Mayors ja palautus maan pinnalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Omna
  • Aloitettu Aloitettu
Totta kai sali vaikuttaa tuloksiin. Eiköhän nekin huippuäijät alkaisi nopeasti kutistumaan jos alkaisivat käydä jossain Kotiliesi-salilla...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tais olla kikkeliskokkelis rehtori tuo. Esimerkki:
...

Olet oikeassa. Ihan paska rehtori. :rolleyes:

Kyllähän keksityllä esimerkillä saa helposti kumottua minkä tahansa elämänohjeen, viisauden tai sananlaskun. Esimerkkisi henkilöt eivät kuulosta samalta kaverilta. Lisäksi alkuperäinen viisaus meni:

"Parempi pyrkiä täydellisyyteen ja olla saavuttamatta sitä, kuin pyrkiä epätäydellisyyteen ja saavuttaa se."

eikä

"Parempi pyrkiä täydellisyyteen itseään ylitsevuotavasti aiheettomasti solvaten sekä sosiaalinen elämä kokonaan sulkien ja olla saavuttamatta sitä, kuin pyrkiä epätäydellisyyteen rennosti zemppaamalla ja saavuttaa se."

Mitä kaveri tekee MM:n jälkeen? Haluaako se uskoa, että ei pysty enää parempaan ja jättää leikin kesken? Nauttiiko se "tää on nyt tässä" olotilasta lopun elämäänsä? Onko hän valmis ihminen? Kauanko tyytyväisyys itseensä kestää?

Entäs muut elämän osa-alueet?

N.O.Kummonen sanoi:
Entäs muut elämän osa-alueet?

No tässä ko. tapauksessa kaikki muut elämän osa-alueet ovat täysin toissijaisia, eli bodaus jyrää kaiken, vaikka esim seurustelu ei todellakaan ole ristiriidassa kehityksen kanssa.

Mutta palataan tähän itse tredin asiaan, Mayorihan oli kyseessä.

Nolottaa tässä kun olen Akille sanonut, että tulen käymään Mayorsilla keväällä... Nyt eletään jo kesää enkä ole vieläkään käynyt... :nolo:
Siellä on varmaan ovella jo lappu, missä on mun kuva ja pääsy kielto :D
...tai sitten alle 100kg ei edes muisteta ;)

Minä en voi millään käsittää tuota syndroomaa ettei "voi" treenata salilla missä on isoja kehonrakentajia - tai itseä isompia tyyppejä treenaamassa.

Itse on tullut treenattua molemmissa ääripäissä, kilpabodareidenkin käyttämällä salilla ja sitten toisaalta jopa sellaisella salilla missä itse olen lihaksikkain ja varmasti suurimpia painoja liikutteleva kävijä (ihan oikeasti, totta se on), ja se kertoo TODELLA paljon kävijäkunnasta. Motivaatio menee nollaan, pää saattaa kasvaa, jos treenaat kovaa naama punaisena saati sitten jos ähkäiset vähän, siitä seuraava tuijotus häiritsee katsomattakin jne jne.

Niin vähän kun ulkomaailmaan treenin aikana huomiota kiinnitänkin, täytyy sanoa, että itselleni salilla, jossa on sitten oikeasti isoja, lihaksikkaita ja hyväkuntoisia treenaajia, on mielestäni aivan eri luokan motivaatio treenata, joskaan sitä en halua liikaa korostaa, kunnon treenin kun saa paikassa kuin paikassa, enemmän kiinnostaa kuitenkin salin siisteys, tilavuus ja paino/laitevalikoima sekä treenirauha.

Hulkki sanoi:
Pitää ensin kasvaa normaalin kokoiseksi, ennen kuin tuonne uskaltaa lähteä.

Onhan ne Mayorsinkin sikaniskat olleet joskus Mikki Hiiriä ja uskaltautuneet HC-salille kasvamaan.

-Jusa- sanoi:
Onhan ne Mayorsinkin sikaniskat olleet joskus Mikki Hiiriä ja uskaltautuneet HC-salille kasvamaan.
En kyllä osaa millään kuvitella, että esimerkiks Kalimero ois koskaan, vauvanakaan ollut mikään Mikki Hiiri :hyper:

Hulkki sanoi:
Juuri tämän (ja huonojen aukioloaikojen) takia en ole ikinä Mayorssilla treenannutkaan. Pitää ensin kasvaa normaalin kokoiseksi, ennen kuin tuonne uskaltaa lähteä.

Vähän vaikuttaa niinku tässä alkais olemaan jo hieman kehujen kalastelua kyseessä.

S225T sanoi:
Minä en voi millään käsittää tuota syndroomaa ettei "voi" treenata salilla missä on isoja kehonrakentajia - tai itseä isompia tyyppejä treenaamassa.
Tuota syndroomaa sanotaan "heikoksi itsetunnoksi".

JJJ sanoi:
Bodauksesta ei tuu mitään jos on liian hyvä itsetunto.

Perkeleen hyvin lohkaistu. :D

Tokihan on niin että vaatimattomuus kaunistaa mutta jos siinäkin mennään äärimmäisyyksiin niin se paistaa jo ihan liikaa läpi.

aabo sanoi:
Tokihan on niin että vaatimattomuus kaunistaa mutta jos siinäkin mennään äärimmäisyyksiin niin se paistaa jo ihan liikaa läpi.
Aivan! Hulkin ja ilmeisesti monen muunkin pitäisi tajuta, että Mayor'silla treenaavista ehkä sellainen 10 % muistuttaa edes jotenkin bodaria ja loput ovat ihan normaaleja aktiivikuntoilijoita. Se on varmasti totta, että Mayor'silla on vähemmässä määrin mitään Me Naiset -lehtiä ylätaljassa lukevia persreijättömiä hintukoita, mutta se ei todellakaan tee siitä mitään "uuuuh, kyykkään vasta 20 x 150 kg, joten en ole Mayor'sin arvoinen" -salia. Siellä treenaa paljon taviksia, ihan normaaleja tolloja, joiden hauis on yhtä paksu kuin Hulkin nilkka. Varmasti siellä Hulkin mainostamalla BBC:llä treenaa suhteessa enemmän jotain järisyttäviä mörkömöhkäleitä, joilla on joka paikka säikeillä kiveksiä, silmämunia ja etuhampaita myöden 24/7.

Tomi sanoi:
Aivan! Hulkin ja ilmeisesti monen muunkin pitäisi tajuta, että Mayor'silla treenaavista ehkä sellainen 10 % muistuttaa edes jotenkin bodaria ja loput ovat ihan normaaleja aktiivikuntoilijoita. Se on varmasti totta, että Mayor'silla on vähemmässä määrin mitään Me Naiset -lehtiä ylätaljassa lukevia persreijättömiä hintukoita, mutta se ei todellakaan tee siitä mitään "uuuuh, kyykkään vasta 20 x 150 kg, joten en ole Mayor'sin arvoinen" -salia. Siellä treenaa paljon taviksia, ihan normaaleja tolloja, joiden hauis on yhtä paksu kuin Hulkin nilkka.

Tavis ja normaali tollo minäkin olen ja treenaan silti Mayor´silla. Hulkin nilkan paksuudesta en tiedä yhtään mitään :) . Ei siellä tosiaan kaikki ole hirveitä kaappeja. Eikä siellä pahemmin näe ihmisiä lehdet kourassa "treenaamassa".

Tomi sanoi:
Aivan! Hulkin ja ilmeisesti monen muunkin pitäisi tajuta, että Mayor'silla treenaavista ehkä sellainen 10 % muistuttaa edes jotenkin bodaria ja loput ovat ihan normaaleja aktiivikuntoilijoita. Se on varmasti totta, että Mayor'silla on vähemmässä määrin mitään Me Naiset -lehtiä ylätaljassa lukevia persreijättömiä hintukoita, mutta se ei todellakaan tee siitä mitään "uuuuh, kyykkään vasta 20 x 150 kg, joten en ole Mayor'sin arvoinen" -salia. Siellä treenaa paljon taviksia, ihan normaaleja tolloja, joiden hauis on yhtä paksu kuin Hulkin nilkka. Varmasti siellä Hulkin mainostamalla BBC:llä treenaa suhteessa enemmän jotain järisyttäviä mörkömöhkäleitä, joilla on joka paikka säikeillä kiveksiä, silmämunia ja etuhampaita myöden 24/7.

Tämäkin on varmasti totta.

Mutta emme siltikään Deen kanssa ihan hevin unohda sitä viime syksyistä iltaa kun salille innoissamme ryntäsimme tutustumaan...

Siinä oli jumppatrikoot revetä kun alkuhermoilun jälkeen päästiin pukkarin kautta salin puolelle. Ei hyvää päivää enää yhtään enempää voi itseään sintiksi tuntea :hyper:

Vähin mitä olis voinut tehdä, olis voinut jättää jazz-pöksyt himaan ja pukea sen sijaan päälle löysät housut ja isoimman collegen minkä olis kaapista löytänyt. Niin olis ehkä sulautunu porukkaan edes vähän paremmin.

Mä ajattelin etukäteen, että naisena voi olla pieni ja heiveröinen eikä kundeja naurata, mutta kyllä ne meitä katseli huvittuneena ja ilmeistä päätellen miettivät kuumeisesti että mitä hittoa noi mimmit täällä OIKEESTI tekee.

Painoissa ei meinannut löytyä tarpeeksi pientä ja tuntui että koko ajan on tiellä. No ei mikään ihme kun vapisi kuin haavanlehti ja yritti tuskanhiki valuen löytää painoa jonka sais telineestä ylös ilman että tuiskahtaa otsa edellä lattiaan.

Mä (ja luulen että Dee myös) oikeesti luulin, että oon jo sen verran treenannut että Mayors vois olla paljon sopivampi paikka treenata kuin nykyinen kukkakeppi-sali. Joo-o, parempi tehdä ikuisuus-soppari vanhalle salille.

Me repeillään edelleen kun muistellaan sitä iltaa. Just äsken vaihdettiin ajatuksia, ja todettiin että molemmat on vieläkin kiinnostuneita Mayorsista, mutta näillä pena-tuloksilla jätetään se kuitenkin vielä....

Ja tää posti ei ole "katkeraa-tilitystä saati sympatia-pisteiden" hakua. Haluttiin vaan jakaa tää meidän hassun hauska kokemus teidän kanssa :D

Kuten Omna laittoi: "Heti kun kävelin ovesta sisään tajusin oman keskinkertaisuuteni. Se iski kuin märkä rätti vasten kasvoja..."

Niinpä niin, eiku treeniä lisää :whip:

Tomi sanoi:
Se on varmasti totta, että Mayor'silla on vähemmässä määrin mitään Me Hinurit -lehtiä ylätaljassa lukevia goatsettavia hintukoita.

Mutta nekin kaksi tuntuvat välillä olevan siellä liian usein! :love:

Hushus, seinän toiselle puolelle siitä "treenaamaan"! :whip:

:rock:

-Nina- sanoi:
Vähin mitä olis voinut tehdä, olis voinut jättää jazz-pöksyt himaan ja pukea sen sijaan päälle löysät housut ja isoimman collegen minkä olis kaapista löytänyt. Niin olis ehkä sulautunu porukkaan edes vähän paremmin.

Mä ajattelin etukäteen, että naisena voi olla pieni ja heiveröinen eikä kundeja naurata, mutta kyllä ne meitä katseli huvittuneena ja ilmeistä päätellen miettivät kuumeisesti että mitä hittoa noi mimmit täällä OIKEESTI tekee.

Taidat olla tosissaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom