Massanlisäys hallitsee elämää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J88
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
tää on kyl niin tätä. Luetaan jostain fakin bodysta et sun pitää syödä tasan 2g/kg protskua ja nukkua tasan 8 tuntia tai et kehity. Vitusta sun kroppa tiedä nukutko 8 tuntia tai syötkö oikeaoppisen mikrofraktioiden mukaan.

Eipä ole missään sanottu että 8-10h pitäisi nukkua, 10h taitaa olla itseasiassa jo liikaa. Se on ihmisestä kiinni, mikä määrä unta riittää. Jos tuntee olonsa levänneeksi kuuden tunnin jälkeen, vittuako sitä väkisin nukkumaan lisää koska joku on niin sanonut.. Joillekin riittää jopa neljä tuntia.

totta, mutta sekin on myös totta että se ei riitä siihen että keskushermosto pystyisi palautumaan kunnolla. Se saattaa riittää siihen että vedät iltaan asti ilman ongelmia, mut kyl sitä unta ois hyvä saada kunnolla.

No tällä palstalla on sanottu, että 8-10 tuntia riittää hyvin. Hyvä, kun itse 6:een tuntiin pääsen. Välillä menee sitten 3:sen tuntia melkein koko viikko, kun unta ei saa millään.

Tarkoitin tuolla unimäärällä lihasten kehitystä, enkä sitä, onko väsynyt. Itselleni riittäisi mainiosti 4:kin tuntia yössä, enkä olisi vielä väsynyt. Se miten se vaikuttaa kehitykseen, onkin eri juttu.

Mutta siihen ei ole kukaan vielä vastannut, miten saan sarjapainoja kehitettyä tästä eteenpäin. Ohjelmia kyllä on, mutta miten niissä onnistuu sarjapainojen kehitys. Mielestäni se on kuitenkin kaikkein oleellisin juttu.

Mutta siihen ei ole kukaan vielä vastannut, miten saan sarjapainoja kehitettyä tästä eteenpäin. Ohjelmia kyllä on, mutta miten niissä onnistuu sarjapainojen kehitys. Mielestäni se on kuitenkin kaikkein oleellisin juttu.

No siihenkin on tässä ketjussa vastattu ainakin sen sata ja yksi kertaa! Koitappa ees vähän yrittää järjen kanssa lukea niitä vastauksia! Sarjapainoja saat kehitettyä lisäämällä joka viikko tankoon lisää rautaa!

Niin 5:den kuukauden aikana tulos 0 kiloa, itse asiassa sarjapainot on pudonnu vähän väliä.

Kysymys onkin, kuinka jaksan sitten tehdä se sarjat ja toistot. Ohjelmia siis on, mutta miten jaksan sitten tehdä ne sarjat ja toistot, jos sarjapainoja lisätään? Ei vain yksinkertaisesti mene.

Niin 5:den kuukauden aikana tulos 0 kiloa, itse asiassa sarjapainot on pudonnu vähän väliä.

Kysymys onkin, kuinka jaksan sitten tehdä se sarjat ja toistot. Ohjelmia siis on, mutta miten jaksan sitten tehdä ne sarjat ja toistot, jos sarjapainoja lisätään? Ei vain yksinkertaisesti mene.

No jos nuin pahasti junnaa niin suosittelisin muokkaamaan/vaihtamaan ohjelmaa. Nuin pitkään ei kannata päätä seinään hakata.
Jos progression hoitaa sarjapainoja nostamalla on järkevää laskea painoja välissä reilusti ja lähteä nostamaan painoja uudelleen. esim 3*8 100( tämä siis tiukka) seuraavalla kerralla teetkin vain 3*8 85 sitten 3*8 90 ja edeelleen 3*8 95 ; 3*8 97,5 ; 3*8 100 ja sitten 3*8 102,5
Tähän kun yhdistää vielä toisto määrien vaihtelun esim kuukauden tai kahden välein on kehitys taattu:D
(Ainakin kohtuullisen tuoreilla puntin kolistelijoilla:D)

Itse huomannut vähän samanlaista meininkiä, massaa siis tarkoitus hankkia lisää ja mätän ruokaa naamaan parin tunnin välein vaikkei olisi nälkäkään. Elämää hallitseva tekijä tästä on tullut kuitenkin vain yhdestä syystä: Mitä enemmän syö, sitä enemmän paskoo.

Tuntuu, että työpaikalla ei muuta kerkeä tekemäänkään kun juoksemaan vessassa. Vaikka kuinka tiristää niin parin tunnin päästä saa taas olla kakkia vääntämässä. Kotoa ei uskalla lähteä ulos paria tuntia pidemmäksi ajaksi ilman että varmistaa saniteettitilojen olemassaolon vierailukohteessa. (hieman kärjistäen) Jotenkin osaan tämän jälkeen samaistua raskaana oleviin naisiin paljon paremmin.

Minulla on todella nopea aineenvaihdunta sekä peruskulutus ja saan todella syödä jatkuvasti että saisin painoa lisää edes hieman. Toivon vain että elimistö tottuu suurempaan ruokamäärään ja paskomistiheys vähentyisi. :david:

Tulipa melko kyseenalainen postaus, mutta ei anneta sen häiritä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Itse huomannut vähän samanlaista meininkiä, massaa siis tarkoitus hankkia lisää ja mätän ruokaa naamaan parin tunnin välein vaikkei olisi nälkäkään. Elämää hallitseva tekijä tästä on tullut kuitenkin vain yhdestä syystä: Mitä enemmän syö, sitä enemmän paskoo.

Tuntuu, että työpaikalla ei muuta kerkeä tekemäänkään kun juoksemaan vessassa. Vaikka kuinka tiristää niin parin tunnin päästä saa taas olla kakkia vääntämässä. Kotoa ei uskalla lähteä ulos paria tuntia pidemmäksi ajaksi ilman että varmistaa saniteettitilojen olemassaolon vierailukohteessa. (hieman kärjistäen) Jotenkin osaan tämän jälkeen samaistua raskaana oleviin naisiin paljon paremmin.

Minulla on todella nopea aineenvaihdunta sekä peruskulutus ja saan todella syödä jatkuvasti että saisin painoa lisää edes hieman. Toivon vain että elimistö tottuu suurempaan ruokamäärään ja paskomistiheys vähentyisi. :david:

Tämä ei hirveesti liittynyt asiaan mutta OK

Meikä ei oo ikinä oikeen ymmärtäny tuollaisia läpipaskojia :rolleyes:
Armeijassakin leirillä äijät käy sipalla pari kertaa päivässä, ite kun aina sinnittelin kassulle posliinille

No tähän ketjuun on aika sama mitä postaa.

EI juma***ta! Uskomatonta, että tämä sama pa**an jauhaminen jatkuu aina vaan.

Eiköhän joku modeista vois jo locketi lockettaa tämänkin ketjun. Ketjun aloittajalle on kaikki asiat neuvottu jo useampaan kertaan kuin kaikki bodaukseen liittyvät asiat pakkiksella muualla yhteensä, mutta kun ei niin ei. *Huoh*

"Ei jymmärrä" sanoi Bjotor kun Vladimir vodkapaukusta kieltäyty.

Viimeksi muokattu:
Aivan käsittämätöntä materiaalia! Meni jonkun verran aikaa lukea läpi, mutta ei ole pitkään aikaan naurattanut näin paljoa. Kärsivällisyyttähän kaverilta nimenomaan löytyy. Nimittäin tällaisen kirjallisuuden taiteen tekemiseen!

Otsikon voisi muuttaa: "J88 hallitsee Pakkista" :dance2:

Aivan naurettavaa. J88 kyllä tuloksia saa ylöspäin vain pelkällä työllä..noissa raudoissa missä sä liikut, siihen voin sanoo että vaikka ei söis ku pari banaanii päivässä niin kehitystä tulee..

Jotkut treenaa "kovasti" ja toiset treenaa kovasti!!ne on 2 aivan eri asiaa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom