Meitsi telkkarissa 23.7 klo 18:20

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvältähän se raina näytti, ei tuossa jännitys läpi paistanut, tosin en Migueliä tunnekkaan, mut silti.
Toimittaja Malm teki muutama vuosi sitten myös Jarkko Hinkkasesta sen jutun. Vaikuttaa ihan "body myönteiseltä" toimittajalta.

Näytti siltä tosiaankin, että sanat tulivat suoraan eikä tarvinnut käsikirjoitettua teksiä lukea. Loistavaa asiaa ja hauska pätkä. Siis hauska siinä mielessä, että sivutaan kehonrakennusta järkevässä mielessä. Eikä sitä ainaista eipäsjuupas diipadaapaa.
Miken olisi vain pitänyt siinä lopussa laittaa haastattelija siihen penkille rykäsemään pari toistoa (ja ilman paitaa, kaljamaha esillä) ja otta pari "tosi HC kuvaa" :D

Hyvä pätkä, jollei ota huomioon sitä, että Miken puhe oli aika epäselvää ain välillä. Oliko sit jännitystä tai jotai? Mut fiksun kuvan kyl Mike annoit itestäs kaikin puolin. Ja pakkohan se on antaakin, jos pakkis on elinkeino :)

Hitto meinas jäädä kattomatta koko pätkä, mutta onneksi on ylellä toi areena josta sen sai katsoa matti myöhäinenkin :)

Oli napakka ja ei turhaan venytetty ja vanutettu henkilökuva tjsp. Mikestä. :thumbs:

Asiallista tekstiä,hyviä kuvia.Et tainnut Mike paljoa jännittää ???

No ei tossa jännittänyt, enemmän oli ahdas olo kun kamera lärvin edessä ja valot paistaa. Kuuma tuolla oli kuten aina GB-gymillä. Mä nyt sössötän aina, ei se jännittämisestä kii ole. Ihan hyvä pätkä siitä tuli huomioonottaen minkälainen epäkuvauksellinen urvelo olen.

No ei tossa jännittänyt, enemmän oli ahdas olo kun kamera lärvin edessä ja valot paistaa. Kuuma tuolla oli kuten aina GB-gymillä. Mä nyt sössötän aina, ei se jännittämisestä kii ole. Ihan hyvä pätkä siitä tuli huomioonottaen minkälainen epäkuvauksellinen urvelo olen.

Jaa epäkuvauksellinen vai :rolleyes:Äijäthän on nyt suurinta huutoa.Sanohan Inkulle, että muistaapi pitää kiinni, " kun nyt olet astunut julkisuuden valokeilaan".:D

ihme kekkeruusi päässy sönköttämään telkkariin ;-) mukava pätkä :thumbs:

Taitaa areena saada ennätyskäyntimäärät tänään..:D Itsekkin sieltä katoin, näppärä pätkä upeine kuvineen.

Kyllä oot Mike mahtava kuvaaja :worship: upeita kuvia :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom