Miehekkäin/Naisellisin asia EVER!

reino sanoi:
Sä luit MissEvilEven kirjoitusta vähän huolimattomasti. Tietyt asiat kuuluvat kiinteästi yhteen.

Luetaan kärsivällisesti lause kerrallaan, mitään lisäämättä, mitään poisjättämättä.

Hitto mä menin nyt itsekin sekaisin, eli tarkennetaanpa [prkl ku en tiedä enää miten kukakin tulkitsee]. Kumppani on siis mies, ja mielestäni miehisyys korostuu erityisesti seksin aikana tai seksuaalisissa käytöstavoissa, ja koska hän on ehkä vähän liiankin vähän naisellinen [naisellisia piirteitä olisi hyvä olla miehissäkin, silleen sopivassa suhteessa ettei ihan keiksi mene...], niin toi huulirasva on ehkä vähiten miehekäs :D

Ei voi olla näin vaikeetaaaaaaaaah.... :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Raskolnikov sanoi:
Huono itsetunto aiheuttaa pätemisen tarvetta, ei kovin miehekästä :kippis1:
Ja koko illan jatkuneet pokerihäviöt aiheutti sen että sama kun olisit nakannu bensaa nuotiolle :D

reino sanoi:
Googlella koetin sitä vähän katella niin en itse tuota löytäny, vain sen että Juhani oli sitten sen poika. Mutta hyvä että joltain löyty se tieto :)

MissEvilEve sanoi:
Hitto mä menin nyt itsekin sekaisin, eli tarkennetaanpa [prkl ku en tiedä enää miten kukakin tulkitsee]. Kumppani on siis mies, ja mielestäni miehisyys korostuu erityisesti seksin aikana tai seksuaalisissa käytöstavoissa, ja koska hän on ehkä vähän liiankin vähän naisellinen [naisellisia piirteitä olisi hyvä olla miehissäkin, silleen sopivassa suhteessa ettei ihan keiksi mene...], niin toi huulirasva on ehkä vähiten miehekäs :D

Ei voi olla näin vaikeetaaaaaaaaah.... :rock:

Siis kumppani, joka on siis kumppani ja pitää miehisistä käytöstavoista, on mies, joka saisi kuitenkin ehkä olla naisellisempi, kuin niin miehellinen mitä on ja mielestäsi hänen miehellisyytensä, eli maskuliinisuutensa korostuu miehen ja naisen välisessä seksuaalisessa tai seksuaalisuuteen viittaavassa käyttäytymisessä t. käytöstavoissa, joista huulirasvan käyttö on vähiten miehekkäin...

Siis nyt mä vasta sekasin olenki :eek:

-edit- tai ehkä muuten perillä tästä mut jos sun tekstistä jättää sulkeiden sisällä olevat asiat pois, niin:

Hitto mä menin nyt itsekin sekaisin, eli tarkennetaanpa. Kumppani on siis mies, ja mielestäni miehisyys korostuu erityisesti seksin aikana tai seksuaalisissa käytöstavoissa, ja koska hän on ehkä vähän liiankin vähän naisellinen, niin toi huulirasva on ehkä vähiten miehekäs :D

I know what you’re thinking. Did he fire six shots or only five? Well, to tell you the truth, I’ve kinda lost track myself. But being this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you’ve got to ask yourself one question:

'Do I feel lucky?'

Well, do ya punk?“

suortti sanoi:
Maapora.
Jonkun leffan alussa Arska poraa maata jossain raksalla lihakset hytkyen. Se kohtaus suorastaa PAKOTTAA jokaisen katsojan harkitsemaan maaporan ostoa.

:offtopic: Total Recall on tuo leffa.

MissEvilEve sanoi:
Perkele :lol2:

Mun lemppari on toi quote ilman sulkuja sisältävää asiaa, taidan tehdä siitä siguni... Kiitos :D

Hitto mä menin nyt itsekin sekaisin, eli tarkennetaanpa. Kumppani on siis mies, ja mielestäni miehisyys korostuu erityisesti seksin aikana tai seksuaalisissa käytöstavoissa, ja koska hän on ehkä vähän liiankin vähän naisellinen, niin toi huulirasva on ehkä vähiten miehekäs

Mniska sanoi:

Pirun hyvin sanottu, todella miehekästä. Vastaavastihan lesboilu on äärimmäisen naisellista, siihen ei oo miehillä mitään asiaa. ;)

Raskolnikov sanoi:
Mun lemppari on toi quote ilman sulkuja sisältävää asiaa, taidan tehdä siitä siguni... Kiitos

Damn you! Burn in hell! :D

Eleonoora sanoi:
Miehekästä taas.. Hmm.. Se, kun osaa panna naistaan kunnolla (siis oikeasti sellaista taivaallista seksiä) on helvetin miehekästä. :D
Yhdyn edelliseen puhujaan. (Strap-onilla tai ilman.)

NatuSan sanoi:
Tukkien pinoaminen käsivoimin... ja tottakai pitää olla jussipaita
Sama harrastus, tosin itelle riittää pelkkä villapaita.
sen Atex/Dimex-takin alla :whip:
En edes halua tietää mikä tuo on. ;)

ace-oo- sanoi:
Miehekästä:

Tuhannen pieruissa pamauttaa taksilla 45 asteen kulmassa klo 5 aamulla omakotitalon pihaan, vuodattaa koiralle julmaa elämää, hakata pari pölkkyä lämpimikseen, moottorisahalla vetää pari puuta nurin, ja sen jälkeen huomata, että ei ollut edes oman talon piha.
:D :D :D

MissEvilEve sanoi:
Hitto mä menin nyt itsekin sekaisin, eli tarkennetaanpa [prkl ku en tiedä enää miten kukakin tulkitsee].
Pyhiä kirjoituksia on ollut tapana tulkita ihan niin kuin kirjoitettu on. Eli siis, jos samaan lauseeseen:
MissEvilEve sanoi:
Kumppanista miehekkäin piirre on varmaan tietyt käytöstavat jotka liittyvät seksuaalisuuteen, ja hänen naisellisin piirteensä on kaiketi huulirasvan käyttö.
...on kirjoitettu sekä seksuaalisuuteen liittyvät käytöstavat että huulirasvan käyttö, niin minä ainakin haluan vähintään mielessäni nähdä sen kauniin ja romanttisen :kuvia: joka nivoo nämä toiminnot yhteen. :D

reino sanoi:
...on kirjoitettu sekä seksuaalisuuteen liittyvät käytöstavat että huulirasvan käyttö, niin minä ainakin haluan vähintään mielessäni nähdä sen kauniin ja romanttisen :kuvia: joka nivoo nämä toiminnot yhteen. :D

:lol2:
Hankala tämä asia.. :D

nutq sanoi:
Se tyyppi siin Pohjantähden alla-leffassa on Koskelan Jussi.
Mutta kirjan alussahan Koskelan Jussi onkin Johannes Antinpoika, eikös? :)
Sitten kun maata alkoi löytyä, muuttui nimi "tilan" mukaan Koskelaksi.
Jussin ja Alman lapset olivat Akseli, Aleksi ja Aku(sti). Aleksi ja Aku teloitettiin sisällissodassa, vain Akseli jäi veljeksistä henkiin. Akseli nai Elinan (Kivivuoren) ja heille syntyi neljä lasta. Kolme lapsista kuoli sodissa, vain nuorin jäi henkiin. Vilhon kuolema tarkemmin Tuntemattomasta sotilaasta, Eero kuoli parin päivän tarkkuudella samaan aikaan kuin Voitto. Elinalle oli aika shokki nähdä kaksi kuollutta poikaansa yhtaikaa vaikka kaatuneita piti olla vain yksi. Sisarusparvesta vain Kaarina jäi henkiin.

Korjatkaa mikäli meni väärin.

ace-oo- sanoi:
Miehekästä:

Tuhannen pieruissa pamauttaa taksilla 45 asteen kulmassa klo 5 aamulla omakotitalon pihaan, vuodattaa koiralle julmaa elämää, hakata pari pölkkyä lämpimikseen, moottorisahalla vetää pari puuta nurin, ja sen jälkeen huomata, että ei ollut edes oman talon piha.
Toi oli muuten melki suoraan Studio Julmahuvista sketsi nimeltään Roudasta Rospuuttoon. Paitti että pitää halot hakataan kirveellä (ks. kuva) ja lisäksi uhotaan ajavansa mopolla pitkin kyliä niin kauan että pää jäätyy! :D
Suosittelen muuten katsomaan kyseisen pätkän, varsinkin kevyessä nousuhumalassa poikain kanssa viunaa ottaessa aiheuttaa välikuolemaa lähentelevän naurukohtauksen.
3.jpg

ironchef sanoi:
Kossun juominen suoraan pullosta pilkkopimeässä, tulisessa puusaunassa keskellä talvea, samalla kun heittää löylyä ja hakkaa itseään vihdalla ja huutaa saatanaa ja perkelettä ja juoksee munasillaan hankeen!!!

Aah! Juuri näin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom