Mayors ja palautus maan pinnalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Omna
  • Aloitettu Aloitettu
Gillyanne sanoi:
Ninan ja Deen kokemus sen sijaan on kovin erilainen kuin omani, josta jo threadin alkupuolella hehkutin. Toki on otettava huomioon se, että itse tutustuin Mayorsiin siis aamulla/aamupäivällä, jolloin kanssatreenaajien määrä oli ymmärrettävistä syistä varsin vähäinen, eikä mitään alemmuuskomplekseja päässyt syntymään :D No, ei vaiskaan, tälle tyttöselle ISOT ja KIREÄT kanssatreenaajat eivät aiheuta ahdistusta tai masennusta, vaan toimivat pikemminkin esikuvina ja antavat kunnon motivaatioboostin! :whip:

Pitääpä nyt vähän vielä kommentoida tätä Mayors-fiilistelyä.

Kyllähän toki mun ja Ninankin tarkoitus oli juuri sama: löytää sali, jossa kanssatreenaajina olisi nk. tosissaan ottavia treenareita. Ja tokihan se tarkoittaa, että joukossa on myös ihan superkovia ammattilaisia(kin). Eihän siitä nyt kait kukaan mitään alemmuuskompleksia voi saada, vaan päinvastoin.

MUTTA: kyllä kuitenkin totuuden nimissä on myönnettävä, että kun tupsahdimme sinne bodimekkaan pahimpaan ruuhka-aikaan, niin kyllä me oikeasti koimme olevamme likimain avaruusolioita nk. airopikkaaja-vetimissämme jne. Siis se yleinen fiilis "kuka ei kuulu joukkoon" oli nimenomaan äärimmäisen huvittavaa ja siitä on kyllä naurua riittänyt myöhemmillekin ajoille.

Lisäksi kyllä mä vähän niin ajattelen, että ei taitais multa löytyä pokkaa ruveta "penkkailemaan" omilla 40kg painoillani (... onkohan siellä Mayorsilla edes niin pieniä levyjä :) ), jos vieressä vuoroansa malttamattomasti odottaisi joku superkireä huipputreenari.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dee sanoi:
Lisäksi kyllä mä vähän niin ajattelen, että ei taitais multa löytyä pokkaa ruveta "penkkailemaan" omilla 40kg painoillani (... onkohan siellä Mayorsilla edes niin pieniä levyjä :) ), jos vieressä vuoroansa malttamattomasti odottaisi joku superkireä huipputreenari.

Pöh.
mulla ku oli olkapää niks-naks, niin tein Mayorsilla penkkiä 50kg ja vinopenkkiä 40 kg..
Niin ja olen siis ca.80kg painava äijä..hmm.
Eli jos kiinnostusta löytyy, niin ko. salille mars-mars :piis:

maxmussel sanoi:
Suomalainen Star Trek-parodia..? Mwhahhahhahhaaaa! Star Trek olisi jo ihan vaan suomeksi puhuttuna tosi älyvapaata kateltavaa..! Ei lie vaikeeta sitäkään parodioida. :)

Mutta tota, jos sinne tarvii lisää tyyppejä, nii kerro mulle. :D

Tulee siitä Star Wreckistä ainakin parempi kuin Naked Spacesta :D

Tomi sanoi:
Armi Mutka. :whip:

24.5.2003- lähtien Armi MÄHÖNEN.

SM I -52Kg 1999
SM I -52Kg 2001
(Tässä pariskunnassa se selkeästi lahjakkaampi)

Kuvia löytyy mutta kuten naisilla yleensä ne eivät ole ikinä tarpeeksi hyviä. Niinä lauantai päivinä, kun meillä on ohjatut treenit löytää Armin salilta ohjaamasta PunttiMimmejä.

Joo toi fiilis homma on kohallaa meijerillä. Kävin muutaman vuoden tuijoteltavana pikku saleille... Aina alko se kuuri supina. Painot ja motivaatio laski kun lehmän häntä. Nyt taas motivaatio on kohdallaan ja painoissakin päässyt Mikonkadun aikojen edelle. Musa on pää asiallisesti ok, mutta ne samat biisit jauhaa vähän turhan paljon. Auttaisko jos tois cd:llisen MP3:sia??? Yhen ihan cd:n toin jo mutta eiipäs kuulunu kun sen kerran.

Hercules sanoi:
Joo toi fiilis homma on kohallaa meijerillä. Kävin muutaman vuoden tuijoteltavana pikku saleille... Aina alko se kuuri supina. Painot ja motivaatio laski kun lehmän häntä. Nyt taas motivaatio on kohdallaan ja painoissakin päässyt Mikonkadun aikojen edelle. Musa on pää asiallisesti ok, mutta ne samat biisit jauhaa vähän turhan paljon. Auttaisko jos tois cd:llisen MP3:sia??? Yhen ihan cd:n toin jo mutta eiipäs kuulunu kun sen kerran.

Teosto ei tykkää jos waremusaa on.

Mike sanoi:
Teosto ei tykkää jos waremusaa on.

Ei mitään waremusaa vaan omilta cd:iltä mp3:siksi väännettyjä. Tai cd:lle tehtyjä kokoelmia. Ei kai teostoa kiinnosta se media? Eikös meijeri joudu maksaa enivei teostolle. Tai jos siitä on kiinni ni käyn vaikka ostaa levyjä meijerille jotta ei tarvis aina kuunnella sitä naitvissii :D

Tuossa viime vuosisadan puolella kävin Gold's Gymillä pääkaupungissa käydessäni. Sieltä jäi päällimmäiseksi muistoksi se, että hurjasti välineitä ahdettu niille aivan liian pieneen tilaan. Muistan, että joitakin vehkeitä oli jollakin ylätasanteellakin - siksikö kun ei muualle mahtunut?

Älkää ottako hernettä nenuun, mutta hiukan samanlainen tunne tuli Mayor'sillakin. Ei nyt ihan yhtä voimakkaana. Eipä silti, hyvähän se on, että on paljon välineitä, ja kait niitä, joita en itse koskaan käytä, tarvitsee joku muu.

Muuten oli positiivinen kokemus. Tosiaan helppo löytää, kun ensin tiesi, mistä etsiä (kauppakeskuksesta). Lyhyen matkan päässä metroasemalta. Kun tein penkkiä, kävin tiskiltä pyytämässä varmistajaa, mutta jouduin solkkaamaan pyynnön englanniksi. Kun ravintopuoli oli sinä päivänä niin ja näin, sain tiskiltä asiantuntevaa apua energia- ja protskudrinkkien ostossa.

Päivä oli keskiviikko ja alkuiltapäivä, jolloin ei ollut ruuhkia, ja sain treenata ihan rauhassa. Muutamia miehiä siellä oli. Kun lopettelin treeniäni, sali alkoi täyttyä. Naisia en nähnyt ollenkaan, paitsi suihkuun mennessäni pukkarissa. Kuuluisuuksia tai mitään hirmukarjuja ei näkynyt. Aikoinaan Gold'silla näin niitä useammankin, itse Pauliina Taluksenkin joskus ennen muinoin, ja joitakin bodimiehiä (iiiisoja, leppoisia poikia).

Miulla oli Pakkis-paita päällä. Liekohän siellä ollut joku palstalainen, kun joku treenaaja taisi panna sen merkille? Mites on, käyttääkö porukka paitaansa salilla? Kotisalilla olen havainnut yhden Pakkis-paidan omani lisäksi enkä tiedä, löytyykö sieltä seudulta muita palstan aktiivikävijöitä.

Hercules sanoi:
Ei mitään waremusaa vaan omilta cd:iltä mp3:siksi väännettyjä. Tai cd:lle tehtyjä kokoelmia. Ei kai teostoa kiinnosta se media?
Herculeksella taitaa nyt olla Teoston mentävä aukko nyt yleissivistyksessä. :)

Ensviikolla piäkaupunkiseuvulle. Mahtaes siellä meijerin pojat ja tytöt kahtöö, kun keski-suomalainen juntti viäntäis penaa ja ojentajjaa piä punasena. Tukeva kun oon, enkä mikkään sikakirreekään (paita ja perse märkänä). Ei taida kantti piisata (ei vaan, porukalla ei piisaa nykyisin enään kantti tuommoisille Hulkin haaveilemille HC saleille, jossa nämäkin lihat/läskit on kasvatettu)

S225T sanoi:
Minä en voi millään käsittää tuota syndroomaa ettei "voi" treenata salilla missä on isoja kehonrakentajia - tai itseä isompia tyyppejä treenaamassa.

Juu, samaa mieltä. Pakko nyt sanoa että kun mä alotin vakavasti treenaamisen ja kovan yrityksen lihaksia kasvattaa oli homman nimi se että suoraan vaan Wolfille. Ennen sitä satunnaisia treenikertoja tyyliin koko kroppaa joka kerralla jossain hepene-saleilla. Eli salinvaihto oli aika radikaali.

Voitte vaan kuvitella että olin vähän LOST Wolfilla. Pirun iso sali, hirmusesti kaiken maailman vempaimia, joista en tiennyt miten niitä käytetää, miten päi niissä ollaa ja mitä kiskotaan ja mitä työnnetää. Ja tietty olis sitten nää jumalattoman kokoset kaapit jotka siä treenaa. Oli juu, "vähän" pieni ja mitätön olo siä.
Mutta siitä se sitten vaan lähti, osti kuukauskortin ja sinne oon sitten jumittanut. Saanut pirusti kavereita isoistakin hemmoista (terveisiä vaan kaikille jotka tunnistaa ;)) ja hyvin viihdyn salilla. Edelleenkin pitelen varmasti häntäpäätä koossa mutta sou not. Wolf on hieno paikka treenata!

Ei todellakaan kannata sen takia jättää käymättä jossai tietyllä salilla että siä käy vaan "kaappeja" ja itteä 3xisompia kavereita. Nehän vaan motivoi! Ja jos sali on hyvä ja viihdyt siä ni paskastko väliä mitä muut ajattelee tjsp :rolleyes:

Mayor's on loistava sali, mitä siellä nyt olen muutamaan otteeseen käynyt (hih, kiitoksia vaan T0mille ja Ironbuttille, jotka mut sinne joskus raahas). Oikein hyväkuntoiset ja monipuoliset laitteet. Huhhuh sitä 280kg (vai mikä olikaan) prässiä... Käsipainoja on riittämiin, jopa tälläiselle riisitikulle kuin minä. Laitteita on monipuolisesti, jopa kaipailisin Wolfille muutamia laitteita joita en ole siellä nähnyt, mutta Mayor'silta löytyy. Mitäs tässä viä kehuis. Ni tietty sauna/suihku/pukutilat ovat puhtaat ja miellyttävät. Kaapit voisivat olla IMO vähän isompia, (ei tää mun molo treenikassi ees mahu sinne) leveämpiä.

Jos Helsingissä syystä tai toisesta asuinsin ni Mayor'silla kävisin salettiin. Hyvin viihtyy ja on kerrassan ilo treenata KUNNON musiikin tahtiin. ARGH että on raivostuttavaa kun salilla soi "from Sarah with löööööööööööööööööv".. treenaa sä nyt siinä sitten hirveessä agressa jalkoja... Joo hehtaarin kokoinen plussa on tuo musiikki!

Aa, nii kiitetää nyt vielä tähän samaan pötköön Akia ja Armia loistavista treenikouluista. :worship: . Paljon on opittu. Välimatkan takia en ole kaikkiin kertoihin valitettavasti päässyt mukaan, mutta no can do.

Jep. Viis tähtee täältä :5:

P.S. Ensi viikolla mut voi nähdä Mayor'silla treenaamassa ;) (jo huomenna hyvällä säkällä). Tuun kiusaamaan stadilaisia olemassaolollani...

ZannaZ sanoi:
Ensi viikolla mut voi nähdä Mayor'silla treenaamassa ;) (jo huomenna hyvällä säkällä). Tuun kiusaamaan stadilaisia olemassaolollani.

Hyvä! :kippis1: :)

Tomi sanoi:
Herculeksella taitaa nyt olla Teoston mentävä aukko nyt yleissivistyksessä. :)

En lukenut joka linkki teoston sivuilta, mutta ei ainakaan säännöissä tai ohjeissa puhuttu kuin että tän kokoinen mesta maksaa tän verran kuussa... Ja mp3:sia ne luultavasti nekin mitä siellä soitetaan. Koska eivät tunnu ikinä vaihtuvan. Kerro nyt sitten miten se on?

ZannaZ sanoi:
P.S. Ensi viikolla mut voi nähdä Mayor'silla treenaamassa ;) (jo huomenna hyvällä säkällä). Tuun kiusaamaan stadilaisia olemassaolollani...
Tunnistatte Sannan tuosta 18 kertaa viikossa vaihtuvasta avatarista.

Nyt tuli juuri käytyä mayorssilla selän ja epäkkäiden merkeissä... Täytyy sanoa, että on kyllä erittäin laadukas sali. Porukka oli itseni lisäksi vain 3, joten sai rauhassa tehdä kaikki. Itseäni ei häirinnyt tiivis tunnelma, sillä oman koulun salilla on laitteet pakattu vielä tiiviimmin (voiko se olla mahdollista)...
Erittäin hyvä mieli jäi salista, ja nyt onkin jatkossa pakko miettiä, että onko se matka sinne kuitenkaan niin rasittava...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom