Mayors ja palautus maan pinnalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Omna
  • Aloitettu Aloitettu
Ite kävin elokuun alussa irontemen kanssa jumppaamassa ja pojat se vasta oli meikän paratiisi! Siis jos hesassa asuisin, niin Mayor's olisi toinen kotini. Aivan ykkös sali, ei näkyny RHP:ta, ei sunnuntai punttaajia vaan kovia bodareita, fitness mimmejä sekä wannabe potareita ja ei soinu mikään amis poppi vaan kunnon hevi!:rock:
Rautaa oli ja karhua sai eikä kattottu kuin vierasta sikaa jos pikkasen ääntä päästi sarjan välissä. Voi elämä olisipa Mayor'sin kaltaisia saleja ympäri maata.:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rautaa oli ja karhua sai eikä kattottu kuin vierasta sikaa jos pikkasen ääntä päästi sarjan välissä. Voi elämä olisipa Mayor'sin kaltaisia saleja ympäri maata.:rolleyes:

Dääm..juottopuoli on vissiinkin kunnossa jos karhua noin vain saa :eek:

Okei sori :piis: :love:

Dääm..juottopuoli on vissiinkin kunnossa jos karhua noin vain saa :eek:
Kai karhulla kuitenkin tarkoitettiin tässä karvaisemman puoleista bodyhemmoa?

Joojoo, mutta ei voi vastustaa tällaista tilaisuutta. :piis:

Kai karhulla kuitenkin tarkoitettiin tässä karvaisemman puoleista bodyhemmoa?

Joojoo, mutta ei voi vastustaa tällaista tilaisuutta. :piis:

Vai tarkoitettiinko "karjua"?

Mun piti ostaa kesäksi kuukausikortti Mayorsille, mutta en ole uskaltanut tulla edes ovelle katsomaan. Olen heikko kynis joka kokee alemuudenkomplexia isojen ja lihaksikkaitten ihmisten/karhujen ja karjujen seassa....

Kyllä Mayorssilla tulee vähän sokeaksi määritelmän "lihaksikas ihminen"-suhteen. Hirvikolari oli tutkaillut viikonlopun kisojen tuloksia ja todennut, että lähes joka sarjasta jonkun kärkinimistä voi bongata ko. salilta reenimästä.

Niin joo, Mayors ei ole enkää kauaa Mayors - salin nimi vaihtuu syksyn aikana JR Fitness Centeriksi (yök).

Kyllä Mayorssilla tulee vähän sokeaksi määritelmän "lihaksikas ihminen"-suhteen. Hirvikolari oli tutkaillut viikonlopun kisojen tuloksia ja todennut, että lähes joka sarjasta jonkun kärkinimistä voi bongata ko. salilta reenimästä.

Niin joo, Mayors ei ole enkää kauaa Mayors - salin nimi vaihtuu syksyn aikana JR Fitness Centeriksi (yök).

Tai maJR :)
:)
Vaikka en ikinä ole paikalla käynyt, niin kyllä hohto ja glamour ropisee alas ton nimen perässä... :D vaikka ei se sitä salia muuta miksikään mutta ymmärrätte kyllä...

Mike, pelasta jotain arvokasta. Ei sun tarvi kun ostaa tuo salin liiketoiminta.
"Majoure Pakkotoisto" ;)

eikä kattottu kuin vierasta sikaa jos pikkasen ääntä päästi sarjan välissä.

jaa kyllä mäkin salilla ääntelen välillä kovaakin,mutta yleensä se tapahtuu sarjan aikana ei niiden välissä:hyper:

Ei sovi Mayor`s mun makuun, vaikka melkein sen näkee meidän ikkunoista, on siis melko lähellä.. Hinta on ensimmäinen ja painavin syy: sillä hinnalla millä Mayorsilla saa 2kk, ostaa toisesta paikasta 6kk.

Ja jos musakin on jotain "syntistä hevari örinää", niin asia on tosiaan pihvi;)

Meijerissä on se hyvä puoli, että tajuaa olevansa vielä erittäin pieni ja löysä! Kun istuu Inkerin tai Suvin viereen tekemään ihan mitä vain, tulee fiilis: "perkele mäkin kasvan tästä vielä!" Jotkut ehkä ei saa motivaatiota siitä, että tuntee itsensä surkean lihattomaksi, mutta mulle siitä tulee vaan angsti jatkaa höyryten eteenpäin... :D

Meijerissä on se hyvä puoli, että tajuaa olevansa vielä erittäin pieni ja löysä! Kun istuu Inkerin tai Suvin viereen tekemään ihan mitä vain, tulee fiilis: "perkele mäkin kasvan tästä vielä!" Jotkut ehkä ei saa motivaatiota siitä, että tuntee itsensä surkean lihattomaksi, mutta mulle siitä tulee vaan angsti jatkaa höyryten eteenpäin... :D

Hahaha, aivan samat tuntemukset täälläkin päin, ancelita! :D Sitä todellakin itsekin tuntee olevansa vielä pieni ja löysä Meijerillä treenatessa, ja eritoten esim. edellämainittujen ihmisten vieressä.

...Iyari, mars salille siitä :whip:

Vai on mestan nimi muuttumassa..pitää sitten seuraavalla Helsingin reissulla käydä reenaamassa siellä että voi sanoa käyneensä mokomassa mekassa, viellä kun on tilaisuus.
Vaikka siellä tulisikin sitten Iyaria ja ZeiZeitä murentamaan itsetuntoa.:D

onkos se meijerin "seinä" valmis siinä kassan vieressä, tekivät seinän salin puolelle ja oviaukko salille jossa semmonen kaari oven yläosassa.

Hahaha, aivan samat tuntemukset täälläkin päin, ancelita! :D Sitä todellakin itsekin tuntee olevansa vielä pieni ja löysä Meijerillä treenatessa, ja eritoten esim. edellämainittujen ihmisten vieressä.

...Iyari, mars salille siitä :whip:

Ainut vaan Iyari, et sä et oo pieni vaan salin isoin ja vahvin :hyper:

Ainut vaan Iyari, et sä et oo pieni vaan salin isoin ja vahvin :hyper:
Noh mitä mä oon käyny Mayor'sillä eli kaksi kertaa, niin kyllä Iyari on aika iso eikä voida sanoa, että se ois sieltä pienimmästä päästä. Mimmi veti isommilla raudoilla hauiskääntöä ku mä ja onhan sillä enemmän lihaakin hanskoissa, noh pakko jotenkin kehittää hanskoja, ettei ihan häpeän olossa treenata ensikerralla.

Meijeri pysyy aina ihmisten suussa Mayorsina vaikka nimi muuttuukin, mutta ymmärrän kyllä yrittäjän kannalta nimen muutoksen.
Jos kerta nimi oli pakko vaihtaa, niin hieman omaperäisempi olisi voinut olla.
Toivottavasti mitään jumppia sinne ei aleta tunkemaan, ja niistä rahastamaan, koska silloin vaihtuu 99% nykyisistä kävijöistä.
Saliin olen kyllä tyytyväinen, Mayorsille suurimman vetovoiman tekee innostava ja kovaa treenaava kävijäkunta.
Ainut miinus että valitettavan usein ristikkäistaljojen vaijerit on pois paikoiltaan.

On kyllä kieltämättä ehdottoman hyvä sali. Ei sinänsä muita oo pahemmin tullu kokeiltuakaan, ku Mayor'sin totesin hyväksi. Lähin vaihtoehto. Aluks oli tosiaan vähän turhankin mitätön olo, mutta kyllä sinne kotiutuu nopeasti hetken kompleksin jälkeen. Kovaa treeniä vaan ja näyttämään muille, että pystyy kehittymään jopa kovempaan kuntoon. :thumbs: :lol2: (Sen ku näkis) Aina voi yrittää. Suosittelen lämpimästi kaikille ikään ja kokoon katsomatta.

Itse käyn Elixiassa mutta Mayor's olisi ihan tässä lähellä, siksi ehkä parempi vaihtoehto. Vaikeaa saada pois vaan sitä ensimmäistä mielikuvaa jonka sain kysyessä duunikamulta, että millä salilla hän käy. Vastaus: "Mayor'silla, mutta siellä käy oikeastaan vaan porukkaa, jotka kisaavat ja heiluvat valmentajien kanssa". Hmm..

Ihmiset tuntuvat helposti unohtavan itse pääpointin, eli urheilun. Kaikillahan on se oma lähtökohta ja tärkeintä on mielestäni halu tehdä ja kehittyä..En tiedä, miten tämä ko. sali ottaa vastaan uusia tulokkaita. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom