Mayor´s nykyisin pt. 2

enforcer sanoi:
Ja mielestäni treenivaatteet pitäisi pestä vähintään joka toisen treenikerran jälkeen.
Itse asiassa pesen vaatteet joka treenin välissä, vaikka ulkonäön puolesta monta vuotta putkeen käytetyt treenikamppeet alkavat tosiaan olla aika kärsineen näköiset. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Boogie sanoi:
Hah hah...
Onneksi olen täällä korvessa, enkä ole siellä kattomassa kun treenattekin päin persettä ja vielä Major's haisee pahemmalle kuin lehmänpaska... ei ole totta:lol2:
Minä kun kävin Bodauslehden kuvauksissa niin kyllä Major's oli siisti sali .:worship: Toisaalta jos siellä on niitä mölyapinoita, niin onhan se raskasta treenata silloin.:curs:

Muuten ei niitä "fuckin lihaksia" tehdä mölyämällä, juttelemalla ja uusilla vaateilla, se on varma asia. :D
Ja jos pikkasen miehentesto haisee, niin voi voi sentään.:lol2:
Mene sitten pianokursille jos et kestä luolamiehen hajua. :lol2:

Boogie sanoi:
Muuten ei niitä "fuckin lihaksia" tehdä mölyämällä, juttelemalla ja uusilla vaateilla, se on varma asia. :D

Jutteletko itsesi kanssa :D ootko kännissä?

cisco sanoi:
Jutteletko itsesi kanssa :D ootko kännissä?
samaa tossa naureskelin :D

Mike sanoi:
Hulkki kyllä ite riehuu salilla aika pahasti. Hulkin valmistautuminen vipunostosarjaan näyttää Maori-rituaalilta.

Holy shit dude!
Jos vipareita ei saa tehtyä ilman sellaista rituaalia, mitä onkaan tehtävä jotta saa kyykättyä???
En mie hirviä ees aatella...:eek:

SerialLoser sanoi:
Holy shit dude!
Jos vipareita ei saa tehtyä ilman sellaista rituaalia, mitä onkaan tehtävä jotta saa kyykättyä???
En mie hirviä ees aatella...:eek:

Kannattaa tsekata SUPERMASSAn leffa, siitä se selviää :rock:

Boogie sanoi:
Hyvä, hyvä... mä nauroin myös tolle mun räpellykselle.:lol2:
Tämmöstä pitää olla huumoria peliin.:lol2:
Kyllä te pidätte todella hyvän huolen, että joka kerta kun teidän postejanne luen, niin kuolee nauruun ja tippuu tuolilta. Olette varmasti yksi huumorintajuisimmista Sm-voittajista.. :whip:

Boogie sanoi:

Tosi pelimies ei pese vaatteitaan kun kerran kaudessa tai loukkaantumisen sattuessa. jos treenit kulkee ja painot nousee ja lihakset kasvaa, niin ei tarvii pestä "magiaa" pois vaatteista :D

T: Joukkueurheilija

Missäs salissa hesassa kannattaa muuten käydä jos sinne tulee treenaamaan?

Mr.Referee sanoi:
Tosi pelimies ei pese vaatteitaan kun kerran kaudessa tai loukkaantumisen sattuessa. jos treenit kulkee ja painot nousee ja lihakset kasvaa, niin ei tarvii pestä "magiaa" pois vaatteista :D

T: Joukkueurheilija

Tässä sitä just selvitellään, no Major's:lle tietysti. :lol2:
Jossa saa olla oma itsensä, haista vaikka apinasta hevoseen.:lol2:

Reason sanoi:
No jo on kumma homma jos pitää jostain säkin hakkaamisesta tai hyppimisestä alkaa inisemään. Jos sinne salille on se säkki laitettu niin sitä saa myös käyttää. Porukkaa ärsyttää mitä kummallisemmat asiat, kyllä se monella ärsyttää varmaan se painoista ja reenaajistakin lähtevä meteli, mölinä ja kilinä. Jos muiden salinkäyttäjien aiheuttamat äänet ei miellytä, niin voi mennä ja tehdä itselleen sinne maakellariin sen treenitilan missä ei muut pääse häiritseen.

Edit : ja salin sivuilla näköjään mainostetaan salia kaikille käyttäjille, joten se siitä.

Mulla ei tuo säkin mätkiminen häiritse lainkaan, mutta tuo saakelin pomppiminen.. kun lampuistaki tippuu kuupat kanssareenailijoiden niskaan niin on se jo helvetti. Tuntui ku kattorakenteet hajoais.. melkosen kova pauke kävi. Itekki siinä lähellä reenasin, ei ois ollu kiva saada tollasta niskaan.. Oisin käyny dunkuttaan sitä pomppijaa siinä silmänräpäyksessä ;) Että terveisiä vaan :curs:

Ja noista hikisistä reenipaidoista.. tokihan se nyt on hyvä pestä niitä useamminkin ku kerran viikossa, mutta ei siellä salilla oo tarkotus kukkasilta tuoksua.. vai onko ;)

Mr.Referee sanoi:

Meijerille vaan. Kyllä se on paras sali kaikesta huolimatta.

Löytäiskö tästä ketjusta treenikaveria meijerille? >.< Vois sitä erillisen topicin laittaa, mut tätä varmaa lukee useimmat meijerillä käyvät.

Eli itellä on tavotteena laihduttaa tuommone 50-70kg ja vedän salilla kolmijakosta (Timban) ohjelmaa. Salipäivät ovat maanantai, keskiviikko ja perjantai. Jos en heti koulun jälkeen käy treenaamassa ni menen tossa viiden jälkeen. Ei siel kehtaa pyytää ketää varmistaa mun kynispainoilla, esim penkkisarjaa 30kg :D

Sit keväämmällä vois lähteä myös vaikkapa pyöräilemään? Asun lauttasaaressa.

Suni sanoi:
Mulla ei tuo säkin mätkiminen häiritse lainkaan, mutta tuo saakelin pomppiminen.. kun lampuistaki tippuu kuupat kanssareenailijoiden niskaan niin on se jo helvetti. Tuntui ku kattorakenteet hajoais.. melkosen kova pauke kävi. Itekki siinä lähellä reenasin, ei ois ollu kiva saada tollasta niskaan.. Oisin käyny dunkuttaan sitä pomppijaa siinä silmänräpäyksessä ;) Että terveisiä vaan :curs:

Ja noista hikisistä reenipaidoista.. tokihan se nyt on hyvä pestä niitä useamminkin ku kerran viikossa, mutta ei siellä salilla oo tarkotus kukkasilta tuoksua.. vai onko ;)

:piis: Ei olla tasanteella pompittu lamppu-accidentin jälkeen. Nyt pompitaan kestävempien rakenteiden päällä.

suti55 sanoi:
:piis: Ei olla tasanteella pompittu lamppu-accidentin jälkeen. Nyt pompitaan kestävempien rakenteiden päällä.

Sä ootkin sen verran lihava,että toi on ihan järkevä idea :love:

Snowbe sanoi:
Löytäiskö tästä ketjusta treenikaveria meijerille? >.< Vois sitä erillisen topicin laittaa, mut tätä varmaa lukee useimmat meijerillä käyvät.

Eli itellä on tavotteena laihduttaa tuommone 50-70kg ja vedän salilla kolmijakosta (Timban) ohjelmaa. Salipäivät ovat maanantai, keskiviikko ja perjantai. Jos en heti koulun jälkeen käy treenaamassa ni menen tossa viiden jälkeen. Ei siel kehtaa pyytää ketää varmistaa mun kynispainoilla, esim penkkisarjaa 30kg :D

Sit keväämmällä vois lähteä myös vaikkapa pyöräilemään? Asun lauttasaaressa.

Laihduttaa 50-70kg? Aikamoinen tavoite. Kysy vaan rohkeasti varmistajaa, parempi se on kysyä kuin jäädä painojen alle. Kyllä ne isoimmatkin kaverit auttaa ihan mielellään.

Tänään löysin jo kolmannesta vessasta wc-paperia :thumbs: . Onneksi ei ollut vatsa hirveän löysällä :D .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom