Mayor´s nykyisin pt. 2

RRKalle sanoi:
muuten olen sitä mieltä että hyppijät ja potkijat saisi pitää eri saleilla kuin kunnon puntinnostajat. yhdellä gymillä Ruotsissa luki säkin kohdalla että vain lämmittelyyn tarkoitettu. näin saisi olla yleinen käytäntö mielestäni.
Julistan PhotoshopFinlandia -valokuvauskilpailun avatuksi. :kuvia:

Tämän vuoden teemana on: miten ruotsalainen kehonrakentaja lämmittelee nyrkkeilysäkkiä käyttäen lyömättä tai potkimatta sitä. Tai pitämättä muutakaan kehonrakennusta haittaavaa ääntä. Pieni nautinnollinen ininä sallitaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tyttölöiden sauna alkaa rapistua (ilmeisesti käytön puutteesta). Ovenkarmi osittain hajonnut, yksi osa makaa lattialla (ollut jo n. puoli vuotta). Asiasta ilmoitettu kassalle pari kertaa allekirjoittaneen toimesta, pitäisi olla tiedossa. Ei vielä korjattu. Ilmeisesti vasara ja 4 naulaa on kateissa. Alakerrassa olisi K-Rauta...

Pitäisikö toteuttaa "uhkaus" ja korjata itse?

Ei olis muuten ollenkaan huono veto kerätä muutama pakkislainen kasaan, ottaa vasaraa, naulaa, moppia ja rättiä ja ihan omatoimisesti käydä talkoovoimin laittamassa Meijeri takaisin kuntoon.

Aimo sanoi:
Ei olis muuten ollenkaan huono veto kerätä muutama pakkislainen kasaan, ottaa vasaraa, naulaa, moppia ja rättiä ja ihan omatoimisesti käydä talkoovoimin laittamassa Meijeri takaisin kuntoon.

Hyvä idea!

Mitäs Pakkislaiset puuhaa viikonloppuna?

Ironbutt sanoi:
Mitäs Pakkislaiset puuhaa viikonloppuna?

Tuleva viikonloppu ei allekirjoittaneelle onnistu, eikä seuraava. Mutta 25-26.2. olisi Aimokin mopin varressa.

Nyt kaikki mukaan. Mika myös!

Vieläkö meijerillä käy se yks tyyppi ajamassa sillä laitteella niitä lattioita ja haiseeko siellä sillon ihan vehkeelle? =) Treeni iloa kaikille kyseisellä salilla kävijöille!

Mike sanoi:
Heti jos Herra Hakala tulee moppaamaan meidän liikkeen lattiat.

Jos tuut moppaamaan Meijerin plaattiaa, niin melkein lupaan, että teidän sotakirveet on sillä haudattu.:)

Pro-Pain sanoi:
Käsittääkseni sali on kuitenkin tarkoitettu enemmän kehonrakennukseen kuin nyrkkeilyyn, vai olenko käsittänyt väärin?

Olet käsittänyt oikein mutta niin kauan kuin salinomistaja tarjoaa mahdollisuuden mätkimiseen niin kauan aion sitä tehdä, oli muut salinkäyttäjät mitä mieltä tahansa.

Hulkki sanoi:
Tästähän tulikin muuten mieleeni, että se säkki pitäisi saada pois sieltä, koska siitä ei ole muuta kuin haittaa epätoivotun melusaasteen muodossa.

Ja mielestäni treenivaatteet pitäisi pestä vähintään joka toisen treenikerran jälkeen.

No itse en tajua, miten joku voi säkin hakkaamisesta häiriintyä, keskittyy vaan siihen omaan tekemiseen ja unohtaa kaikki ulkopuoliset mölinät :)

Ei kai siitä pitäisikään häiriintyä, periaatteesta vaan ilmeisesti. Tosiasia kuitenkin on, että niin kauan kuin se säkki siellä on, ette voi sille mitään jos joku sitä hakkaa. Jos itse säkkejä joskus hakkaisin, niin hakkaisin ihan vaikka vaan piruuttani sitä jos joku siitä sanoisi ärsyyntyvän :).

Joo, ja eikö säkin hakkaamisesta pitäs kuulua semmonen miehekäs agrea positiivisessa mielessä nostava töminä, eli *TÖMS TÖMS*?

Jos siitä kuuluu semmonen naisellinen *mäts mäts* tai peräti ankeista ankein *släp släp* niin sillon pitääki nostaa älämölö, kun ei sille säkille mitään litsareita pidä antaa. :lol2:

edit: anteeks :offtopic:

No jo on kumma homma jos pitää jostain säkin hakkaamisesta tai hyppimisestä alkaa inisemään. Jos sinne salille on se säkki laitettu niin sitä saa myös käyttää. Porukkaa ärsyttää mitä kummallisemmat asiat, kyllä se monella ärsyttää varmaan se painoista ja reenaajistakin lähtevä meteli, mölinä ja kilinä. Jos muiden salinkäyttäjien aiheuttamat äänet ei miellytä, niin voi mennä ja tehdä itselleen sinne maakellariin sen treenitilan missä ei muut pääse häiritseen.

Edit : ja salin sivuilla näköjään mainostetaan salia kaikille käyttäjille, joten se siitä.

Mike sanoi:
Hulkki kyllä ite riehuu salilla aika pahasti. Hulkin valmistautuminen vipunostosarjaan näyttää Maori-rituaalilta.

:kuvia: :lol2:

edit: niitä tulikin jo, jotain tommosta veikkasinkin

Aimo sanoi:
Jos tuut moppaamaan Meijerin plaattiaa, niin melkein lupaan, että teidän sotakirveet on sillä haudattu.:)

Hah hah...
Onneksi olen täällä korvessa, enkä ole siellä kattomassa kun treenattekin päin persettä ja vielä Major's haisee pahemmalle kuin lehmänpaska... ei ole totta:lol2:
Minä kun kävin Bodauslehden kuvauksissa niin kyllä Major's oli siisti sali .:worship: Toisaalta jos siellä on niitä mölyapinoita, niin onhan se raskasta treenata silloin.:curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom