Massanlisäys hallitsee elämää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J88
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
MacGyver? EI ole turha threadi ei? ei jumalauta, täynnä tämmöstä sontaa; Lopetan salilla käynnin, ei ole minun homma ja Kävin tänään taas salilla, Ei ole mun homma pitäski lopettaa ja alkaa pelaa vaikka golffia.."
Hohhoi ihan miten tykkää aikansa kuluttaa, mutta tsemiä J88 :thumbs:

Eikö ranteisiin ja kämmeneen saa millään kokoa lisää? Voimatreenissäkin paikat on pumpissa vaikka kuinka, ja kädet on ku pikkulapsella. Pienet sormet ja kämmenet ja ohut ranne. Edelleen siinä lihaksikkaassa kehossa mitään vikaa ole, sellaista tässä vähän haenkin + tietenkin voimaa, mutta rupeaa vain vituttaan tällainen ruipelomaisuus (= pienet nivelet ja kämmenet).

Lihasta on tullut nyt kaikkien lähteitten mukaan paljon, voi tietysti olla myös illuusiota noista kämmenistä ja ranteista. Forkut on kohta kaksi kertaa paksumpi kuin ranne (varsinkin nyt kun kädet on koko ajan pumpissa), muutamien treenikertojen jälkeen jo paksumpikin.

Yhtä ruipelo sitä on sen 10 treenivuodenkin jälkeen, ku noi paikat jää jälkeen. Isot lihakset ja osa kropasta täysin siimaa silloin.

Erikoista on myös se, että läskiä on huolella kehossa. Minkäännäköistä paskaruokaa en ole yli viikkoon syönyt, mutta vatsassa on kunnon röllykkä. Lihakset erottuu silti erittäin hyvin, jopa ylemmät vatsalihakset.

Lopeta toi läpän heittäminen jo(Toivon, että läpällä). Menny yli jo toistakymmentä sivua sitte toi jankutus. Ohjeita anneltu iha tarpeeks...

ei helevetti 3 ja puol kuukautta ja 20lisää painoa. itellä tuli se 10kg vuodessa ku alotin ny se o semmosta2-4kg. kaikki kyl o sit lihasta ei läskiä. paitsi paino voi heittää kuukaudessa 2kg yöspain kun lopettaa treenin ja rupeaa syömään. kaveri taas ei saa millää lihasta paino noin 60kg ja syö enemmä ku mä ja kaikkia lisäravinteita ja muita. kysy et mite nä sait heti melkein massaa, no minä siihen tekemällä monipuolisesti ja juomalla paljon maitoa:)

Siis sanot että olet ollu viikon syömättä paskaruokaa (karkkia jne.) Ja ihmettelet ku röllykkä ei katoa? Siis mitvit... Olen ite ollu dietil 4kk ja röllykkää vielki? ei ne tunneissa katoa ne läskit.

herran jestast sentään. Sä et viikon "dietin" aikana muutu mihinkään! JA jos sä todella oot saanut 20kg/3kk, niin siitä 90% on kyllä pelkkää läskiä, että eipä ole ihme jos vatsassa vähän löllöää.. Ne alimmat vatsalihakset näkyy vasta, kun on tosi alhainen rasva% ja ne ylimmät vatsalihakset taas saa näkymään kuka tahansa, joka viitsii tehdä edes jotain vatsalihastreeniä... Etkai sä nyt tosissas uskonut, että sä olet kiinteä kimmo, kun et viikkoon syö karkkia... Tämä harrastus vaatii pitkäjänteisyyttä, suunnitelmallisuutta ja järkeä. Sulta ei näköjään löydy mitään noista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Miten porukka ees vastaa ton kysymyksiin tai edes vittuuntuu? Selvähän trolli on kyseessä..

Ei kannata, kohta olisi uusi threadi tilalla. Mukavahan täällä on seurailla ihmisen minäkuva-komplikaatioita.

Enhän mä millään dieetillä ole, en vain ole syönyt mitään turhaa. 10 kiloa on tullut lisää painoa puolessa vuodessa, se aiempi 20 kiloa oli kirjoitusvirhe, sori siitä.

Itse asiassa en ole syönyt kuin kaksi kunnon ateriaa päivässä + iltapalan ja aamiaisen. Maitoahan juon n. 1,5 litraa päivässä.

Mutta esim. pitkäjänteisyys ja suunnitelmallisuus? Mistä esim. tietää treenaavansa oikein? Tyhmä kysymys, mutta vaaka+peili komboa käytän. Eli se, että tekisi vaikka puolen vuoden tavoitteet, olisi aika hyvä. Mutta kun ei tiedä, mitä tuossa ajassa voi saavuttaa, siis treenaamalla oikein ja syömällä hyvin. En tiedä yhtään, milloin kehitys on hyvää ja milloin ei.

Suunnitelman tekisin heti, jos tietäisin. Eikä tarvitsisi täällä valitella. Tietysti tuo kehitys vaihtelee eri ihmisillä, mutta edes suurin piirtein.

Eräs kirjoittaja antoi sikäli hyvän neuvon, että progressiivinen sarjapainojen nostaminen on ainoa keino. Sitä olen tehnytkin, mutta se, että kuinka paljon olen esim. tällä puolen vuoden syklillä jäljessä, ei ole hajuakaan. Ts. kuinka paljon sarjapainoja kannattaa lisätä vaikka siinä puolen vuoden aikana.

Ei kukaan voi sanoa, että paljon voit jossain ajassa kehittyä. Olet kuitenkin käynyt puolisen vuotta salilla niin kai sinulla jonkunlainen käsitys on siitä, että kuinka paljon sitä kehitystä sinulla tulee? Ota vaikka tavoitteeksi saada sarjapainoja kasvatettua enemmän kuin tuon ensimmäisen puolen vuoden aikana.

Se, miten sen sarjapainojen kasvatuksen eli progression toteutat, onkin toinen juttu. Jos sinulla ei ole mahdollisuutta käydä usein ja säännöllisesti salilla, ei suunnitelmallinen, valmis progressio ole ehkä se paras ratkaisu. Mieti, että mikä sinulle sopii parhaiten.

Tuossa viim. heinäkuun alussa on mahdollisuus käydä salilla niin monta kertaa kuin vain haluaa.

Jokin 3 kertaa viikossa tahti olisi mielestäni hyvä.

Jos vaikka kilon joka kerta lisää, riippuen tietysti toistojen määrästä ja muusta.

Mikset vaan koita tehdä siitä hauskaa osaa elämääsi? Käyt kun on sellainen fiilis ja katsot vähän mitä suuhusi pistät. Elämässä on tärkeämpiäkin juttuja eikä ajatukset saisi varmaan liikkua koko ajan siinä miltä sun kroppa näyttää :) Stressi nostaa lisäksi kortisolitasoja, ja tämä tekee huonoa kehityksellesi ;)

asiaa.treenaminen ei oo enää kivaa jos se on liian suunniteltu ja se pitää toteuttaa aina just... joskus o vaa huonoja päiviä

on ilo ja kunnia jakaa tietous 300. viestinä tähän threadiin. Nyt se asia osuus.
Treeni+Lepo+Ravinto=Voitto

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom