Mayor´s nykyisin

Status
Viestiketju on suljettu.
Sammyt sanoi:
+kk-kortti vähän yli 20 €, ku olen Lemminkäisellä kesätöissä

kk-kortti vähän yli 20 € ?????

Plussia:
+Hyvät laitteet (silloin kun ovat kunnossa).
+Hyvää treenimusaa.

Miinuksia:
-Yläkerran vessassa (solkkujen vieressä) dunkkaa aivan hirveälle. Ens kerralla pitää ottaa kaasunaamari mukaan. Edes mun treenivaatteet ei haise niin pahalle.
-Osa aerobisista laitteista pitää sellaista ääntä että ne on kohta paskana. Eikä se johdu mun painosta.
-Miesten vessoissa sais olla useammin vessa- ja käsipaperia.
-Sunnuntaisin ei musaa!

Ja sitten vielä pieni pyyntö mikäli joku Mayor´sin omistajista lukee tätä palstaa. Hankkikaa lisää käsipainoja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
setae sanoi:
Millainen laite tuo on?

Sellainen, joka danassakin löytyy. Eli se KW:n prässi siinä peiliä lähempänä olevan kyykkytelineen vieressä.

[kk-kortti vähän yli 20 € ?????]

Joo firma maksaa sen toisen puolen.. (mainos: Lemminkäinen osallistuu työntekijöidensä urheiluharrastuksiin)

Vähän näin arvelinkin. Myllypuron Blue Fitnessissä jo ihastuin siihen, se vaan tosiaan tuntuu mukavammalta liikeratoineen kuin perinteinen kelkkaprässi. Oli mukava huomata, että DF:älläkin moinen on, vaikka sitä nyt en ole toistaiseksi kuin kertaalleen käyttänyt.

Paras sali missä olen käynyt. :thumbs:

+ Hyvä sijainti.
+ OK aukioloajat kortilla
+ Hyvät pukkarit
+ Hyvät ja tukevat laitteet
+ Hyvät aerobiset laitteet
+ Concept 2 -soutulaite
+ Solarium
+ Laitteet kunnossa kiitettävän hyvin
+ Hyvä ilmapiiri, porukka treenaa tosissaan
+ Ei ruuhkaa, sopivasti porukkaa.
+ OK musa (ei mitään Celine Dionin hitaita tms. niinkuin naapuri SATSissa)
+ Tarpeeksi levyjä, tankoja ja käsipainoja
+ Hyvä sauna (kunhan itse varmistaa, että se on päällä)
+ Rikkinäinen löylykauha vaihdettiin viikossa ilman (minun) valitusta
+ hinta naurettavan halpa yllä oleviin kohtiin nähden

- Yläkerran vessan aromit
- Pienissä jutuissa varaa parantaa: lamppujen vaihdot, sauna päälle ajallaan, laitteet päälle aamulla, saunan ovet kiinni kun sauna päälle yms.
- GASPin street belt ollut tilauksessa varmaan 3 kk

--> Ei tulisi mieleenkään vaihtaa mihinkään muuhun saliin.

Mayor's:

+hinta kohdallaan laatuun nähden (kysehän on loppujen lopuksi valinnoista)
+olennaiset laitteet löytyvät ja ne ovat hyvälaatuisia
+suurin osa treenaajista tietää mitä ovat tekemässä

-osalla henkilökunasta liian aggressiivinen myyntistrategia
-painot liian raskaita :itku:

Mun mielestä Meijeri on laatusali. Tyypit tietää mitä tekee siellä ja tekee sen tosissaan. Jos haluaa kk-maksussa säästää sen kaks markkaa, niin voi jäädä sinne taloyhtiön kellariin nosteleen yläkerran mummon rollaattoria. Mun mielestä kk-maksu on kohdillaan.

Hulkki sanoi:
Mikä tahansa paikka, missä on vipuvarsijalkaprässi. :D
Olen aina saanut paremman tuntuman ja pidemmän liikeradan reisille vipuvarsiprässissä kuin perinteisessä 45 asteen prässissä.

BTW Minkälaisen hormonaalisen vasteen tuo vipuvarsijalkaprässi antaa suhteessa normaaliin?

Sammyt sanoi:
illalla ku treenaan, niin se kaveri käy pesemässä pukuhuoneen ja se kone haisee ihan S**tanan pahalle, uhkaa laatta lentää..
Onko kukaan kiinnittänyt huomiota, että se iltasiivooja(ulkomaalainen kaveri)
heiluu sen imurin kanssa aina treenaajien jaloissa..?! Siis vaikka on kaksi ihmistä salilla niin takuuvarmasti se on toisen kimpussa?!
Useamman kerran kun olen tehnyt käsipainopunnerruksia, niin se kaveri imuroi just sen penkin alta missä oon tekees!! Paras oli viimeks kun tein vipareita olkapäille, nii se tuli just siihen eteen kiillottamaan peiliä, enkä saanut edes "ruhtinaallista fiilistä" vaan paskan viparisarjan!!

Tai sit mä vaan kuvittelen.. :)

pakkomielle.com sanoi:

Et muuten kuvittele! :curs:

batbug sanoi:
Kyllä te kuvittelette molemmat. Ei se ainakaan mun reenien aikana ole häirinnyt millään tavalla... :jahas:

Jos me kuvitellaan molemmat samaa, niin sitten se on jo fantasiointia. :rolleyes:

eldd sanoi:
Nimenomaan näin. En oikein ymmärrä, miksi joku (korkeakoulu)opiskelija maksaisi kaupallisella salilla käynnistä, kun ainakin yliopistojen/korkeakoulujen salit Helsingissä pärjäävät vertailussa mihin tahansa kaupalliseen saliin. Itse asiassa hakkaavat kaupallisista saleista 95% mennen tullen.

Missäs on muuten tuo TKK:n sali, kun en moisesta ole kuullutkaan...

Nimimerkillä, mietin millä salilla alkais käymään kun pääkaupunkiin palaan...

Delmonte sanoi:
Missäs on muuten tuo TKK:n sali, kun en moisesta ole kuullutkaan...
Sitä pääsevät käyttämään ainoastaan koulun työntekijät, eli vähintään assarina pitää olla että saa tuonne avaimen.

Iso plussa on se, että meijerillä ei tosiaan pelleillä, vaan treenataan ihan oikeasti. Kukaan ei kato kieroon (tai sitten tekee sen niin taitavasti etten mä vaan huomaa :D) jos kovan sarjan aikana pääsee epämääräisiä ääniä seksi-ähinän ja karjumisen väliltä, tai kaveri psyykkaa vieressä hieman kovaäänisemmin. Ei käy yli neljän hengen porukoita, jotka varaa penkin 2 tunniksi ja tekee ehkä vähän hanskaa välissä, plus kertaa viikonlopun aikana keksityt pilluseikkailut sataan kertaan ja mahdollisimman kovaan ääneen.

Niin ja on rakentanut sen väliseinän eristämään sen kassa/lisäravinneosaston muusta salista, ennen sen tuloa vitutti peilien puutos ko. seinustalta ja niiden jr-hyypiöiden kyyläys pakkiksen selaamisen ohessa :eek:

Voihan se 42/47/65 eukkeria kuussa olla jollekkin liikaa, jollekkin sali väärässä paikassa, mutta hei, aina ei voi voittaa, ei ees joka kerta. Mulle parasta, kun suoraan moottoritieyhteyksien ja n. 10min ajomatkan päässä, aina vapaata ilmaista katettua lämmintä parkkitilaa hallissa, tykkään käydä salin jälkeen kaupassa (ei tuu endorfiinipöllyissä ja suihkunraikkaana mieleenkään ostaa mitään scheittiä), ottaa ehkä palkkapäivänä subwaystä tuplakanateriyaki-patonki mukaan reenin jälkeen, ehkä ostaa uudet merkkifarkut tai muuta kledjua halvalla factory outletistä, jos pakkis alkaa lagaamaan käydä ostamassa verkkokaupasta lisää muistia jne. :) Tilanne ei luonnollisesti kaikille ole sama, mutta kai sitä pitää vähän ylistää näin omasta näkökulmasta katsottuna.. Panisin.

pakkomielle.com sanoi:
Et kuvittele, koettu on ja ihmettelin, että seuraako se saatana mua. Jos olisin lähtenyt pihalle ja fillarin selkään, niin varmaan olis tullut niin pitkälle kuin piuhaa olis riittänyt. Ja tämä on tosi!

eldd sanoi:
Nimenomaan näin. En oikein ymmärrä, miksi joku (korkeakoulu)opiskelija maksaisi kaupallisella salilla käynnistä, kun ainakin yliopistojen/korkeakoulujen salit Helsingissä pärjäävät vertailussa mihin tahansa kaupalliseen saliin. Itse asiassa hakkaavat kaupallisista saleista 95% mennen tullen.
Tampereella TTY:n salilla tilanne on kyllä aivan toinen, ainakin omasta mielestäni. Porukkaa ahdetaan 30-40 sellaiseen 12mx10m koppiin, joten ruuhkaa on aivan saataristi ja happi loppuu kesken. Vehkeitä ei ole paljoa mutta kyllä niillä voisi selvitä.

Ruuhkaa on niin, että turha kuvitellakaan mistään alle 5 minuutin palautuksista. Tosin jos treenaamassa käy 06-12 tai 22-06 niin silloin tilaa riittää. Itseäni ei kyseiset aikataulut paljoa houkuta.

Omalla kohdallani ei haittaa kovasta ruuhkasta johtuva esinahan välissä muhivan Cheddar-juuston tuoksu, vaan yksinkertaisesti se, että ilma on niin huono, että kyykkysarjan jälkeen puuskutellaan 10min kun ei ilmaa riitä.

Hinnasta vielä sen verran, että esim. Wolfille opiskelija saa maksaa 42e/kk. Kokemuksesta tiedän, että keskiverto opiskelija ja erityisesti teekkari juo kymmenkertaisen määrän kurkusta alas joka kuukausi. Siksi ihmetyttää monen narina kaupallisten salien kovista hinnoista.

Kalimero sanoi:
:confused: Ihan kiva kuulla, pidin salia jonkun aikaa ja luulin perustaneeni sen omasta ideasta ihan itselleni. Toivoen tietty et kelpais muillekin. Ja näyttää kelpaavan, ihan perustuksia myöten

Ko. käsitys perustuu kahteen asiaan; siihen mitä henkilökunta (tuttu Gold'sin ajoilta)kysymättä totena kertoi, ja siihen että itse näin K.K:n zoomailemassa siellä useita kertoja, vaikka virallisesti oli viereisessä rapussa hommissa; tämä ikäänkuin vahvisti käsityksen. Sitäpaitsi kukaan muu, paitsi kyseinen herra, ei pitäisi niitä omatekemiä picassoja seinällä ihmisten kiusana ;)...Jos siis olen saanut väärää informaatiota, niin ehkä henkilökuntaa olisi pitänyt kieltää sellaista jakamasta. Sitä, missä järjestyksessä omistajat on vaihtuneet, ja mitä kulisseissa on tapahtunut, en rupea arvailemaan; tuo tapahtui muutama kuukausi avajaisten jälkeen. ;)

Pulla sanoi:
Hinnasta vielä sen verran, että esim. Wolfille opiskelija saa maksaa 42e/kk. Kokemuksesta tiedän, että keskiverto opiskelija ja erityisesti teekkari juo kymmenkertaisen määrän kurkusta alas joka kuukausi. Siksi ihmetyttää monen narina kaupallisten salien kovista hinnoista.
Sikäläiset opiskelijat juovat 420 jörön edestä viinaa per kuukausi? Taitavat olla rikasta sakkia kun käyttävät yli opintotuen maksimilisineen pelkkään alkoholoon.

Helvetti kun olisin niin rikas, hankkisin niin miehekkäästi lisäravinteita ettei tarttis käydä salilla enää lainkaan ja kasvaisin pakkista selailemalla.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom