massaa olkapäihin!?

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ite Vedän :
Pystypunnerrus 3x8
Takaolkapäät vinopenkillä 3x10
Vipusivulle 3x10
Pystysoutu3x10
ja sit selkäpäivänä viel kohautukset 3x10

pystypunnerrus on olkapäiden massaliikkeenä parhaimpia. Itse olen huomannut, että parhaan tuntuman saa kun tekee ensin kaksi 20 toiston(poltteeseen asti) sarjaa vipareita olkalihasten verenkierron maksimoimiseksi.

^tekisin toistepäin kyllä itse, koska pystypunnerrus on se todellinen olkapäiden massaliike johon IMO kannattaa keskittää suurimmat sarjapainot. Onhan pre-exhaust ilmeisesti ihan toimivaks todettu mutta kuitenkin tekisin itse toistepäin varsinkin jos olkapäät on muuten heikot, jotta kuitenkin pystyt rankasemaan niitä suurimmalla poundagella.

^tekisin toistepäin kyllä itse, koska pystypunnerrus on se todellinen olkapäiden massaliike johon IMO kannattaa keskittää suurimmat sarjapainot. Onhan pre-exhaust ilmeisesti ihan toimivaks todettu mutta kuitenkin tekisin itse toistepäin varsinkin jos olkapäät on muuten heikot, jotta kuitenkin pystyt rankasemaan niitä suurimmalla poundagella.

Ei vipareitten pitäs oottaa niin paljoo etuolkapäille oikeaoppisesti tehtynä, että ne haittais pystypunnerrusta. Ite tein pitkään supersarjoja ja triplasarjoja olkapäille noin. Nykyään viparit itekseen ja pystypunnerrus ja olankohautus superina

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Ei vipareitten pitäs oottaa niin paljoo etuolkapäille oikeaoppisesti tehtynä, että ne haittais pystypunnerrusta. Ite tein pitkään supersarjoja ja triplasarjoja olkapäille noin. Nykyään viparit itekseen ja pystypunnerrus ja olankohautus superina

Pystypunnerrushan on kuitenkin KOKO olkapäiden yleismassaliike ja kyl ne viparit verottaa sarjapainoja, ja sitä kautta ehkäpä koko olkapäiden stimulointia punnerruksen kautta.

mutta sitten taas jos ajatellaan tuota etukäteisväsytystä, niin jos sillä eliminoi sivuolkapäät liikkeestä, niin eikä silloin tule suurempi rasitus etuolkapäille?
Tietysti siinä tapauksessa sarjapainot tippuu, mutta eikö olkapää kuitenkin ota silloin suurempaa hittiä, kun joutuu sen etuolkapäillä yksin punnertamaan

koko olkapäiden? Minä en käsitä sitä, että miten se takaolkapää siinä auttaa?

Edit:siis jos treenaa ne tarpeeks piippuun, niin minä en niillä sivuolkapäillä enää mitään tee, polttelee koko päivän

Ja siis kyllä minäkin tekisin pystypunnerrusta, jos olisi pakko valita

Edit2: Ja jos tarpeeksi kapealla otteella tekee pysypunnerruksen, niin eikö se menekkin päasiassa etuolkapäille?

mutta sitten taas jos ajatellaan tuota etukäteisväsytystä, niin jos sillä eliminoi sivuolkapäät liikkeestä, niin eikä silloin tule suurempi rasitus etuolkapäille?
Tietysti siinä tapauksessa sarjapainot tippuu, mutta eikö olkapää kuitenkin ota silloin suurempaa hittiä, kun joutuu sen etuolkapäillä yksin punnertamaan
Se etukäteisväsytys ei eliminoi sivuolkapäitä pois. Yleensä sitä juuri käytetään, että sivuihin saataisiin parempi tuntuma. Ite olisin sitä mieltä, että mielummin pystypunnerrus mahdollisimman isoilla painoilla, jos olisi pakko vain toinen valita.

Akke ei tiedä mitä eroa on 4, 3 ja 2 jakosella, joten hänen olkapäiden treenaus vinkit kannattaa ottaa todella vakavasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom