Meitsi telkkarissa 23.7 klo 18:20

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onnistuinpas näkemään sen ohjelman!

Kiva pätkähän se oli ja antoi ihan hyvän kuvan itse päähenkilöstä. Jotenkin ihmisen oppii ajattelemaan eri tavalla kun näkee hänet elävässä kuvassa.

Nii olinki! Käyks katteeks? ;)
Ei käy, leiju ihan rauhassa. :D Pakko oli vaan kuitata ku paikka tuli. :whip:

... ja loppupuhe siitä kaljamahan kuvasta kertoi kyllä sinusta hieman...
Mitä kerto? Ihan siis sillä kysyn kun mietin että hiffattiinko eri tavalla se pointti.

Ei käy, leiju ihan rauhassa. :D Pakko oli vaan kuitata ku paikka tuli. :whip:

Mitä kerto? Ihan siis sillä kysyn kun mietin että hiffattiinko eri tavalla se pointti.

Mielestäni osoitti seuraavat seikat:

a. Mike ei tapa kaljamahaa joka haluaa kuviin:D
b: Miehellä on huumorintajua
c: Mielestäni tuo suunnitelma kuullosti itseasiassa aika mielenkiintoisen hauskalta, joka olisi kiva kyllä nähdä toteutettuna. Ainakin minulle tuli heti muutamakin mahdollisuus mieleen...

Kuvaahan joskus tuollainenkin kuva, ja pistä vaikka Bisley herra johtajan henkivartijaksi...:rock::rock:

Ohi meni komiasti, mutta tuli juuri Areenalta sitten tehtyä paikko. Täytyy kyllä tunnustaa, että en ole noita kuvia hirmuisesti katellut ja ensimmäiset Miken kuvat tuli vasta katottua kun Hulkista oli joku ketju ja siinä kuvia. Tuossa oli ihan hienoja kuvia dokumentissa/esittelyssä ja itselle uutta, että mukana mielikuvituksellisempiakin. Ainut huonopuoli tuossa, että alkoi taas pienoinen kamerakuume.

Noni heittäkääs joku youtubee se pätkä niin nähdää mekin jotkamissas sen eile. :)

VITTU!! alkaa vituttaa tää koneenkäyttötaidon puute. Miksen mä koskaan saa näitä videoita näkymään?! Mitä mun pitää tehtä ku toi näyttää soittimesta riippuen pelkkää mustaa tai valkosta. Eli ääni tulee mutta kuvaa ei

Ihan vahingossa tuli katottua se luontevaksi jatkoksi Kesäsää-ohjelmalle. Höristin korviani, kun kuuluttaja mainitsi nimen ja että henkilö on erikoistunut kuvaamaan ihmiskehoa. Totta kaite piti katsoa. Pakkiskin mainittiin. Kelpo dokkari lyhyeksi sellaiseksi. Minuakin hymyilytti Miken kertomus, millaisen kuvan hän ottaisi kaljamahaisesta miehenrehjakkeesta.

Hyvin esiinnytty kyllä, odotin tuossa kaljamaha-kohtauksessa huppejääkaapilla.jpg -tasoista pläjäystä mutta se jäi onneksi näkemättä :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom