SniffDaddy sanoi:The Running Man.
Ei, se oli Total Recall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SniffDaddy sanoi:The Running Man.
Pade sanoi:Ei, se oli Total Recall.
Tähän väliin meikäläisen ehkäpä elämäni miehekkäin tilanne: Joskus intissä kävi hirvee tsägä ja olin voitin arvonnassa luvan ampua sillä sellasella kevyellä kenttä kessillä vanhaa tankinraatoa. Kauhea mojaus, kuuppa jumissa seuraavat 10 sekuntia, osuma suoraan tankin tornin alareunaan, hirveä savunpilvi suoraan kuin Ranbosta, koko AUK tuulettaa mun täydelliselle osumalle... "...Aah. Kyllä. Se olin minä. Kyllä. Olen Mies..."SniffDaddy sanoi:Mustilla/Apilaksella ampuminen antaa aika miehekkään tunteen.
Pade sanoi:Ei, se oli Total Recall.
Kumpi on oikeassa? Noo, pistän sitten molemmat tulemaan. Arska viihdyttää aina oli missä tahansa hommassa :DSniffDaddy sanoi:Ei muuten ollut. Tai ainakin tossa The Running Manissa Arska porasi kanssa - tai sitten muistan ihan päin persettä.
Doggoned sanoi:Kumpi on oikeassa? Noo, pistän sitten molemmat tulemaan. Arska viihdyttää aina oli missä tahansa hommassa :D
kilkkinen sanoi:Molemmissa poraa.
Poraako molemmissa heti alkukohtauksessa? Ite taisin nähdä sen Total Recallissa. Ei sillä etteikö jokainen leffa vois alkaa sillein .kilkkinen sanoi:Molemmissa poraa.
Pulla sanoi:Tähän väliin meikäläisen ehkäpä elämäni miehekkäin tilanne: Joskus intissä kävi hirvee tsägä ja olin voitin arvonnassa luvan ampua sillä sellasella kevyellä kenttä kessillä vanhaa tankinraatoa. Kauhea mojaus, kuuppa jumissa seuraavat 10 sekuntia, osuma suoraan tankin tornin alareunaan, hirveä savunpilvi suoraan kuin Ranbosta, koko AUK tuulettaa mun täydelliselle osumalle... "...Aah. Kyllä. Se olin minä. Kyllä. Olen Mies..."
Sen hetkistä adrenaliinin määrää ja testosteronin virtausta on vaikea kuvailla. Mikki-hiiri kuvioiset alushousuni toivat mieleen kalareppuni pohjan kesäisiltä onkireissuilta. Vieläkin tulee onnenkyyneleitä silmäkulmiin kun muistelee sitä hetkeä. Huoh...
Pulla sanoi:...sellasella kevyellä kenttä kessillä vanhaa tankinraatoa. Kauhea mojaus, kuuppa jumissa seuraavat 10 sekuntia, osuma suoraan tankin tornin alareunaan, hirveä savunpilvi suoraan kuin Ranbosta...
Pulla sanoi:Sen hetkistä adrenaliinin määrää ja testosteronin virtausta on vaikea kuvailla. Mikki-hiiri kuvioiset alushousuni toivat mieleen kalareppuni pohjan kesäisiltä onkireissuilta. Vieläkin tulee onnenkyyneleitä silmäkulmiin kun muistelee sitä hetkeä. Huoh...