Miehekkäin/Naisellisin asia EVER!

Mukavaa fiilistä saa, kun menee pää edellä >200km/h.. :rock:

Mutta miehekkäintä tietysti on raapia munia, juoda kaljaa, röyhtäillä ja piereskellä..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla itselleni supernaisellinen fiilis tulee varpaiden kynsiä lakatessa...

Miehekkäin tunne tulee kun nostan/siirrän jotain aivan saatanan painavaa ja ukko hämmästelee miten jaksoin koska olenhan nainen ;)

Kumppanista miehekkäin piirre on varmaan tietyt käytöstavat jotka liittyvät seksuaalisuuteen, ja hänen naisellisin piirteensä on kaiketi huulirasvan käyttö :D

Kuparikatto sanoi:
Äijyys tossa hommassa on tosin kärsimässä inflaatiota, ku kaikki pikku tytötkin ajaa prätkillä. :D

Totta tuokin. Mutta ne tytöt jotka ajaa pärrällä.. :haart:

-Suomalaisen keskioluen humalahakuinen juominen saunassa (lämpöä vähintään +80C), sekä tietysti munien kaivelu

-Kiroilu

-Rakentaminen sekä kaikenlainen tekninen näpräys

Kyllä se on joku kunnon jenkkiauto helvetin isolla koneella (chrysler Neon ei siis kelpaa tässä tapauksessa). Ei mikään sulavalinjainen niinkuin Corvette tms, vaan joku muskeliauto. Noh vaikka nyt sitten Challenger,tai Charger.

Kyllä mä oon aina amiksia arvostanut. Toyota Corolla, pikaliimalla kiinnitetyt puskurit, varastetut subbarit, 2tuuman renkaat ja pimennetyt takalasit. Nää kurko äijät saa aina kireet 1990+ neitokaiset kyytiinsä, kittaavat keskikaljaa, polttavat ryssäläistä LM:ää ja pelaavat lähi Shellillä Tupla Pottia. Kurko äijiä. Ruumiinlämpö on vissiin miinuksella siitä keskikaljan juomisesta kun pitää pilottitakit olla päällä kesälläkin.

Naisellisinta on sitten taas ihan umpikänniset eukot. Eukot, jotka kittaavat vain lisää kaljaa, kusevat pitkin seiniä ja yrittävät vielä näyttää seksikkäiltä.

Magnum .357 -revolverilla ampuminen on miehekkäintä mitä tiedän. Potkii niin pirusti että piti täräyttää Miami Vice tyyliin kahden käden otteella. :david:

suortti sanoi:
Poraako molemmissa heti alkukohtauksessa? Ite taisin nähdä sen Total Recallissa. Ei sillä etteikö jokainen leffa vois alkaa sillein

Total Recallissa vain, Running Manissa arska on helikopterilentäjä alussa, joka kieltäytyy tottelemasta käskyä ampua mellakoitsijat, ja joutuu kiven sisään poraamaan(?) rangaistukseksi.

Mongol General: We have won again. That is good! But what is best in life?
Mongol Warrior: The open steppe, fleet horse, falcon on your wrist, wind in your hair!
Mongol General: Wrong! Conan, what is best in life?
Conan: To crush your enemies, see them driven before you, and to hear the lamentation of the women!
Mongol General: That is good.

Naisellisin asia naisella on mielestäni se, kun nainen puolipukeissaan poimii jonkun vaatteen lattialta ja on tahattomasti aivan upean arkisen seksikäs. Sitten hän huomaa katseeni ja vastaa sellaisella veikeällä hymyllä. Se hetki on itsessään elämänarvoinen.

Tyttö itki rakkausseksin jälkeen hyvän olon tunteesta. Muutama minuutti tämän jälkeen, kun tilanne on rauhoittunut:
Tyttö: "mitä sä mietit"?
Minä: "tän päivän shakkipeliä"

Tuli aika äijä olo.

tommih sanoi:
Starp-onin käyttö?

Strap-on.

Ja ei, kumppanini on mies joten hänen ei tarvitse käyttää strappia. Sitä käyttävät pääosin naiset naiseen tai naiset mieheen...

Siis oma penis löytyy.

SniffDaddy sanoi:
Edelleen, miehekkäin tai naisekkain asia on ampua Apilaksella/mustilla, ja naiset ei niillä pääse pahemmin ampuu, joten....

[nus nus]Kyllähän naiset ovat päässeet niillä ampumaan vuodesta 1995[nus nus]
Mutta silti, inttijutut on aina inttijuttuja! Oma mahtavin hetki intissä liittyy juuri singolla ampumiseen, tosin käsissä oli KES. Osuma oli täydellinen ja päälle sai vielä yliluutnantin kehut!

Aika paha, mut mun mielest on kyl aika hieno tunne aamulla kävellä alasti kotona jääkaapille ja juoda suoraan purkista maitoo. Ja tätäkin tapahtuu vain kun mutsi ei ole kotona..ilonpilaaja :jahas:

mxm sanoi:
[nus nus]Kyllähän naiset ovat päässeet niillä ampumaan vuodesta 1995[nus nus]
Mutta silti, inttijutut on aina inttijuttuja! Oma mahtavin hetki intissä liittyy juuri singolla ampumiseen, tosin käsissä oli KES. Osuma oli täydellinen ja päälle sai vielä yliluutnantin kehut!

Mutta Pst:ssä? Ei vissiin kovin montaa naista oo tainnu olla. :D

SniffDaddy sanoi:
Mutta Pst:ssä? Ei vissiin kovin montaa naista oo tainnu olla. :D

Olin tiedustelukomppaniassa ja pääs meilläkin Apilasta testaamaan, joten ei tarvi aina panssaritorjuntaan asti mennä.

edit: niin ja oli meillä pari naistakin siellä.

Intervivos sanoi:
Ei hitto, jotkut ei näköjään kotiudu koskaan.

:jahas:
Armeija on kyllä niitä miehekkäimpiä asioita, joten varmasti voi tässä yhteydessä intistä hieman keskustella.
:jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom