Miehen/naisen pituus

Jos oikeasti pituus on se isoin murhe niin silloin kyllä asiat on melko hyvin. Se on vähän kuin naisten tissit tai miesten mulkku, siihen kun ei voi vaikuttaa niin sillä on mentävä mitä syntymä lahjaksi on tullut :). (okei tisseihin voi ottaa silarit mutta silti)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oma pituus on 162cm, äiti 160cm ja isä jotain 175cm. Omaan pituuteen oon ihan tyytyväinen, vaikka lajin kannalta pikkasen enemmän ois hyvä. Miesten suhteen mua on aina miellyttäny lyhyet, 160-175cm. Mulle kyllä kelpais muaki lyhempi mies, jos sellanen vaan jostain löytys.

Oma pituus 185cm ja naiselta 170cm ja yli on suurta plussaa!

Kyllä pitkien miesten saanti historiallinen tosi asia, upea alfauros erottuu pituudensa vuoksi väkijoukosta, kuten elokuvakulttuuristakin huomataan:

moonraker5.jpg

Kyllä ne pitkät miehet on mun juttuni :dance:
Kuulostan ehkä sitten pinnalliselta mutta mulle ihan number one turn on ja kriteeri on pituus. 185-195 on se täydellinen pituus haitari, 193 cm on juurikin se ideaali pituus miehelle. Omaa pituutta löytyy 170 cm.

Ite 180, tyttöystävä 167...

Mun paino tällähetkellä 108 kg
Tyttöystävän 54 kg

Black eyed peas - Meet me halfway :D

Itselleni on pituutta kertynyt (viime viikolla mitattiin ! ) 171cm :)

Äiti on 174cm, isä 190cm ja isoveli on 192cm pitkiä, joten olen melkoisen lyhykäinen heihin verrattuna. Mutta ei haittaa, olen kovinkin tyytyväinen pituuteeni ! Ihannemieheni on 182-190cm pitkä, ihan vaan siksi että haluan käyttää korkkareita olematta pidempi ! :D

itsellä pituutta 199, isoveli 209.5, kaksoisveli 194.

Vanhemmat: faija 194, mutsi 183

ps. vituttaa kyllä ihan oikeasti välillä, kun auton ajaminen / ostaminen ei olekkaan niin simppeli juttu ja muutkin arkiset asiat, mitä se normipituiselle on;p ja veikkaan että olen hakannut päätäni paljon enemmän ku normipituset frendit :DD

Ei se pituus ihmisestä tee huonoa tai hyvää. Pituuskin on vähän sellanen asia johon ei voi itse juuri vaikuttaa. Ei siinäkään toisaalta mitään väärää jos haluu itselleen pitkän/lyhyen kumppanin.

Oma pituus 187cm ja pakkoa sanoa että jos löytyy joku ulkonäköpiirre mihin olen täysin tyytyväinen, se on juuri pituuteni. Olen isääni lähes 10cm pidempi, ja ennusteetkin osuivat kohdalleen, minusta povattiin 186-senttistä.

Naisen pituudella ei ole kauheasti väliä, ihanne olisi ehkä noin 165. Kunhan ei ole minua pidempi niin kaikki menee.

Itsehän omistan valtavan 168cm varren! :D Isä n.177 ja äiti 163. Mutta eipä tuo lyhyys ole yläasteen jälkeen vaivannut, koen olevani kuitenkin suht sopusuhtainen :) Ja on tullut tapailtua pidempiäkin naisia ja suunnilleen yhtäpitkiä kuin ite, eikä mitään alemmuuden tunteita ole tuosta tullut! :) Mutta kyllä mä tommosesta pikkuisemmasta tytöstä enemmän tykkään :kuola:

Katoin eka että postin on kirjottanu J88 ja mietin että mitä helvettiä, hänellä ei alemmuuden tunnetta??? Ei vittu :D

Olen 171cm ja tyytyväinen olen pituuteeni. Muut vain ovat väärän pituisia.
Kun asiaa miettii, oli ensimmäinen aikuisiän tyttöystäväni lähemmäs 180cm ja siitä seuraava on aina ollut vain lyhyempi, nykyään on kainalossa 153cm pituinen emäntä. Olen aina tykännyt enemmän lyhyistä naisista ja nyt kun omaan moisen, en voisi tyytyväisempi olla. Myös se, mikä pituudessa uupuu, on kaikki tullut luonteeseen.

190cm mittaa, ihan sopivasti. Veljeskolmikon pisin ainakin vielä. Ukko 186cm. Muija onkin sitten 160cm tai jotakin :D

Ite 154cm. Äiti 159cm, isä 168cm. Yksi sisaruksistani on lyhyempi kuin minä. En tiedä johtuuko siitä, että perhe
ja koko isän puolen suku on lyhyttä, etten koskaan ole kokenut pituuttani (lyhyyttäni) ongelmaksi. Ihannemies
olisi noin 170 cm tai hiukka lyhempikin, tosin mallia harteikas.

Mullekin lyhyys on ollut ensisijaisesti positiivinen juttu, en ole koskaan halunnut olla pitkä. Eihän se lyhyys naiselle olekaan ongelma, miehelle se on sitten vähän vaikeampaa.

Itse olen 158cm ja mies varmaan 173(?) Aivan hyvä pituusero on, hyvin yltää pussaileen. Mulla ei ikinä ole edes ollut ihan hirveän pitkää miestä, ainoa pitkä poikaystävä oli varmaan sen 185cm.

Olen 165cm ja mielestäni oikein sopivan pituinen. Lastenosastolta löytää välillä kivoja 170cm vaatteita :)

Mies saisi olla sen pituinen, että jos laitan korkkarit jalkaan en ole häntä pidempi, mutta ei sekään nyt niin nokonuukaa ole.
Harvoinhan sitä tulee niitä korkkareita käytettyä...

Olen 165cm ja mielestäni oikein sopivan pituinen. Lastenosastolta löytää välillä kivoja 170cm vaatteita :)

Mies saisi olla sen pituinen, että jos laitan korkkarit jalkaan en ole häntä pidempi, mutta ei sekään nyt niin nokonuukaa ole.
Harvoinhan sitä tulee niitä korkkareita käytettyä...

Miksi on tärkeätä juuri se että mies on lyhyempi kun laitetaan korkokengät jalkaan? Miksi se on tärkeätä että mies on lyhyempi myös silloin? Minä olen 170cm, kuinka paha asia se olisi että olisit piiiitkillä piikkikoroilla 5cm minua pidempi? Häiritsisikö asiassa se että minä olisin lyhyempi vaiko se että mitä muut ajattelisivat ja miltä se muista näyttäisi?

Miksi on tärkeätä juuri se että mies on lyhyempi kun laitetaan korkokengät jalkaan? Miksi se on tärkeätä että mies on lyhyempi myös silloin? Minä olen 170cm, kuinka paha asia se olisi että olisit piiiitkillä piikkikoroilla 5cm minua pidempi? Häiritsisikö asiassa se että minä olisin lyhyempi vaiko se että mitä muut ajattelisivat ja miltä se muista näyttäisi?

Mua ainakin häiritsi, kun exä, joka oli mun kanssa samanpituinen, oli vitunmoisilla koroilla sen 10 senttiä pidempi :D Tarkkaa syytä en osaa sanoa.

Pituus vaikuttaa olevan vähän samanlainen ominaisuus kuin esim. tissien koko; ihan kuin olisi jotenkin väärin pitää kyseisiä ominaisuuksia tärkeinä. Monelle naiselle miehen pituus on tärkeää, aivan kuten monelle miehelle naisen tissit. Ei kai niitä mieltymyksiään pidä sen kummemmin voida selittää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom