Ollaan kavereitten kanssa lähdössä marraskuusa damiin, niin aattelin kysyä oisko jollain täällä antaa vinkkiä keskustassa sijaitsevasta huokeasta hotellista? Ollaan katottu tätä:
http://www.gerstekorrel.com/ , mutta ois kiva kuulla muitakin mielipiteitä? Missäs paikassa Alyssa oli hommissa? Hotellin pitäisi siis olla ihan keskustassa mielellään kun ei 4 päivää jaksaisi kuluttaa pääasiassa siirtymisiin :D ja päärautatienaseman lähellä koska matka Utrechtiin on ainakin tiedossa.
Lisää kyssäreitä etenkin yöelämästä seuraa lähikuukausina ;)
Ma en valitettavasti osaa sanoa hotelleista juuri mitaan, koska yovyn itse mieluiten hostellissa/sohvilla/teltassa/sillan alla. Toi teidan katsoma hotelli on ainakin sijainniltaan tosi hyva, centraalilta kavelee n. 10-15min ja kaikki on lahella. Hinnatkaan ei nayttanyt kovin pahalta.
Mun tyopaikka olikin tossa jo linkitettyna ja suosittelen toki sita ;)
Menomatkalla tais reitti olla hyvinpitkälti Tukholma - Malmö - Köpis - Hampuri - joku pieni kylä saksassa - Dami. Ja junan vaihto joka mestassa. Takasin tultiin sitten reittiä Dam - Köpis - Stokis yhdellä vaihdolla. Ostettiin se halvin Interrail - lippu, mikä kustansi 159e ja siihen päälle vielä pari kymppiä varausmaksuja ja paikkalippuja juniin, mut yhteensä alle kahdensadan oli junaliput.
Tackar
Pitaa katsella noita junia viela ja yrittaa paattaa et mika olisi kivoin ratkaisu. Jos mulla ei olisi matkalaukkua ja olisi vahan enemman aikaa, liftaisin Suomeen tai ainakin Saksaan asti.
Kavin ekaa kertaa syomassa sellasessa paikassa kuin
Coco's. Hyvaa aussiruokaa sopivaan hintaan, meidan kahden hengen RUNSAS illallinen maksoi 50e. Siihen sisaltyi isot bisset, pienet kolat, sivussa juustoa ja ranuja, paaruokana salaatti ja burgeri. Oli pakko ottaa ruuasta kuva, koska sita oli niin paljon. Suosittelen! Coco's sijaitsee Rembrantpleinilla, joten se on tosi helppo loytaa.
Kaytiin syomassa myos tosi kivassa indonesialaskiinalaisessa mestassa nimeltaan Kam Yin. Safka n. 6e (annokset isoja!), lasi viinia n.2e. Ei mikaan kovin vaikuttavan nakoinen paikka, mutta ruoka on aina hyvaa ja palvelu nopeaa. Niin ja sielta saa take awayta, kayn varmaan tanaan hakemassa jotain hyvaa
Viime viikolla oltiin myos Sugar Factoryssa tanssimassa, musiikki oli jazz-vaikutteista, mista tykkasin tosi paljon. En olisi uskonut etta saksofonin ja dj:n yhdistelma voi kuulostaa niin hyvalta! Sisaan maksoi 9,50e, mika kirpaisi hiukan, mutta kayn niin harvoin kunnolla juhlimassa etta maksoin ihan mielellani.
Ainiin ja olihan taalla Gay Paradekin! En nahnyt paraatia, koska olin laiska ja pelkasin sadetta, mutta illalla mentiin ulos. Tosi paljon roskaa ja ihmisia ja tokeroita homoja baarimikkoina, ei siita oikein muuta sanottavaa ole. Kierrettiin Rembrantpleinin kautta Leidsepleinille, Rembrantpleinin ymparistossa oli ehka paras meno.
Tanaan mun tekisi mieli menna
Pluk de Nachtiin, eli ulkoilmafestareille katsomaan lyhyita filmeja. Se loppuu muistaakseni huomenna, joten nyt olisi vahan pakko jos meinaan ehtia... Tanaan siella on lyhyita rakkausfilmeja, mika kuulostaa mielenkiintoiselta! Nyt on viela hyva ilmakin, joten mikas siina istuskellessa viltilla halpa viinipullo kainalossa ja jotain ruokaa edessa
Nyt mun pitaa varmaan menna, ostin tanaan Waterloopleinilta 5 mekkoa yht. 5e, joten pitaa paasta koittamaan niita.