Massanlisäys hallitsee elämää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J88
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Treeni vaan ensimmäiseks asiaks elämässä, kunha muut asiat on kunnossa, eli koulu, työt, kaverit jne.

"You have to be strong to keep yourself alive" :D

Siis ei hyvää päivää. Mies horisee jostain sormien kasvamisesta? Tälle hepulle en todellakaan ehdottaisi että "treeni elämän ensimmäiseksi asiaksi". Osaa näköjään stressata ihan riittämiin näinkin.

Siis ei hyvää päivää. Mies horisee jostain sormien kasvamisesta? Tälle hepulle en todellakaan ehdottaisi että "treeni elämän ensimmäiseksi asiaksi". Osaa näköjään stressata ihan riittämiin näinkin.

Mä en sano enää mitään, ettei noilla puheilla jo mahdollinen rolli pääse nauramaan partaansa. Kyllä luulis jo olevan näillä vastauksilla suht selviä hommien. Ja järkeähän saa käyttää kanssa. Tai sitte kyseessä on jonkin sortin mentaalisesti estynyt, jolloin pyydän ilkeitä sanojani anteeksi ja sanon että reenaa ja syö, ei siinä sen kummempia.

:david:tai::thumbs:

Pitkästä aikaa nauranu näin paljon foorumia lukiessani(koko ketjun luin läpi), aika säälittävältä touhu kuulostaa jos aikuinen ihminen tollasta selittää. Toi sun motivaatioki koko touhuun kuulostaa aika hirveeltä, varsinkin noi mieliala vaihtelut ja hirveä tulosten kyttäily ekan puolen vuoden aikana.
Ja porukatkos ne aikuista miestä käskee syömään mitä ne haluaa? Parivuotta sitten ku porukoilla vielä halus ni kyllä sai syödä aikapaljon, että ois ruoka sieltä loppunu.
Köyhä opiskelijakin pystyy syömään ylitarpeidensa kuha jättää noi paskat pois(karkit, limut, sipsit, jätskit ja roskaruuat).

Rahkat, kananmunat, protskupirtelöt su muut loistavia ja nopeita kiskoo kokopäivän ajan. Ja pastat, jauhelihat, perunat sun muut perussetitkään maksa paljoa mitään.
Paljo loistavia vinkkejä ja kannustavaa tekstiä tullu muilta täältä.
RYHDISTÄYDY MIES!

Viimeksi muokattu:
täs meni hetki et löysin sun iän mutta ihan rehellisesti jos kaveri ei oo trolli. Sä oot 19 vuotias vai jo 20? jos rahat ei riitä ruokaan ni ootko harkinnu töiden hommaamista ja sit ostat sillä sitä safkaa itelles etkä luota siihen et vanhemmat ostaa kaiken, mut asentee muutosta toi sun hommas vaatii.

No yritän nyt vain miettiä, kannattaako enää oikeasti jatkaa, vai etsiä joku muu harrastus, jossa olisi enemmän mahdollisuuksia kehittyä eteenpäin.

Eikä mulla mitään erikoista motivaatiota ole muuta kuin saada voimaa ja lihasta. Eli voisi vaikka keskittyä enemmän voimaan kuin lihasten kasvattamiseen. Kun ei tuo isoksi kasvaminen oikein onnistu jos ei kasva pituutta.

Mutta tulipahan tämäkin harrastus kokeiltua.

vittu kaikkein parhaiten saat sitä voimaa ja lihasta salilla perkele etkä vaikka juoksulla ku aiot harrastusta vaihtaa, ota itseäsi niskasta kiinni perkele, käy siellä salilla ja syöt. Ei se perkele kenellekkään voi noin vaikeeta olla, kaikilla on omat ongelmansa. Voi Jumalauta.

...Kun ei tuo isoksi kasvaminen oikein onnistu jos ei kasva pituutta....

Mitä ihmettä tämäkin tarkoittaa? Minkä mittainen sinä sitten olet? Luulitko saavasi lisää pituutta salilta? Saisit varmaan lihaakin lisää jos lopettaisit tuon jonninjoutavan selittelyn ja miettimisen. Joka perkeleen jampalla on varaa syödä tarpeeksi ja jos ei ole niin valehtelee itselleen ja muille kuluttaen rahansa johonkin "tärkeämpään". Ja jos sun ainoa motivaation lähde on kerran saada voimaa ja kasvaa isommaksi, niin eiköhän se sali ole vähän niinku ainoa vaihtoehto.

Onhan se noin, pitäis vaan ottaa kaikki irti mitä saa, vaikka porukoilla olenkin. Omaan asuntoon kun muuttaa, niin on tietysti eri asia.

Se on vaan niiiiin paska homma, että olin jo luonnostaan suht lyhyt ja laiha ja sit ku treenaa, koko kroppa näyttää hölmöltä, kun esim. käsivarret on suhteettoman isot verrattuna ranteeseen ja sormiin.

Paskan marjat kellään normaali treenaajalla ole suhteettoman isoja käsivarsia ihan mihin tahansa verrattuna. Tuo on ihan täyttä skepeliä sun pään sisällä. Kuta lyhyempi niin sen helpompaa on periaatteessa saada sellainen näyttävä lihaksikas kroppa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Ei jumalauta :D Samalaista jankkausta tää kokoketju ollu, jossai vaihees pitää lopettaa ja antaa äijän mutustaa sitä karkkia ja syödä mitä porukat eteen tuo.

No oon Atrialla töissä, että kyllä rahaa saan.

Mutta miten esim. rypsiöljy eroaa mistään karkista? Eli eikö lihota ihan yhtä lailla? En sillä, että karkkia söisin enää, söin niitä ennen vain niiden lisäkaloreiden takia, kun muutakaan ei ollut.

No, ainakin ruokavalio muuttuu, kun omaan kämppään muutan.

No oon Atrialla töissä, että kyllä rahaa saan.

Mutta miten esim. rypsiöljy eroaa mistään karkista? Eli eikö lihota ihan yhtä lailla? En sillä, että karkkia söisin enää, söin niitä ennen vain niiden lisäkaloreiden takia, kun muutakaan ei ollut.

No, ainakin ruokavalio muuttuu, kun omaan kämppään muutan.

Karkki on sokeria!

Rypsiöljy on rasvaa, hyvää rasvaa, jota elimistösi tarvitsee.

Tota mä olen aina ihmetellyt että vaikka kulutus ei mene yli kaloreissa niin jos syöt siinä aikana karkki pussin niin lihooko silti? :)

Tota mä olen aina ihmetellyt että vaikka kulutus ei mene yli kaloreissa niin jos syöt siinä aikana karkki pussin niin lihooko silti? :)

Et lihoa, jos et saa ylimääräisiä kaloreita.

Karkkipussissa on paljon kaloreita, jotka tulevat pelkästään sokereista. Jos et halua lihota, joudut karsimaan karkkipussin kalorit muista ravinteista, esim. syömällä vähemmän proteiineja.

Ookke kiitos :D tuli vain tunnon tuskia koska vetasin just jumbo pussin dietil vaikka vielkin olen - kaloreil :D Pitäähän se välillä irrotellakkin

marde84

Tarkoitin tuolla pituudella sitä, että jos painaa vaikka 100 kiloa ja on 2 metrinen, niin onhan se ihan eri näköinen kuin itse, joka olen 178.

Tunnen yhden kaverin, joka on samanpituinen kuin minä, mutta painaa vain 50 kiloa. Jos tämä alkaa treenata isoja lihaksia, niin onhan tulos ihan eri näköinen verrattuna sellaiseen, joka on jo valmiiksi roteva.

Totta kai tuo pituus vaikuttaa siihen, kuinka iso tyyppi muuten on. Lyhyt mutta painava on sellainen pallomainen, mutta pitkä ja painava on ihan eri juttu.

Tämän takia tuskin lihasta kannattaa enää kasvattaa, kun valmiiksi on jo tällainen laiha. Kun kasvaa ei voi haluammallaan tavalla, siis kokonaisvaltaisesti. Voimatreeniin siis ajattelin siirtyä.

Ei kyllä mitään järkeä noissa sun jutuissa. Ootko nähnyt 178cm ja 100kg joilla alhainen rasvaprosentti? Siinä on jo aivan älyttömän kovassa kunnossa johon kovin moni ei ikinä pääse.

Herra isä tää threadi alkaa kuulostaa hassummalta kuin eri teoriat wtc-torneista...
Tyyppi vetää karkkia, pitsaa ym. roskaa, kaikkea muuta kuin ruokaa, tekee salilla välillä jotain ja sitten ihmettelee, kun ei tule toivottuja tuloksia. Ja nämä selittelyt sormien pienuudesta lihaksiin nähden... moro.

Suositut

Back
Ylös Bottom