Massanlisäys hallitsee elämää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J88
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
J88:n kantsii ottaa kuvia itsestään. Noista sun jutuista saa sellaisen käsityksen, että heräät suurinpiirtein joka aamu ihan erinäköisenä! Aina on lihakset lähteny tai läskiä tullu tms.. Nuo on aika pitkälle omasta päästäkin kiinni, ei se vaaka kerro kaikkea.

Itse näytän omasta mielestäni ihan samalta punkerolta kuin tammikuussa, jolloin aloitin dieetin 102kg:sta. Juhannukseen mennessä olin kiristellyt 87 kiloon ja nyt on taas suunta ylöspäin painon ollessa 89kg paikkeilla. Kuvat kertoo enemmän ku tuhat vaakaa! :D

rinta,olkapää,jalat
selkä,hauis,vatsat

4x viikossa treeni,loput lepoo.

Tuollaista 2-jakoista olen ajatellut, mutta entäs kun on fyysiset työt ja harrastan muutakin liikuntaa? Liikuntaa olen vähentänyt jo pelkästään töiden takia, mutta aika vähiin käy tuo lepo.

Tuollaista 2-jakoista olen ajatellut, mutta entäs kun on fyysiset työt ja harrastan muutakin liikuntaa? Liikuntaa olen vähentänyt jo pelkästään töiden takia, mutta aika vähiin käy tuo lepo.

No jos ei siitä muusta liikunnasta pysty/halua enempää tinkimään ja on raskas työ niin toi 2 jakoinen neljä kertaa viikossa voi käydä raskaaks,varsinkin jos ei malta jättää paukkuja varastoon.
Oiskos 3 jakoinen/kolme kertaa viikossa parempi?Kokeile ensin 2 jakoista,miltä se tuntuu.
Itte kun tein kaks jakoista 4kertaa viikkoon ja joka kolmas viikko itsellä 7 päivän työ rupeama,niin kävin vain kaks kertaa salilla,elikkä lihat läpi kerran viikon aikana.

Itsellä ei oikein todellakaan toimi tuo Jokelin kertoma treenimuoto, koska sarjoja ja toistoja vaihdellaan koko ajan, jolloin treenit on edelleen tyyliä "mitä vaan". Kun sarjoja ja toistoja muutetaan koko ajan, menee treeni ainakin itsellä koko ajan pieleen.

Nyt on siis 5. kuukausi tehotonta ja turhaa treenaamista menossa. Itse asiassa treeni, lepo ja syöminen on kaikki tyyliä "mitä vaan".

Ei ole auttanut se, että on vähän katsonut, mitä syö, vaan nyt täytyisi tietää ihan tarkalleen, mitä syödä esim. aamiaiseksi, kuinka pian treenin jälkeen kannattaa harrastaa muuta liikuntaa, kuinka paljon muuta lepoa kuin nukkumista tarvitsee, kuinka paljon alkoholi haittaa tätä hommaa, jne. Näitä muita pakkiksen ketjuja lukiessa en ole kaikkeen löytänyt vastausta. Haussa olisi kokonainen ruokavalio koko päivälle, neuvoja siihen miten saan lisäpainoja liikkeisiin, jne.

Alkaa tosiaan kärsivällisyys oleen huipussa, kun mitään ei tapahdu. Käytännön tasolla en saa mitään treenaamiseen liittyvää aikaan. Vai onko todella niin, että kehitystä ei enää tapahdu?

sun pitäis pitää kuukausi taukoa treeneistä kokonaan, se mitä tässä varmaan ei oo kunnolla mainittu on että jos joutuu olemaan hirveen stressin alasena koko ajan niin tulokset ei nouse ihan sen henkisen paineen takia mikä väsyttää enemmän kuin sitä itse edes huomaa. Sä otat ihan liikaa stressiä kaikesta tästä joten kannattais pitää kunnon taukoa.

Itse oon menettäny kärsivällisyyden, koska treenit ja kaikki on menny pieleen. Syömiset sun muut on ihan hakuses.

Jos pitäisin kuukauden taukoa, niin eihän koskaan tapahdu mitään kehitystä. Treenit takkuilee, taukoja pidetään, jne.

morjens. en jaksanu lukea kaikkia sivuja läpi mutta ymmärsin että oot alottelija etkä oikeen tiedä että mistä lähtä liikkeelle.

miksi et treenaisi vaikka 2-3 kk jollain perus ohjelmalla jossa on kaikki perusliikkeet esim. veto,
kyykky, penkki? sitten suunnittelet näille jonku progression jota noudatat. alottelija kun olet niin melkein mikä vaan suunnitelmallinen treeni pitäisi toimia ja näin saat luotua itsellesi hyvän "perustan" tuleville punttitreeneille ja tieto taitoa karttuu siinä sivussa.

ruokailusta sen verran että alat syömään säännöllisesti samat safkat päivästä toiseen niin ennen pitkään huomaat että miten kroppa siihen reagoi.

tämä on varmasti tuhat kertaa parempi keino kehittyä entä valittaa sataa sivua netissä kun mikään ei onnistu.

Tähän mennessä kehitys on junnannut, vaikka kuinka olen vaihtanut ohjelmaa, treenimuotoja, sun muuta. 5:den kuukauden ajan kehitys on vain junnannut.

Voisin syödä samat safkat joka päivä, mutta mitä ruokaa? Tai siis mitä pitäisi syödä aamiaiseksi, iltapalaksi, jne. Tietääkseni jos syö mitä vain, niin kuin itse tällä hetkellä, niin kehitystä ei paljoa tule.

Mutta onko se parasta treeniruokaa? Tällä hetkellä syön mitä vain, mutta saako siitä riittävästi esim. proteiineja? Nuo ravintokoostumukset on itselle täyttä hepreaa, mistä tiedän saavani riittävästi kaikkea tarvittavaa?

Ja mitä kaikkea kannattaa syödä milloinkin? Aamulla, päivällä, illalla, jne.

Kuinka paljon muuta liikuntaa kannattaa harrastaa treenin ohella ja kuinka nopeasti treenin jälkeen ja kuinka paljon ennen?

Jokin järkevä treeniohjelmakin olisi haussa, edelliset ohjelmat sun muut ei vain toimi itsellä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Mutta onko se parasta treeniruokaa? Tällä hetkellä syön mitä vain, mutta saako siitä riittävästi esim. proteiineja? Nuo ravintokoostumukset on itselle täyttä hepreaa, mistä tiedän saavani riittävästi kaikkea tarvittavaa?

Ja mitä kaikkea kannattaa syödä milloinkin? Aamulla, päivällä, illalla, jne.

Liharuuat, maitotuotteet ja kaikki kasviperäset mömmöt on hyviä, eli niissä on paljon protskua. Eli tonnikala, rahka, raejuusto, kana, tummat leivät ja muut sen sellaiset. Näitä kun syö vatsan täyteen muutaman tunnin välein, eli vaikka viisi kertaa päivässä, niin kyllä pitäisi treenin kulkea. Ja rasvoja ei tarvitse pelätä.

Kuinka paljon muuta liikuntaa kannattaa harrastaa treenin ohella ja kuinka nopeasti treenin jälkeen ja kuinka paljon ennen?*

Jaksaminen on aika yksilöllistä, mutta eiköhän sitä jotain koululiikunta-tason urheilua jaksa samana päivänä tehdä kun käy salilla. Mutta jos voi valita, niin sijoittaa muut aerobiset jutut välipäiville, ja pitää myös lepopäiviä, vaikka yhden tai kaksi viikossa.

Jokin järkevä treeniohjelmakin olisi haussa, edelliset ohjelmat sun muut ei vain toimi itsellä.

Mulla oli joskus aloitellessa sama ongelma vähän kuin sulla. Mikään ei oikein tuntunut toimivan, vaihtelin jakoisuutta ja koetin pitkää ja lyhyttä sarjaa. Sitten joskus aloin ihan rauhallisesti tekemään 2-jakoista, eli en heti ladannut tankoon maksimipainoja, vaan vasta muutaman viikon päästä ja tulokset lähti nousuun. Kuitenkin paras kehitys tähän asti on tullut 1-jakoisella ohjelmalla. Eli kolme kertaa viikossa näitä ihan perusliikkeitä, kyykkyä, mavea ja penkkiä. http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=73043 Esimerkiksi tämä on tosi hyvä ohjelma, kannattaa kokeilla.

Tsemppiä vaan treeneihin. Oikealla asenteella ja kärsivällisyydellä pitäisi tuloksia syntyä (oikeita treenitapoja unohtamatta). :thumbs:

Tähän mennessä kehitys on junnannut, vaikka kuinka olen vaihtanut ohjelmaa, treenimuotoja, sun muuta. 5:den kuukauden ajan kehitys on vain junnannut.

Voisin syödä samat safkat joka päivä, mutta mitä ruokaa? Tai siis mitä pitäisi syödä aamiaiseksi, iltapalaksi, jne. Tietääkseni jos syö mitä vain, niin kuin itse tällä hetkellä, niin kehitystä ei paljoa tule.
niin monta kertaa sä olet vaihtanut ohjelmaa 5kkn sisällä?

Mutta miten nuo syömiset kannattaa jaotella päivän mittaan? Itselle tulee aika kalliiksi syödä joka päivä viisi liha-ateriaa ja kaiken lisäksi kotona ei ole mitään tuollaisia tonnareita sun muita. Ja eikö ole väliä sillä, mitä syö esim. aamiaiseksi ja mitä päivälliseksi. Tänään söin aamiaiseksi kaksi sämpylää ja lasin mehua. Mitään tuollaisia edellämainittuja ei kotona ole.

Entä mitä ja kuinka paljon pitää syödä ennen treeniä ja treenin jälkeen? Ja haittaako se, että joudun pyöräilemään joka treenin jälkeen takaisin himaan reilu 5 km?

Lisäksi nukun yössä sen 3-6 tuntia. Kuinka paljon tuollaisesta univajeesta on haittaa ja miten sitä saisi parannettua?

Tuossa ketjussa mainittu ruokavalio on täysin erilainen kuin itsellä on. Ts. itsellä ei mitään valiota ole ollut, kun en ole tiennyt mitä syödä milloinkin. Tulee kyllä pikkaisen hankaluuksia noitten syömisten suhteen, kun kotonakin sitä ruokaa on.

Tuossakin mietityttää, että minkä takia tuo valio on juuri tuollainen. Tuo oli tietysti esimerkki, mutta miksi esim. aamiainen ja iltapala on täysin erilaiset? Miksi ei voi samoja safkoja syödä aamulla ja illalla?

kotona ei ole mitään tuollaisia tonnareita sun muita.

Kai se ny aikuinen töissä käyvä mies itekin voi ja osaa sitä ruokaa helvetti soikoon ostaa!

Ja eikö ole väliä sillä, mitä syö esim. aamiaiseksi ja mitä päivälliseksi. Tänään söin aamiaiseksi kaksi sämpylää ja lasin mehua. Mitään tuollaisia edellämainittuja ei kotona ole....

Tulee kyllä pikkaisen hankaluuksia noitten syömisten suhteen, kun kotonakin sitä ruokaa on....

Tuossakin mietityttää, että minkä takia tuo valio on juuri tuollainen. Tuo oli tietysti esimerkki, mutta miksi esim. aamiainen ja iltapala on täysin erilaiset? Miksi ei voi samoja safkoja syödä aamulla ja illalla?

Siis ei mitään tolkkua näissä sun jutuissa! Ekaks miettii, että sillä on väliä, että mitä syö ja sitten lopuksi ihmettelee, että miksi samoja ruokia ei voi syödä aamulla ja illalla! Ja onko sitä ruokaa siellä kotona vai ei? Jos ei ole niin kaupasta sitä saa rahalla ostettua ihan omatoimisesti! Sun täytyy kyllä 99,99% varmuudella olla RÖLLIPEIKKO!

Lisäksi nukun yössä sen 3-6 tuntia. Kuinka paljon tuollaisesta univajeesta on haittaa ja miten sitä saisi parannettua?

Univajeesta todellakin on haittaa, lihakset kasvaa levossa! Etkä saa sitä parannettua millään muulla kuin nukkumalla joka yö vähintäänkin sen 8 - 10 tuntia.

Muihin kysymyksiin en edes jaksa vastata, koska vaikka näitä asioita kuinka hyvin ja tarkkaan yrittää sulle selittää, niin ne ei tunnu menevän jakeluun! Kohta ollaan taas itkemässä samoista asioista kun ei edes ole jaksettu yrittää tehdä mitään niiden eteen! Ota itteäsi niskasta kiinni hyvä mies! Tai vaihda jo oikeasti sitä harrastusta jos pää ei kestä bodailua!

Niin tietääkseni sillä on väliä, mitä syö, haluaisinkin vain tietää miksi. Tai siis miksi esim. aamiainen ja iltapala on erilainen.

Tähän asti homma on ollut tyyliä "mitä vain", jolloin tulokset ja kaikki on ihan mitä sattuu. Sen takia haluankin ruokavaliojuttuja, että syömiset ei ole mitä sattuu. Sama treenissä.

Jos menen esim. nukkumaan klo 22, niin saan unta vasta n. klo 01. Aamulla herätys klo 05-06. Joko pitäisi saada unta aikaisemmin tai sitten jättää työvuorot tekemättä, että saan unta aiemmin. Itse ajattelin ensimmäistä vaihtoehtoa, mutta miten unta saa aikaisemmin? Itseäni ei väsytä vielä 24:nkään aikoihin yhtään ja uni ei yksinkertaisesti tule.

Sama koskee treeniä. Luin kyllä tuota ketjua läpi, mutta en löytänyt mitään siihen, miten sarjapainoja voi lisätä. Periaatteessa treenini koostuisi vain samoista sarjapainoista joka kerta.

Sä et ole nyt kertaakaan ottanut kantaa siihen, mikset voi itse sitä ruokaa ostaa kaupasta, vaikka siitä on muistaakseni useampaan otteeseen mainittu :jahas:

Sä et ole nyt kertaakaan ottanut kantaa siihen, mikset voi itse sitä ruokaa ostaa kaupasta, vaikka siitä on muistaakseni useampaan otteeseen mainittu :jahas:

Jaha on toinenkin joka seurannut tätä...

Ja ei helvetti tää ole enää tosi että tätä on jauhettu 40 sivua. Ehkä onnistunein rölli ikinä? :wtf:
Sinua on neuvotta perkele enemmän ku muita yhteensä ja vieläki samat asiat epäselviä.. nyt kyllä harkitsisin sitä lopettamista!!!

Olen ostanutkin jonkin verran, mutta ei ole ollut mitään käsitystä siitä, mitä ruokaa.

Kaikista hankalin juttu tässä on juuri tähän panostaminen. Itse asiassa tämä homma nimenomaan hallitsee muuta elämää. Esim. kuusi ateriaa päivässä on itselle aivan liikaa. Kavereiden kanssa käydään esim. kalassa, jolloin yksi ateria jää aina väliin. Päivärytmi on suunniteltava syömisten ympärille. Autoon ei ole varaa, jolloin salille on mentävä polkupyörällä. Joku on täällä sanonut, että välittämästi treenin jälkeen ei kannata harrastaa muuta liikuntaa. Haluaisin vain tietää, kuinka kauan täytyy pitää taukoa, että voi sitten pyörän kanssa lähteä takaisin.

Töissä on tehtävä töitä taukojen ehdolla, että pääsee syömään oikeaan aikaan. Mihinkään reissuun ei voi ikinä lähteä, kun välttämättä treenaamaan ei pääse, syömiset ei välttämättä onnistu, jne. Paljon olisi vielä tekemistä klo 22:n ja 21:n jälkeen, mutta muuten ei saa tarpeeksi unta. Esim. lätkämatseja pelataan vielä joskus 21:n jälkeen, jolloin pitäisi olla jo periaatteessa nukkumassa. Bussimatkat mukaanlukien olen kotona vasta puoli 11:sta aikaan, jolloin on jo liian myöhäistä.

Futiksen EM-kisamatsit kesti puoli 12:sta, joita olisi ollut kiva katsella. Mutta ei voinut, koska levossa kehittyy. Kavereiden kanssa ei voi viettää iltaa, koska on mentävä nukkumaan. Aamu -ja iltakalat, kaikista parhaimmat kala-ajat, jää joka kerta käyttämättä, koska on nukuttava.

Työpaikan laivareissu täytyy perua, koska muuten joutuisi olemaan selvinpäin. Alkoholi ei varmaankaan tee hyvää treenille, niinkuin jossain ketjussa on mainittu. Hengailisin vain laivalla turhanpäiten.

Juhlakutsuilla joutuu kieltäytymään kaikista herkuista ja muista, koska ei voi syödä niitä.

Kaikkea tällaista.

VOi helvetti!!!!! Voit kai sä joskus sitä alkoholia ottaa? älä nyt perkele jätä risteilyy EDES treenin takia! huhhui
Sulle on kyl sanottu mitä ruokaa kannattaa syödä, ja kyl mä valvon, ja tuloksia tullut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom