Miehen/naisen pituus

Oisinki nainen, nii sitä ois vaa lyhyt, mut ei... ikää on se kiitettävät 20, ja kyllä se on pituudesta ollut kiinni. Oikee hienostuneesti sanovat päin naamaa mistä se on kiinni. Ei voi syyttää ettenkö yrittäis.

Vai sanoo ne suoraan päin naamaa. Vaikka hienostuneelta se kuulostaakin, niin se on ylimielisen
hempukan tyypillistä käytöstä. Nämä hempukat itse ovat niin määräävässä asemassa siellä baareissa ties missä nyt ovatkin, asenne on " me ollaan täällä tyrkyllä ja me ollaan kauniita, eikä me oteta ketä tahansa ihan noin vaan ".

Kusipäitä.

Seuraa löytyy mukavampaakin kun etsit paremmista piireistä. Eiköhän niitä sun pituisia muijiakin ole varmasti kun sopivasta paikasta hakee, ei voi kaikki olla kiinni siitä että ukon tulis olla pidempi.
Noilla muijilla ei ole oikein tapoja. Muijat on sellaisia, onneksi ei kaikki.

Sillonkun ite olin sinun ikäinen, niin en muijissa pahemmin käynyt. Olin yksikseni lähes koko ajan ja nautin olostani. Treenasin natuna, pelasin, katselin leffoja. Mun tapa ei ollut käydä baareissa, ei rafloissa, ei kaupungilla.. Liikuin pää-asiassa aina yksin.
Silloin piti käyttää taitoa että löysi itselleen muijan.
Nyt kolmekymppisenä huvittaa, että miten olikin noin vaikeaa muijan hakeminen, kun eihän se ole temppu eikä mikään. Sen ikäisenä ei vaan jotkut tajua tai on liian ujoja saamaan mitään.. sama ongelma muijan velipojalle nykyään ja sekin on sen 20 kohta.

Nyt jos olisin sinkku, niin ei olisi ongelmaa naisten kanssa hääräämiseen. Siihen tarvitaan kossua, auto ja reipas asenne, sekä pitää välttää kusipäitä ja olla itse kusipää, jos joku sitä kerjää osakseen. Rohkeus ja asenne palkitaan aina.
Pitää olla silmää huomatakseen, että mitä ja minkälaista hakee... Oma muijani on nätti, kaunis hyväkroppainen 170cm pitkä brunette. Mutta mulle merkkaa myös sisäinen kauneus ja se on muijassani tärkeintä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
160cm, ei oo pelkoa että sitä ois epäselvyyttä onko sitä lyhyt vai pitkä. Ei mulle ole kyllä mitään ongelmaa vaikka se toinen pitempi oiski. Ongelma vaa on se et muille ei kelpaa tällänen pätkä... Yleensä se on se et sanotaa, että ei se haittaa jos se toinen on lyhyempi, mut sit ku joku on oikeesti lyhyt, nii se haittaa. Onneksi mulle merkkaa enemmän se luonne ja mitä on korvien välissä. Mitään suhdetta ei ole ikinä ollu, et kyllä se pituus jotain merkkaa.
Nii ja isä on jotain 175cm ja äiti sen 165cm. Ottaa se vähän päähän olla äitiäkin lyhempi.

160cm täälläkin, faija jotain 175 ja mutsi 140. En ole kohdannut mitään haittaa naisten suhteen pituuteni kanssa, tosin eipä ole kovin montaa yli 15cm pidempää tullut nusastuakaan, hyvähän se on imeä tissiä samalla kun painaa. Onhan lyhkäsissäkin naisissa helmiä, kunhan ei ole yhtä lyhyt kuin leveä nainen :D

Ongelma taitaa olla sussa, hieman marttyyrimaisesti kirjoittelet tai sitten sun ulkonäössäs muuten,oletko ruma ja lihava sen lisäksi että olet lyhyt?

Oma pituus 183, isä n.174 ja äiti n.164. Varmaan postimiehen poika :rolleyes: . Itse ainakin kiinnitän huomioni lähes poikkeuksetta semmosiin 160cm neitokaisiin ;) ... tiukassa paikassa pitempikin menee...

Itellä on pituutta jotain 175cm, ehkä vähä reilu, eli aika lyhyt olen. Eikä harmita yhtään. Tuntuu että itsevarmuudella (ja tytön humalatilalla :D) on enemmän merkitystä ku miehen pituudella. Täytyy kuitenki rehellisyyden vuoksi myöntää että mulle ei ole ikinä irronnut yli 160cm pitkältä tytöltä enkä ole varmaan edes suudellut ketään itseäni pitempää. Yleensä kyllä lyhyemmät tytöt onki paremman näköisiä.

Joskus ala- ja yläasteella sitä vielä toivo että olis vähä pitempi (nimimerkillä seiskaluokan lopussa 154cm) mutta ei sillä enää oo mitään merkitystä. Enkä pidä ketään huonompana tai parempana ihmisenä pelkän pituuden perusteella, olipa sitten 165cm tai 190cm.

Kummatki vanhemmat on parin sentin tarkkuudella samanpituisia ku minä ja sisko on vajaa 160cm.

Oma 161cm, Äityli ja Isukki molemmat 173cm. Sisko 168 ja veli 182, eli mulle jäi vaan rippeet noista kasvuvaroista :D Mut en valita, on laajempi valinnan vara miehissä. Eniten vetoo varmaan sellaset 170-180 senttiset uroot, kaikki 190 ylöspäin on jo niin pitkiä et niskat kipeytyy jos pitää kurottaa pussaamaan :)

Oma 161cm, Äityli ja Isukki molemmat 173cm. Sisko 168 ja veli 182, eli mulle jäi vaan rippeet noista kasvuvaroista :D Mut en valita, on laajempi valinnan vara miehissä. Eniten vetoo varmaan sellaset 170-180 senttiset uroot, kaikki 190 ylöspäin on jo niin pitkiä et niskat kipeytyy jos pitää kurottaa pussaamaan :)

Hep!! Täällä sopivanpituinen ilmoittautuu...;)

Komp, mullakin vanhemmat olleet mua pidempiä; äiti 171 ja isä 185. Itsehän olen vain 167 :( Toivoin kasvavani äitiäni pidemmäksi mutta toisin kävi. Mutta tosiaan, on ollut laajempi skaala miesten suhteen, kun miehen kuiteskin pitää olla ihan selvästi mua pidempi :D Nykyinenhän on ihan täydellisen mittainen :rolleyes:

Oon 156 cm itse, äitini on 165 ja isäni muistaaksei 173. Lapsena olin aina luokan pienin ja hintelin, ja siitä sain kettuilua kuulla kyllä melkein koko peruskoulun ajan. Silloin otti päähän, mutta aikuiseksi kasvettuani oon saanut koostani lähinnä positiivista palautetta. Aika moni mies ilmeisesti tykkää, että nainen on ihan pikkuinen ja helposti pyöriteltävissä. ;) Jos saisin oman pituuteni päättää itse, en tahtoisi olla juurikaan yli 160 cm. Muutaman sentin voisin ottaa lisää jalkoihin, mutta muuten kyllä tykkään olla tällainen, vaikka en miltään gasellilta näytäkään.

IMO sellanen kompakti taskuun laitettava nainen on just passeli! Itse oon meidän perheen pisin 176cm rungolla, mutta oon aina ollu kyl sitä mieltä et jos ei oo kynis ni sitte sillä pituudellakaa oo paljoo väliä..! :D

Tarkemmin ku ajattelen ni oon oikeestaa aina pelänny vähä jollai tapaa pitkiä naisia.. >180

Pitkät miehet vetoaa kyllä, mutta ei pelkällä pituudella pitkälle pötkitä. Itseäni lyhyempää miestä en suoraan sanottuna huolisi, koska en itsekään ole kovin pitkä, himpun alta 170 cm vain. Jos pituuden saisi valita niin 193 cm on optimaalinen. :D no, ideaali siinä 185-195 sektorilla, mutta pääasia että minua pidempi loppupeleissä.

Itse 174cm, äiti 162cm kai, isä 173cm ja isoveli 168cm. Ottaisin kyllä sen 8cm lisää, mitä ne lääkärit aina lupaili :D

176cm pituutta ja painoa n.83kg, eikä sen pituuden kanssa itsellä ole vielä tähänkään päivään mennessä mitään ongelmia ollut. Pituudeksi minullekin se 180cm ennusteltiin, mutta aavistuksen vajaaksi jäi ;) So what. Itseäni ei rehellisesti kiinnosta onko nainen pidempi vai lyhempi kuin minä.

Oma pituus on sen 190cm, isä 181cm ja äiti 154cm. Veli ja velipuoletkin siellä 180:n pinnassa. Onneksi ei tullut mentyä ihan sen kasvukäyrän ennustuksen mukaan, muuten olisi ylitetty 2m ja se on jo vähän liikaa imo. Nytkin osuu pää joskus matalalla roikkuviin lamppuihin.

Naisten suhteen sillä pituudella ei omalla kohdalla ole väliä, niin pitkistä kuin lyhyistäkin löytyy todella kuumia pakkauksia :kuola: Skaalakin tapailujen suhteen on ollut sieltä 155cm aina 180+ eikä tuo ole mitenkään menoa haitannut. Toki lyhyempien kanssa joutuu vähän kumartumaan jos haluaa halia.

173-174cm ite, tämmönen tappi... Pettynyhän mä oon. 12-vuotiaana olin äitiä pidempi (se on hlevetin lyhyt) ja isä taitaapi olla 172cm...

Kouluterkkari aikoinaan höpötti että 180cm tulisin olemaan...

Yeah right :(

Ite 191cm, iskä ~186cm ja äiti ~165cm, eli meikäläinen pitää kärkisijaa tällä hetkellä. Veli on vielä kasvuvaiheessa, joten en osaa kertoa minkä pituiseksi ennättää. Mitä tulee naisiin, niin itse en jotenkin kiinnitä yleensä huomiota lyhyisiin naisiin ja useinmiten silmä liikkuukin siinä 170-180cm neitokaisissa. Ei tämä tosin tarkoita, ettenkö kelpuuttaisi myös lyhyempää naista :D Pitkällehän tunnetusti kelpaa kaikki ja valinnanvaraa on, nainenkin voi käyttää isoja korkoja tarvittaessa ja silti jää alle minun pituuden.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom