Meitsi telkkarissa 23.7 klo 18:20

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
ja lupamaksut kustantaa senkin,nyt tiukkana ei saa sortua taistojen tiellä!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvä ohjelma! Hyvin meni Mike!

Hyvältähän se raina näytti, ei tuossa jännitys läpi paistanut, tosin en Migueliä tunnekkaan, mut silti.
Toimittaja Malm teki muutama vuosi sitten myös Jarkko Hinkkasesta sen jutun. Vaikuttaa ihan "body myönteiseltä" toimittajalta.

Salimiehiä Malm on itsekin. Treenaa JVK:lla Jyväskylässä vieläpä :thumbs:.

Niin ja näyinhän mäkin siellä vaikka kui monessa kuvassa!!! JEEE!!
Juu ja olit ihan yhtä ihana ja iso ja mahtava ku aina ennenki!!!! JEE!!

;)

ja lupamaksut kustantaa senkin,nyt tiukkana ei saa sortua taistojen tiellä!!
:lol2: Tottapa joo. En kyllä silti maksa. Mutta olisin maksanu tuosta ohjelmasta 0,5€ jos se olis ollu maksullinen. ;)

Oli juu pakko katsoa. Tuo rööki käväisi myös mielessä mullakin, mutta loppujen lopuksi ohjelmaakin tehtiin valokuvauksesta, eikä bodymunkin elämästä. Artistin vapaus sallittakoon ;)

E: Niin ja hyvä pätkä oli. Tosiaan valkkasitko itse näytettävät kuvat vai valkkasko ne sun antamasta Mike´s Media-katalogista?

Ihan rauhassa olen yrittänyt tuota katsoa, kelaamatta lainkaan. Ääni kuuluu, mutta kuvaa ei näy. Tämä on taas tätä meikäläisen paskakoneen "toimintaa", eipä kauheasti yllätä.
No niin, asensin kaikki mahdolliset Windows Media Player -päivitykset yms. shaitit ja loppujen lopuksi hommassa oli kyse vain ja ainoastaan Media Playerin yhteysnopeusasetuksista. :david:

Anyway, erittäin asiallinen pätkä IMO. Hyvät mielipiteet keholajeista, valokuvauksesta, jne. Jämpti esiintyminen Mikeltä.

Mike oli asiallinen ja tosi skarppi. Muutenkin dokkari oli aivan upea, olis saanu olla pidempi. Miken kommentit oli sopivan tiukkoja. Mitään jännittämistä tai epävarmuutta ei ollut havaittavissa. Ihan viimmesen päälle pro meinikiä :rock:

Mjoo oon edelleen sitä mieltä jos ton vois joku ladata youtubeen koska tän hetkisellä yhteydellä toi areena tökkii ihan pirusti. Onhan se kiva kattoa 6 sekunnin pätkissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom