kaakattaja! :worship:
Millanen on homopoikavartalo naispuolisella henkilöllä? [yleistys]Eiks Yleensä homot on laihoja[/yleistys]

Meinaako toi niinkun laihaa, vai lihaksikasta ja rasvatonta? Koska homothan monesti on kauheita kuikeloita:D

Meah sanoi:
Meinaako toi niinkun laihaa, vai lihaksikasta ja rasvatonta? Koska homothan monesti on kauheita kuikeloita:D
Taitaa olla sellainen twiggy-tyyppinen tikkuvartalo, mikä löytyy useimmilta huippumalleilta....eli ei lantiota eikä rintoja.

Tytteli sanoi:
Taitaa olla sellainen twiggy-tyyppinen tikkuvartalo, mikä löytyy useimmilta huippumalleilta....eli ei lantiota eikä rintoja.

Ei, koska alkuperäsessä viestissä Toven tavote oli olla voimakas ja rasvaton.

Tove sanoi:
Tot noin. Mulla ittelläni on aina ollut tavoitteena treenata itselleni voimakas ja vähärasvainen kroppa. Sellainen "homopoika" -tyylinen.

Pitääpä laittaa tähän oma pikku toteamus. Eli 45 kilosena ruipelona (166cm), kuvittelin olevani terveenoloinen ja äijäni (ja muiden silmissä) hyvännäköinen ilmestys (kropaltani siis, naamaltani en ikänä ole pitänyt issestäni, vähän niinku Mr Lordi look:D ). Mutta lopulta kyllästyin siihen, että aina joku oli sanomassa, että olen PIENI ja "ei noin pieni voi nostaa tollasta mummoo ylös " jne.

Nyt - ei minkään helpon taivaleen- tehtyäni, painoin ennen dietin alkua rapiat 62kg ja saanut paljon enemmän positiivista palautetta kropastani. Olen myös lakannut ihannoimasta langanlaihoja mallivartalo tyyppejä.

Harva silti ymmärtää kuinka vaikeaa on pienen ihmisen saada massaa! :curs:

hömppä sanoi:
Harva silti ymmärtää kuinka vaikeaa on pienen ihmisen saada massaa! :curs:
45 -> 62 kiloa!? En nyt tietämättä mitä olet tehnyt mene väittämään että se olisi ollut helppoa, mutta kyllä sä massaa olet saanut :eek:

grimJester sanoi:
45 -> 62 kiloa!? En nyt tietämättä mitä olet tehnyt mene väittämään että se olisi ollut helppoa, mutta kyllä sä massaa olet saanut :eek:
Tämä ollut 2,5 vuoden urakka, pakko kiittää exää, että patisti mut syömään niitä omia pirtelöitänsä:)

Mua ei ainakaa sytytä yhtään mikään Auswitz-lookki naisilla. Inhottaa muutenki kattoo kaikkia langanlaihoja malleja, joiden päällä vaatteet vain roikkuvat, eivätkä näytä miltään. Sitte kaikki teinitytöt ihannoi sellasta vartaloa, missä ei oo mitään muotoa, kunha on mahdollisimman laiha.

Elina Nurmikin joutu pienentämään rintansa, et mahtuis yleensä normimuotivaatteisiin, mitkä on suunniteltu 30-kilosille malleille. (Nojoo, ehkä siihen operaatioon oli muitakin syitä. :D).

Palstan softa oikkuilee tai jotain

Niriste sanoi:
Kiinnitin huomiota muutamaankin sopusuhtaiseen yksityiskohtaan.
Enpäs tiedäkään, miksi kuva ei ilmestynyt näkyviin.

Yritänpä uudelleen.

luistelija.jpg

Siinä se ny on, :kuola: vartalo, jota voi ihmetellen ihailla.

ei tosiaa mitää tikkutyttöö, ennemmi hiema pyöree.
Paras on sellanen mist saa kiinni mutta kiintee, ylilihaksikas ei kyl saa olla.
mun mielest siis

Eilen tuli bongattua salilla semmoinen naisihminen, joka taitaa suunnilleen viitoittaa meikäläisen ihannetta. Pituutta jotain 185, kroppa oli rotevahko ja sen verran pehmyttä lihaksen päällä, että persus oli pyöreä ja masu pömpötti snadisti. Eli luultavasti 99.5% miesihmisistä ei juuri kiinnostuisi.

Olisi varmaan pitänyt syödä lyhyt tanko, jotta olisi saanut selkärankaa jonkinlaiseen peliliikkeeseen. Tosin taisi olla vähän nuorempi, vaikeaa kohdistää katsetta jalkapäivänä.

Laardi sanoi:
Eilen tuli bongattua salilla semmoinen naisihminen, joka taitaa suunnilleen viitoittaa meikäläisen ihannetta. Pituutta jotain 185, kroppa oli rotevahko ja sen verran pehmyttä lihaksen päällä, että persus oli pyöreä ja masu pömpötti snadisti. Eli luultavasti 99.5% miesihmisistä ei juuri kiinnostuisi.
Mieti mikä iskurepliikki: "Rrrakas. Mä olen se 0.5%" :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom