Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Isä taitaa olla 185 ja äiti... jotain 157 tjsp. Itse 178cm. Tämmönen helevetin lyhyt, pieni mies. Melkeen lyhyempi ku elly. :D
Mulla on salee pidemmät sääret ku sulla :D
Elä ala haastamaan. :D
Tuu tänne kassohan! :D
Mutta siis hyvän mittainen olet, et ole lyhyt!
Mä en oo ikinä tajunnut tätä pituusjuttua, lähinnä naisten osalta. Siis sitä että halutaan pitkä mies ja että siitä tulee jotenkin turvallinen olo. Itsekin olen siis nainen ja 174cm eli keskivertoa pidempi. Silti ihannemies olisi suurin piirtein samanpituinen, hieman lyhyempiäkin on ollut. Yleensä kiinnostavimmat tyypit on saman pituisia eikä pitkät miehet edes kiinnosta, 190cm on jo liian pitkä. Parasta on kun mies on n.175cm, sellanen roteva ja suoraselkäinen (henkisesti ja fyysisesti) Sellaisen asian oon pistänyt merkille, että pitkät miehet ei yleensä edes kiinnostu musta, mikä on tietysti mulle vaan plussaa...
Niin, ja mun mielestä 172 cm ei ole lyhyt, kuten joku täälä saattoi sanoa. Tosin mä oonkin tällänen luonnonoikku, ilmeisesti. Ja lopulta näillä asioilla ei oo mitään väliä, kunhan kirjoittelen.
Mutsi 178cm, isukki 182cm, minä 14 vuotiaasta 193 cm ja pikkuveli taitaa olla jotain 188cm...
Oisinki nainen, nii sitä ois vaa lyhyt, mut ei... ikää on se kiitettävät 20, ja kyllä se on pituudesta ollut kiinni. Oikee hienostuneesti sanovat päin naamaa mistä se on kiinni. Ei voi syyttää ettenkö yrittäis.Eihän se voi olla sun pituudesta kiinni, jos sulla ei suhteita ole vielä ollut. Minkä ikäinen oot?
Mies vai nainen? eli munaton vai munallinen? tasaväli vai täytetty väli?
Onkos naapurin setä 2 metriä?