Mayors ja palautus maan pinnalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Omna
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvä posti Tompalta :thumbs:

Ninan ja Deen kokemus sen sijaan on kovin erilainen kuin omani, josta jo threadin alkupuolella hehkutin. Toki on otettava huomioon se, että itse tutustuin Mayorsiin siis aamulla/aamupäivällä, jolloin kanssatreenaajien määrä oli ymmärrettävistä syistä varsin vähäinen, eikä mitään alemmuuskomplekseja päässyt syntymään :D No, ei vaiskaan, tälle tyttöselle ISOT ja KIREÄT kanssatreenaajat eivät aiheuta ahdistusta tai masennusta, vaan toimivat pikemminkin esikuvina ja antavat kunnon motivaatioboostin! :whip:

Voi lollo. Mä heitän puoliläppänä jonkun tuollaisen jutun, unohdan laittaa siihen "hei, en ole tosissani vaan heitän herjaa" -hymiön, ja next thing you know täällä on ruvettu puhumaan siitä kuinka mulla on mielenterveysongelmia.

Ihan aikuisten oikeasti olen ajatellut kokeilla Mayorssia ainakin kuukauden parin ajan lokakuun alusta lähtien, kun korttini BBC:lle umpeutuu.

Tää on vähän :offtopic: ,mutta sehän olisi loistavaa jos salilla kaikki painaisi 2 kertaa enemmän kuin itse. Ei pääsisi vahingossakaan nousemaan kusi päähän, ja olisi ihan turha käyttää mitään egopainoja vaikka sali olisi täynnä seksikkäitä naisia, koska nekin treenaisi paljon isommilla painoilla kuin itse. Toisin on taas Liikunta Myllyssä kun sinne tulee joku voimakaksikko vääntämään penkkiä, niin sielä kaikki alkaa tuijottamaan ihaillen niitä. Sanomattakin selvää, että itselläni ei ole vielä kokemuksia em. jutusta, mutta ehkä joskus tulevaisuudessa...

Oishan tuolla Mayorsilla ihan siisti joskus käydä. Mun käyttämä sali ei kyllä bodareista ole pullollaan, vaikka siellä useempi isokin kaveri sentään on, mutta ois se ihan kiva tutustua ns. HC-salin ilmapiiriin.

Timba79 sanoi:
ois se ihan kiva tutustua ns. HC-salin ilmapiiriin.
Suuntaa Hyvinkaalle siella pesapallostadionilla olevaan kaupunginsalille. Sisaan ei maksa mitaan ja penkilla porukka tekee sarjaa +150 kg painoilla, kyykkaa perseita ruohoon kauheilla raudoilla ja vetaa maasta pienen kaivoksen verran rautaa.

suortti sanoi:
Toisin on taas Liikunta Myllyssä kun sinne tulee joku voimakaksikko vääntämään penkkiä, niin sielä kaikki alkaa tuijottamaan ihaillen niitä.

Olen treenaillut tuolla salilla vajaan vuoden enkä ole nähnyt siellä kuin 2 kaveria, jotka ovat onnistuneet kunnolla kääntämään pään. Toista tosin vain kerran, kävi vääntämässä hirveellä huudolla sarjan penkissä ilman paitaa... :D Niin, ja käyhän siellä se yksi tumma kaveri jolla on ihan mukava massa ja erottuvuus.

Samalla salilla pyörii muutama 18-20 -vuotias kaveri, joilla on tapana poseerailla käsipainopaikan luona peilin edessä 32-senttisten käsiensä kanssa ja huudahdella kuuluvaan ääneen "UNBELIEVABLE" ja muuta yhtä kehittävää. Näillekin tekisi reality check jollain kunnon salilla gutaa...

Itselleni riitti maan pinnalle palautukseksi Tomin tapaaminen. Noh, onneksi mies sentään rohkaisi aloittelijaa isällisellä kommentilla japanilaisten bukkake-filmien ja meikäläisen kreatiinilitkun yhteneväisyydestä... :lol2:

rafael30 sanoi:
Olen treenaillut tuolla salilla vajaan vuoden enkä ole nähnyt siellä kuin 2 kaveria, jotka ovat onnistuneet kunnolla kääntämään pään. Toista tosin vain kerran, kävi vääntämässä hirveellä huudolla sarjan penkissä ilman paitaa... :D Niin, ja käyhän siellä se yksi tumma kaveri jolla on ihan mukava massa ja erottuvuus.

*cut*

Itselleni riitti maan pinnalle palautukseksi Tomin tapaaminen. Noh, onneksi mies sentään rohkaisi aloittelijaa isällisellä kommentilla japanilaisten bukkake-filmien ja meikäläisen kreatiinilitkun yhteneväisyydestä... :lol2:

Heh, aika villiks menny toi meininki siellä :lol2: . Juhannuksena menee vakio sali kiinni ni voi tulla taas treenaamaan sinne eläimellisen pimahtaneeseen ilmapiiriin :evil: .

PS. toi UNBELIEVABLE juttu kyl naurattaa varmaan viel huomennakin :lol2:

suortti sanoi:
Toisin on taas Liikunta Myllyssä kun sinne tulee joku voimakaksikko vääntämään penkkiä, niin sielä kaikki alkaa tuijottamaan ihaillen niitä

Myllyn varsinaisen salin puolella (ei YU puolen) taitaa penkissä yleisin sarja paino olla 25kg, jonkin venäläisen tai somalin selkäkaarella tykittämänä.

Mutta kyllä tuntuu siltä, että bodaajat todellakin omaavat huonon itsetunnon ja siksi kasvattavat lihaksiaan

Kyllä se on 50kg, koska ne 15 kilon keltaset limput näyttää kaikista isoimmilta painoonsa nähden.

-edit. Suortti, meneekö oikein jos veikkaan, että treenastit Kontulan kuntokellarissa?

rafael30 sanoi:
Kyllä se on 50kg, koska ne 15 kilon keltaset limput näyttää kaikista isoimmilta painoonsa nähden.

-edit. Suortti, meneekö oikein jos veikkaan, että treenastit Kontulan kuntokellarissa?

VÄÄRÄ VASTAUS! Olet heikoin lenkki! :D

Vuosaaren urheilutalolla treenaan.

Hulkki sanoi:
ja next thing you know täällä on ruvettu puhumaan siitä kuinka mulla on mielenterveysongelmia.

Tuskin se pelkästään tästä johtuu, tililläsi on niin paljon muutakin kummallista. Paraneminen kuitenkin lähtee siitä, että myönnät ongelmasi :)

Nat_Ural sanoi:
Tuskin se pelkästään tästä johtuu, tililläsi on niin paljon muutakin kummallista. Paraneminen kuitenkin lähtee siitä, että myönnät ongelmasi :)
No joo. Sanokaa mitä sanotte, olen kuitenkin sitä mieltä että itseltään kannattaa vaatia aina parasta eikä vain jotain puoliköykäistä (jotta voisi sitten chillata enemmän). ;)

rafael30 sanoi:
Samalla salilla pyörii muutama 18-20 -vuotias kaveri, joilla on tapana poseerailla käsipainopaikan luona peilin edessä 32-senttisten käsiensä kanssa ja huudahdella kuuluvaan ääneen "UNBELIEVABLE" ja muuta yhtä kehittävää. Näillekin tekisi reality check jollain kunnon salilla gutaa...

:hyper: Jospa ne manailee vaan kun ei kehitystä näy vieläkään... :rolleyes:

Kannattaa treenata ns eläkelläis salilla niin saa paljon ihailevia katseita osakseen,
Se on kuulkaas mukavaa kun vetää maasta lämmittelyjä 140kilolla niin mummojen polvet tutajaa ja alkaa puheensorina jostain älyttömän vahvasta ihmisestä.

taisto sanoi:
Suuntaa Hyvinkaalle siella pesapallostadionilla olevaan kaupunginsalille. Sisaan ei maksa mitaan ja penkilla porukka tekee sarjaa +150 kg painoilla, kyykkaa perseita ruohoon kauheilla raudoilla ja vetaa maasta pienen kaivoksen verran rautaa.
Totta puhut siellä on aika kova meininki salin laitetasoon nähden. :thumbs:

Kävin juuri Mayor's:lla tekemässä tutustumistreenin saliin. Mukavalta ja toimivalta paikalta vaikutti. Yleinen siisteys teki erityisen positiivisen vaikutuksen. Salilla oli tähän aikaan melko hiljaista, mutta mukava henki oli silti aistittavissa treenaajien joukossa. (Arvioni saattaa kuulostaa yltiöpositiiviselta, mutta minulla nyt onkin tapana hymyillä vaikka istuisin kusiaispesässä.)
Toivottavasti tavataan kesän aikana mahdollisimman monen paikallisen pakkislaisen kanssa kyseisellä salilla.

Pertti 123 sanoi:
Mutta kyllä tuntuu siltä, että bodaajat todellakin omaavat huonon itsetunnon ja siksi kasvattavat lihaksiaan

No jos kaikki vastais tähän ihan aikuisten oikeesti rehellisesti, niin onko muuta syytä tehdä itsestään isompi ja vahvempi?
Että pitää ostaa uusia vaatteita ku vanhat ei mahdu? Että pitää syödä niin pirusti että meinaa konkurssi tulla? Tuskin.

Niin, ja kiitos kaikille positiivisista kommenteista salistamme...

Muistan katsokaas ku aloitin itse treenaamisen Gold'silla (Matinkylän aikoihin)... Oli siinä muilla varmasti naurussa pitelemistä. Mä painoin ruhtinaalliset 63kg. Siitä oli hyvä lähteä rakentelemaan... :D

Joten: älkää nyt itteenne ottako, jos joku on isompi. Muistan myös Mikonkadulla (Helsinki) ku edelleen riisikeppinä katsoin erään naisen tekevän 67kg käsipainolla kulmasoutua, sekä erään miehen tekevän vipunostoja hartioille 30kg käsipainoilla. Suhteutetaan tuo: itse tein vinopenkkiä 26kg käsipainoilla aivan paiseessa. Mutta semmonen kyllä motivoi: hitto jos oikeesti nainen on vahvempi... Pahapaha. Pakko treenata kovempaa. :D

maxmussel sanoi:
Että pitää ostaa uusia vaatteita ku vanhat ei mahdu? Että pitää syödä niin pirusti että meinaa konkurssi tulla?

Eiköhän bodaus oo kuitenkin kilvoittelua itsensä kanssa ja vasta sen jälkeen jotain itsetunnon nostamista. Sillä rahalla mikä menee treenaamiseen vaikka 10 vuodessa ostaa helposti kaksi käytettyä Bemaria egoa pönkittämään. Monet kuitenkin valitsee treenaamisen ja Toyota Corollan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom