Olen ostanutkin jonkin verran, mutta ei ole ollut mitään käsitystä siitä, mitä ruokaa.
Kaikista hankalin juttu tässä on juuri tähän panostaminen. Itse asiassa tämä homma nimenomaan hallitsee muuta elämää. Esim. kuusi ateriaa päivässä on itselle aivan liikaa. Kavereiden kanssa käydään esim. kalassa, jolloin yksi ateria jää aina väliin. Päivärytmi on suunniteltava syömisten ympärille. Autoon ei ole varaa, jolloin salille on mentävä polkupyörällä. Joku on täällä sanonut, että välittämästi treenin jälkeen ei kannata harrastaa muuta liikuntaa. Haluaisin vain tietää, kuinka kauan täytyy pitää taukoa, että voi sitten pyörän kanssa lähteä takaisin.
Töissä on tehtävä töitä taukojen ehdolla, että pääsee syömään oikeaan aikaan. Mihinkään reissuun ei voi ikinä lähteä, kun välttämättä treenaamaan ei pääse, syömiset ei välttämättä onnistu, jne. Paljon olisi vielä tekemistä klo 22:n ja 21:n jälkeen, mutta muuten ei saa tarpeeksi unta. Esim. lätkämatseja pelataan vielä joskus 21:n jälkeen, jolloin pitäisi olla jo periaatteessa nukkumassa. Bussimatkat mukaanlukien olen kotona vasta puoli 11:sta aikaan, jolloin on jo liian myöhäistä.
Futiksen EM-kisamatsit kesti puoli 12:sta, joita olisi ollut kiva katsella. Mutta ei voinut, koska levossa kehittyy. Kavereiden kanssa ei voi viettää iltaa, koska on mentävä nukkumaan. Aamu -ja iltakalat, kaikista parhaimmat kala-ajat, jää joka kerta käyttämättä, koska on nukuttava.
Työpaikan laivareissu täytyy perua, koska muuten joutuisi olemaan selvinpäin. Alkoholi ei varmaankaan tee hyvää treenille, niinkuin jossain ketjussa on mainittu. Hengailisin vain laivalla turhanpäiten.
Juhlakutsuilla joutuu kieltäytymään kaikista herkuista ja muista, koska ei voi syödä niitä.
Kaikkea tällaista.