Mayor´s nykyisin pt. 2

Mike sanoi:
vaikka tuotteet ovatkin täysin perseestä. Onhan heillä kuitenkin kunnon tuotteitakin.

Jep, ois kiva tietää mihin noitten superhypertuotteiden hinnoittelu perustuu? Lisäksi noita näyttää ilmestyvän uusia kuin sieniä sateella, kai niillä sitten jotakin menekkiä on..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ristiriitaiselta vaikuttaa tää meininki. Hirveä jengi Pakkislaisia treenaa ko. salilla mutta epäkohtia ihan saatanasti kirjoituksien mukaan..?

Mike sanoi:
No tuo soitti kerran, että kaikki pakkotoistolaiset saa kenkää salilta. Joku läskipää oli soittanut sille ja uhitellut, että jos ei saa ilmaisia ravinteita, niin menee Pakkotoistolle haukkumaan heidän tuotteitaan. Sanoin Hakalalle, että tuommoiset ääliöt bannataan heti jos on tuommoiset tarkoitusperät ja mustamaalaaminen on selvää. Sanoin myös että hän voi aina soittaa mulle jos mielestään jotain paskaa täällä on. Sanoin kyllä että perseestähän ne superhypertuotteet ovat, eli kaikkea negatiivista ei voi poistaa.

Jatkossa sitten kuulin tiskillä että mulle on kuulemma tulossa porttikielto salille, syytä ei koskaan sanottu. Sitten kun menin sinne kuvaamaan Nyyssölää, niin sanottiin ettei enää onnistu, ajattelin sitten että onkos se porttari nyt sitten käytäntöön pantu.

Vähän huono juttu kun sali on todellakin vitun hyvä.

Onko sinulle siis kukaan antanut sinne porttikieltoa? Ilmeisesti ei, vaikka annat ymmärtää että on. Kuvaaminen on kielletty, mutta treenaamista ei. Ja jos väität, ettet harrasta Mayorsin mollaamista, niin ei nuo puheet kyllä kovin myyviäkään ole...

Ja pieni kevennys :D tähän väliin..
Nyt pari kk CityGymillä treenanneena (jossa henkilökunta on kyllä tosi ystävällistä) ja sitten äskettäin yhden treenin Mayorsilla taas ottaneena, voin vaan ihmetellä kuinka voi olla eroa kuin yöllä ja päivällä näillä saleilla.
On treenisaleja ja on treenisaleja ,jotka ovat lukusaleja ;)
Mutta osaapa taas paremmin arvostaa sitä Ruoholahdessa olevaa fiilistä se on varma se.

paksi sanoi:
Onko sinulle siis kukaan antanut sinne porttikieltoa? Ilmeisesti ei, vaikka annat ymmärtää että on. Kuvaaminen on kielletty, mutta treenaamista ei. Ja jos väität, ettet harrasta Mayorsin mollaamista, niin ei nuo puheet kyllä kovin myyviäkään ole...
No joo, pitäisi varmaan sitten ylistää salia tämän jälkeen. Muistatko sitä, että olin teille tekemässä treenikuvia mutta se kiellettiin? Eli mitä ajattelet siitä?

Aika savustamista tuo on kun eri tahoilta tulee vihjailuja porttarista, itse lopetin sitten treenaamisen kun kuvaaminen jo kiellettiin. Vittuako siellä väkisin olemaan kun kerran ei ole tervetullut. Mä olen sitten taas kerran väärässä tässäkin ja varmaan olisi Paksin mielestä pitänyt vippaa niille banneri siitä kunniasta.

Mayor's ei kai hullun ruuhkainen sali ole, kun kukaan ei ruuhkasta mainitte..? Tos suunnittelin muuttoa ruoholahteen, nin olis toi meijeri kyllä huippupaikallakin sitten kun jalan pääsis.

Hyvä tietää ettei tarvi tuonne treenille mennä kun helsinkiin tulee...

Isojen äijien (en minä) alatalja oli korjattu :thumbs: .

ehec sanoi:
Mayor's ei kai hullun ruuhkainen sali ole, kun kukaan ei ruuhkasta mainitte..? Tos suunnittelin muuttoa ruoholahteen, nin olis toi meijeri kyllä huippupaikallakin sitten kun jalan pääsis.

Hyvin sinne on mahtunut nykyisin treenaamaan.

Oliko Mayors tämä sali, mikä oli Marko Savolaisen treenivideossa? Vaikutti kyllä aika hyvin varustetulta salilta, puolia niistä laitteista en ole koskaan nähnytkään. :eek:

Siis ymmärsinkö oikein, että Mike ja kumppanit saivat porttikiellon koska täällä olisi joku käynyt puhumassa paskaa Mayorsin tuotteista?

Slarto sanoi:
Oliko Mayors tämä sali, mikä oli Marko Savolaisen treenivideossa? Vaikutti kyllä aika hyvin varustetulta salilta, puolia niistä laitteista en ole koskaan nähnytkään. :eek:

Juuri se sali.

Siis vaikka tässä threadissa (varmaan ihan syystä) dissataan Mayorssia, niin on se silti paras sali missä Subotai on reenaillut. Täl hetkellä en siellä käy remonttikiireiden jne takia (duunipaikalla on onneksi ihan suht Ok pikkusali).

Hulkki sanoi:
Eipä tässä muuta moitetta mieleen tule, kuin ne ihme kamppailulajihyypät jotka pomppivat ja mätkivät kai sitä säkkiä venyttelytasanteella niin saatanan kovaa että kuuluu MP3-soittimesta pauhaavan treenimusiikinkin läpi. Saisivat puolestani hoitaa mätkimistouhunsa jossain muualla, Mayor's on treenipaikka salitreeniä varten. :curs:

Jos salilla on säkki niin kai se on siellä sitä varten että sitä saa lyödä??? Kehonrakennushyypät voi mennä sitten BBClle takaisin tai vääntää lisää volumea MP3 soittimestaan jos melu haittaa.

enforcer sanoi:
Jos salilla on säkki niin kai se on siellä sitä varten että sitä saa lyödä??? Kehonrakennushyypät voi mennä sitten BBClle takaisin tai vääntää lisää volumea MP3 soittimestaan jos melu haittaa.

Käsittääkseni sali on kuitenkin tarkoitettu enemmän kehonrakennukseen kuin nyrkkeilyyn, vai olenko käsittänyt väärin?

HEh, tuli mieleen, kun vuosi sitten otettiin kaverin kanssa vähän nyrkkeilysparria meijerillä. Tulos: mulla silmäkulma auki ja 6 tikkiä, siinä oli vähän tosimiesmeininkiä:D

enforcer sanoi:
Jos salilla on säkki niin kai se on siellä sitä varten että sitä saa lyödä???
Tästähän tulikin muuten mieleeni, että se säkki pitäisi saada pois sieltä, koska siitä ei ole muuta kuin haittaa epätoivotun melusaasteen muodossa.
Kehonrakennushyypät voi mennä sitten BBClle takaisin tai vääntää lisää volumea MP3 soittimestaan jos melu haittaa.
Lol, tuo voisi olla pätevä repliikki jos olisin tullut nyrkkeilysalille vääntämään rautaa ja pitänyt liian kovaa meteliä tjsp. Nyt on kuitenkin niin päin, että jengi paukuttaa jotain fakin nyrkkeilysäkkiä kehonrakennussalilla ja häiritsevät täten salitreeniä. Painojen kolina ja ajoittainen tömähtely ei haittaa salilla mitään, koska se on taustalle kuuluvaa taustaääntä. Joku säkin mätkimisen ääni ei sen sijaan ei kuulu kehonrakennussalille.

Hulkin linjoilla mennään kun puhutaan kyykkyhyppimisestä siellä lavetilla. Jumalaton kumina koko salissa ja hyvin katseet kääntyy sinne, että kukas jalkapalloilija siellä nyt alkulämmittelee.

Mua ei kyllä enää kiinnosta pätkääkään ketä siellä tiskin takana istuu, sillä niin paljon siellä on väki vaihtunut. Se, että Meijerillä harrastetaan pakkisvihaa, saa kyllä vitutuskäyrän nousemaan. Katsellaan nyt. Treeni kyllä kulkee aina yhtä hvyin. (Paitsi silloin kun Hulkki luennoi mulle jostain, ;) ;) ;) )

Mike sanoi:
Ei sieltä nyt kirjaimellisesti ole tullut kuin uhkauksia porttikiellosta ja kuvauskielto. Mutta onhan se selvää, etten mä sinne enää tervetullut ollut.

Kumma jos suhtautuminen on tälläistä. Luulisi että Pakkotoisto on ollut hyvä mainos Mayorssille.

Ihan kohtuukovaa mafiameininkiä kiristää protskua joltain salinpitäjältä:D

"I`ll make you an offer you cant refuse. In 15 minutes, there will be your protein in my gym bag, or your name at Pakkis!"

itse en ole hesalainen eikä napostele teidän salinne, mutta kyllä salinpitäjät haluaa että säkkiä hakataan jos säkki siellä on. Silloin on turha edes Colemanin ulista asiasta. Ja oma vikahan se on jollei pysty keskittymään omaan treeniinsä.

muuten olen sitä mieltä että hyppijät ja potkijat saisi pitää eri saleilla kuin kunnon puntinnostajat. yhdellä gymillä Ruotsissa luki säkin kohdalla että vain lämmittelyyn tarkoitettu. näin saisi olla yleinen käytäntö mielestäni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom