Enhän mä millään dieetillä ole, en vain ole syönyt mitään turhaa. 10 kiloa on tullut lisää painoa puolessa vuodessa, se aiempi 20 kiloa oli kirjoitusvirhe, sori siitä.
Itse asiassa en ole syönyt kuin kaksi kunnon ateriaa päivässä + iltapalan ja aamiaisen. Maitoahan juon n. 1,5 litraa päivässä.
Mutta esim. pitkäjänteisyys ja suunnitelmallisuus? Mistä esim. tietää treenaavansa oikein? Tyhmä kysymys, mutta vaaka+peili komboa käytän. Eli se, että tekisi vaikka puolen vuoden tavoitteet, olisi aika hyvä. Mutta kun ei tiedä, mitä tuossa ajassa voi saavuttaa, siis treenaamalla oikein ja syömällä hyvin. En tiedä yhtään, milloin kehitys on hyvää ja milloin ei.
Suunnitelman tekisin heti, jos tietäisin. Eikä tarvitsisi täällä valitella. Tietysti tuo kehitys vaihtelee eri ihmisillä, mutta edes suurin piirtein.
Eräs kirjoittaja antoi sikäli hyvän neuvon, että progressiivinen sarjapainojen nostaminen on ainoa keino. Sitä olen tehnytkin, mutta se, että kuinka paljon olen esim. tällä puolen vuoden syklillä jäljessä, ei ole hajuakaan. Ts. kuinka paljon sarjapainoja kannattaa lisätä vaikka siinä puolen vuoden aikana.