Miehen/naisen pituus

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joop, itse olen luokkaa 168-170 cm, tarkka pituus ei ole oikein tiedossa, kun ei ole mitattu aikoihin. Luultavasti lähempänä jälkimmäistä. Aika passeli koko, ei liian pitkä eikä liian lyhyt. Äiti on pituudeltaan 163 cm ja isä 183 cm, eli aikalailla on periytyminen mennyt tasan. Miehilläkään ei tarvi pelätä, kun en liiemmin tykkää korkeista koroista, mutta saisihan se mies nyt hieman pidempi olla.

Ite oon 158cm ja ihan sopivan pituinen omasta mielestä. Pääasia että mies on pitempi ku mä ;) No se ei olekaan kovin vaikeeta.

Minä 170cm, äitini 162cm, siskoni 163cm, veljeni 178cm ja isäni 178cm. Eli mun perheen geeneillä musta tuli naiseksi yllättävän pitkä, kun omassa perheessä ei kovin pitkiä olla.

Pitkät miehet vetoaa kyllä, mutta ei pelkällä pituudella pitkälle pötkitä. Itseäni lyhyempää miestä en suoraan sanottuna huolisi, koska en itsekään ole kovin pitkä, himpun alta 170 cm vain. Jos pituuden saisi valita niin 193 cm on optimaalinen. :D no, ideaali siinä 185-195 sektorilla, mutta pääasia että minua pidempi loppupeleissä.
Joku exä 193, kun noin tarkka mitta tuli? ;)

180cm täällä ja en nyt mikään timmi jannu enää.. no on tota pillua tullut enemmän saatua kuin edelleen urheilullinen 173cm kaveri.. Tuskin on pituudesta silti kiinni... BTW, pitäisi 15kg tiputtaa, sitä tekee kun 2 vuotta imee kaljaa ja ajaa autolla :(

edit. kaverin naisettomuus johtuu siitä, että on "runopoika", eli äitin valitsemat marketti vaatteet, puhuu lukiosta ja juo skottiviskiä ja lonkeroa, ja esittää niin hienoa vaikka ainoa mauste esim jonka tietää on suola ja pippuri, ja fanittaa rammsteinia, kuulostaako kiinnostavalta?

176cm pituutta itellä, ja ainoa positiivinen asia mitä pituuteeni liittyy on se, että ennuste oli vain 172cm. Lyhyys sulkee jo aika monet urheilulajit pois.

[venom];3707350 sanoi:
176cm pituutta itellä, ja ainoa positiivinen asia mitä pituuteeni liittyy on se, että ennuste oli vain 172cm. Lyhyys sulkee jo aika monet urheilulajit pois.

Ihan normi runkohan tuo on jo, ei pitäisi itsetunnon tuosta kärsiä jos ei muita ongelmia ole.

Ite 154cm. Äiti 159cm, isä 168cm. Yksi sisaruksistani on lyhyempi kuin minä. En tiedä johtuuko siitä, että perhe
ja koko isän puolen suku on lyhyttä, etten koskaan ole kokenut pituuttani (lyhyyttäni) ongelmaksi. Ihannemies
olisi noin 170 cm tai hiukka lyhempikin, tosin mallia harteikas.

Ihan normi runkohan tuo on jo, ei pitäisi itsetunnon tuosta kärsiä jos ei muita ongelmia ole.

Kaikki muu on oikein hyvin, mutta ei kai ihminen koskaan voi olla liian tyytyväinen. Jos lyhyenä pärjää vaikkapa urheilussa ja naisasioissa, niin pidempänä pärjäisi vielä paremmin :D

[venom];3707474 sanoi:
Kaikki muu on oikein hyvin, mutta ei kai ihminen koskaan voi olla liian tyytyväinen. Jos lyhyenä pärjää vaikkapa urheilussa ja naisasioissa, niin pidempänä pärjäisi vielä paremmin :D
No itse en vaan tajua mitä hienoa siinä pituudessa on:D Se ei ole hankittu taito, eikä se tee ihmisestä sen kiinnostavampaa tai persoonallisempaa mielestäni. Monissa urheilulajeissa on oma paikkansa ns. taskuraketeille. Top-10 100m pikajuoksijoiden listalla on 4 alle 180cm jätkää, kaksi 176cm, 175cm ja 165cm. Lionel Messi on 169cm ja jalkapalloa seuraamattomana taitaa kuitenkin ihan hyvin pärjätä. Formula kuskit on pääasiassa alle 170cm, ja kyllä niillä taitaa naisia olla. Hävittäjän puikoissa 190cm jätkä on ihan turhake, kun ei kestä g-voimia ym. ym.

En tarkoita sitä, että lyhyyskään olisi mikään ihailtava asia, kun itselleni sillä vaan ei ole väliä.
Jos oman pään sisällä kaikki on kunnossa, niin rungon mitta ei pitäisi olla ongelma. Varsinkaan jos on lähempänä 180 senttiä, kuten sinä.
En kiellä toki, ettei oikea lyhytkasvuisuus olisi ongelma.

Itse olen tavannut naisia, joiden mielestä pitkät miehet ovat pelottavia, ja vastaavasti naisia jotka vaativat pitkän miehen. Meitä on niin moneen junaan. Sitä paitsi itse asettamat ulkoiset standardit kumppanille joutuvat yleensä romukoppaan siinä vaiheessa, kun tapaa oikeasti kiinnostavan ihmisen.

Itsehän omistan valtavan 168cm varren! :D Isä n.177 ja äiti 163. Mutta eipä tuo lyhyys ole yläasteen jälkeen vaivannut, koen olevani kuitenkin suht sopusuhtainen :) Ja on tullut tapailtua pidempiäkin naisia ja suunnilleen yhtäpitkiä kuin ite, eikä mitään alemmuuden tunteita ole tuosta tullut! :) Mutta kyllä mä tommosesta pikkuisemmasta tytöstä enemmän tykkään :kuola:

Itte oon 186 senttiä ja toivoisin, että kasvaisin vielä sen 10 senttiä. Se on mielestäni plussaa jos nainen on yli 170senttiä

Vieläkin tuntuu loukkaavalta ex-tyttöystävän kommentointi:
Häntä harmitti kovasti ettei hän voinut pukeutua nätisti ja laittaa kivoja korkokenkiä. Minä kysyin että miksi ihmeessä ei muka voi, laitat vaan jos siltä tuntuu. Hän sanoi että kun hän on silloin minua pidempi, ei käy. Minä taas siihen että ei se minua haittaa yhtään, laita vaan sellaiset kengät mistä tykkäät eniten. Hän taas sitten siihen että ei hän voi laittaa kun hän ei halua näyttää typerältä muiden edessä.
Eron jälkeen on moneen deitti-ilmoitukseen vastaaminenkin torjuttu sillä että miehen pitää olla pidempi vaikka naisella ois korkokengät. Alle puolitoistametriset taskuvenuksetkin vaatii yli 180cm äijiä ilmoituksissaan.
Tulisipa joku naisten diktatuuri ja pääsisin jonnekin alimittaisten keskitysleirin kaasukammioon lopetettavaksi kärsimästä ;)

Itte 186cm ja haluaisin olla muutaman sentin vielä pidempi. Nainen saa olla sellane vähä yli 170cm ettei tarvi liikaa kumartua ku halailee ja pussaileee.

Itse 195cm, Isä 183 ja äippä 179cm. Veli on tosin viel pitempi. Kyl on helpompaa elää plus 170cm naisen kanssa, ollu kyl lyhyitäkin naikkosia ollu mut näyttää ne tosi oudolta mun rinnalla ku ovat niin lyhyitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom