No en mä ainakaan tiedä maiden keskipituuksia?Ehkä "universaali totuus" on selkeästi alle keskipituuden olevat ihmiset? Mitä se nyt sitten missäkin maassa onkaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No en mä ainakaan tiedä maiden keskipituuksia?Ehkä "universaali totuus" on selkeästi alle keskipituuden olevat ihmiset? Mitä se nyt sitten missäkin maassa onkaan.
No en mä ainakaan tiedä maiden keskipituuksia?
Älä? mutta eisenyt liity mitenkään siihen että mä ne tietäisin. Taino varmaan ne tuolta netin syövereistä löytyis jos jaksais alkaa penkomaan.Niin, siis eri maissa on varmaan mitattu asukkaiden keskipituudet... :jahas:
Tähän pituusasiaan sen verran, että lyhyenä olen aina huomannut miten pitkiä ihmisiä tuntuu vituttavan lyhyiden pituus paljon enemmän kuin lyhyitä itse. Antaa hieman ristiriitaisen kuvan siitä, että pitäisivät pituuttaan hienona asiana (niin kuin pitäisi). Ei siis minään yleistyksenä. Itse löydän lyhyydestä paljon enemmän hyviä puolia kuin huonoja, osin hyvän itsetunnon takia. Kyllä satavarmasti lyhyenä saa osakseen syrjintää elämän aikana (niin kummallista kuin onkin) mutta niin saa monista muistakin asioista. Pituus on paskanhailee kunhan rauta nousee!
Sullakin siis 24cm SE? ;)
Unski on niin iso, että juomapullon sijaan pitää turvautua kanisteriin. :DRapidAid sanoi:Toisaalta samalla salilla treenaava Uolevi Ojala tekee myös jonkinmoisen vaikutuksen :D Tosin samankokoisia kavereita ei taida Suomessa pahemmin olla...
Eikös Montenegrossa väitetä miesten keskipituuden olevan jopa 190 cm? Mun mielestä vakuuttavuutta nakersi tieto sikäläisten naisten pituudesta, jonka ilmoitettiin olevan keskimäärin 180 cm tjms. Taitaa olla vain jotain nationalistista hömpötystä...?LaihaLohtu sanoi:
Vaikka tulokset pitävät hyvin pitkälti paikkansa, keskipituuden mittaamiset perustuvat usein itse ilmoitettuihin lukemiin. Tiedän ja tunnen hyvin monta tyyppiä, jotka pyöristävät pituutensa ylös lähimpään 5- tai 0-päätteiseen lukuun. Vääristymiäkin voi siis syntyä tilastoidessa (mikä nyt on päivänselvää). Jossain tutkimuksessa mainittiin, että suomalaisten miesten keskipituus ikävälillä 18-30 olisi 178,6 cm.On kyllä aikamoisia eroja maiden välillä!
On tuo suomenkin miesten keskipituus 180 cm (25v-34v), yllättävän pitkä eli kaikki tuon alapuolella olevat ovat sitten pituussuunnassa rajottuneita.
lyhyillä(naisilla) on ainaki selkeästi paremmat(muodokkaammat) perseet. En yleistä, perustuu vaan omakohtaisiin havantoihin..
Kuinka pitkiä porukoiden vanhemmat on ollut, ja kuinka pitkiä teistä sitten on tullut?