Miehekkäin/Naisellisin asia EVER!

mxm sanoi:
Olin tiedustelukomppaniassa ja pääs meilläkin Apilasta testaamaan, joten ei tarvi aina panssaritorjuntaan asti mennä.

Ooh, kovaa Apilasta??
OK. Mutta mustilla ei perkele pääse missään muualla ampuu - toivottavasti. Ja nyt loppuu inttijutut. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miehekkäin teko äijältä on kaapta oma akka kainaloon ja heittää sänkyyn:)

Miehekästä on kyntää peltoa ja niittää heinää kuustoista tuntia vuorokaudessa, syödä kerran välissä ja tehdä samaa niin kauan ku peltoa riittää...
Ennen miehet oli rautaa ja veneet lautaa.

Intervivos sanoi:
Tyttö itki rakkausseksin jälkeen hyvän olon tunteesta. Muutama minuutti tämän jälkeen, kun tilanne on rauhoittunut:
Tyttö: "mitä sä mietit"?
Minä: "tän päivän shakkipeliä"

Tuli aika äijä olo.

Ooh. Hieno mies olet. :D

Kiihdytyskisoissa on aika äijä-meininki. Tässä pari ottamaani kuvaa.

Liitteet

• PICT0082.JPG
    PICT0082.JPG
    130,4 KB · Katsottu: 331
  • NitrodragsterJPG.jpg
    NitrodragsterJPG.jpg
    137,6 KB · Katsottu: 315
  • PICT0058.JPG
    PICT0058.JPG
    113,2 KB · Katsottu: 256
Intervivos sanoi:
Tyttö itki rakkausseksin jälkeen hyvän olon tunteesta. Muutama minuutti tämän jälkeen, kun tilanne on rauhoittunut:
Tyttö: "mitä sä mietit"?
Minä: "tän päivän shakkipeliä"

Tuli aika äijä olo.

Luulisin että tämä mukava tyttölapsi osasi arvostaa kykyäsi keskittyä useaan asiaan kerralla...

hah. olis itseltä jäänyt sanomatta.. :rock:
Kunnon rokkimeininkiä!

Mulla on semmonen mielikuva että miehekkäintä hommaa on just sellanen missä joutuu todella raatamaan, esim ennen vanhaan metsätöissä koko päivä sekä muut raskaat työt missä todella hiki virtaa.
Tähän antaa hyvän tunnelman Kotiteollisuuden kappale minä olen, erityisesti se kohta missä mainitaan suokuokka ja jussi. Tai toisena vaihtoehtona elokuva täällä pohjan tähden alla missä se jätkä (jonka nimeä en muista), raivaa yksinään niska limassa itselleen peltoa.

Naisellisia asioita: Jalat ristissä istuminen, keimailu, kynsien lakkaus, meikkaus ym.

Mies847 sanoi:
Mulla on semmonen mielikuva että miehekkäintä hommaa on just sellanen missä joutuu todella raatamaan, esim ennen vanhaan metsätöissä koko päivä sekä muut raskaat työt missä todella hiki virtaa.
Tähän antaa hyvän tunnelman Kotiteollisuuden kappale minä olen, erityisesti se kohta missä mainitaan suokuokka ja jussi. Tai toisena vaihtoehtona elokuva täällä pohjan tähden alla missä se jätkä (jonka nimeä en muista), raivaa yksinään niska limassa itselleen peltoa.

Naisellisia asioita: Jalat ristissä istuminen, keimailu, kynsien lakkaus, meikkaus ym.

Suokuokka = varta vasten suolle tarkoitettu kuokka???

Lause: Alussa oli suo, kuokka ja Jussi on peräisin Väinö Linnan teoksesta "Täällä pohjantähden alla" joten oiskohan sen suota kyntävän jätkän nimi siinä elokuvassakin JUSSI :wall:

-edit- hidaaaaaaaaaaasssssssss :lol2:

SniffDaddy sanoi:
Mustilla/Apilaksella ampuminen antaa aika miehekkään tunteen.

Noi kun olisi vielä päässyt tekemään munasillaan pelkästään kypärä päässä ja maiharit jalassa. Paineisku olisi pöläyttänyt palleja mukavasti. Puhumattakaan siitä, että sinkoryhmä ampumassa mustilla tuossa varustuksessa olisi yksinkertaisesti helvetin miehekäs näky.

Raskolnikov sanoi:
Suokuokka = varta vasten suolle tarkoitettu kuokka???

Lause: Alussa oli suo, kuokka ja Jussi on peräisin Väinö Linnan teoksesta "Täällä pohjantähden alla" joten oiskohan sen suota kyntävän jätkän nimi siinä elokuvassakin JUSSI :wall:

-edit- hidaaaaaaaaaaasssssssss :lol2:
Muistelin sen nimeksi Juhani tai vastaava mutta kun en ollu varma niin jätin sanomatta. Mutta kiva että sulla on kova pätemisen tarve :thumbs:

Naisellista on peilata itseään kaupungilla joka näyteikkunasta/kiiltävästä pinnasta ja korjata hiuksia.

Miehekästä taasen on tetsaaminen ja kyykkääminen tottakai.

Mies847 sanoi:
Muistelin sen nimeksi Juhani tai vastaava mutta kun en ollu varma niin jätin sanomatta. Mutta kiva että sulla on kova pätemisen tarve :thumbs:

Huono itsetunto aiheuttaa pätemisen tarvetta, ei kovin miehekästä :kippis1:

Mies847 sanoi:
Ei se Raskolnikov mikään pätemisen tarpeen suurin ilmentymä ole. Ei lähellekään.

Suonraivaaja Koskelan virallinen etunimi kirkonkirjoissa ja niin muodoin myös provastin kanssa tehdyssä torpparinkirjassa oli JOHANNES.

Kavereiden kesken ja kansanperinteessä sitten Jussi vaan. :thumbs:

Rakennusten purkaminen on miehekästä. Kunnon työtä ja siinä testosteroni virtaa kun sorkkaraudan, rautakangen ja lekan kanssa laittaa paikat tuhannen päreiksi.

Miehekästä:

Tuhannen pieruissa pamauttaa taksilla 45 asteen kulmassa klo 5 aamulla omakotitalon pihaan, vuodattaa koiralle julmaa elämää, hakata pari pölkkyä lämpimikseen, moottorisahalla vetää pari puuta nurin, ja sen jälkeen huomata, että ei ollut edes oman talon piha.

Eugen sanoi:
Naisellisin asia naisella on mielestäni se, kun nainen puolipukeissaan poimii jonkun vaatteen lattialta ja on tahattomasti aivan upean arkisen seksikäs. Sitten hän huomaa katseeni ja vastaa sellaisella veikeällä hymyllä. Se hetki on itsessään elämänarvoinen.

:thumbs: Jep, ja toi toimii. Aina. ;)

Miehekästä taas.. Hmm.. Se, kun osaa panna naistaan kunnolla (siis oikeasti sellaista taivaallista seksiä) on helvetin miehekästä. :D

:nolo:

tommih sanoi:
Starp-onin käyttö?
Sä luit MissEvilEven kirjoitusta vähän huolimattomasti. Tietyt asiat kuuluvat kiinteästi yhteen.

Luetaan kärsivällisesti lause kerrallaan, mitään lisäämättä, mitään poisjättämättä.
MissEvilEve sanoi:
Kumppanista miehekkäin piirre on varmaan tietyt käytöstavat jotka liittyvät seksuaalisuuteen, ja hänen naisellisin piirteensä on kaiketi huulirasvan käyttö.

Eleonoora sanoi:
Miehekästä taas.. Hmm.. Se, kun osaa panna naistaan kunnolla (siis oikeasti sellaista taivaallista seksiä) on helvetin miehekästä.
Entä saadaanko me ny tähän väliin pieni Eleonooran parisuhdetilannepäivitys? :D Tai :kuvia:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom