Meitsi telkkarissa 23.7 klo 18:20

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike koska alat puhumaan kuin Tsadilainen? Vaimon mielestä kuulostit ylimieliseltä, en tiedä miksi:D.

Jokos tullut duunitarjouksia ohjelman pohjalta?

Jokos tullut duunitarjouksia ohjelman pohjalta?
Mua kiinnostaa tuo myös, ja se että onko tullut kommentteja ohjelmasta muuten kuin Pakkiksen kautta, esim. suoraan sähköpostilla? Oletko saanut jo YLEn kautta sinne lähetettyjä kommentteja ohjelmasta?

Puhun miten puhun, enkä mä tohon mennyt duunitarjousten perässä. Mulla on kädet täynnä duunia Pakkotoiston kanssa.

Palautetta olen saanut vain tutuilta ja täältä. Mutta muuten taas olen saanut palautetta Pakkotoiston takia ulkomaita myöten. Maileja tulee vähän väliä, joissa jotain kuvista mainitaan. Eilen soitettiin Norjasta ja haluttiin ostaa kuvia, sinne olen aikaisemminkin myynyt kuvia, samoin Ruotsiin olen myynyt.

Kyllä oli nössö pätkä ei perkele. Miksi sä Mike koitat antaa meistä, jotain "hellyttävä luppakorva" -mielikuvia, kun me kaikki kuitenkin käydään salilla vaan siksi, että oltaisiin kaupungin kingejä, jotka hakkaa diskoissa kyniksiä.

Räväkämpiä vastauksia - sellaisia, että ton dokkarin jälkeen ihmiset vaihtaa kadulla puolta, kun ne näkee edessään vähänkään treenatun yksilön.

tyyliin:

"Niin siis tää kaupunki on oikeastaan viidakko, kato nyt kaikkia noita vitun apinoita, täällä toimii viidakon laki. Vahvin pärjää ja vahvimman oikeus se kaunein oikeus, jos joku narukäsi ei pysty rahoistaan pitämään huolta niin se on oikein, että bodari vie ne... ja mä ikuistan kameralla ne kaikkein kovimmat kundit ja mimmin, koska jos en sitä tee niin ne vetää mua nassuun :itku:"

;)

Juu ja olit ihan yhtä ihana ja iso ja mahtava ku aina ennenki!!!! JEE!!

Nii olinki! Käyks katteeks? ;) Noo eeekai... Nyt oon läskipussu....:D

Kenttäsika: Rööki olisi pitänyt jättää pois.

Muuten itseänikin ihan vähän häiritsi se taustalla pyörivä "kuvaussessio", kun se oli jotenkin teennäinen ja se rööki juttu oli ehkä "lapsellinen" näin ainakin telkkarista käsin katsottuna...? En osaa selittää miksi, mutu juttuja vaan...

Jatketaan.:):)

Juuri katoin pätkän Areenalta ja täytyy sanoa, että erittäin hyvin tehty dokkari.

Kaunis ja rento malli. Mike oli asiallinen ja rento. Haastattelija oli asiallinen.
Varmasti jäi hyvä kuva salihommista ja kuvaamisesta myös moralisoijillekin.

Tosi hyvä pätkä, netistä katoin kun ei muistanu eilen.. :thumbs:

Lähinnä tarkoitin että Votosopilla on paikkailtu osaamattomuutta valaisussa ja tietenkin kuvan käsittely kuuluu asiaan.
Tavalaan spekuloin tässä kuvaus taitoja, sillä kuvaaja itse mainitsi arvostavansa filmikuvaajia ja on kova poika vähättelemään muiden kuvaus taitoja.
Minusta tämän dokumentini kuvaaja ei ole taitava kuvaaja, genren sokeeraavuus vaikuttaa mutta itse kuvat on aika surkeita valokuvauksellisesti, sisälöllisesti ja pelastettu hyvällä votosopauksella.
http://jarisiren.1g.fi/kuvat/

Missä tuosta puhutaan?

Ja toivottavasti kirjoitit itse tuon tekstin. Jos mies itse noin hyvin kirjoittaa niin:hyper::hyper:

Mutta hyvä pätkä oli, ehkä parempi jos haastattelija olisi ollut hiljaa, se nyt hieman häiritsi. Kuvat näytti hiton hyvältä telkussa, ja loppupuhe siitä kaljamahan kuvasta kertoi kyllä sinusta hieman...

Lähinnä tarkoitin että Votosopilla on paikkailtu osaamattomuutta valaisussa ja tietenkin kuvan käsittely kuuluu asiaan.
Tavalaan spekuloin tässä kuvaus taitoja, sillä kuvaaja itse mainitsi arvostavansa filmikuvaajia ja on kova poika vähättelemään muiden kuvaus taitoja.
Minusta tämän dokumentini kuvaaja ei ole taitava kuvaaja, genren sokeeraavuus vaikuttaa mutta itse kuvat on aika surkeita valokuvauksellisesti, sisälöllisesti ja pelastettu hyvällä votosopauksella.
http://jarisiren.1g.fi/kuvat/

Kummallista kyllä, mutta tuo pelle on kuvannut omien sanojensa mukaan 30v ja pitää noita kuvia aivan ylimaallisen hyvinä. Mä en siltä ole nähnyt kuin 1:n kuvan, joka oli keskiverto sunnuntairäpsijän tasoa, loput olleet enemmän tai vähemmän täyttä paskaa.

Lisäksi sillä ruukkaa olla kova halu dissata kaikkien muiden kuvia ja muutoinkin sotkea tuon erään palstan keskustelut kauheaksi kalapaliikiksi. Harmi, ettei siellä ylläpitäjä ole nähnyt valoa, vaan se edelleen jatkaa omaa shöytään siellä. Muutamia huviä kommentoijia ja pirusti kalustosta tietäviä on juuri ko. syistä lopettanut kirjoittelun kyseiselle palstalle.

Siinä nimittäin on 100% hyvä esimerkki, miten 1 mätä omena voi pilata koko korillisen ja tästä syystä pakkikselle voi antaa pojot toimivasta moderoinnista.

Yllättäen valokuvausforumilla. Mutta tuo nyt on ihan sekaisin koko jätkä muutenkin.
Ikävää noissa kuvissa on se että kuvaaja ei kykene saamaan kasvoihin mitään eloa, joku mallin ohjaus kurssi saataisi autaa?
Lisäksi kuvaaja kauneusihanteet ei oikein natsaa, heiman sellaista tom of finland meininkiä?

:confused::confused: Siis täh? Tarkoitin että missä tuo teksti on kirjoitettu...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom