Oisinki nainen, nii sitä ois vaa lyhyt, mut ei... ikää on se kiitettävät 20, ja kyllä se on pituudesta ollut kiinni. Oikee hienostuneesti sanovat päin naamaa mistä se on kiinni. Ei voi syyttää ettenkö yrittäis.
Vai sanoo ne suoraan päin naamaa. Vaikka hienostuneelta se kuulostaakin, niin se on ylimielisen
hempukan tyypillistä käytöstä. Nämä hempukat itse ovat niin määräävässä asemassa siellä baareissa ties missä nyt ovatkin, asenne on " me ollaan täällä tyrkyllä ja me ollaan kauniita, eikä me oteta ketä tahansa ihan noin vaan ".
Kusipäitä.
Seuraa löytyy mukavampaakin kun etsit paremmista piireistä. Eiköhän niitä sun pituisia muijiakin ole varmasti kun sopivasta paikasta hakee, ei voi kaikki olla kiinni siitä että ukon tulis olla pidempi.
Noilla muijilla ei ole oikein tapoja. Muijat on sellaisia, onneksi ei kaikki.
Sillonkun ite olin sinun ikäinen, niin en muijissa pahemmin käynyt. Olin yksikseni lähes koko ajan ja nautin olostani. Treenasin natuna, pelasin, katselin leffoja. Mun tapa ei ollut käydä baareissa, ei rafloissa, ei kaupungilla.. Liikuin pää-asiassa aina yksin.
Silloin piti käyttää taitoa että löysi itselleen muijan.
Nyt kolmekymppisenä huvittaa, että miten olikin noin vaikeaa muijan hakeminen, kun eihän se ole temppu eikä mikään. Sen ikäisenä ei vaan jotkut tajua tai on liian ujoja saamaan mitään.. sama ongelma muijan velipojalle nykyään ja sekin on sen 20 kohta.
Nyt jos olisin sinkku, niin ei olisi ongelmaa naisten kanssa hääräämiseen. Siihen tarvitaan kossua, auto ja reipas asenne, sekä pitää välttää kusipäitä ja olla itse kusipää, jos joku sitä kerjää osakseen. Rohkeus ja asenne palkitaan aina.
Pitää olla silmää huomatakseen, että mitä ja minkälaista hakee... Oma muijani on nätti, kaunis hyväkroppainen 170cm pitkä brunette. Mutta mulle merkkaa myös sisäinen kauneus ja se on muijassani tärkeintä.