Miehekkäin/Naisellisin asia EVER!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rintaliivien päälle pukeminen on melkoisen naisellista. Varsinkin jos ne on edestä avattavat. Niin, noh yleensäkin rintsikoiden käyttö on aika naisellista...

SniffDaddy sanoi:
Mustilla/Apilaksella ampuminen antaa aika miehekkään tunteen.
Tähän väliin meikäläisen ehkäpä elämäni miehekkäin tilanne: Joskus intissä kävi hirvee tsägä ja olin voitin arvonnassa luvan ampua sillä sellasella kevyellä kenttä kessillä vanhaa tankinraatoa. Kauhea mojaus, kuuppa jumissa seuraavat 10 sekuntia, osuma suoraan tankin tornin alareunaan, hirveä savunpilvi suoraan kuin Ranbosta, koko AUK tuulettaa mun täydelliselle osumalle... "...Aah. Kyllä. Se olin minä. Kyllä. Olen Mies..."

Sen hetkistä adrenaliinin määrää ja testosteronin virtausta on vaikea kuvailla. Mikki-hiiri kuvioiset alushousuni toivat mieleen kalareppuni pohjan kesäisiltä onkireissuilta. Vieläkin tulee onnenkyyneleitä silmäkulmiin kun muistelee sitä hetkeä. Huoh...

Pade sanoi:
Ei, se oli Total Recall.
SniffDaddy sanoi:
Ei muuten ollut. Tai ainakin tossa The Running Manissa Arska porasi kanssa - tai sitten muistan ihan päin persettä.
Kumpi on oikeassa? Noo, pistän sitten molemmat tulemaan. Arska viihdyttää aina oli missä tahansa hommassa :D

Doggoned sanoi:
Kumpi on oikeassa? Noo, pistän sitten molemmat tulemaan. Arska viihdyttää aina oli missä tahansa hommassa :D

Molemmissa poraa.

kilkkinen sanoi:
Molemmissa poraa.

Sittenhän iloni on kaksinkertainen. Pitäisi katsoa leffat sitten putkeen niin tulee kunnon testohuurut ja sitten salille :hyper:

kilkkinen sanoi:
Molemmissa poraa.
Poraako molemmissa heti alkukohtauksessa? Ite taisin nähdä sen Total Recallissa. Ei sillä etteikö jokainen leffa vois alkaa sillein :hyper: .

Miehekästä on myös perkeleen huutaminen ja maksalaatikon syöminen.

Edit: Arskasta puhuttaessa vois vielä lisätä, että mitä tahansa Arska tai Duke Nukem tekeekin, se on miehekästä.

Pulla sanoi:
Tähän väliin meikäläisen ehkäpä elämäni miehekkäin tilanne: Joskus intissä kävi hirvee tsägä ja olin voitin arvonnassa luvan ampua sillä sellasella kevyellä kenttä kessillä vanhaa tankinraatoa. Kauhea mojaus, kuuppa jumissa seuraavat 10 sekuntia, osuma suoraan tankin tornin alareunaan, hirveä savunpilvi suoraan kuin Ranbosta, koko AUK tuulettaa mun täydelliselle osumalle... "...Aah. Kyllä. Se olin minä. Kyllä. Olen Mies..."

Sen hetkistä adrenaliinin määrää ja testosteronin virtausta on vaikea kuvailla. Mikki-hiiri kuvioiset alushousuni toivat mieleen kalareppuni pohjan kesäisiltä onkireissuilta. Vieläkin tulee onnenkyyneleitä silmäkulmiin kun muistelee sitä hetkeä. Huoh...

Pulla, loistavaa. :) Vielä jos olisit päässyt mustilla tai Apilaattorilla jysäyttää, olisi ne Mikki Hiiri -kalsarit ollu jonkun toisen naamalla. :whip:

:offtopic: Olit vissiin tykkimiehiä.

Siinä on aika miehekäs olo kun isolla iskuporakoneella piikkaa raksalla. Vähän niinku arska on tehny paitti mulla on vaan läskit ne jotka hyllyy. :D Piereskely myös tuntuu olevan melko suosittua sekä kaikken mahdollisimman hävyttömien ja härskien juttujen kertominen työkavereille. Siinäpä ne yleisimmät. Itse en siis harrasta kahta jälkimmäistä... tai en ainakaan tunnusta.

Kossun juominen suoraan pullosta pilkkopimeässä, tulisessa puusaunassa keskellä talvea, samalla kun heittää löylyä ja hakkaa itseään vihdalla ja huutaa saatanaa ja perkelettä ja juoksee munasillaan hankeen!!!

Kyllä ainakin Total Recallin alussa poraa menemään. Ja sitten se miehekäs juttu: Tukkimetsällä olo käsivehkein, puiden raahaus ja pilkkominen (vrt. Arnold - Commandon alku)

Tukkien pinoaminen käsivoimin... ja tottakai pitää olla jussipaita sen Atex/Dimex-takin alla :whip:

Isolla koneella varustettu, sopivasti murisevalla autolla ajaminen. Esim. Audi RS6+ tai Esco Cossu +500hv kerhosta täyttää nuo määritelmät mun mielestä.

Niin ja munien raapiminen.

Pulla sanoi:
...sellasella kevyellä kenttä kessillä vanhaa tankinraatoa. Kauhea mojaus, kuuppa jumissa seuraavat 10 sekuntia, osuma suoraan tankin tornin alareunaan, hirveä savunpilvi suoraan kuin Ranbosta...

En ollu ees aukissa enkä tykkimies, mutta pääsin jollain jalkaväkileirillä tusauttaan kessillä semmoisessa harjoituksessa. Oli ilta ja pimeää jo. Oli aika miehekkään näköistä, kun ammus jysähti teräslevyyn (vihollisen tankki) ja Rovajärven yö oli täynnä tulta ja kipinöitä! Penis tais sillä hetkellä venähtää silloisesta kolmesta sentistä nykyiseen neljään.

Pulla sanoi:

Ei voi kyllä muuta sanoa tohon kommenttiin että meinas paskahalvaus tulla ton luettuani, iha Total Repeäminen :D :D :D :hyper: en tiedä johtuuko väsymyksestä vai siitä että juttu vaan on hyvä mutta piti käydä vileda et sai tipat pois näytön pinnasta.
Tosta hyvästä kymmenen pistettä ja :david: merkki

Desert Eagle 50. AE:llä ampuminen on munakasta..

deagle_50ae.jpg

50. vs. 9mm.

50_AE.jpg

Joskus tuli kotona juniorina kaivettua huvikseni vajaa kymmenen metriä salaojaa käsin, eli lapio/kuokka varustuksella, kun en viitsinyt niin vähän takia kaivuriakaan kysyä.
Hommahan ei sinänsä ollut kovin iso, mutta ihan kivat "Suo, kuokka ja Jussi" -fiilikset siitä pieni poika sai.

Metsätyöthän on aina äijää ja varsinkin kun saa ison tukkikokoisen puun kaatumaan juuri siihen mihin haluaa. Timbeer...

Kolmantena itkoammunnat pimeässä. Jytinää ja kimmoneita valojuovia taivaalla...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom