Gillyanne sanoi:Ninan ja Deen kokemus sen sijaan on kovin erilainen kuin omani, josta jo threadin alkupuolella hehkutin. Toki on otettava huomioon se, että itse tutustuin Mayorsiin siis aamulla/aamupäivällä, jolloin kanssatreenaajien määrä oli ymmärrettävistä syistä varsin vähäinen, eikä mitään alemmuuskomplekseja päässyt syntymään :D No, ei vaiskaan, tälle tyttöselle ISOT ja KIREÄT kanssatreenaajat eivät aiheuta ahdistusta tai masennusta, vaan toimivat pikemminkin esikuvina ja antavat kunnon motivaatioboostin! :whip:
Pitääpä nyt vähän vielä kommentoida tätä Mayors-fiilistelyä.
Kyllähän toki mun ja Ninankin tarkoitus oli juuri sama: löytää sali, jossa kanssatreenaajina olisi nk. tosissaan ottavia treenareita. Ja tokihan se tarkoittaa, että joukossa on myös ihan superkovia ammattilaisia(kin). Eihän siitä nyt kait kukaan mitään alemmuuskompleksia voi saada, vaan päinvastoin.
MUTTA: kyllä kuitenkin totuuden nimissä on myönnettävä, että kun tupsahdimme sinne bodimekkaan pahimpaan ruuhka-aikaan, niin kyllä me oikeasti koimme olevamme likimain avaruusolioita nk. airopikkaaja-vetimissämme jne. Siis se yleinen fiilis "kuka ei kuulu joukkoon" oli nimenomaan äärimmäisen huvittavaa ja siitä on kyllä naurua riittänyt myöhemmillekin ajoille.
Lisäksi kyllä mä vähän niin ajattelen, että ei taitais multa löytyä pokkaa ruveta "penkkailemaan" omilla 40kg painoillani (... onkohan siellä Mayorsilla edes niin pieniä levyjä ), jos vieressä vuoroansa malttamattomasti odottaisi joku superkireä huipputreenari.