Mutta eikö nesteet kehossa näytä aika lailla samalta kuin läski? Sellaiselta löllöltä? Tällaista ei kuitenkaan kavereilla (ja muillakaan tyypeillä? ole.
Mutta joku siinä kuitenkin täytyy olla. Itsellä on lihakset paljon enemmän esillä, vaikka läskiä on aika reilusti, koska olen treenannut. Kaverilla ei taasen ole lihakset esillä, eikä ole läskiäkään, koska ei treenannutkaan. Näytän treenatulta kevyempänä.
Vai onko sitten niin, että tällä kaverilla on lihaksistoa jo valmiiksi kehossaan suht paljon, mitä taas itsellä ei ole koskaan oikeastaan ollut (paino ollut siinä 55 kieppeillä) ja kun nyt sitten käyn salilla ja lihas kasvaa treenin takia, niin näytän erilaiselta, vaikka olen kevyempi. Eli lihaksisto on erilaista luonnostaan kuin mitä se treenatessa kasvaa.
Ja esim. juuri se vaikka luonnostaan 178/78 on eri näköinen kuin vaikka 178/55. Niin onhan tuolla 78 kiloisella lihaksisto varmasti ihan eri näköinen kuin 55 kiloisella. 55-kiloinen joutuu kasvattamaan sitä lihasmassaa, jolloin tulos on treenatun näköinen eli eri näköinen kuin 78 kiloisella.
Ja kuten nimimerkki Hafolilla. Samanpituinen kuin minä, mutta 15 kiloa painavampana. Lihaksisto siis varmasti ihan erilaista kuin minunlaisella kukkakepillä. Eli ensin jos pääsisi vaikka siihen 70 kiloon saakka ja sitten vasta alkaisi treenata, niin ei näyttäisi miltään liaihalta bodarilta.
Mutta eilinen treeni minkä tein, oli puhdas voimatreeni ja siihen ajattelin panostaa.