Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Inska sanoi:Miinusta Inska antaa 5€:n tutustumismaksusta joka oli suoraan sanottua perseestä ja syvältä.
PatBateman sanoi:Nämä black ja death metallit vois mun puolesta jättää ihan suosiolla soittamatta. Aina jos laulu kuulostaa örinältä ja murinalta, niin mielestäni silloin on ylitetty kuulijan sietoraja.
Kävin aikoinaan ounaskarin salilla xl- gymillä ja oli todella huippu. Mika päätti liittyä siihen cms- ketjuun, vuokrasopimus loppui, ja sali siirtyi leppävaaraan danafitnessiksi. Varmasti hyvät ellei paremmat perinteet jatkuu siellä yhä.Richard75 sanoi:Voisin luetella montakin "siistiä" salia ympäri Suomea joihin pääsee, esimerkkinä vaikka Espoon Danafitness.
PatBateman sanoi:Mayor'si on paras sali luonnollisesti. Vehkeet ja aukioloajat ovat kohdallaan. Yks pikku asia kyllä kyrsii eli musiikki. Se on joskus astetta liian freakkia. Nämä black ja death metallit vois mun puolesta jättää ihan suosiolla soittamatta. Aina jos laulu kuulostaa örinältä ja murinalta, niin mielestäni silloin on ylitetty kuulijan sietoraja. Siinä alkaa vaan vituttaa treenaaminenkin. Hard Rock on muuten oikea musavalinta ja paljon hyvää soikin esim. Gunnarit, Mötikät, Metallica yms. Jopa tietyt 2000-luvun bändit on ihan ok.
PatBateman sanoi:Aina jos laulu kuulostaa örinältä ja murinalta, niin mielestäni silloin on ylitetty kuulijan sietoraja.
PatBateman sanoi:Nämä black ja death metallit vois mun puolesta jättää ihan suosiolla soittamatta.
Gangst3ri sanoi:...
Ikävä tulee istualtaan tehtäviä reisikoukistuksia ja pohjelaitetta jossa nojataan eteenpäin, junou.
Kilburn sanoi:Käsipainot "löystyneet".
No kannattaa sitte iha ottaa, turha se on ottaa paino päähän ja syyttää sitten henkilökuntaa jos itse tiedostaa riskin.Gangst3ri sanoi:Tekee mieli ottaa oma kuusiokoloavain mukaan ja kiristää kuntoon.
NATO sanoi:No kannattaa sitte iha ottaa, turha se on ottaa paino päähän ja syyttää sitten henkilökuntaa jos itse tiedostaa riskin.
Itekki oon fiksaillu painoi salilla, muutaman kerran sai hakee sitä oikeeta avaimen kokoo ku ei kehdannu ku yhen kerrallaan ottaa mukaa.
Kilburn sanoi:Mayors'in meininki nykyyään aika huonoa. Sauna säpäleinä(ollut n 1,5kk).
Miesten WC:n valaistus paskana.Vaaka paskana.Käsipainot "löystyneet"
En ihmettele että on väki harventunut.
W-Lo sanoi:Sauna taidettiin laittaa kuntoon tänään. Treenaamaanhan salille on tultu eikä saunomaan. Vaaka toimi ainakin mun kohdalla tänään, ja ainahan voi mennä Citymarkettiin punnitsemaan itsensä useammallakin vaalla. Mitä se haittaa jos joku valo on vessasta paskana, ovi auki vääntämään kakkaa, jos haluaa toimitustaan ihailla. Noi käsipainot on kyllä löystyneet, niitä pitäis kiristellä useammin. JA ei kyllä väki salilta ainakaan ole vähentynyt, niin paljon uusia naamoja nykyään sali täynnä. Jos jotain huonoa pitäis keksiä niin hengareita voisi olla pukkareissa paremmin (vinkki: Warehousesta saa ilmaiseksi laatikoittain). Ja kävijämäärän lisääntyessä on salilla alkanut esiintyä entistä enemmän painojen jättämistä tankoihin. Niitä salin sääntöjen noudattamista voisi valvoa paremmin.