Mayor´s nykyisin

Status
Viestiketju on suljettu.
WTA sanoi:
Kaikki nyt paasaa noista suoraveloitushinnoista, juu onhan ne ihan siedettävät mutta itse en ainakaan mielelläni sitoudu vuodeksi käymään samalla salilla. Tuo 65 € taas on melko korkea. Itse olen pari kertaa käynyt meijerillä ja sali on ollut kyllä hyvä mutta en ainakaan tässä tilanteessa maksaisi siitä 65 €/kk.

Tuo suoravaleloitus ja vuodeksi sitoutuminen tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus monellakin salilla. Itseä se ei ole häirinnyt, kun olen jo neljä vuotta samalla salilla käynyt. Mutta ymmärrän kyllä, että kaikkien elämäntilanteeseen tuo ei sovi. Ja itsekin ymmärtäisin paremmin esim. 3 kk kerrallaa sitoutumiset.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lopettakaa jo se hintojen vertailu ja itkeminen niistä. Mayor's on kehonrakennuksen mekka ja siitä maksaa just sen verran kun pyytävät jos mielii käydä siellä.
Kun omistaja vaihtui, olivat uudet omistajat hyvin joustavia tekemään juuri henk. koht. hinnoilla sopivan sopimuksen. Mulla nousi kortin hinta 37e/kk 42e/kk.
Btw, Aki loi Helsinkiin mahtavan salin, kun kyllästyi, ettei täällä ole kunnollista treenipaikkaa. Joten olkaa kaikki siellä treenaavat ikuisesti kiitollisia MainManMähöselle!! :worship:

Bisley sanoi:
Kun omistaja vaihtui, olivat uudet omistajat hyvin joustavia tekemään juuri henk. koht. hinnoilla sopivan sopimuksen.

Uudet omistajat eivät todellakaan olleet joustavia ainakaan minun kohdallani. Olisin saanut voimassa olevasta 5kk kortistani hyvitystä jonkun palttiarallaa 2e/kk ja sen olisi saanut sitten lopuksi käyttöönsä kun on ensin päättänyt lähteä tuolta salilta pois. Että ei mennyt ihan nappiin. Ja edelleen, jalat puhuivat.

Tomi sanoi:
42 e/kk suoraveloituksella on suolainen hinta Mayor'sin kaltaisesta salista? :confused:

Mulla menee muuten 47e suoraveloituksella... Huijataanko mua?! :curs:

Edit: ainii mä en ookkaan opiskelija

Kertokeehan, notta mitä maksaa Mayorsille 1 kerta ja kymmenen kerran kortti?
Ja kyllä kiinnostaisi tieto myös sadan kerran kortista, jos sellaisia enää on.

Hulkki sanoi:
Mikä tahansa paikka, missä on vipuvarsijalkaprässi. :D
Olen aina saanut paremman tuntuman ja pidemmän liikeradan reisille vipuvarsiprässissä kuin perinteisessä 45 asteen prässissä. Jos nyt jotain saliesimerkkejä haluat, niin ainakin Töölö Gymilta ja Paragonilta (Liikuntamylly) löytyy IMO aika mainiot vipuvarsijalkaprässit.

Aha, joo....Töölö Gym on tuttu paikka, samoin tuo prässi. Ilmeisesti olet sitten välityksiltäsi erikoistapaus, sillä olet itseasiassa ensimmäinen jonka kuulen ko. prässiä kehuvan ohi noitten kiskoprässien. No, onni yksillä, tai sitten vaan tykkäät tunteesta, kun perse on pumpissa :D

Bisley sanoi:
Lopettakaa jo se hintojen vertailu ja itkeminen niistä. Mayor's on kehonrakennuksen mekka ja siitä maksaa just sen verran kun pyytävät jos mielii käydä siellä.
Kun omistaja vaihtui, olivat uudet omistajat hyvin joustavia tekemään juuri henk. koht. hinnoilla sopivan sopimuksen. Mulla nousi kortin hinta 37e/kk 42e/kk.
Btw, Aki loi Helsinkiin mahtavan salin, kun kyllästyi, ettei täällä ole kunnollista treenipaikkaa. Joten olkaa kaikki siellä treenaavat ikuisesti kiitollisia MainManMähöselle!! :worship:

Jep. Suomessa tuohon asemaan pääsee, kun itse hetken hokee että "tämä paikka on muuten kehonrakennuksen mekka"....ei tee vaikutusta. Mikonkadun Gold's oli kehonrakenuksen mekka, ja niin kauan kuin uutta, vastaavaa salia ei ole, käytetään kompromisseja kuten Mayor's, joka by the way ei käsittääkseni ollut Akin idea, vaan taustalla oli samat voimat kuin goldsinkin taustalla. Näin minulle ko. salin respassa kerrottiin, kun olin lippua ostamassa. Anyway, ei voi kieltää etteikö Mayor'sissa olisi ainesta, mutta tila on liian pieni, ja tuo hinnoittelu rajaa asiakaskuntaa liian pahasti. Miettikää nyt itsekkin; viimeinen kuukausilippu jonka ostin Mikonkadun Goldsille, maksoi 270 mummoa, ja tiloiltaan ko. paikka oli aivan eri luokkaa, laitteitakin oli kosolti enenmmän. Nykyinen kioskikokoinen sali kustantaa kk-maksua 390 mummoa, eikä siihen hintaan saa edes saunaa, ellei satu olemaan iltatreenaaja. Jos tuo ei haise, niin mikä haisee? Hintataso on noussut 45% muutamassa vuodessa, ja sillä saa vähemmän, ja huonomman tuotteen kuin aikaisemmin?

Toisin sanoen, kun se entinen "mekka" on poissa kuvioista, Mayor's ottaa sen paikan. Surkuttelu ei auta.

Tässä hetki sitten oli pelko, että koko sali katoaa katukuvasta. Vaikka huomautinkin suolaisesta hinnasta, en silti ala paikkaa arvostelemaan sen koon takia. Itse en ainakaan ole vielä niin iso, etten sinne mahtuisi.

Euron aika on kummallinen; hinnat nousevat eikä kukaan sano mitään. Miksi se sali tekisi siinäkään poikkeuksen?

Salin toiminta on mennyt vähän huonommaksi. Laitteita ei ole puhdistettu moneen kuukauteen, ne ovat aivan pölyisiä ja likaisia (ei hyvä asia esim. pölyallergikoille tai astmaatikoille). Suihkut ja vessat haisevat aivan järkyttävän pahalle. Akin aikana musa pauhasi koko ajan, nykyisin silloin tällöin. Viikonloppuisin ei ole välttämättä musaa ollenkaan. Levypainoja ei meinaa saada tankoihin eikä myöskään niistä pois. Painot on monesti hujan hajan eikä telineissä joissa niiden tulisi olla. Tai sitten painot on jätetty laitteisiin. Laitteita on hajalla pitkiä aikoja. Henkilökunta voisi alkaa panostaa saliin.

Ainut parannus on magneettikorttisysteemi.

Fimale sanoi:
Salin toiminta on mennyt vähän huonommaksi. Laitteita ei ole puhdistettu moneen kuukauteen, ne ovat aivan pölyisiä ja likaisia (ei hyvä asia esim. pölyallergikoille tai astmaatikoille). Suihkut ja vessat haisevat aivan järkyttävän pahalle. Akin aikana musa pauhasi koko ajan, nykyisin silloin tällöin. Viikonloppuisin ei ole välttämättä musaa ollenkaan. Levypainoja ei meinaa saada tankoihin eikä myöskään niistä pois. Painot on monesti hujan hajan eikä telineissä joissa niiden tulisi olla. Tai sitten painot on jätetty laitteisiin. Laitteita on hajalla pitkiä aikoja. Henkilökunta voisi alkaa panostaa saliin.

Samaa mieltä..paitsi että magneettikortit oli myös aiemmin käytössä. Henkilökunnalla varmaan tarkoitat omistajaa?
En ymmärrä muuten mitä paikan koolla on tekemistä minkään kanssa, varsinkaan kun väki on mielestäni selvästi vähentynyt viime vuodesta..eli tilaa treenata on ollut kyllä.

Fimale sanoi:

Tuon perusteella en ole salia vaihtamassa Mayorsiin sitten missään vaiheessa. Ajattelin, että oma sali (55€/kk opiskelijalta) olisi älyttömän kallis, mutta ei se loppujen lopuksi ole vertailussa pääkaupunkiseudulla. Sauna aina päällä, laitteet ja joka nurkka aina vimpan päälle puhtaita, painot paikoillaan, sali on I-S-O, laitteita älytön määrä, variaatioita löytyy, musiikit aina päällä, ja hintaan sisältyy myös spinningit & aeropikit & mitä ikinä.
Tilaa on sitten niin paljon etten ole koko aluetta edes käynyt läpi ja lisääkin rakentavat.

Kyllä laadusta kannattaa aina maksaa.

Mike sanoi:
Mikähän kortti mulla on kun se maksoi viimeksi 58€?

:lol2: Totaali repeäminen...

heinis sanoi:
Mayor's, joka by the way ei käsittääkseni ollut Akin idea, vaan taustalla oli samat voimat kuin goldsinkin taustalla.

:confused: Ihan kiva kuulla, pidin salia jonkun aikaa ja luulin perustaneeni sen omasta ideasta ihan itselleni. Toivoen tietty et kelpais muillekin. Ja näyttää kelpaavan, ihan perustuksia myöten.

Hulkki sanoi:
Lisäksi joskus kaipailisin alavinopenkkiä, kun en tasapenkkiä tee ja vinopenkkiä voi hinkata vain niin paljon tangolla ja käsipainoilla, ennen kuin on yksinkertaisesti pakko vaihtaa liikettä.

Yläkerrassa on vatsalautana, alaviistopenkki. Eikun kantoon ja alas. Painaa vaan sitten ihan vitusti. Pääsee ainakin käsipainoilla pukkaan.

Hulkki sanoi:
IMO ainoa merkittävä asia, joka Mayor'silta puuttuu, on vipuvarsijalkaprässi.

Tää oli eka laite mikä piti silloin heti vaihtaa ja aiottiin pistää se kevyempi KW pihalle mutta nousi niin kauhee poru, kun sitä asiakkailta kysytttiin, että jätettiin ostamatta.

Kalimero sanoi:
Yläkerrassa on vatsalautana, alaviistopenkki. Eikun kantoon ja alas. Painaa vaan sitten ihan vitusti. Pääsee ainakin käsipainoilla pukkaan.
Paskat sitä tarvitse mihinkään kantaa, riittää kun heivaa siitä kaiteen yli niin painovoima hoitaa loput. :D
Tää oli eka laite mikä piti silloin heti vaihtaa ja aiottiin pistää se kevyempi KW pihalle mutta nousi niin kauhee poru, kun sitä asiakkailta kysytttiin, että jätettiin ostamatta.
Ei helvetti, olenkin moneen kertaan miettinyt miksi ihmeessä siellä on se 80 kilon kelkalla varustettu täysin turha vetkutin, muttei lainkaan vipuvarsiprässiä. Selvisipä tuokin.

Laitteet parhaat stadissa (tosin käynyt vain muutamat salit läpi). Hyvä pukkari, sauna päällä kerran ja jouluna, muutama vessa tosiaankin haiskahtaa somppujen esinahalle, musiikista plussaa kun satunnaisesti sitä(bodom) tulee ad/hd:n seassa, pirtsakka Kohonen tiskin takana plussaa.

Pääpiirteittäin parhaimpia saleja missä olen treenannut, tosin Main Man Mähösen aikaan parempi fiilis.

Tuosta suoraveloitushommasta sen verran, että siihen ei tosiaan tarvitse vuodeksi sitoutua. "Irtisanomisaika" on sen verran, että meneillään oleva kuukausi, oli sitä sitten kulunut päivä, tai 29 päivää, täytyy maksaa/veloitetaan tililtä. Pakko myöntää että aika kauan on kestänyt sen yläkerran yhden vessan lampun vaihto, hieman ikävää hämärässä vessassa täytellä juomapulloa. Muuten aika siistiä, ja huomasinpa tänään käydessäni "uusia" laitteita ilmaantuneen!

:offtopic:
Kävin Tapiolan XL-Gymillä harrastusta aloitellessani ennen em. salin liittymistä CMS-hommaan, ja täytyy kyllä myöntää että jos vanhoille asiakkaille ei olisi annettu "vapautusta" siitä vuoden sopparista niin ois sali vaihtunu samoin tein. No, se vaihtui vasta Danafitnessin neonvalo-uima-altaan ensinäkemisen jälkeen :D. Oli muuten radikaali muutos XL-Gym -> DanaFitness. Meni tosiaan fitness-salimeininkiin enempi, mutta hei, eikös se myy nykypäivänä? ;)

Njoo..itse siis olen näitä 30+ vuotiaita, töissäkäyviä ihmisiä. Maksan kivutta 47€/kk. Omistajanvaihdoksen jälkeen meno on snadisti huonontunut, mutta paras sali toi Mayors on siltikin missä oon treenannut.

Henk. koht. olen sitä mieltä, että jos on esim. opiskelija/työtön tai vastaavaa, niin itse treenaisin kyllä siinä tilanteessa halvemmalla salilla tai sitten vaikka siellä "kellarissa"..

Mut töissäkäyville toi kk-maksu ei todellakaan ole liian korkea.

..ja ainakin pikkuveljeni laittoi Mayorssin kk-kortin viikoksi "lomalle", kun joutui kertausharjoituksiin. Eikä tiskillä siis vaadittu lääkärintodistusta tai vastaavaa :D

Meijeri rokkaisi vanhaan malliin hyvin pienillä korjauksilla:

- Siisteys
- Palvelutason nosto (pieni kiinnostus työtä ja asiakaspalvelua kohtaan olisi ylläri, ei koske Jaanaa)
- Värikiintiöt.

quaz sanoi:
se vaihtui vasta Danafitnessin neonvalo-uima-altaan ensinäkemisen jälkeen :D

Älä nyt, se pimp my pool-meinkinkihän on just rules :D
Ei vaan, on sitä itsekin tullut naureskeltua, tosin välillä siitä huomaa ni hyvätkin puolet kun joku trimmi mimmi on siellä uiskentelemassa :kuola:

Hulkki sanoi:
vipuvarsijalkaprässi

Millainen laite tuo on?

Maijeri on kyllä hyvä paikka treenata ei siitä pääse yli, eikä ympäri.
Plussia ja miinuksia
+Parhaat laitteet
+Turmion kätilöitä soitetaan treenimusana silloin tällöin
+kk-kortti vähän yli 20 €, ku olen Lemminkäisellä kesätöissä
+Jengi treenaa oikeasti
-illalla ku treenaan, niin se kaveri käy pesemässä pukuhuoneen ja se kone haisee ihan S**tanan pahalle, uhkaa laatta lentää..

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom