Miehekkäin/Naisellisin asia EVER!

-Marchi- sanoi:
Tainnu nää Cassuputit ja kumppanit saaneet kokea hieman lepsukkaita miehiä, kun pitää strap-oneilla hoitaa homma kotiin... ;)

Tosimies hoitaisi homman kotiin 2:lla strap-onilla ja yhdellä aidolla.
Siis minne se kolmas laitetaan? :eek:

(Mainittakoon vielä selkeyden vuoksi että meidän taloudessa ei käytetä strap-oneja. Hoituu se homma vihanneksillakin.. Mitä nyt jääkaapista sattuu löytymään.)

Edit: *Syvästi pahoillaan asiattomuuksista*

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eugen sanoi:
Naisellisin asia naisella on mielestäni se, kun nainen puolipukeissaan poimii jonkun vaatteen lattialta ja on tahattomasti aivan upean arkisen seksikäs. Sitten hän huomaa katseeni ja vastaa sellaisella veikeällä hymyllä. Se hetki on itsessään elämänarvoinen.

10 points !

Juuri näin se menee, se hetken hämmennys joka seuraa kun tyttö saa sinut "kiinni" tuijotuksesta ja väläyttää parhaan ujohkon makkari-hymynsä saa kyllä miehen sydämen pysähtymään. :haart:

Inttimiehekästä: Asemiin ajo. Rasi ryskää läpi metsän helvetillistä vauhtia tykki perässä. Nostetaan putki tanaan ja ammutaan vainolaista ykköspanoksella. :rock:

Raksamiehekästä: Rälläköinti. Ilman suojia (tottakai) kiven leikkaus timanttilaikalla. Vielä kun olis tupakkimiehiä niin vois samalla roikottaa norttia suupielessä. Persevako näkyy.

Perusmiehekästä: vaikka kuinka väsyttää, nälättää, panettaa ja vituttaa, niin hommat hoidetaan vauhdilla ja nurisematta. Sen päälle käydään saunassa ja juodaan kossua pullosta.

Isäni sanoja lainaten: "eihän se ole mikään mies joka ei ole ampunut tykillä, ajanut junalla ja nussinut neekeriä" hmmm...yksi puuttuu:D

Kyllä melko miehekästä on löhötä sohvalla ilman paitaa, pitkät kalsarit ja villasukat jalassa, kattella urheiluruutua ja huutaa vaimolle, että: "Tuo biaaaaatch kaljaa!" :jahas:

Kaikista miehekkäintä mitä mä tiedän, on kuitenkin ZannaZ aka RekkaZmieZ. Ja kaikista naisellisinta mitä itse teen, on varmaan kulmakarvojen nyppiminen. :D

Pulla sanoi:
Tähän väliin meikäläisen ehkäpä elämäni miehekkäin tilanne: Joskus intissä kävi hirvee tsägä ja olin voitin arvonnassa luvan ampua sillä sellasella kevyellä kenttä kessillä vanhaa tankinraatoa. Kauhea mojaus, kuuppa jumissa seuraavat 10 sekuntia, osuma suoraan tankin tornin alareunaan, hirveä savunpilvi suoraan kuin Ranbosta, koko AUK tuulettaa mun täydelliselle osumalle... "...Aah. Kyllä. Se olin minä. Kyllä. Olen Mies..."

KRH:n tulenjohtajalle tuli tulivoimasta arkipäivää viimeistään ampumaleireillä. Siltikin mieleen on jäänyt kerta, kun tulenjohtopaikalta katseli itse rakkaudella valmistelemaansa tuli-iskua, joka aloitettiin tykeillä ja päätettiin raskailla heittimillä. Maalialueella olisi (linnoittautumattoman) ihmisen ollut paha olla..

Ja noista äärimmäisen naisellisista jutuista tulee mieleen synnytys ja imetys. Kumpikaan ei oikein mieheltä suju. Isin tissi on hieman ravintoköyhää imeväiselle...

ace-oo- sanoi:
Miehekästä:

Tuhannen pieruissa pamauttaa taksilla 45 asteen kulmassa klo 5 aamulla omakotitalon pihaan, vuodattaa koiralle julmaa elämää, hakata pari pölkkyä lämpimikseen, moottorisahalla vetää pari puuta nurin, ja sen jälkeen huomata, että ei ollut edes oman talon piha.

Roudasta rospuuttoon... :D :worship:

Routa sanoi:
Varsinkin tytöt, jotka ajaa radalla (lujaa). Sellaisiakin on :)

Mistä näitä tyttöjä näin ei mopokeleillä löytää? :hyper: :D :kuola: :haart: :love:

Miehekästä (ja hauskaa) on kans isoilla pyssyillä ampuminen, sarjatuliaseet myös on aika äijiä, pimeällä ja valojuovilla.

Äijä meininkiä on myös, kun korjataan asioita asenteella "mitä isompi vika, sitä painavempi leka."

Tanssiva Rosvo sanoi:
Isäni sanoja lainaten: "eihän se ole mikään mies joka ei ole ampunut tykillä, ajanut junalla ja nussinut neekeriä" hmmm...yksi puuttuu:D

Minäpä olen ajanu junalla ;)

Jossakin elokuvassa sanottua: "Tosimies haisee hielle ja paskalle". Ilmeisesti hielle ja paskalle haiseminen on tosi miehekästä..?

Ylivoimaisesti miehekkäintä on tietysti naisen siittäminen ja tiineeksi saattaminen. Siihen eivät naiset ymmärtääkseni kykene.

Naisellisinta on tissit. Piste.

Marx sanoi:
Ylivoimaisesti miehekkäintä on tietysti naisen siittäminen ja tiineeksi saattaminen. Siihen eivät naiset ymmärtääkseni kykene.

Naisellisinta on tissit. Piste.

Keinohedelmöitys, toki tarvitaan siittiösolu, mutta eikhän semmonenki tule saataville kun sörkitään kantasolua tarpeeksi :(

Routa sanoi:
Intissä parhaita hetkiä oli ampua kevyellä (juu, raskaalla en valitettavasti ikinä ampunut :( ) heittimellä kovilla, siis olla lataajana. Vasen kylki ja käsi oli ehkä noin 5-10cm päässä putkesta, komennosta nostin latingissa olevan murkulan putken suulle kaksin käsin, vakaasti tottakai (se miehekkyys!), otin toisen käden otteen pois ja päästin murkulan liukumaan putkea pitkin (siitäkin kuuluu muuten ihan omanlaisensa ääni) ja WUMP! Tuntui palleissa jänskälle.

Vielä paljon parempaa oli olla ryhmänjohtajana samaisen heittimen kanssa. Minun komennostani porukka singahti asemiin heittimelle. Minun komennostani he säätivät heittimen suuntaa (ammuimme suorasuuntauksella noin 0,5km päähän). Minun komennostani lataaja teki yksitellen samat toimet, mitkä tuossa ylempänä mainitsin. Muistaakseni heti ekan tähtäysmurkulan jälkeen jytkytettiin loput murkulat vaikutusta. Jopa yksinäisen kevyen heittimen tulialueella olisi paha olla (50m tappava sirpalesäde, helppoa ampua tarkasti, sanonta kuuluu "KRHK ampuu vaikka sankoon sisään, jos tarvitsee" :D ), joten voin vain kuvitella, millainen lihamylly on Roudan kuvaama, kun ensin raskas tykistö paukuttaa minsan (iskun siis) sen, minkä putkista lähtee, jonka jälkeen raskaat heittimet sama homma perään. :kuola:

Tavallaan olen tyytyväinen lääkintäAU:n hommiin ja koulutukseen intissä, mutta joskus on käynyt mielessä, että tykistön koksuna olisi ollut vielä hienompaa. Olisi päässyt komentamaan koko patterillista Isoja Vehkeitä syöksemään terästä ja tuhoa taivaalle yhdellä ainoalla jämerästi luuriin lausutulla "Tulta!" komennolla...åååååhhhh... :kuola: Vähän samaan tyyliin siis, kuin Gladiator leffassa se legioonien komentaja lausui katapulteille "Unleash hell!".

Tavallaan ristiriitaista on se, että mun mielestä sekä komentaminen/johtaminen, että aivottomasti johdettavana rivimiehenä oleminen ovat miehekästä. Siis se, että porukka muodostaa esim. sotilaina, duunareina rakennustyömaalla tai tehtaassa tai joukkue johtoneen ja pelaajineen (lätkä, futis, koris yms.) yhden ja saman päämäärän saavuttamiseksi ihmiskoneen, joka toimii yhteisillä säännöillä, säntillisesti ja tarkasti.

Nojoo, oikeasti miehekästä on vaikka tehdä se, että tekee sen minkä on sanonut tekevänsä, eli pysyä sanojensa takana. Myös se, että on riittävän vahva myöntämään olleensa väärässä, on miehekästä. Sekä fyysinen, että henkinen voima (rehellisyys, uskollisuus ja myös omien heikkouksiensa tunnistaminen ja tunnustaminen, se, että uskaltaa ns. kattoa peiliin) on miehekästä ja mielestäni myös naisellista. Oikeasti naisellista on myös huolehtiminen ja hoivaaminen, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin. Hmmm, toisaalta, kun ajattelee mielessään kuvaa pienestä lapsesta, naisesta tai vanhuksesta, jota mies suojelee, niin huolehtimisessa ja hoivaamisessa on kyllä paljon miehekästäkin.

Tiivistäen ja laajemmin ajateltuna miehekästä on myös rentoilu, suurien linjojen vetäminen ja naisellisempaa on sitten hermoilu ja pikkuasioista huolehtiminen. Tosin mies voi olla miehekäs, vaikka olisi pikkutarkka luonteeltaan ja nainen naisellinen, vaikka olisi rento suurten linjonen ihminen. Monimutkaista ja ristiriitaista.

H0hh00, Jollilta lyhyt, mutta ytimekäs provo. :D

Naisellista: naisten hiusten tuoksu, voiko olla parempaa tuoksua olemassakaan? Varsinkin erossaolemisen jälkeen halatessa ja haistaa hiusten tutun tuoksun :haart: :haart:

Suositut

Back
Ylös Bottom