Massiivisten jalkojen salaisuus

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
En yhtään epäile monien lätkäpelaajien voimia, pikajuoksijoidenkin olen nähnyt tekevän hemmetin suurilla painoilla puolikyykkyjä - eli kuten heillä, myös lätkäpelaajilla pitää muistaa että "lajinomaiset" kyykyt ei todellakaan vaadi mitään syvää liikettä, luistelussa(tai pikajuoksussa) se polvikulma ei ikinä mene niin pieneksi kuin syväkyykyssä.

Mites muuten noi pyöräilijät :D

Yksi kaveri aina hehkuttaa pyöräilijöiden reisiä ja pohkeita, että onne kyl kaameet. Ite en oo nähny vielä yhtään suhteettoman iso kinttuista polkijaa :D

Niinni pystyisikö joku kaivamaan mulle kuvan massiivisista tsygäilijän jaloista :D

ps. tää kaveri ei reenaa yhtään jalkoja salilla, vaan pyöräilee joskus.. Suositteli tätä tyyliä mullekki :)

Mites muuten noi pyöräilijät :D

Yksi kaveri aina hehkuttaa pyöräilijöiden reisiä ja pohkeita, että onne kyl kaameet. Ite en oo nähny vielä yhtään suhteettoman iso kinttuista polkijaa :D

Niinni pystyisikö joku kaivamaan mulle kuvan massiivisista tsygäilijän jaloista :D

ps. tää kaveri ei reenaa yhtään jalkoja salilla, vaan pyöräilee joskus.. Suositteli tätä tyyliä mullekki :)

Pikaisella googlettelulla löytyi pari kuvaa. Ei noi nyt ihan pienet jalat ole. Jostain tour de francesta on turha etsiä isojalkaisia pyöräilijöitä, mutta ratakisoissa matkat ovat sen verran lyhyitä, että vahvoista jaloista on hyötyä.

srkirkandmattwinsilver.jpg

2005_just_sports_person_nakano.jpg

Notta justihin samaa aattelin. Eli lyhempien reissujen polkijoilla on ihan palaa kintuissa,
mutta pitkän matkan veivaajien kintut saattavat näyttää isoilta kisan lopuksi, kun ne on kauheessa pumpissa + niiden päällä on yläkroppa josta näkee läpi, mikä korostaa kintuissa olevan palan määrää.

Nopeus on voimaa ja voima on nopeutta. Miettikääs mistä ne lihakset on tullu sinne pyöräilijöiden jalkoihin.. Veikkaan että salilta.

Tottahan se pyöräilykin voi jollain lailla lihaskasvua stimuloida, mutta kyllä se nopeus ja voima niihin jalkoihin on varmaan ihan muualta saatu.

Tämä oli siis ihan omaa mutuiluani. Pyöräilystä en mitään tiedä.

Tottahan se pyöräilykin voi jollain lailla lihaskasvua stimuloida, mutta kyllä se nopeus ja voima niihin jalkoihin on varmaan ihan muualta saatu.

Pyöräilijäystävääni ei tuo saliosasto kiinnosta niin pätkääkään. On vieläpä maantiekuski ja tekee 60-kiloisena tappina 100 kilolla huvikseen etukyykkyä, helppoja kympin sarjoja. Tuokin vain silloin kun jouttaa kanssani reenailemaan, eikä ajamaan pääse eli äijä käy puntilla ehkä kolme-neljä kertaa kuussa. Reserviä on todella koviin nostoihin, noin kevyenä ukkona. Lisaserottuvuus on vähintään mukava. Penaa tehdäänkin sitten max 50:llä kilolla. Miehen heittämät juoksulenkit ovat myös _aina_ yli kahden tunnin mittaisia, usein lähempänä kolmea. En lähtisi kyllä aliarvioimaan lajiharjoittelun merkitystä voimiin ja lihasmassaan, varmaan olisi kaverista voinut tulla myös kova salijamppa, niin halutessaan.

No just !
Carlosin kun nakee, niin ensimaiselle vilkaisulla ehka ajatella, etta onpa tolla kirpulla paksut jalat. Tahan kaveriin kun venyttaa lisaa sellaisen 15cm, niin eipa siella mitaan massaa olekkaan.

Kai tahan nyt viela joku heitta etta maradonakin on iso. jalkapallo on kestavyyslaji, rugbysta nyt rupee jotain jo loytymaan.
Tokihan se pituus vaikuttaa paljon siihen, että kuinka paksuilta ne jalat näyttää. Samasta syystähän suurin osa bodareista on aika lyhyitä. Mutta kyllähän R. Carlosilla on jerkkua reisissä melkoisen paljon. Sitä en tosin usko, että olisi suurin ympärysmitta jalkapalloilijoista. Vaikkapa Armand One pesee Carlosin tuossa helposti. :D

Jalkapallo ei ole kestävyyslaji, vaan nopeuslaji, kuten lähes kaikki muutkin joukkuepalloilut.

Väitän kyllä, että pyöräilijöiden jalat on tehty punttiksella. Kyllähän ratapyöräilijöiden jalat varmasti kasvaa vähän pyöräilyllä, mutta noi kuvissakin näkyvät jalat on varmaankin puntilla hankitut.

Pikajuoksijoidenkin jalat (siis jos jollain pikajuoksijalla on jokun mielestä isot jalat) on joko geenien tai voimaharjoittelun tulosta. Ei juoksemisen.

sanosinko, että on se rita tosi vahva ja hyvä luistelija;), mutta ei se minun ja monen muunkaan mielestä ole niin vahva ja lahjakas kuin, esimerkiksi tony salmelainen. massiivisista jaloista kertoo jotakin jo sekin että mies on 175cm/85kg elikkä painaa paljon enemmän kuin moni pakkiksen punttipoika.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Väitän kyllä, että pyöräilijöiden jalat on tehty punttiksella. Kyllähän ratapyöräilijöiden jalat varmasti kasvaa vähän pyöräilyllä, mutta noi kuvissakin näkyvät jalat on varmaankin puntilla hankitut. Pikajuoksijoidenkin jalat (siis jos jollain pikajuoksijalla on jokun mielestä isot jalat) on joko geenien tai voimaharjoittelun tulosta. Ei juoksemisen.

Tosi pyöräilijät käy niin vähän salilla ja sekin käynti painottuu maksimivoimatasojen nostoon, eli ei se kovin paljoa kasvata lihasmassaa pyöräilijöillä.

Hyvin ohjelmoitu pyöräilyharjoittelu pitää sisällään yllättävän paljon voimapainoitteista harjoittelua ja se tehdään lajinomaisesti pyörällä.

Ite oon kanssa sellainen 60kg ja 100kg kyykystä, vaikken oo taas vuoteen käynyt salilla ja tämän vuoden sisään on toinen jalkakin ollut kipsissä 1,5kk, enkä ole tehnyt muuta kehittävää harjoittelua kuin pyöräilyä. Ei ne mäet ihan itsestään nouse, kyllä pyöräily tarviaa voimaa jalkoihin. Toi 100kg meni siis tällä viikolla kun alotin surkeitten kelien johdosta pitkästä aikaa saliharjoittelun.

Koittakaahan guuglettaa pikaluistelijoitten reisiä :)

Tosi pyöräilijät käy niin vähän salilla ja sekin käynti painottuu maksimivoimatasojen nostoon, eli ei se kovin paljoa kasvata lihasmassaa pyöräilijöillä.

Hyvin ohjelmoitu pyöräilyharjoittelu pitää sisällään yllättävän paljon voimapainoitteista harjoittelua ja se tehdään lajinomaisesti pyörällä.

Ite oon kanssa sellainen 60kg ja 100kg kyykystä, vaikken oo taas vuoteen käynyt salilla ja tämän vuoden sisään on toinen jalkakin ollut kipsissä 1,5kk, enkä ole tehnyt muuta kehittävää harjoittelua kuin pyöräilyä. Ei ne mäet ihan itsestään nouse, kyllä pyöräily tarviaa voimaa jalkoihin. Toi 100kg meni siis tällä viikolla kun alotin surkeitten kelien johdosta pitkästä aikaa saliharjoittelun.

Puhuin ratapyöräilijöistä. Eihän tavallisilla pyöräilijöillä olekkaan mitään reisiä. Puhuitko tossa maantienylkyistä vai ratapyöräilijöistä (ja sieltä vielä ne lyhyemmät matkat)?

Puhuin ratapyöräilijöistä. Eihän tavallisilla pyöräilijöillä olekkaan mitään reisiä. Puhuitko tossa maantienylkyistä vai ratapyöräilijöistä (ja sieltä vielä ne lyhyemmät matkat)?

SM-tasolla on aina ajanut paljon samoja kuskeja radalla ja maantiellä. Punttitreeniä ei ainakaan minun tuntemat pyöräilijät ole mainittavasti tehneet, vaan treeni tehdään enimmäkseen pyörällä, juuri niinkuin SuperTech kirjoitti.

SM-tasolla on aina ajanut paljon samoja kuskeja radalla ja maantiellä. Punttitreeniä ei ainakaan minun tuntemat pyöräilijät ole mainittavasti tehneet, vaan treeni tehdään enimmäkseen pyörällä, juuri niinkuin SuperTech kirjoitti.

Eli mun pitäs kysyä asiaa joltain ulkomaalaiselta, joka on itse/tietää kovatasoisten lyhyiden matkojen ratapyöräilijöiden harjoittelusta. Nyt nimittäin haetaan niitä erikoismiehiä, joilla on sitä lihaa. Suomessa samat kynäniskat polkee kaikilla matkoilla :D:piis:

Eli mun pitäs kysyä asiaa joltain ulkomaalaiselta, joka on itse/tietää kovatasoisten lyhyiden matkojen ratapyöräilijöiden harjoittelusta. Nyt nimittäin haetaan niitä erikoismiehiä, joilla on sitä lihaa. Suomessa samat kynäniskat polkee kaikilla matkoilla :D:piis:

Jaa. Ei niitä ulkomaalaisia erikoismiehiä kovin sitten kovin monta olla kun suomalainen "kynäniska" on ajanut radalla maailman cupin palkintosijoille ja maantiellä SM-mitaleita samalla kaudella.

Täällä tuntuu oleva vaikea tavan punttijullien sulattaa sitä, että massiivislla kintuilla voi tehdä muutakin kuin katsella niitä peilistä :) (vrt. kehonrakennus).
Työkaverini. joka on + 40 vuotias, treenaa vapaalla aktiivisesti pyöräilyä, luistelua sekä tekee metsurinhommia. Onpahan ukolla kroppa sellaisessa kunnossa, että suurin osa pakkislaisista oli varmasti kateudesta vihreä. Kinttuosastolta löytyy kunnioitettavasti lihaa, eikä mies paljoa kyykkytangon alla viihdy.

Jaa. Ei niitä ulkomaalaisia erikoismiehiä kovin sitten kovin monta olla kun suomalainen "kynäniska" on ajanut radalla maailman cupin palkintosijoille ja maantiellä SM-mitaleita samalla kaudella.

Sano vaan jos sä tiedät, että lyhyiden ratamatkojen isoreisiset huippu polkijat ei tee punttia juuri ollenkaan.

Sano vaan jos sä tiedät, että lyhyiden ratamatkojen isoreisiset huippu polkijat ei tee punttia juuri ollenkaan.

En mä sellaisia tunne, enkä edes tiedä nimeltä. Tunnen vaan suomalaisia polkijoita jotka on saanut isot reidet ilman mainittavampaa punttailua. Voisin myös kuvitella että SM-tason urheilijoiden harjoittelu ei voi missään lajissa olla kovin erilaista kuin maailman huippujen.

En mä sellaisia tunne, enkä edes tiedä nimeltä. Tunnen vaan suomalaisia polkijoita jotka on saanut isot reidet ilman mainittavampaa punttailua. Voisin myös kuvitella että SM-tason urheilijoiden harjoittelu ei voi missään lajissa olla kovin erilaista kuin maailman huippujen.

Kai se on sitten uskottava.

PS: Kyllähän lajinsa huippujen harjoittelu "pitäisi" tuntea. Edes mielenkiinnosta, jos ei parempaa syytä ole :)

itellä alko patit pullistuu jaloista vasta kun aloitti pyörällä reenamisen ja kisaamisen vaikka on tullu pennusta asti salilla viihdyttyä ja lätkää pelattua.
53-11 välitys päälle ja muutaman minuutin vetoja vastatuuleen tai ylämäkeen niin tietää mitä jalkatreeni pyörällä on. ja lukkopolkimet jalkaa niin käy takareisiinki.
mikanieminen.com ja galleria niin löytyy pari kuvaa pyöräilijän jaloista

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom