Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta siihen ei ole kukaan vielä vastannut, miten saan sarjapainoja kehitettyä tästä eteenpäin. Ohjelmia kyllä on, mutta miten niissä onnistuu sarjapainojen kehitys. Mielestäni se on kuitenkin kaikkein oleellisin juttu.
Niin 5:den kuukauden aikana tulos 0 kiloa, itse asiassa sarjapainot on pudonnu vähän väliä.
Kysymys onkin, kuinka jaksan sitten tehdä se sarjat ja toistot. Ohjelmia siis on, mutta miten jaksan sitten tehdä ne sarjat ja toistot, jos sarjapainoja lisätään? Ei vain yksinkertaisesti mene.
Itse huomannut vähän samanlaista meininkiä, massaa siis tarkoitus hankkia lisää ja mätän ruokaa naamaan parin tunnin välein vaikkei olisi nälkäkään. Elämää hallitseva tekijä tästä on tullut kuitenkin vain yhdestä syystä: Mitä enemmän syö, sitä enemmän paskoo.
Tuntuu, että työpaikalla ei muuta kerkeä tekemäänkään kun juoksemaan vessassa. Vaikka kuinka tiristää niin parin tunnin päästä saa taas olla kakkia vääntämässä. Kotoa ei uskalla lähteä ulos paria tuntia pidemmäksi ajaksi ilman että varmistaa saniteettitilojen olemassaolon vierailukohteessa. (hieman kärjistäen) Jotenkin osaan tämän jälkeen samaistua raskaana oleviin naisiin paljon paremmin.
Minulla on todella nopea aineenvaihdunta sekä peruskulutus ja saan todella syödä jatkuvasti että saisin painoa lisää edes hieman. Toivon vain että elimistö tottuu suurempaan ruokamäärään ja paskomistiheys vähentyisi.
Tulipa melko kyseenalainen postaus, mutta ei anneta sen häiritä :D
Itse huomannut vähän samanlaista meininkiä, massaa siis tarkoitus hankkia lisää ja mätän ruokaa naamaan parin tunnin välein vaikkei olisi nälkäkään. Elämää hallitseva tekijä tästä on tullut kuitenkin vain yhdestä syystä: Mitä enemmän syö, sitä enemmän paskoo.
Tuntuu, että työpaikalla ei muuta kerkeä tekemäänkään kun juoksemaan vessassa. Vaikka kuinka tiristää niin parin tunnin päästä saa taas olla kakkia vääntämässä. Kotoa ei uskalla lähteä ulos paria tuntia pidemmäksi ajaksi ilman että varmistaa saniteettitilojen olemassaolon vierailukohteessa. (hieman kärjistäen) Jotenkin osaan tämän jälkeen samaistua raskaana oleviin naisiin paljon paremmin.
Minulla on todella nopea aineenvaihdunta sekä peruskulutus ja saan todella syödä jatkuvasti että saisin painoa lisää edes hieman. Toivon vain että elimistö tottuu suurempaan ruokamäärään ja paskomistiheys vähentyisi.
Se kaveri on tehnyt 4 eri ketjua mitkä on yhtä tyhmiä kuin tämäkin:dance2::dance:Äläs nyt, se teki uuden ketjun, eiku sinne juttelemaan nytten :D
ANteeksi huolimattomuuteni :DSe kaveri on tehnyt 4 eri ketjua mitkä on yhtä tyhmiä kuin tämäkin:dance2::dance: