Mayors ja palautus maan pinnalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Omna
  • Aloitettu Aloitettu
rafael30 sanoi:
Olen treenaillut tuolla salilla vajaan vuoden enkä ole nähnyt siellä kuin 2 kaveria, jotka ovat onnistuneet kunnolla kääntämään pään. Toista tosin vain kerran, kävi vääntämässä hirveellä huudolla sarjan penkissä ilman paitaa... :D Niin, ja käyhän siellä se yksi tumma kaveri jolla on ihan mukava massa ja erottuvuus.

Samalla salilla pyörii muutama 18-20 -vuotias kaveri, joilla on tapana poseerailla käsipainopaikan luona peilin edessä 32-senttisten käsiensä kanssa ja huudahdella kuuluvaan ääneen "UNBELIEVABLE" ja muuta yhtä kehittävää. Näillekin tekisi reality check jollain kunnon salilla gutaa...

heh :D :thumbs:

edit: Tää juttu tulee tietenkin mieleen just kun oon tekemässä penkki ykköstä..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
protsku sanoi:
Sillä rahalla mikä menee treenaamiseen vaikka 10 vuodessa ostaa helposti kaksi käytettyä Bemaria egoa pönkittämään. Monet kuitenkin valitsee treenaamisen ja Toyota Corollan.

Nojaa, ainahan harrastukset maksavat ja ei tämä penkkiurheilu minusta nyt niin kamalan kalliilta ole tuntunut (ainakaan kun ei tuonne roinapuolelle ole ollut menemistä). Kuukausimaksut ovat noin puolet siitä, mitä minulta uppoaa salibandyyn talvikaudella, ja ruoka & lisäravinteet nyt tietysti vie osansa, mutta eipä sitä nyt konkurssiin ole pelkän syömisen takia vielä ajautumassa. Yhden purjeveneen hinnalla ostaa kuitenkin aika monta kiloa proteiinia :D

Ja kaikki te joita Mayorsilla käyminen masentaa; jos osutte kanssani samaan aikaan paikalle, ei teillä ainakaan ole mitään hävettävää :D

Hola,

oon käynyt Mayorsilla jo suht pitkän tovin ja en oikein ymmärrä tätä puhetta HC-sali-sitä-ja-HC-sali-tätä..
Itse oon tällä hetkellä 174/79 ja hyvin tulee toimeen noiden 100+kg tyyppien kaa.
Sali on hyvä ja sillä selvä. Nykyään siellä on mielestäni yllättävän paljon meitä taviksia - ja hyvä niin. Toki noita isoja poikia/tyttöjä ko. salilla on ehkä enemmän kuin ihan normaali mestassa, mutta itselleni on ollut siitä vain hyötyä. Noilta tyypeiltä on kuitenkin hyvä plagioida liikkeitä jne :)

btw. viime viikon lauantaina oli outo juttu Mayorsilla. Paikka oli aikas hys-hys (olisiko johtunut Kaisaniemen konsertista/nätistä ilmasta?) no kuitenkin KAIKKI ketkä salillä ähersivät tekivät jalkoja..outoa.
Eli lauantaisin eivät ainakaan rinta-hauis-pellet treenaa tuolla :D

Juu, kaikki mitä kirjoitin Mayorsista threadin alussa maan pinnalle palaamisesta yms. oli nimenomaan postiviisisessa mielessä kirjoitettu.

Sali oli loistava ja henki tuntui heti hyvältä. Kyllä minä ainakin sain ison annoksen lisämotivaatiota realismin tajun lisäksi....

Kukahan ihme oli se vaalea naisihminen jolla oli lihaa enemmän kuin laki sallii.. ei kovin pitkä, ihan älytön selkä, piti vyön lisäksi jonkinnäjköistä tukiliiviä joissain liikkeissä. Ja korvalaput korvilla...Respect!! :rock:

Omna sanoi:
Kukahan ihme oli se vaalea naisihminen jolla oli lihaa enemmän kuin laki sallii.. ei kovin pitkä, ihan älytön selkä, piti vyön lisäksi jonkinnäjköistä tukiliiviä joissain liikkeissä. Ja korvalaput korvilla...Respect!! :rock:
Armi Mutka. :whip:

maxmussel sanoi:
No jos kaikki vastais tähän ihan aikuisten oikeesti rehellisesti, niin onko muuta syytä tehdä itsestään isompi ja vahvempi?
Että pitää ostaa uusia vaatteita ku vanhat ei mahdu? Että pitää syödä niin pirusti että meinaa konkurssi tulla? Tuskin.

Ai muuta syytä treenata kuin huono itsetunto? Tässä listaa (kieli poskessa keksittyä, ei saa ottaa niin vakavasti :D )

-Jos ei saa naisia, niin kyllä hyväkroppaisena on ihan oikeasti paremmat mahdollisuudet kuin ruipelona/läskinä

-Ehkäpä jotakuta kiusataan koulussa tms, ja semmoinen 50kg:n lisä lihasmassaan auttaa aivan varmasti puolustautumaan muita vastaan

-Jos omistaa erittäin hyvännäköisen tyttöystävän, niin ei baareissa ihan kaikki uskalla tulla iskemään sitä "kaapin" vierestä. Ja jos silti tulee, niin pystyy työntämään innokkaimmat hiukan sivuummalle

-Muutto (ja muut raskaat kotityöt) on helpompaa, esim. pesukoneen kanto rappuset ylös onnistuu yksin

-Jos autosta loppuu bensa, niin sen jaksaa työntää lähimmälle asemalle (jos auto on Smart, niin sen voi kantaa)

-Kauppakassien kanto on kevyempää

-Kaverien sammuessa matkalla kotiin bileistä voi heittää pari olkapäälle ja kantaa kotioven eteen

-Jos unohtaa avaimet sisälle, niin voi potkaista oven saranoiltaan

-Kun on tarpeeksi iso, niin voi mennä baarin ovelle "portsariksi" ja kerätä sisäänpääsymaksuja

-Jos suututtaa kovasti, niin jaksaa heittää sohvan ikkunasta ulos

Tomi sanoi:

Ahaa, toivottavasti se ei pahastunut kun en voinut muuta vähäänaikaan tuijottaa suu auki sitä kroppaa.... :D

Oli siellä nimeltä mainitsemattomia Keholavoilla nähtyjä naisiakin, hyvältä näytti heidänkin kunto, mutta toi Armin figuuri paloi kai alitajuntaan pysyvästi...Siistiä!

Omna sanoi:
Ahaa, toivottavasti se ei pahastunut kun en voinut muuta vähäänaikaan tuijottaa suu auki sitä kroppaa.... :D

Oli siellä nimeltä mainitsemattomia Keholavoilla nähtyjä naisiakin, hyvältä näytti heidänkin kunto, mutta toi Armin figuuri paloi kai alitajuntaan pysyvästi...Siistiä!

Armihan on myös nähty kisalavoilla kehonrakennuksessa.

Tomi sanoi:

Kun kävin työkaverin kanssa Majurilla niin Armi oli siellä... Työkaveri sanoi treenin jälkeen, että hävetti treenata kun naisetkin on siellä isompia kuin hän.

Mayor's :5:

cartman74 sanoi:
Kun kävin työkaverin kanssa Majurilla niin Armi oli siellä... Työkaveri sanoi treenin jälkeen, että hävetti treenata kun naisetkin on siellä isompia kuin hän.

Mayor's :5:
Löytyykö :kuvia:

Armi (toinen vasemmalta) lavalla 2001 sarja -52kg. :haart:
(Älä nirhaa mua siskoseni ;) )
Kuva by K.P. Ourama

Liitteet

• kehonrakennuksen SM-kisa 2001naiset 2.JPG
    kehonrakennuksen SM-kisa 2001naiset 2.JPG
    216,1 KB · Katsottu: 1 976
sadisti sanoi:
Niin, ja saa kantaa myös kaikkien kavereiden ja tutun tuttujen pesukoneita.
:rolleyes:

Lisää:

-Saa tarjouksia elokuvatuottajilta (Samuli Torssonen pyysi minua turvamieheksi tekemäänsä Star Trek parodiaan)

Suomalainen Star Trek-parodia..? Mwhahhahhahhaaaa! Star Trek olisi jo ihan vaan suomeksi puhuttuna tosi älyvapaata kateltavaa..! Ei lie vaikeeta sitäkään parodioida. :)

Mutta tota, jos sinne tarvii lisää tyyppejä, nii kerro mulle. :D

maxmussel sanoi:
Suomalainen Star Trek-parodia..? Mwhahhahhahhaaaa! Star Trek olisi jo ihan vaan suomeksi puhuttuna tosi älyvapaata kateltavaa..! Ei lie vaikeeta sitäkään parodioida. :)
Star Trek on millä tahansa kielellä älyvapaata katseltavaa. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom