Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saatko tuupattua sitä vaikka youtubeen?
Oon ollut pari viikkoa reissussa, enkä oo päässyt näkemään kyseistä pätkää.
Teosto/Gramex juttu tämä. Siinä dokkarissa oli harmillisesti suojattua musiikkia ja semmoisen materiaalin esitysaika on vain 7 vuorokautta. Eli sitä ei tule enää saamaan mistään koskaan valitettavasti. Meitsin tuuria. No saan oman tallenteen muistoksi ainakin.
Itse nauhotin ton vartin jutun dikkiboksille...ihan asiallinen pikku dokkari miken touhuista.
^Joissain bokseissa on USB. Mikä boksi?
Laitoin sen pätkän YouTubeen.
Rubikinkuutio taas vähän häiritsee. Jos joku digitaalitekniikasta tietävä oikeasti tietää minkä takia se tulee suunnilleen joka toiseen videoon minkä siirtää boxilta koneelle, niin olisi ihan mielenkiintoista tietää. Takuu on vielä voimassa, mutta ei kai sitä digiboxia tollaisen takia voi mennä palauttamaan.
Ei ole kai codekeilla tekemistä asian kanssa, koska se tulee siinä vaiheessa kun siirrän sen videon boxilta koneelle. Ja muutenkin se tulee vain osaan videoista ja osaan ei. Itse videon leikkasin ihan Windows Movie Makerilla ja siinä vaiheessa se on jo tullut. Kai se on vaan joku bugi tms.olikohan tuolla rubikin kuutiolla jotain tekemistä tuon käytetyn video codecin kanssa. maksullinen codec jonka kokeiluversiossa tuo kuutio vipeltää.
tää on vain hämärä muistikuva vuosien takaa.
miten teet nuo videot?
Kannattaisi muuten pistää "Mika Sirén" taqiksi. Itse ainankin etsin ensimmäiseksi sillä, mutta eihän se löytänyt.