Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi on tärkeätä juuri se että mies on lyhyempi kun laitetaan korkokengät jalkaan? Miksi se on tärkeätä että mies on lyhyempi myös silloin? Minä olen 170cm, kuinka paha asia se olisi että olisit piiiitkillä piikkikoroilla 5cm minua pidempi? Häiritsisikö asiassa se että minä olisin lyhyempi vaiko se että mitä muut ajattelisivat ja miltä se muista näyttäisi?
Iltalehes oli joku juttu et pidemmät sais enemmän billuu. Todennu kyl ton ihan elämässäki et kaveripiiriin billumagneetit on vähän pidempiä tai sit se vaa tuntuu siltä ku luin sen artikkelin.
Ihan tutkittu juttu on myös se että pidemmät miehet sai helpommin töitä,
Itse olen 180 senttinen nainen. Nykyään olen jopa ylpeä pituudestani, mutta nuorempana tuli tosiaan pohdittua mahdanko löytää itseäni pidemmän ja muutkin (vaativat) kriteerit täyttävän miehen. Mies kun harvoin on mies alle 190 senttisenä tältä korkeudelta katsottuna ;)
Ja sää et ole nainen miltään korkeudelta katsottuna. Enemmän tulee joku Godzilla mieleen tollasesta kuin nainen.
Kävikö pätkän itsetunnolle?
Ei. Pitipähän pistää takasin. Mikä mua motivoi oli se tieto että tuo itseään naiseksi kutsuva olento tietää minun olevan oikeassa ja varmaan päästä pari kyyneltä valumaan kasvoilleen. Ihan sama mitä naiset sanoo, ne ei ole ikinä varmoja itsestään. Joten pitäis ottaa se huomioon ja käyttäytyä sen vaatimalla tavalla.
Eli kävi, kun koit tarpeelliseksi hyökätä toista kohtaan ja toivot vielä toisen siitä loukkaantuvan. Et taida siekään hirveän varma olla itestäs :D
Ei. Pitipähän pistää takasin. Mikä mua motivoi oli se tieto että tuo itseään naiseksi kutsuva olento tietää minun olevan oikeassa ja varmaan päästä pari kyyneltä valumaan kasvoilleen. Ihan sama mitä naiset sanoo, ne ei ole ikinä varmoja itsestään. Joten pitäis ottaa se huomioon ja käyttäytyä sen vaatimalla tavalla.
Itse olen 180 senttinen nainen. Nykyään olen jopa ylpeä pituudestani, mutta nuorempana tuli tosiaan pohdittua mahdanko löytää itseäni pidemmän ja muutkin (vaativat) kriteerit täyttävän miehen. Mies kun harvoin on mies alle 190 senttisenä tältä korkeudelta katsottuna ;)
Itsekin olisin katkera jos olisin lyhyeksi jäänyt mies, tuskin pystyisin kuvittelemaan rinnalleni itseäni pidempää naista. Siinä mielessä ymmärrän sinua...
Mutta oletkin pitkä nainen etkä yhtään katkera.
Ootko joku paska trolli vai mikä vittu sua vaivaa?