Matkustaminen

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Miten treenaatte kun olette ulkoailla?
Itse olen lähdössä kuukaudeksi englantiin , minkälaista treeniä suosittelisitte jos ei ole käytettävissä kuntosalia kuukauteen?? Eihän voi pitää kuukauden taukoa??

No jollei sieltä Englanista mukaa mitää salia löydy, kyllähän sitä voi kaikenlaista punnerrusta, vatsoja, selkiä, dippejä penkkien välis ja muutenkin kaikkea mitä vaan tulee mieleen. Ite oon menos Kyproksel 2viikko ja aivan varmasti kyllä sieltä salin itselleni etsin!

Ojentaja punnerruksia iso kivi sylissä... pyydät jonkun istumaan hartioittes päälle ja sit punnertamaan...käsille seisomaan jalat seinää vasten ja sitte punnertamaan...muovipussiin kiviä ja haukkaria tekemään...leuanvetoja puussa etc etc... näillä ite mentiin pari viikkoa mökillä kun ei jaksanu veneellä lähtee mihkää salia ettimään. Oma mielikuvitus rajana. Paljon toistoja ja sarjoja ni hyvää tulee. Ei voita hyvää sali treeniä mutta voittaa se täyslevon ;)

Meitsi on kyllä aina löytänyt salin ulkomailla, jos ei muuten, niin on kysynyt kadulla vastaan tulevilta bodareilta ;)
Ja tietty jos olet hotellista, niin respan luulisi tietävän alan mestoja läheltä, ellei hotellista jo löydy.

Tulin just kolmen viikon Namibian reissulta ja kyllä treenaminen sielläki onnistu. Ylävartalolle just punneruksia, leukoja, käsilläseisontapunnerruksia, vatsoja tangossa roikkuen.... Alavartalolle yhenjalankyykkyjä, erinäisiä hyppyjä, pikajuoksu harjotuksia jne. Hyvin tuli toimeen, eikä ollu ees voimatasot tippunu vaikka en ollu kuukauteen salilla käyny.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom