Massanlisäys hallitsee elämää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J88
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Miten ei ole järkeä? Eikös se nyt ole päivänselvää? Pituutta ei voi enää kasvaa, ranteet ei kasva isommiksi, luustoa ja rakennetta ei voi enää muuttaa.

Itseni mielestä on siis turhaa kasvattaa mitään lihaksia vaan panostaa voimaan.

Ja noilla suhteilla tarkoitin, että miltä kyseinen tyyppi näyttää.Esim. 178/100 ja 200/100. Siinä on aikamoinen ero. Vai olenko ihan väärässä?

No totta helvetissä siinä on eroa, onko 178/100 vai 200/100! Se 178/100 on aika vitun kova, jos on alhainen rasvaprosentti, mutta 200/100 taas näyttää lähestulkoon aivan perus kynikseltä. Että turhaan siinä selittelet mitään, tartut vaan itteäsi niskasta kiinni ja meet sinne salille ja syöt kunnolla! Ja nyt lopetat sen turhasta kitisemisen!!!

Miten ei ole järkeä? Eikös se nyt ole päivänselvää? Pituutta ei voi enää kasvaa, ranteet ei kasva isommiksi, luustoa ja rakennetta ei voi enää muuttaa.

Itseni mielestä on siis turhaa kasvattaa mitään lihaksia vaan panostaa voimaan.

Ja noilla suhteilla tarkoitin, että miltä kyseinen tyyppi näyttää.Esim. 178/100 ja 200/100. Siinä on aikamoinen ero. Vai olenko ihan väärässä?

Miten niin luusto ei kasva?

Luuletko luuston olevan kuollut organismi sisälläsi? Totta kai luusto kasvaa, paitsi tietenkään ei pituutta murrosiän jälkeen. Jos nostelet raskaita kuormia, kuten painoja salilla, pitää luuston sopeutua raskaiden painojen nostelemiseen. Tässä tapauksessa sopeutuminen tarkoittaa luuston vahvistumista/kasvamista.

Edit. Ei vittu mikä ketju:) Luin alusta asti ja ei tässä voi muuta kuin ihmetellä.

Enpä nyt tiedä. Pidemmällä tyypillä voi olla isommat ja painavammat kädet kuin itsellä jo luonnostaan, kun taas itse joudun kasvattamaan lihasta saadakseni yhtä painavat. Tällöinkin ne ovat eri näköiset, koska toinen on treenattu ja toinen ei.

Lähtötaso tässä on juuri se, minkä takia en haluaisi mitään lihaksia. Näytän täysin erilaiselta esim. 80 kiloisena, kuin toinen joka on jo luonnostaan 80 kiloinen (eikä paljoakaan ole rasvaa, tiedän työpaikalta tällaisen). Tällä kaverilla vain rakenne on sellainen, mitä taas itselläni ei ole.

Vertakaapa vaikka siihen linkittämääni tyyppiin (Kevin Durand) ja katsokaa aivan tarkkaan. Millään ei ole salilla saanut tuollaista kehoa (kämmenet, sormet, ranteet, käsien pituus), vaan syy näihinkin on ollut ruumillinen rakenne, jota ei voi salilla saada. Tyyppi on tietysti kaksi metriä pitkä, jota sitäkään ei saa salilla.

Juuri näiden asioiden takia haluankin keskittyä voimaan. Kaikki mitä kasvan on lihasta tai läskiä, mutta koko rakenne ei kasva (vrt. pituus).

Enpä nyt tiedä. Pidemmällä tyypillä voi olla isommat ja painavammat kädet kuin itsellä jo luonnostaan, kun taas itse joudun kasvattamaan lihasta saadakseni yhtä painavat. Tällöinkin ne ovat eri näköiset, koska toinen on treenattu ja toinen ei.

Lähtötaso tässä on juuri se, minkä takia en haluaisi mitään lihaksia. Näytän täysin erilaiselta esim. 80 kiloisena, kuin toinen joka on jo luonnostaan 80 kiloinen (eikä paljoakaan ole rasvaa, tiedän työpaikalta tällaisen). Tällä kaverilla vain rakenne on sellainen, mitä taas itselläni ei ole.

Vertakaapa vaikka siihen linkittämääni tyyppiin (Kevin Durand) ja katsokaa aivan tarkkaan. Millään ei ole salilla saanut tuollaista kehoa (kämmenet, sormet, ranteet, käsien pituus), vaan syy näihinkin on ollut ruumillinen rakenne, jota ei voi salilla saada. Tyyppi on tietysti kaksi metriä pitkä, jota sitäkään ei saa salilla.

Juuri näiden asioiden takia haluankin keskittyä voimaan. Kaikki mitä kasvan on lihasta tai läskiä, mutta koko rakenne ei kasva (vrt. pituus).

Mitä sä selität?

Onko rakenne sama kuin pituus? Pituutta et voi kasvattaa, mutta muuten voit muokata rakennettasi.

Ihan sama. Tee mitä teet. Rupea palaamaan vaikka uppopalloa.

Ei sua voi auttaa, kun "tiedät" kaikesta kaiken.

No jos motivaatio on tuota tasoa ku sulla, niin varmaan kannattaa lopettaa koko homma siihen paikkaan ja jatkaa vaan sitä karkkien yms. paskan mättämistä! Siis ihan ihme itkua ja selityksiä, ettei vaan tartteis mitään tehdä... Se lähtötaso mitään vaikuta, kyllä pienikin voi kasvaa massiiviseksi, eikä tarvii olla mitään kahta metriä pitkä! Vaan turhapa tässä on sulle mitään ees yrittää selittää kun ei se tunnu perille menevän:david:

Menee perille kyllä, en sitä tarkoita. Enkä mitään karkkeja ja paskaruokaa syö enää.

Mutta kertokaa sitten, miten pääsee tuollaiseen kuntoon, kuten Kevin Durand. Tuo suhteellisuustaju on vain mietityttää, kun en ole kahta metriä pitkä, kuten tuo tyyppi. Miltä esim. näyttäisi tuollainen käsivarsi itselläni, joka olen yli 20 senttiä lyhyempi? Tai siis todella erikokoinen käsivarsi omaan kokooni nähden.

Kun olen koko ajan tarkoittanut sellaista rakenteen kehitystä kuin lapsella on pienestä asti aikuisikään asti. Koska eihän 5-vuotias ole mikään lihaskimppu, vaan rakenne kehittyy koko ajan. Sillä ei kasva pelkkä lihas, vaan koko ruumis ja rakenne, tasavertaisesti. Se on siis eri asia, kuin kasvattaa pelkkää lihasta.

No selvisihän se asia lopultakin! RHP siellä miettii, että miksi ihmeessä pelkkää oikean käden hauista treenaamalla oikea käsivarsi näyttää niin isolta verrattuna muuhun kroppaan! Ei muuta ku tasapuolisesti treeniä koko keholle, niin se ei voi mitenkään näyttää epäsopusuhtaiselta oli mittasuhteet ja lähtötaso mitkä vaan! Eikä se käsivarsi tai muutkaan lihakset siitä yhdessä yössä mihinkään mutanttimaisiin mittoihin turpoa! Se on se järjen käyttö kuitenkin sallittua! Anteeksi nyt vaan, mutta taitaa kyllä olla J88:lle joku kuviokellunta tai sauvakävely sopivampi laji!

http://z.about.com/d/movies/1/0/K/M/O/smokinacespic5.jpg

Vaikka ei mikään unelmakroppa olekaan, selvästi huomaa, että äijä on salilla käynyt. (keskimmäinen oli siis hän, Kevin Durand) :whip:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%

Anteeksi nyt pilkunviilaukseni, mutta luusto kasvaa 25 ikävuoteen asti.

Kevin oli aika eri näköinen tuossa Lost-sarjassa, kuin mitä Smokin` Acesissa. Siis tuota "möhömahaa" ei enää Lostissa ollut.

Pitäisi vain tietää tyypin paino niin osaisi suhteuttaa tuon omaan pituuteen.

Mutta miten saisin esim. kämmeniin ja sormiin lisää kokoa, kun ne ei kuitenkaan mitkään kovin isot ole.

Tai miten käsivarren saisi paksummaksi, kun nyt hauis puskee aika paljon liikaa näkyviin. Auttaako esim. olkapään treenaus kuinka paljon asiaan? Ts. saisiko sitä paksummaksi jollain liikkeellä?

Ja saako hartioita ja olkapäitä kasvatettua myös kokonaisvaltaisesti? Jollain liikkeellä sain niskan seutuvin lihaksen pumppiin, mutta haluaisin saada olkapäitä ja hartioita kasvatettua ihan kokonaisuudessaan.

Ei kai elämäsi pyöri liikaa treenailun ympärillä? Itse joskus nuorempana halusin samalla tavalla äkkiä lisää "massaa" ja lisäsin ruoan ja puntin määrää aerobisen kustannuksella. Kolmessa kuukaudessa paino kyllä nousi, mutta väittäisin että lihasta siitä kymmenestä kilosta oli ehkä kilo.

Pystypunnerrus, vipunostot ja shrugsit epäkkäille varmaan toisivat haluamaasi tulosta?

Nyt vanhempana ei enää ota näitä niin tosissaan(ja sen kyllä huomaa), kunhan vähän katsoo mitä suuhunsa panee ja käy aina joskus salilla. Omasta mielestä parempi olisi olla melko rasvaton ja vaikka vähemmän lihasta kuin tajuton norsu ja alla hieman pattia.

edt: Luin vähän threadia taaksepäin ruokailiusta ja "massan hausta". Jos painat päälle 60 kiloa ja olet 170 jotain pitkä niin tuskin se oma kulutus niin hurja on että sen ylittäminen olisi vaikeaa. Oma arvaus on että olet vuoden päästä armoton talipallo ja kyselet täällä dieettivinkkejä ja huomaat että sen massan saaminen on paljon helpompaa kuin sen pois saaminen :D

Tuosta massiivisuudesta vielä: Vapaapainija Kurt Angle on wikipedian mukaan yhtä pitkä kuin sinä (ja esimerkiksi minä), eikä se nyt helvetti sentään mikään onneton ruipelo ole! Vai mitäs itse sanot?

kurt-angle_foto_25701hoxefwsbaj.jpg

Ehkä pyörii, mutta tää harrastus vain vie niin paljon aikaa esim. yhdestä päivästä. Kun tässäkään ei riitä se, että tekee vain jotain sinne päin (sen olen huomannut).

Ja sen takia treenaan, että näyttäisin hyvältä ja saisin voimaa. Nyt on vain alkanut vituttaan se, että olen ollut jo luonnostaan niin laiha ja näytän esim. 80-kiloisena aivan erilaiselta kuin joku toinen, joka on sellainen jo luonnnostaan. Tiedän sellaisen tyypin, eikä sillä ole paljoakaan rasvaa. Tällöin kun treenaan lihasta, niin ei se ole läheskään sama tulos. Koska ei ole treenannut 20 kiloa lisää lihasmassaa. Ei tällä tyypillä ole mitään treenattua lihasta, kun ei ole salillakaan käynyt muuta kuin harvoin koulun liikuntatunnilla.

Joku täälläkin aloitteleva tyyppi, joka painaa vaikka 75 kiloa, on 80-kiloisena treenannut vain maksimissaan 5 kiloa lihasta, kun taas minä reilu 20. Siinä on todella, todella iso ero ja tietenkin näyttää täysin erilaiselta kropalta. Tai 40-kiloisella, joka treenaa 40 kiloa lihasmassaa, on aivan erilainen kroppa kuin minulla. Todellinen lihaskimppu itseeni verrattuna.

Mutta jos treenaa olkapäitä ja hartioita, niin näyttävätkö ne treenatuilta, siis lihaksikkailta? Tai siis ihan ylipäätään, jos treenaan 80:een kiloon asti, niin näytänkö samalta kuin sellainen, joka on 80 kiloinen jo luonnostaan? Kun en kunnon vastausta ole saanut. Luonnostaan jo sellainen ei näytä, mutta näytänkö minä?

JL90

Mikä oli tuon tyypin lähtötaso tai siis paljonko painoi, kun aloitti? Tuskin oli samanlainen laiha kuin minä.

Mutta jos treenaa olkapäitä ja hartioita, niin näyttävätkö ne treenatuilta, siis lihaksikkailta? Tai siis ihan ylipäätään, jos treenaan 80:een kiloon asti, niin näytänkö samalta kuin sellainen, joka on 80 kiloinen jo luonnostaan? Kun en kunnon vastausta ole saanut. Luonnostaan jo sellainen ei näytä, mutta näytänkö minä?
Jos tahdot näyttää treenaamattomalta, niin kerää lihasta ja rasvaa suhteessa 1:1, etköhän sillä turpoa tasapaksuksi ja treenaamattoman näköseksi.

Mikä oli tuon tyypin lähtötaso tai siis paljonko painoi, kun aloitti? Tuskin oli samanlainen laiha kuin minä.
Sillä nyt ei ole oikeasti paljonkaan väliä. Olihan näet Hulkkikin laiha poika joskus 15 vuotiaana, ja tähän päivään mennessä ottanut osaa kehonrakennuskisoissa, ja hyvällä menestyksellä vieläpä. Fiksusti kun reenaat ja syöt oikein, niin pitkälle pääset! Menestyminen vaatii asenteen muuttamista.

http://www.youtube.com/watch?v=-BgXTOYOP_0

Siis ihan ihme juttuja... Haluat treenata, mutta näyttää silti treenaamattomalta! Ymmärsinkö oikein? Nyt unohdat ne lähtötasot ja kaiken maailman sormien kasvattamiset ja määrittelet itellesi ihan rehellisesti tavoitteet harrastuksen suhteen! Sen massan hakemisen voit kyllä sitten lopettaa ku alat mielestäsi näyttää sopivan isolta.

No riippuu vähän siitä rasvaprosentista, että näyttääkö reenatulta vai samalta ku reenaamaton. Treenaat koko kehoa tasapuolisesti etkä mieti enää mitään ihme juttuja!!! Eikä se treenaaminen nyt kovin paljoa aikaa päivästäsi vie!

Se riippuu aika paljon geeneistä minkä näkönen susta loppujen lopuks tulee. Että siitä vaan äitiä ja isää syyttämään ku et oo tarpeeks hyvännäkönen.
Esimerkiksi ei kaikilla ihmisillä tuu rintalihasten väliin semmosta hienon näköstä lovea ja rintalihakset näyttäis lautasilta.

Ei tätä ketjua hullukaan jaksa kahlata läpi kokonaan, anteeksi vaan. Sellainen kuva tästä vaan tuli, että J88 ottaa homman liian lyhyellä tähtäimellä.

Mun mitat oli viime kesänä 178/70. Säännöllisesti olen sen jälkeen treenannut, vuodenvaihteesta pidin kalorit plussalla, siitä olen nyt himmaillut kaloreita vähän alemmas. Viime kesä meni lihaskuntopohjaa rakentaessa. Tällä hetkellä mitat 178/75. Paino heittelee, ei sitä vaakaa kannata tuijottaa kokoajan. Peilin mukaan on kyllä kehitystä tapahtunut hyvin. Työ, ihmissuhteet ja hauskanpito menevät aina salilla käynnin ohitse. Minulla tämä toimii, en ota salilla käyntiä niin ryppyotsaisesti. Ohjelmana 2-jakoinen noin 3 kertaa viikossa.

Jos haluat nopeita ja laadukkaita tuloksia kropassasi ihan peilimittarilla, niin bodytreenistä tulee elämäntapa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom