Mayor´s nykyisin

Status
Viestiketju on suljettu.
psali sanoi:
=> hinnat edullisia??
jos vertaat mayor hintoja töölöön gym hintoihin niin ei ole halpoja....
No enpähän vaihtaisi töölöön gymiin vaikka maksaisi 10 e/kk.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko kellään huonoja kokemuksia Mayor´sin omistavan lisäravinneliikkeen toiminnasta?

Nyt on sit salinvaihto edessä. Kiinnostais tietää mikä on Mayorsin ruuhkatilanne siinä välillä 17-19 kun duunien takia treenit tohon väliin osuu? Mahtuuko mukaan, loppuuko happi?

City-Gym saa jäädä juurikin tuosta ruuhkaisuudesta johtuen eikä myöskään ole kiva odottaa pääsyä jalkaprässille kun joku puhuu siinä puhelimeen... :rolleyes:

Kaduilla kuiskitaan, että Mayorsilla lihas kasvaa paremmin kuin muualla :D

Valtteri sanoi:
City-Gym saa jäädä juurikin tuosta ruuhkaisuudesta johtuen eikä myöskään ole kiva odottaa pääsyä jalkaprässille kun joku puhuu siinä puhelimeen... :rolleyes:
Hmm... klo 20-22 City-Gymissä on jopa puolityhjää ja koskaan ei varsinaisesti ahdasta ole ollut. Jalkaprässejä on 2 ja eipä niissä kukaan puhelimeen puhu, ainakaan kukaan liian iso ettei siitä voisi sanoa :). Vuosisopimus olisi nyt 29€/kk, mietin että pitäisikö ottaa?

XXL sanoi:
Hmm... klo 20-22 City-Gymissä on jopa puolityhjää ja koskaan ei varsinaisesti ahdasta ole ollut. Jalkaprässejä on 2 ja eipä niissä kukaan puhelimeen puhu, ainakaan kukaan liian iso ettei siitä voisi sanoa :). Vuosisopimus olisi nyt 29€/kk, mietin että pitäisikö ottaa?

20-22 saattaa olla puolityhjää, mutta 17-19 saa koko ajan varoa, ettei astu jonkun varpaille.

City Gymin kortin loppuessa tämä kynis siirtyy kyllä Mayorsille. :piis:

Jos minä ja batbug mahdutaan sinne niin kyllä sinne muutkin mahtuu :lol2: .

Valtteri sanoi:
Kaduilla kuiskitaan, että Mayorsilla lihas kasvaa paremmin kuin muualla :D

Enpä ole tuota huomannut ainakaan itsestäni :( .

Lukeeko kukaan Mayor´sin väestä tätä palstaa? Yläkerran vessa dunkkaa ihan hirveälle, tehkää asialle jotain. Naisten vessakin on kuulemma alkanut dunkkaamaan. Ja miesten vessaan saippuaa. Pyyhkikää pölyjä. Mähösen ollessa johtajana asiat toimi paremmin.

Pro-Pain sanoi:
Lukeeko kukaan Mayor´sin väestä tätä palstaa? Yläkerran vessa dunkkaa ihan hirveälle, tehkää asialle jotain. Naisten vessakin on kuulemma alkanut dunkkaamaan. Ja miesten vessaan saippuaa. Pyyhkikää pölyjä. Mähösen ollessa johtajana asiat toimi paremmin.
Totta joka sana. Eilen piti täyttää juomapulloa ja kahden vessan ovelta piti kääntyä ennenkuin edes ehti sisälle asti. :(

Olisi ystävällistä mikäli henkilökunta voisi pyyhkiä pölyt laitteista, painopakoista jne. En ole aikaisemmin törmännyt noin pölyiseen saliin. Jäsenet kuitenkin käyttävät laitteita ja siitähän jäsenet maksavat, joten kyllä niiden pitäisi olla asiallisessa kunnossa.

1. Vessat haisevat, koska siellä on viemäri ongelma. Viemäreitä on nyt aukaistu ja koitettu siivota parikin kertaa viikossa, mutta aina ne menevät vaan tukkoon! Huoltomies kävi putkipiirustukset läpi ja kertoi, että putkitöiden aikana on käynyt moka eli rakennusvaiheessa on tehty virhe ja siitä johtuen nyt vuosien "paskat" on juuttuneet johonkin "putkisolmuihin".
2. Siivous on ulkoistettu eli siivousfirman tulisi hoitaa kaiken siivouksen, paperitelineiden täytöt ja siitä, että saippuaa on aina saatavilla vessoissa. Tiedän oikein hyvin, että heidän työnsä on ollut todellakin ala-arvoista ja siitä olenkin purnannut jo useaan otteeseen. Varoitusten jälkeen siivoojaa vaihdettiin...ja minun mielestäni asiat kääntyivät vaan huonompaan suuntaan. Joten olen taas kerran antanut myrskyvaroituksen!!! Eli negatiivinen palaute on kyllä taattu varmasti annettu eteenpäin!

Kuulun henkilökuntaan ja oikeastaan niin mielelläni siivoisin "siivojan jäljet", mutta kun tälle siivousfirmalle kuitenkin maksetaan tästä työstä, niin en viitsisi hoitaa sen hommaa itse siitä saamatta sentin hyrrää. Työni salilla, johon minut on palkattu: respassa asiakaspalvelu/lisäravinteiden myynti/ kirjalliset toimistohommat: kirjanpito/suoraveloitus- ja muut pankkiasiat/ varastokirjanpito/myynti-, kävijämäärä- yms. raporttien teko salin omistajille.

Olen työskennellyt asiakaspalvelussa suurin piirtein koko ikäni (ja vuosirenkaitahan on jo plakkarissa toden teolla) ja tottunut kyllä, että aina respassa/kassassa jne. saa kaiken loan ja paskan niskaan...yritän silti jaksaa edelleen säilyttää hymyni :) . Positiivinen asenne on toinen nimeni!

Haluan vielä sanoa, että olen ollut useammalla salilla töissä ja Mayor´silla asiakaskunta on vertaansa vailla, kaikki ovat niin mielettömän mukavia ja monen kanssa on saldona ihan ystävyyssuhdekin!

Tervetuloa treenaamaan ja hymyillään kun tavataan :)

Miken 58,50 euron kortti on aamupäiväkortti (65 euroa - 10%)...mittaukset eivät siis vaikuttaneet hintaan ;)

Niin ja sitten piti vielä sanomani, että minä ainakin olen napsauttanut saunat lämpiämään heti kun olen töihin tullut ja kun olen lähtenyt, niin olen vielä ajastimella lisännyt aikaa, siten että vielä klo 23 asti pääsee arkisin saunomaan!!!

Käykääpä antamassa risuja/ruusuja Mayor´sin asiakaspalautekyselyyn.

No niin, ainakin osa risuista on otettu vastaan. Isompia ja pienempiä käsipainoja on tullut lisää :thumbs: .

Viimeaikoina ihme porukkaa ollut, jättää painot koneisiin, tankoihin, käsipainoja ei voi laittaa oikeille paikoilleen. Pikkuasioita, mutta häiritsee ja vituttaa korjata muiden jälkiä, ja varsinkin joku kone jossa painot ei voi tietää onko jollakin joku oma super-hässäkkä kesken!

quaz sanoi:
Viimeaikoina ihme porukkaa ollut, jättää painot koneisiin, tankoihin, käsipainoja ei voi laittaa oikeille paikoilleen. Pikkuasioita, mutta häiritsee ja vituttaa korjata muiden jälkiä, ja varsinkin joku kone jossa painot ei voi tietää onko jollakin joku oma super-hässäkkä kesken!

Henkilökunnan pitäisi puuttua tuollaisiin asioihin. Mähösen valtakauden aikana homma toimi.

Mun mielestä taas sali toimii nykyään todella paljon paremmin kuin vaikkapa vuosi takaperin. Esim. saunakin saatiin nyt kuntoon noin viikossa, kun tähän aikaisemman omistajan valtakaudella meni KAUAN. Muutenkin se kaljupäinen kaveri siellä tiskin takana on saanut vähän rotia tohon saliin, eli nyt siellä jopa tapahtuu asioita eikä vain lupailla.

En ole itse huomannut kyllä että painoja jätettäisiin lojumaan ympäriinsä, vaikka käyn salilla useita kertoja viikossa. Itsestäni on vain hyvä asia, että salilla käy nykyään myös hieman tavallisempia treenaajia eikä vain väsyneitä kaljupäisiä portsareita. Kyllä sinne sekaan mahtuu kaikki reenaajat...

Mitäs päivitettyjä mielipiteitä Mayorsista teillä on?

Tällä hetkellä toiminta vaikuttaa varsin hyvältä mielestäni. Itse en vessoista käytä kuin alakerran invavessaa, ja se on aina tiptop kunnossa. Laitteiden likaisuuskaan ei ole häirinnyt minua, tai sitten en vain huomaa sitä.

Musiikki on erittäin hyvän kuuloista omille korvilleni, ja kivasti vaihtelee DT:stä vähän kevyempään.

Sali on alkanut hiukan ruuhkaantua viime ajoista, mutta ei häiritsevästi. Vaikuttaa siltä, että suosio on taas kasvussa.

Ei ole lisäravinteet hyppineet silmillekään, joten aika lailla ysin arvosta toimintaa meijeriltä.

Pientä miinusta on Miken banni, joka yhä ihmetyttää suuresti!

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom