Mayor´s nykyisin

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo..kyllä se on niin,että hyvästä kannattaa maksaa.Itse en tykkää treenata missään pommisuojassa vaikka kuinka väitetään, että sielä ne "tosimiehet" treenaavat...Kun silmä tykkää niin koko kroppa tykkää...ou jee...itsehän maksan 50e/kk...olen opiskelija..kallis on,mut on laitteita ja paikkana mukava.. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tomi sanoi:
42 e/kk suoraveloituksella on suolainen hinta Mayor'sin kaltaisesta salista? :confused:

42 eeroo pääkaupunkiseudulla on salista ihan vitun halpa. Älkää nyt viittikö valittaa. Ihan ilmasta. Turpa kiinni ja salille.

EDIT: Vittu hame päälle, jos 42 eeroo on liikaa. Vaihtakaa sitten vaikka lajia sulkapalloon.

IsoDino sanoi:
42 eeroo pääkaupunkiseudulla on salista ihan vitun halpa. Älkää nyt viittikö valittaa. Ihan ilmasta. Turpa kiinni ja salille.

EDIT: Vittu hame päälle, jos 42 eeroo on liikaa. Vaihtakaa sitten vaikka lajia sulkapalloon.

Siis ei se ole 42 euroa tavalliselle pulliaiselle vaan opiskelijoille. 47 euroa suoraveloituksena on kyllä aika paljon. Saatika sitten 65 euroa/kk ilman suoraveloitusta. Itse treenaan hyvällä salilla stadin keskustassa ja hinta on 37 euroa, eikä mitään fakin suoraveloituksia ja sitoumuksia.

p.s mikä toi JRFS läppä on mayorisin kohdalla, onko ne ostanut sen?

Hulkki sanoi:
IMO ainoa merkittävä asia, joka Mayor'silta puuttuu, on vipuvarsijalkaprässi. Lisäksi joskus kaipailisin alavinopenkkiä, kun en tasapenkkiä tee ja vinopenkkiä voi hinkata vain niin paljon tangolla ja käsipainoilla, ennen kuin on yksinkertaisesti pakko vaihtaa liikettä. Tilaa näille varusteille ei tosin ole, mutta se nyt ratkeaisi IMO kohtalaisen kivuttomasti heittämällä esim. kaikki vatsalaitteet, reiden loitonnukset ja lähennykset yms muut hilavitkuttimet vaikka SATSille :D

Omistajan vaihduttua ainakin palvelu on pelannut mielestäni astetta sutjakammin. Miinuspuolena toki se, että aulasta on tehty Nöx Nöx Super Ripulix -huuhaamömmöjen myyntialttari.

42 euroa kuukaudessa Mayor'sin kaltaisesta salista on IMO erittäin hyvä hinta, ja maksaisin tarvittaessa enemmänkin, vaikka olenkin köyhä opiskelija.

Sanoppa helsingistä joku paikka, jossa on hyvä vipuvarsijalkaprässi, niin täytyy mennä katsomaan; itse kun en ole noissa saanut koskaan minkäänlaista tuntumaa reisiin, kun taas perselihat on aina olleet kovilla. Tavallisessa kiskoprässissä ei mitään ongelmaa.

Omistajanvaihdoksesta sen verran, että onko K.Kaipiainen vielä osallisena, vai joko sillä on uusia bisneksiä menossa?

Ylipäätään noista hinnoitteluista; minusta tuo ketjusalien pelleily, että annetaan tuollainen esim. 42€/kk "jäsenille" jotka sitoutuu pitkiin sopimuksiin, ja yritetään pakottaa kaikki noita soppareita tekemään nostamalla sopimuksen ulkopuolinen hinta pilviin, kuten tuolla se 65€ tms. järjetöntä. Niin kauan kuin nuo sopimukset ajaa 100% yrittäjän etua, en tule sellaiseen nimeäni laittamaan, vaan päinvastoin kierrän moiset paikat kaukaa. Se on tietysti oikein että pitkistä sopimuksista ja jäsenyydestä saa hyötyä, mutta tavan tallaajien hinnoittelu ei silti saisi karata eri planeetalle, sillä tuollainen antaa vitun huonon kuvan yrittäjästä. Tuollainen "köyhät kyykkyyn" asenne ei oikein toimi, asiakkaat äänestää jaloillaan ja lampsii toisaalle; esim. saman talon Wellness/SATS- salin vastaavan hinnoittelun aloittaminen lisäsi töölö- gymin asiakaskuntaa selvästi, kun porukka veti herneet nenän uudesta hinnoittelupolitiikasta, ja tuohan ei liene tarkoituksenmukaista; ei kannata tehdä liiketoimintaansa muutoksia, jotka palvelee viereistä, kilpailevaa yrittäjää. Helsinki on niin pieni paikka, ja täällä on niin paljon saleja, että liian kova hinnoittelu käy nopeasti omaan nilkkaan.

heinis sanoi:
Sanoppa helsingistä joku paikka, jossa on hyvä vipuvarsijalkaprässi, niin täytyy mennä katsomaan; itse kun en ole noissa saanut koskaan minkäänlaista tuntumaa reisiin, kun taas perselihat on aina olleet kovilla. Tavallisessa kiskoprässissä ei mitään ongelmaa.
Mikä tahansa paikka, missä on vipuvarsijalkaprässi. :D
Olen aina saanut paremman tuntuman ja pidemmän liikeradan reisille vipuvarsiprässissä kuin perinteisessä 45 asteen prässissä. Jos nyt jotain saliesimerkkejä haluat, niin ainakin Töölö Gymilta ja Paragonilta (Liikuntamylly) löytyy IMO aika mainiot vipuvarsijalkaprässit.

IsoDino sanoi:

Pötypuhetta, mutta niinhän se on, että tyhmä ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa. Faktoja:
- Töölögymillä tällä hetkellä 3kk 100 euroa, norm. 120e/3 kk => maksimi sitoutumisaika 3 kk
- Motivus Center 1 kk 34 euroa (suoraveloitus, sitoutumisaika 12 kk)

Hinnastot täältä:
http://www.toologym.fi/
http://www.motivus.fi/aikataulut/center_hinnasto_kevat2.php

edit: luuletko, että viestisi kuulostaa sitä vakuuttavammalta, mitä enemmän voimasanoja siinä on?

Helppohan 30+ työssäkävien täällä on huudella halpoja hintoja, mutta jos on opiskelija, niin varmasti löytää halvempiakin mestoja, helsingistäkin. Muuten sali voi hyvinkin kiistattomasti olla suomen paras jne. Siihen en kantaa ota.

Yks mummo itki kerran Valtsun kassalle jotakin. Sanoin sille, että "Rouva on hyvä ja vaihtaa asiakkuuden toiseen kauppaan". Minä katselin kerran Michelin (siis "mislään") tähtiravintolan ruokalistaa siinä oven vieressä. Tsiigasin ne hinnat oikein tosi tarkkaan, ennen kuin päätin syödä siellä. Menin sisälle, ja vedin kateenkorvaa tryffeliterriinissä ja calvadosliekitettyä riekon rintaa. Pistin siitä sitten Pakkikselle threadin, että on kuulkaa vitun kallista siellä Mislään raflassa. Vaikka olihan se riekko vitun hyvää. Sitten muistin, että Somerolla pääse aika vitun halvalla salille. Sekin alkoi vituttamaan, koska Tansaniassa kertamaksu on viisi senttiä. Niin ja liekitetty antiloopin perse kaksi dollaria. Nyt alko vituttaan se mislään rafla. Miks mä en käynny vetään sitä Antilooppia? Oisin voinu bodaa samalla. Siis vitun halvalla.

Kuka on meijerillä menny rasvaamaan penkkitangoista päät johon laitetaan painot. Nyt joutuis käyttää lukkoja, jos pystyis tekee penkkii.

-Marchi- sanoi:
Helppohan 30+ työssäkävien täällä on huudella halpoja hintoja, mutta jos on opiskelija, niin varmasti löytää halvempiakin mestoja, helsingistäkin.

Nimenomaan näin. En oikein ymmärrä, miksi joku (korkeakoulu)opiskelija maksaisi kaupallisella salilla käynnistä, kun ainakin yliopistojen/korkeakoulujen salit Helsingissä pärjäävät vertailussa mihin tahansa kaupalliseen saliin. Itse asiassa hakkaavat kaupallisista saleista 95% mennen tullen.

eldd sanoi:
yliopistojen/korkeakoulujen salit Helsingissä pärjäävät vertailussa mihin tahansa kaupalliseen saliin.

Yliopistoliikunnan salit Helsingissä (hallinto ja Kumpula) ovat hyvin varusteltuja, mutta Kauppakorkean punttis ei ole juuri kellarisalia kummoisempi. Muihin korkeakoulujen saleihin en ole tutustunut. Mitä hintoihin tulee, 49 euron vuosimaksua on vaikea voittaa. Ei-opiskelijoillekaan hinnat eivät ole kauhean järkkyjä: 370 e vuodessa tekee reilut 30 e kuukautta kohden.

Mä vedin myös porot sieraimiini siitä 47e suoraveloitushinnasta. Halvemmalla en saanut ja pitkäaikaisasiakkaaksi en tässä vaiheessa halunnut vielä ryhtyä.

Tuo 47e olisi voinut vielä kk-maksuna mennä, mutta suoraveloitushintana se oli liikaa. Olin myöskin tyrmistynyt siihen, että omistajanvaihdoksen jälkeen vielä 5kk voimassa olevasta kortistani oltaisiin hyvitetty jotain ihan täysin naurettavaa ja suorastaan huomaamatonta. Hyvityksen olisin saanut sitten kun olisin ensin irtisanonut itseni kyseiseltä salilta, eli äly nolla. Kiitos ja näkemiin.

Mites ton mayor'sin kanssa, sanotaan että otetaan 42e/kk suoraveloitus opiskelijana ja opiskelijalta loppuu rahat kesken ja pitäisi saada ehrmannia ja tunaa kaupasta. Voiko vaan ilmoittaa tonne että en pääse tulee, keksin jotain muuta kunnes tulee rahaa ja iso paha mayor's ei vie opiskelijan viimeisiä rahoja tililtä, vai onko tossa joku 1v sitoutumispakko tms? Kyselin tota ja silloin sanottiin "eheeei, ei tietenkään", mutta vaikutti vähän myyntimiehen puheilta :jahas:.

Kerran olen mayor'silla käynnyt, varmasti kävisin siellä nyt kokoajan, mutta kun matkaa on yli ½ tuntia autolla (en siis omista autoa), ja about tunti dösällä, eipä oikein kannata .. 42e/kk ei sinäänsä haittaa. Noh, muutto kohta halsinkiin, katsotaan sitten uudestaan :hyper:

JR Fitness kyllä pistää pahasti silmään kun astuu ovesta sisälle :down: ...

Sumu sanoi:
Ihan mielenkiinnosta: Kerroppa ei-suolainen hinta ja vielä realistinen sellainen?

Kyllä täältäkin löytyy noita "parempia" saleja. Mutta itse treenaan ihan ok paikassa, jossa riittää myös laitteita ihan tarpeeksi. 160e 6kk tai opiskelija 120e 6kk. Nostivat kyllä juuri hintoja 20e, stna.

Näyttää muuten vahvasti siltä, että jos otetaan hinnat noissa suuremmissa kaupallisissa saleissa vertailuun, niin Helsingissä taitaa olla jopa halvempaa kuin esim. Jyväskylässä. Johtuuko sitten kovemmasta kilpailusta vai mistä? Itse nimittäin maksan 55 euroa salista ja ihan suoraveloituksella. Eikä tässä paljon vaihtoehtoja ole, jos ei aja toiselle puolella kaupunkia johonkin "pommisuojasaliin" treenaamaan. Tuo pommisuojasali vielä menisi, mutta pyöräily toiselle puolelle kaupunkia ei.

Eli mun mielestä joku 42-47 euroa Mayor´sin kaltaisesta salista (kuvien perusteella) ei todellakaan ole paljon.

Timba79 sanoi:
Eli mun mielestä joku 42-47 euroa Mayor´sin kaltaisesta salista (kuvien perusteella) ei todellakaan ole paljon.
Kaikki nyt paasaa noista suoraveloitushinnoista, juu onhan ne ihan siedettävät mutta itse en ainakaan mielelläni sitoudu vuodeksi käymään samalla salilla. Tuo 65 € taas on melko korkea. Itse olen pari kertaa käynyt meijerillä ja sali on ollut kyllä hyvä mutta en ainakaan tässä tilanteessa maksaisi siitä 65 €/kk.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom