Miehekkäin/Naisellisin asia EVER!

Naisellisin asia kohdallani taitaa olla raskaudet ja synnytykset.

Myöskin naisellinen olotila tulee jossain auton huoltoliikkeessä, jossa sitä seisoo saappaissa ja hamosessa ja sellainen neljän mieshenkilön porukka pyörii ja palvelee parhaansa mukaan ja itse tuntee olonsa todella vaivautuneeksi muiden asiakkaiden vuoksi.

Miehisin oman elämän juttu on varmaan se intti ja myöskin samaa kastia vartijana toimiessa narkkarin kanssa otettu painiottelu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla nää älyttömän miehekkäät fiilikset liittyy juttuihin, joita mä olen tehnyt:
- sit-out powerbomb, perkele, siistein juttu ikinä, ellei sitten brainbuster
- helvetin ison pöllin olalle nostaminen ja sen kantaminen saunan taakse :D
- raakojen egujen sotkeminen tuoppiin Rocky-tyyliin ja sen helttaan huitaseminen
- kovilla painoilla täysillä punttaaminen on kans miehekästä, vaikka onkin myös naisille suositeltavaa

Naisellisia juttuja tuli mieleen pari hassua:
- naisen ihon ikkari tuoksu, lievän hien kanssa tai ilman - saa mut kehräämään taatusti
- Eugenin mainitsema skenaario
- on ylpeä naisellisuudestaan

jussi` sanoi:
:offtopic: Onko tuo pätkä netissä vai pitääkö ostaa jostain?
Kyllähän nuo Studio Julmahuvit löytyy warettamallakin muuta waretusta ei tueta. Hae DVD poksi kaupasta ja osta mulle toinen joululahjaksi! :)

Onnistunut saunasolmu. :)

setae sanoi:
Total Recallissa vain, Running Manissa arska on helikopterilentäjä alussa, joka kieltäytyy tottelemasta käskyä ampua mellakoitsijat, ja joutuu kiven sisään poraamaan(?) rangaistukseksi.

Vielä tarkennus: Total Recallissa Arvo käyttää katuporan lisäksi miehekkäämpääkin työkalua, eli jyystää vielä kookkaammalla kallioporalla valtavan marsilaisen porausvehkeen ohjaimissa istuvaa mustaa miestä ropasta läpi. Saatana, jos tuosta ei tule homoeroottisia viboja niin ei sitten mistään!!

Mielenkiintoista muuten, että tässä threadissa suurin osa miehistä kertoo juuri nimenomaan miehekkäinä pitämiään äijäjuttuja. Herkistykää!

Naisellisinta on ehdottomasti (useimpien) naispuolisten henkilöiden alavatsa.

Miehekkäin:
- Panssarivaunulla puiden kaataminen. Isompien hitaasti ajen päin ja pienempien kaataminen ajamalla täysillä päin. Metsänomistajien kaveri.

Naisellisin:
- Korkokengillä kopsuttelu ja kauniin takapuolen keinuminen. I hate
to see you go but I love to watch you leave...

Eleonoora sanoi:
:thumbs: Jep, ja toi toimii. Aina. ;)

Miehekästä taas.. Hmm.. Se, kun osaa panna naistaan kunnolla (siis oikeasti sellaista taivaallista seksiä) on helvetin miehekästä. :D

Tarkoitatko, että mua on viety kuin pässiä narusta? Hyvin mahdollista, etenkin kun katson tota sun seuraava lausetta, sillä usein kävi niin, että syöksyin mylvien kimppuun ja seurasi kiimaista instantseksiä.

No nyt keksin mikä on miehekästä, kun kerta seksistä puhutaan. Metsässä paneminen, ei rakastelu, koska kuumana kesäpäivän se ötökkäpilvi pitää huolen siitä, että lähtö tulee äkkiä. Kuvitelkaa seuraava skenaario. Aurinko paistaa, on kuuma kesäpäivä järvellä. Siinä soudeltiin kullan kanssa uima-asuissa kaikessa rauhassa, vetelen airoista kuin commando. Sitten alkaa himottaa, yhteisestä sopimuksesta soudan asumattomaan ruteikkorantaan 25 solmun vauhdilla. Katoamme metsään tennarit vilkkuen, uikkarit lähtee aika nopeesti yltä ja seisoo kuin häissä. Sitten starttaa alkusuomalainen akti asenteellla suo, kuokka ja jussi. Näre tuoksuu, aurinko pilkottaa oksien välistä ja ruskettunut vartalo on taittuneena edessäni. Hakkaan sitä kärpäspilvessä kuin heikkopäinen jalat nilkkoja myöten sammaleessa. Pieni kiinnijäämisen pelko tekee helvetin kiimaiseksi ja kun hän on tullut, on minun vuoro tulla. Ja nyt. Keskellä isien tannerta, synnyinasussa, auringon hikeämänä vartaloni käsin avustettuna nytkähtää rajuun kouristukseen ja ammun lastini puun latvaan sellaisella voimalla, että rekyyli tuntuu nilkoissa asti. Metsän poika tahdon olla, sankar' jylhän kuusiston.

pienen järven rannalla
kauan sitten kadonneena
seisoo mökki yksinäinen
talo kaikkein kovimman

marssii omalla maallaan
omat saappaat jaloissaan
ne ei kivissä kompuroi
vaan potkaisee ne pois

nyt on mies!

Miehet:
-vasen koukku leukaperiin
-karjalanpaisti
-hävityspanos
-karjuminen

Naiset:
-valkoiset alusvaatteet suihkun jälkeen
-tuoksu
-omenapiirakka
-avari mulle kun olen ollut ääliö

Opossumi sanoi:
Sisarusparvesta vain Kaarina jäi henkiin.

Korjatkaa mikäli meni väärin.

Muuten oikein, mutta myös Akselin ja Elinan nuorin poika Juhani jäi eloon. Oli liian nuori sotaan. :)
Mutta hyvin on kirja luettu :thumbs:

Ripe sanoi:
Miehekkäin:
- Panssarivaunulla puiden kaataminen. Isompien hitaasti ajen päin ja pienempien kaataminen ajamalla täysillä päin. Metsänomistajien kaveri.

Naisellisin:
- Korkokengillä kopsuttelu ja kauniin takapuolen keinuminen. I hate
to see you go but I love to watch you leave...
Odottelinkin jo milloin panssarivaunut tulee kuvioihin mukaan. On aika miehekästä ajaa 30 tonnia painavaa rautakasaa 65km/h kumpareisella pellolla kylmän syysilman piiskatessa kasvoja.

Naisellista...hmmm...let me think...kuukautiset (?)

Junttimiehekäs olo tulee kun nostaa jonkun lootan kyykystä ylös, kuitenkin niin että persvako aka raksamiehen hymy näkyy ja siitä myös huomautetaan.

Miehekäs olo on kun pystyy olemaan rauhallinen ja asiallinen vaikka kuinka vituttais ja ois valvonu pitkään ja kaikki muu ois menny päin helvettejä.

Luutnantti Zidén:

"Näen muiden jo voittohon rientelevän.
mun miehiäin´ en vaan nää.
Jumal´auta, minkä nyt saan häpeän!
Kuin kilpikonnat he käyvät,
taas joukkoni jälkehen jää."

Korpraali:

"Taaks´ ette te enää silmänneet,
kun käskitten: ´edespäin!´,
mut teiptäpä kaik´ on seuranneet,
eik´ ykskään muuten jäänyt
kuin urhona kaatuen näin."

Zidén:

"Vai kunnialla he kaatuivat,
sekä ehtivät ensiksi,
ja jäljissäin mua seurasivat,
hurraa, sepä sukkela temppu,
nyt kuollahan herroiksi!"

Isänmaan puolesta taisteleminen oli melkosen miehistä!!

SniffDaddy sanoi:
Musta naisellista on kaikki kodinhoito, kokkaus ja tämmöset...

Eikös kokkaus voi olla miehekästäkin? Kyllä tosimies aina omat ruokansa tekee ja sotkee vain itsensä. Turha siinä antaa toisten passata itseään perkele!

Tainnu nää Cassuputit ja kumppanit saaneet kokea hieman lepsukkaita miehiä, kun pitää strap-oneilla hoitaa homma kotiin... ;)

Tosimies hoitaisi homman kotiin 2:lla strap-onilla ja yhdellä aidolla.

Omalta osaltani äijämäsin fiilisi on tullut ku olin roudarina lippispäässä ja kuuntelin jätkien sovinistiläppää ja nauroin itseni kuoliaaksi. Lisäksi muutofirmassa laatikoiden kantelun välillä röökin kiskominen ringissä ja kiroilu oli kans aika äijää. Ylipäätään mä rakastan raskaiden esineiden nostelua :haart: . Oluen juominen on aina tosi äijäilyä :kippis1: .

Mulla on aika vähän kosketuspintaa tohon naiselliseen puoleeni, mutta sanotaanko että tiukat farkut jalassa bilistä pelatessa mulla on aika kissa olo. Aikoinaan myös minaria ylle vetäessä ja sukkahousuja jalkaan kiskoessa oli aivan ultrafemme fiilis :nolo: .

Suositut

Back
Ylös Bottom