Mayor´s nykyisin pt. 2

Ei mun budjetti tuohon sis. pääsymaksuun kaatunut, mutta kun siitä ei mainittu hinnastossa niin hieman se eilen nyppi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Inska sanoi:
Miinusta Inska antaa 5€:n tutustumismaksusta joka oli suoraan sanottua perseestä ja syvältä.

Häh? Mä en oo koskaan maksanu millekkään salille tutustumismaksua. Aina oon päässy sisään ilmaseks kun oon sanonu että, pääsekö treenaa ja kattoo millanen sali on. On kyllä vähän :david: porukkaa jos alkaa tosta rahaa vetää, eikö olis kannattevampaa antaa porukan käydä treenaa sa saada ne ostaa kausikortti...

Viime viikon KE käytii kaverin kanssa ilmatteeks Meijeril. CITY-lehdessä lippu mil ilmanen tutustuminen.
Hyvä sali oli. Vähän ehkä ahtaan olosta ku laitteita jokapuolel niin paljon. Johtuu varmaan siitä kun tottunut oman salin "väljyyteen" ja vaaleisiin laitteisiin niin ei tunnu niin ahtaalt.

Ikävä tulee istualtaan tehtäviä reisikoukistuksia ja pohjelaitetta jossa nojataan eteenpäin, junou.

Miinuksena vois sanoo vatsalaitteet ja vatsapenkit joita ei voinu säätää. (Paitsi ne kaks peilin edessä jotka oli iha suseja.)

Mayor'si on paras sali luonnollisesti. Vehkeet ja aukioloajat ovat kohdallaan. Yks pikku asia kyllä kyrsii eli musiikki. Se on joskus astetta liian freakkia. Nämä black ja death metallit vois mun puolesta jättää ihan suosiolla soittamatta. Aina jos laulu kuulostaa örinältä ja murinalta, niin mielestäni silloin on ylitetty kuulijan sietoraja. Siinä alkaa vaan vituttaa treenaaminenkin. Hard Rock on muuten oikea musavalinta ja paljon hyvää soikin esim. Gunnarit, Mötikät, Metallica yms. Jopa tietyt 2000-luvun bändit on ihan ok.

PatBateman sanoi:
Nämä black ja death metallit vois mun puolesta jättää ihan suosiolla soittamatta. Aina jos laulu kuulostaa örinältä ja murinalta, niin mielestäni silloin on ylitetty kuulijan sietoraja.

:zzzz:

Örinä :rock: :rock:

Richard75 sanoi:
Voisin luetella montakin "siistiä" salia ympäri Suomea joihin pääsee, esimerkkinä vaikka Espoon Danafitness.
Kävin aikoinaan ounaskarin salilla xl- gymillä ja oli todella huippu. Mika päätti liittyä siihen cms- ketjuun, vuokrasopimus loppui, ja sali siirtyi leppävaaraan danafitnessiksi. Varmasti hyvät ellei paremmat perinteet jatkuu siellä yhä.

Mika huoltaa/huollattaa laitteita ja kaikki on vimpan päälle.

PatBateman sanoi:
Mayor'si on paras sali luonnollisesti. Vehkeet ja aukioloajat ovat kohdallaan. Yks pikku asia kyllä kyrsii eli musiikki. Se on joskus astetta liian freakkia. Nämä black ja death metallit vois mun puolesta jättää ihan suosiolla soittamatta. Aina jos laulu kuulostaa örinältä ja murinalta, niin mielestäni silloin on ylitetty kuulijan sietoraja. Siinä alkaa vaan vituttaa treenaaminenkin. Hard Rock on muuten oikea musavalinta ja paljon hyvää soikin esim. Gunnarit, Mötikät, Metallica yms. Jopa tietyt 2000-luvun bändit on ihan ok.

Kyllä se niin vaan on, että meijerin death metallia tulee ikävä. Blackkia siellä ei kai ole kertaakaan soitettu? Eiköhän siellä lähes kaikki diggaa siitä örinästä. Astetta kovemmille jätkille:rock:

PatBateman sanoi:
Aina jos laulu kuulostaa örinältä ja murinalta, niin mielestäni silloin on ylitetty kuulijan sietoraja.

Riippuu kuuntelijasta ;) . Tarpeeksi keskittyneenä musiikkia ei edes huomaa.

Uutta asiakaskuntaa haluava mielestäni ei kuse, vaan paskoo muroihinsa tuolla tutustumismaksulla.

Toki ymmärrän että jos on ongelmaa siitä että jengi yrittää "tutustua" vähän turhan monta kertaa ilmaiseksi niin pitäähän hommaan puuttua. En tiedä onko tossa sitten siitä kyse.

PatBateman sanoi:
Nämä black ja death metallit vois mun puolesta jättää ihan suosiolla soittamatta.

Perkele Mikonkadun linja taitaa jatkua. Oli hienoa treenata, kun kajareista tuli Venomin Die Hard.

Mun mielestä saisivat soittaa Ruoskaa, Rammsteinia, Fearfactoryä ja muita äijäilybändejä enemmän. Kovaan reeniin sais paremman meiningin jos vertaa niihin illan viimeisiin hitaisiin mitä välillä tulee...

Ainakin pari viikkoa sitten vielä "tutustuin" sinne ilmaiseksi. Ja jos haluaa kuulla Celine Dionia, niin kannattaa treenata jossain muualla.

Gangst3ri sanoi:
...

Ikävä tulee istualtaan tehtäviä reisikoukistuksia ja pohjelaitetta jossa nojataan eteenpäin, junou.

Istualteen tehtäviä reidenkoukistajalaitteita on kaksi ja myös kuvailemasi Donkey pohjekone löytyy.. :)

Mayors'in meininki nykyyään aika huonoa. Sauna säpäleinä(ollut n 1,5kk).
Miesten WC:n valaistus paskana.Vaaka paskana.Käsipainot "löystyneet"
En ihmettele että on väki harventunut.

Kilburn sanoi:
Käsipainot "löystyneet".

Tää on ongelmana omallakin salilla. Tekee mieli ottaa oma kuusiokoloavain mukaan ja kiristää kuntoon.
Ei oikein inspais kesken sarjan saada kiekkoa päähän.

Gangst3ri sanoi:
Tekee mieli ottaa oma kuusiokoloavain mukaan ja kiristää kuntoon.
No kannattaa sitte iha ottaa, turha se on ottaa paino päähän ja syyttää sitten henkilökuntaa jos itse tiedostaa riskin.
Itekki oon fiksaillu painoi salilla, muutaman kerran sai hakee sitä oikeeta avaimen kokoo ku ei kehdannu ku yhen kerrallaan ottaa mukaa. :david:

NATO sanoi:
No kannattaa sitte iha ottaa, turha se on ottaa paino päähän ja syyttää sitten henkilökuntaa jos itse tiedostaa riskin.
Itekki oon fiksaillu painoi salilla, muutaman kerran sai hakee sitä oikeeta avaimen kokoo ku ei kehdannu ku yhen kerrallaan ottaa mukaa. :david:

Kaikki ei varmaan tiedosta että turvallisuus ei ole kunnossa. Salin tehtävä se on huolehtia että laitteet ja paikat on kunnossa ettei ketään loukkaanu tai henki lähde kun 20 kiloa terästä tippuu otsaan kesken sarjan jonkun laiskuuden takia.
Kyllähän tollanen vituttaa jos maksaa jäsenyydestä mutta paikat ei ole kunnossa ja pitää itse alkaa korjaamaan paikkoja.
En nyt muista millaset käsipainot tuolla Mayorsilla oli, eli onko niissä edes mitään ruuvikiinnitystä, epäilen että ei ole. Lukkorenkailla tai jollain muulla tekniikalla ne on yleensä kiinni.

Kilburn sanoi:
Mayors'in meininki nykyyään aika huonoa. Sauna säpäleinä(ollut n 1,5kk).
Miesten WC:n valaistus paskana.Vaaka paskana.Käsipainot "löystyneet"
En ihmettele että on väki harventunut.

Sauna taidettiin laittaa kuntoon tänään. Treenaamaanhan salille on tultu eikä saunomaan. Vaaka toimi ainakin mun kohdalla tänään, ja ainahan voi mennä Citymarkettiin punnitsemaan itsensä useammallakin vaalla. Mitä se haittaa jos joku valo on vessasta paskana, ovi auki vääntämään kakkaa, jos haluaa toimitustaan ihailla. Noi käsipainot on kyllä löystyneet, niitä pitäis kiristellä useammin. JA ei kyllä väki salilta ainakaan ole vähentynyt, niin paljon uusia naamoja nykyään sali täynnä. Jos jotain huonoa pitäis keksiä niin hengareita voisi olla pukkareissa paremmin (vinkki: Warehousesta saa ilmaiseksi laatikoittain). Ja kävijämäärän lisääntyessä on salilla alkanut esiintyä entistä enemmän painojen jättämistä tankoihin. Niitä salin sääntöjen noudattamista voisi valvoa paremmin.

Jotenki ne o hitsattu mun mielestä.. Eli ei niitä kauheesti kuuskoloavaimil taida kiristellä?

W-Lo sanoi:
Sauna taidettiin laittaa kuntoon tänään. Treenaamaanhan salille on tultu eikä saunomaan. Vaaka toimi ainakin mun kohdalla tänään, ja ainahan voi mennä Citymarkettiin punnitsemaan itsensä useammallakin vaalla. Mitä se haittaa jos joku valo on vessasta paskana, ovi auki vääntämään kakkaa, jos haluaa toimitustaan ihailla. Noi käsipainot on kyllä löystyneet, niitä pitäis kiristellä useammin. JA ei kyllä väki salilta ainakaan ole vähentynyt, niin paljon uusia naamoja nykyään sali täynnä. Jos jotain huonoa pitäis keksiä niin hengareita voisi olla pukkareissa paremmin (vinkki: Warehousesta saa ilmaiseksi laatikoittain). Ja kävijämäärän lisääntyessä on salilla alkanut esiintyä entistä enemmän painojen jättämistä tankoihin. Niitä salin sääntöjen noudattamista voisi valvoa paremmin.

No just näin.Sinun kannattaisi kysyä jos pääsisit salivastaavaksi.
Asenne on kuin vanhassa Neuvostoliitossa konsanaan.Mitä välii hei...

Ps treenaamaanhan sinne salille mennään eikä vaatteita henkareihin ripustamaan :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom