Miehen/naisen pituus

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Isä taitaa olla 185 ja äiti... jotain 157 tjsp. Itse 178cm. Tämmönen helevetin lyhyt, pieni mies. Melkeen lyhyempi ku elly. :D

Isä taitaa olla 185 ja äiti... jotain 157 tjsp. Itse 178cm. Tämmönen helevetin lyhyt, pieni mies. Melkeen lyhyempi ku elly. :D

Mulla on salee pidemmät sääret ku sulla :D

Edittiä: Niin voisi sitä tosiaan kysymykseenkin vastata. Eli mamma taitaapi olla joku 165cm ja isä 189cm.

En tiiä minkä mittasia porukat on mut ite oon 187cm. On ne molemmat mua reilusti lyhyempiä :D

Mä en oo ikinä tajunnut tätä pituusjuttua, lähinnä naisten osalta. Siis sitä että halutaan pitkä mies ja että siitä tulee jotenkin turvallinen olo. Itsekin olen siis nainen ja 174cm eli keskivertoa pidempi. Silti ihannemies olisi suurin piirtein samanpituinen, hieman lyhyempiäkin on ollut. Yleensä kiinnostavimmat tyypit on saman pituisia eikä pitkät miehet edes kiinnosta, 190cm on jo liian pitkä. Parasta on kun mies on n.175cm, sellanen roteva ja suoraselkäinen (henkisesti ja fyysisesti) :kuola: Sellaisen asian oon pistänyt merkille, että pitkät miehet ei yleensä edes kiinnostu musta, mikä on tietysti mulle vaan plussaa... :)

Niin, ja mun mielestä 172 cm ei ole lyhyt, kuten joku täälä saattoi sanoa. Tosin mä oonkin tällänen luonnonoikku, ilmeisesti. Ja lopulta näillä asioilla ei oo mitään väliä, kunhan kirjoittelen.

Omat vanhemmat molemmat 180cm luokkaa, sentti sinne sun tänne. Musta tuli 'täyskasvusena' perheen pienin eli 171cm, ja pikkuveljestä miltei 190cm joka kyllä vieläkin jatkaa kasvuaan..
Kumppani on miltein tismalleen yhtä pitkä.. Kun ite pitää korkokenkiä niin se jää kyllä jalkoihin, mutta onneks niitä ei tule juurikaan käytettyä =D
Itseä lyhyemmät koiraat ei ole koskaan viehättänyt.

Mä en oo ikinä tajunnut tätä pituusjuttua, lähinnä naisten osalta. Siis sitä että halutaan pitkä mies ja että siitä tulee jotenkin turvallinen olo. Itsekin olen siis nainen ja 174cm eli keskivertoa pidempi. Silti ihannemies olisi suurin piirtein samanpituinen, hieman lyhyempiäkin on ollut. Yleensä kiinnostavimmat tyypit on saman pituisia eikä pitkät miehet edes kiinnosta, 190cm on jo liian pitkä. Parasta on kun mies on n.175cm, sellanen roteva ja suoraselkäinen (henkisesti ja fyysisesti) :kuola: Sellaisen asian oon pistänyt merkille, että pitkät miehet ei yleensä edes kiinnostu musta, mikä on tietysti mulle vaan plussaa... :)

Niin, ja mun mielestä 172 cm ei ole lyhyt, kuten joku täälä saattoi sanoa. Tosin mä oonkin tällänen luonnonoikku, ilmeisesti. Ja lopulta näillä asioilla ei oo mitään väliä, kunhan kirjoittelen.

Eihän se ukon tarvitse ollakaan 200cm, vaan ihan saman pituinen mitä sinäkin. Pituus hehkutus johtuu vaan siitä, että moni nainen ei pidä karismaattisena ja vakuuttavana miestä, joka on häntä itseään lyhyempi tosin minusta olisi hauskaa ja seksikästä, jos oma kulta olisi minua pidempi, niin että tissit sojottaisi oman naamani tasolla.
Se vasta olisi aina ihanaa syleillä kun rinnat peittäisivät nenän komiasti :)

No joo.. ja ei nainen nyt niin heikko ole, että miehen tarvitsee olla aina tukena ja turvana. On sitä lyhyempääkin miestä nähty pidemmän naisen kanssa, etenkin jos sillä lyhyemmällä on pullea lompakko ja kallis auto :D

160cm, ei oo pelkoa että sitä ois epäselvyyttä onko sitä lyhyt vai pitkä. Ei mulle ole kyllä mitään ongelmaa vaikka se toinen pitempi oiski. Ongelma vaa on se et muille ei kelpaa tällänen pätkä... Yleensä se on se et sanotaa, että ei se haittaa jos se toinen on lyhyempi, mut sit ku joku on oikeesti lyhyt, nii se haittaa. Onneksi mulle merkkaa enemmän se luonne ja mitä on korvien välissä. Mitään suhdetta ei ole ikinä ollu, et kyllä se pituus jotain merkkaa.
Nii ja isä on jotain 175cm ja äiti sen 165cm. Ottaa se vähän päähän olla äitiäkin lyhempi.

Eihän se voi olla sun pituudesta kiinni, jos sulla ei suhteita ole vielä ollut. Minkä ikäinen oot?
Mies vai nainen? eli munaton vai munallinen? tasaväli vai täytetty väli?

Eihän se voi olla sun pituudesta kiinni, jos sulla ei suhteita ole vielä ollut. Minkä ikäinen oot?
Mies vai nainen? eli munaton vai munallinen? tasaväli vai täytetty väli?
Oisinki nainen, nii sitä ois vaa lyhyt, mut ei... ikää on se kiitettävät 20, ja kyllä se on pituudesta ollut kiinni. Oikee hienostuneesti sanovat päin naamaa mistä se on kiinni. Ei voi syyttää ettenkö yrittäis.

Onkos naapurin setä 2 metriä?

Tai postimies..? ;)

Mitä itse aiheeseen tulee, niin pituutta on varteen kertynyt n. 178 senttiä, ja olen tosi tyytyväinen. Mitäs sitä suotta stressaamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom